• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.952 films
  • 12.740 series
  • 35.188 seizoenen
  • 658.726 acteurs
  • 200.925 gebruikers
  • 9.506.581 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

otherfool schreef:

U las het hier het eerst...

Nee hoor.

Joy4ever

• 4667 berichten
  • 1894 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Spanje is wat dat betreft de meest ideale tegenstander in de poule voor de Italianen.

Sowieso één van de wedstrijden uit de poulefase waar ik het meest naar uitkijk .

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Dat geldt voor mij ook:) Naast ‘onze’ wedstrijden kijk ik toch wel het meest uit naar Spanje – Italië en Duitsland – Portugal. Twee absolute krakers en op papier finalewaardig.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Ik heb niks tegen Frankrijk en Portugal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Frankrijk-Engeland lijkt mij wel een leuke pot te worden. Ach, het wordt gewoon allemaal spektakel. Ga in ieder geval weer alle wedstrijden kijken.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

moviemafketel schreef:

Frankrijk-Engeland lijkt mij wel een leuke pot te worden. Ach, het wordt gewoon allemaal spektakel. Ga in ieder geval weer alle wedstrijden kijken.

Frankrijk – Engeland lijkt me ook een mooie wedstrijd ja. Al ben ik bang voor de Engelsen dat het een fiasco gaat worden maar we zullen zien. Helaas kan ik die wedstrijd niet live zien:(

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

(quote)

Frankrijk – Engeland lijkt me ook een mooie wedstrijd ja. Al ben ik bang voor de Engelsen dat het een fiasco gaat worden maar we zullen zien. Helaas kan ik die wedstrijd niet live zien:(

Ik ook niet

Even voor de Beeb-kijkers: alleen Engeland - Zweden is op de BBC, de andere 2 wedstrijden van Engeland op ITV. De openingswedstrijd hebben ze wel, straks beginnen ze er aan om 17:15.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Nederland- Duitsland hebben ze ook! En aangezien de NOS Frank Snoeks heeft lijkt me dat een duidelijke keuze.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Die Mannschaft guckt man an der ZDF!

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Ik ben bang dat ik Portugal - Duitsland niet kan zien.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Ingespeeld? Yeah right. Lichtsteiner: 1e seizoen bij Juventus. Barzagli: 1e seizoen bij Juventus. Bonucci: 2e seizoen bij Juventus.

Lijkt me wijsheid dat je je "kennis" van het Italiaanse voetbal niet teveel deelt hier

Spelers als Bufon en Chiellini spelen er al jaren. Bonucci 2e jaar. Ofwel, je past er maar 2 in en omdat Juventus niet Europees speelde was er een hoop tijd om ingespeeld te raken over. Het zijn individueel verre van bijzondere verdedigers.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Dat geldt voor mij ook:) Naast ‘onze’ wedstrijden kijk ik toch wel het meest uit naar Spanje – Italië en Duitsland – Portugal. Twee absolute krakers en op papier finalewaardig.

En Frankrijk-Engeland, maandag dacht ik.

De 1e ronde kent een hoop leuke duels. De kraker van de 2e ronde is natuurlijk NL-Duitsland. Dat is denk ik meteen de mooiste wedstrijd van alle voorrondes.

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Volgens mij hebben de Italianen tijdens hun kwalificatie nul wedstrijden verloren en slechts een aantal tegendoelpunten geïncasseerd. Nu was die groep ook niet je van het, maar degelijk is het dus allemaal wel.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

En het rammelt natuurlijk totaal niet.

The Oceanic Six schreef:

De kraker van de 2e ronde is natuurlijk NL-Duitsland. Dat is denk ik meteen de mooiste wedstrijd van alle voorrondes.

Voor ons wel ja. Hoewel... toch niet, ben ik bang.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Italie

Estland

Servie

Slovenie

Noord Ierland

Faroer

Kom op, mag het ook?

Geloof dat Oranje richting EK 2008 of WK 2010 ook zo'n reeks had met 3 tegengoals ofzo. Omdat het groepen van niks zijn.

