- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Geluk dwing je af zullen we maar zeggen. Wel zuur voor hen ja, maar ze verdienen ook niks beter met dat afbraakvoetbal. Waardeloos.
Ja, maar dat heeft niets te maken met arbitrale blunders (opzet?) natuurlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lol, niet 1 maar maar liefst 2 onterechte gele kaarten die tot rood leiden en een strafschop ontnomen. Dat begint lekker zo.
Zo zie je maar, dat kan Oranje ook zo maar gebeuren.
Nee hoor, want de scheids kiest meestal partij voor het aanvallende team. Geloof niet dat er iemand buiten Griekenland rouwig om is. 
Over 4 jaar maken jullie weer kans in de Afrika cup. 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Eerste arbitrale blunders zijn weer een feit na 45 minuten voetbal. Al kan ik me bij die tweede gele kaart me wel iets voorstellen. Hij staat laatste man en kan niets anders dan de tegenstander bewust opvangen wanneer deze bij hem wegdraait.
Hopelijk fluit die Spanjool niks meer.
narva77 (crew films)
-
- 12806 berichten
- 6601 stemmen
Nee hoor, want de scheids kiest meestal partij voor het aanvallende team. Geloof niet dat er iemand buiten Griekenland rouwig om is.
Wat een bullshit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een bullshit.
Duh, waar denk je dat de
voor staat. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ja, maar dat heeft niets te maken met arbitrale blunders (opzet?) natuurlijk.
Dat niet, maar ik kan er niet zo mee zitten als je zo waardeloos speelt. Hoop dat ze over 2,5 wedstrijd weer vliegen naar hun failliete landje.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind het altijd wel knap dat Griekenland zich plaatst als je ziet hoe ze ballen. Wereldwonder dat zij toen EK zijn geworden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hopelijk fluit die Spanjool niks meer.
Ik had hem ook niet gegeven, maar het was meer kaart dan die belachelijke eerste.
narva77 (crew films)
-
- 12806 berichten
- 6601 stemmen
Hopenlijk pakt de UEFA die scheids bij de terugkoppeling flink aan zeg!
depri83
-
- 6823 berichten
- 1522 stemmen
Terugdenkend aan de docu Kill the referee denk ik dat de Japie Uilenberg weer veel te bepraten heeft na de wedstrijd.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
1-1
. Gun het die Grieken na dat genaai van de scheidsrechter nu toch wel.
Maar voor m'n poule nu wel Polen ff nog één keer laten scoren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Netjes, door al dat onrecht wordt je plots voor de Grieken.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
En boem, gewoon met 10 man minutenlang op de helft van de tegenstander druk zetten met 423 , nice.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Gerechtigheid, mooi! Nog een goaltje voor Polen en ik zit lekker met mn poule.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Leuk, dit. Zou normaal gewoon sympathie voor de Polen hebben gehouden, maar door die kutscheids geniet ik nu van de 1-1.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Gerechtigheid, maar ik verwacht en ik hoop nog op een Poolse zege.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
En hopelijk nu wel goed de pot dicht gooien want met 10 man in een Pools stadion wordt niks anders.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Overigens spelen die Polen ook gewoon erg matig, echt niet beter dan Grieken. Heb nog geen 2 minuten fatsoenlijk voetbal van ze gezien.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Overigens spelen die Polen ook gewoon erg matig, echt niet beter dan Grieken. Heb nog geen 2 minuten fatsoenlijk voetbal van ze gezien.
Mag hopen dat je het verschil tussen beide teams wel ziet. Polen constant in de aanval, Griekenland laf achterin.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Mag hopen dat je het verschil tussen beide teams wel ziet. Polen constant in de aanval, Griekenland laf achterin.
schram101
-
- 16770 berichten
- 2380 stemmen
Spelopvatting heeft natuurlijk weinig met goed spelen te maken
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Enorm treurig niveau van beide kanten tot nu toe zeg. Niet echt een lekkere wedstrijd om het EK mee te beginnen.
Edit: Penalty en de 2e rood van de wedstrijd. Terecht.
kos
-
- 46843 berichten
- 8968 stemmen
Buiten die spelopvatting (polen spelen ooik thuis en zijn op papier sterker) zijn ze kwalitatief deze pot echt niet beter met uitzondering van eerste kwartiertje. Als ze al balbezit hebben is het tot aan een slappe bal 3 meter van de 16.
Overigens onbegrijpelijk dat K. Papadopoulos op de bank begon, 1 van de grootste verdedigende talenten van Europa.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laf achterin? Chelsea gemist. Is tactisch gezien veel slimmer. Domme aanvalsspel is voor kip zonder kop volk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.