- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #4
Het grote voetbaltopic #4
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Je schaamt je toch dood als je een Griek bent zeg. Wat een vreselijke vorm van betonvoetbal. Chelsea 2.0 in actie.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Met als grote verschil dat de Grieken gewoon niks kunnen.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Op papier vond ik het nog wat lijken dat Griekenland. Maar het blijkt zowel individueel en als team erg armetierig.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Veldje ligt er werkelijk heerlijk bij. Zo blij dat het nu echt begonnen is 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Grieken liggen er hier nu ook al bijna uit. 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wat een thuisfluiter. Belachelijke twee gele kaarten. Die eerste was al geen geel en geen overtreding, en hier vond ik ook niks aan de hand. Die Pool viel al voor er contact was. Zuid-Korea revisited. Hup Grieken!
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen

Twee hele, hele slechte gele kaarten zeg...
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Rood voor de Grieken. Onzinnig gegeven 2e gele kaart.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zo die Grieken worden keihard genaaid.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
En het 1e rood is al een feit...
Nja, het is gelukkig Griekenland, zal ze niet missen.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Vond het zeker geen gele kaart, en eigenlijk was zijn eerste ook geen geel. Achja komt mijn toto alleen maar ten goede.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Idd absurde 2e geel... Maar ach, die Spanjaard denk ook van weg met die gasten, geef ons dat crediet.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En dat was dikke hands, die vent is omgekocht 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Wat een mongool
Matchfixing in optima forma.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha 2x geel wat al niet hoefde en nu geen pingel voor de Grieken. Over dit duel wordt nog wel nagesproken 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Jezus, de gokmaffia heeft niet stilgezeten.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Tering, je zou maar Grieks zijn.. Ze spelen dramatisch, maar dit is wel erg zuur voor ze.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Vond het zeker geen gele kaart, en eigenlijk was zijn eerste ook geen geel. Achja komt mijn toto alleen maar ten goede.
De mijne niet. Heb 1-1, wat het nu had moeten staan (als die pingel zou zitten).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik begin me nu al bang te maken dat we zo'n scheids tegen de Portugezen treffen. Dan wordt het weer hakken geblazen en eindigen met 8 tegen 8. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Trouwens vraagje. Aangezien er in Spanje en Griekenland zo'n hoge werkloosheid is, waarom zie je hier dan wel veel Polen schilderen en asperges steken, maar geen Spanjaarden of Grieken?
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Iwan van Duuren kan inderdaad alweer een hoofdstukkie toevoegen aan zijn boek.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Trouwens vraagje. Aangezien er in Spanje en Griekenland zo'n hoge werkloosheid is, waarom zie je hier dan wel veel Polen schilderen en asperges steken, maar geen Spanjaarden of Grieken?
Omdat dat luie flikkers zijn?
Je kunt van die Polen vinden wat je wilt volgens mij, maar ze willen best hun handen laten wapperen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eerste arbitrale blunders zijn weer een feit na 45 minuten voetbal. Al kan ik me bij die tweede gele kaart me wel iets voorstellen. Hij staat laatste man en kan niets anders dan de tegenstander bewust opvangen wanneer deze bij hem wegdraait.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wanneer het in Nederland zo'n crisis zou zijn zie ik ons luie Nederlanders overigens ook geen asperges steken etc hoor. 
narva77 (crew films)
-
- 12808 berichten
- 6602 stemmen
Goddomme, wat een scheids zeg! Duidelijk geen rode kaart, en duidelijk hands in het strafschopgebied. WTF?!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Tering, je zou maar Grieks zijn.. Ze spelen dramatisch, maar dit is wel erg zuur voor ze.
Geluk dwing je af zullen we maar zeggen. Wel zuur voor hen ja, maar ze verdienen ook niks beter met dat afbraakvoetbal. Waardeloos.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eerste arbitrale blunders zijn weer een feit na 45 minuten voetbal. Al kan ik me bij die tweede gele kaart me wel iets voorstellen. Hij staat laatste man en kan niets anders dan de tegenstander bewust opvangen wanneer deze bij hem wegdraait.
Pool viel zelf al, hij kan moeilijk onzichtbaar worden.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Lol, niet 1 maar maar liefst 2 onterechte gele kaarten die tot rood leiden en een strafschop ontnomen. Dat begint lekker zo.
Zo zie je maar, dat kan Oranje ook zo maar gebeuren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Daar vrees ik ook voor kos. Echt ruk wanneer dat soort zaken een wedstrijd volledig om zeep kunnen helpen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.