Ik noem hun achterhoede ook niet slecht, maar het rammelt nog wel eens op zijn tijd. De tijd dat Italie daar wereldklasse als Maldini en Cannavaro had spelen ligt al even achter ons.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En Frankrijk-Engeland, maandag dacht ik.

De 1e ronde kent een hoop leuke duels. De kraker van de 2e ronde is natuurlijk NL-Duitsland. Dat is denk ik meteen de mooiste wedstrijd van alle voorrondes.

Frankrijk – Engeland is idd een kraker op papier. Al zou het me niet verbazen als Frankrijk dit gehavend Engelse team ‘oprolt’.

Ik ben het met je eens dat de kraker van de poulefase Nederland - Duitsland is. Dat is toch een wedstrijd met een extra lading en dat geldt niet alleen voor ons en voor onze oosterburen. Heel Europa zal naar die wedstrijd uitkijken:)

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik herinner me nog wel Frankrijk-Engeland uit 2004, ook een pouleduel. Engeland op 1-0 tot ergens de 88e minuut. Toen scoorde Zidane uit een penalty en een vrije trap nog 2 treffers. Bizar einde was dat, schitterend.

Hoe waardeloos en vervelend ik deze Franse ploeg ook vind, de ploeg van begin deze eeuw vond ik schitterend. Barthez, Desailly, Thuram, Lizerazu, Zidane, Petit, Vieira, Pires, Henry, Trezeguet...schitterend. Was ook een vrij sympathieke ploeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Schijnt trouwens dat de gehele Griekse bank niet in actie kan komen dit EK. Wisselen is niet toegestaan.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Dat was voor Franse begrippen een relatief sympathieke ploeg ja. Kwam misschien ook wel omdat een aantal spelers in het toen geweldig spelende en sympathieke Arsenal speelden. Het team van nu heeft misschien iets minder ‘grote’ namen maar als ploeg zie ik ze ver komen..(hopend van niet).

Die wedstrijd op euro 2004 kan ik me totaal niet meer herinneren. Straks even de beelden terugzien:)

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Materny schreef:

Schijnt trouwens dat de gehele Griekse bank niet in actie kan komen dit EK. Wisselen is niet toegestaan.

.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe waardeloos en vervelend ik deze Franse ploeg ook vind, de ploeg van begin deze eeuw vond ik schitterend. Barthez, Desailly, Thuram, Lizerazu, Zidane, Petit, Vieira, Pires, Henry, Trezeguet...schitterend. Was ook een vrij sympathieke ploeg.

Nog niet lang geleden zei je nog dat je dat team niet zo heel geweldig vond (kwalitatief).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Gut gut gut

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nog niet lang geleden zei je nog dat je dat team niet zo heel geweldig vond (kwalitatief).

Daar zou ik graag een quote van willen zien dan. Ik heb namelijk voor de Franse ploeg van die periode altijd sympathie gehad. Zidane vond ik sowieso de beste van allemaal.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Dat zou ik aan otherfool moeten vragen. Ik houd geen quote lijst van je bij. En ik ga niet zoeken tussen de honderdduizenden berichten.

Maar goed, was een schitterende ploeg ja. Had de finale Frankrijk - Nederland graag gehad in '98.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Ik kan me serieus niet heugen dat ik dat gezegd zou hebben. Vond Frankrijk in die jaren juist geweldig, beetje wat Spanje nu is. Maar Frankrijk vond ik meer aansprekende spelers hebben met oa Zidane, Thuram en Henry.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Weet iemand toevallig of en zo ja waar commentaar van de wedstrijden te beluisteren is? Zou wel handig zijn voor onderweg in de trein.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Phoenix schreef:

Weet iemand toevallig of en zo ja waar commentaar van de wedstrijden te beluisteren is? Zou wel handig zijn voor onderweg in de trein.

NOS langs de lijn, radio 1. Zoals ook met het Eredivisie voetbal doen ze het ook op de radio bij het EK.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

1-0

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

Griekenland eerste 20 minuten niks in te brengen. Matig team...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4813 stemmen

Polen, zoals verwacht, wel beter, al lijkt Griekenland nu iets beter in de match te komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.