• 17.872 nieuwsartikelen
  • 183.891 films
  • 12.740 series
  • 35.183 seizoenen
  • 658.708 acteurs
  • 200.917 gebruikers
  • 9.505.792 stemmen

Het grote voetbaltopic #4

zoeken in:

narva77 (crew films)

• 12806 berichten
  • 6601 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Holy hell, zag iemand net bij NOS die trainingsgoal van Sneijder? Hakje achter het standbeen met de rug naar de goal als ik het goed zag

Mooitje ja. Alleen dat gras, hè...?

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

Lekkere ploeg hoor, dat Rusland, al is Tjechië niet zoveel. Maar in de omschakeling naar de aanval is Rusland dodelijk. Ik word gek als we straks weer worden uitgeschakeld door Rusland. Maar eerst de poule zien te overleven...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Afgang voor Polen en heerlijke Russen, 2 niet onaardige potjes.

Hoogtepunten: de goal van Lewandowski, de Griekse wissel Papadopoulos voor Papadopoulos en het opkomen van de razendsnelle Tsjechische rechtsback Gebreselassie, nu al cult.

Dieptepunten: de Spaanse kaartenwapperaar, het NOS EK-lab (?) en het vizier van Kerzhakov.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2400 stemmen

otherfool schreef:

Tsjechische rechtsback Gebreselassie.

Hij had bijna nog een Bassie te pakken, toen hij die bal in één keer uit de lucht plukte.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Die Gebre Selassie is ook van alle markten thuis he. Ongelofelijk .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Niet gezien, maar is er echt 1 die Gebrselassie heet

ps aan die kaarten te zien kreeg ik weer flashbacks naar Zuid-Korea tegen Spanje en Italie...

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Zo die Russen hebben het even laten zien. Tsjechië was niet veel maar hoe die Russen counterden en door de verdediging van de Tsjechen heen sneden was schitterend. Hopen dat we eerste worden in de poule om die Russen maar te kunnen ontlopen.

kos schreef:

Zo'nkutcommentator is dan blij omdat de keeper toevallig bij PSV speelt. De ultieme treurnis.

Zie nu pas het commentaar bij de NOS maar kan me werkelijk niet voor stellen dat je je hier aan ergert.

Onderhond

• 87726 berichten
  • 13160 stemmen

Als je zo'n Polen of Griekenland ziet spelen is het toch extra zuur dat België niet eens mee kan doen.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

@depri83:

Ja, indrukwekkend wat de Russen lieten zien. 4 goals en ook nog een handvol kansen gehad, en Tsjechie is echt geen Malta of zo.

Rusland is misschien zelfs wel titelkandidaat.

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

Onderhond schreef:

Als je zo'n Polen of Griekenland ziet spelen is het toch extra zuur dat België niet eens mee kan doen.

Misschien over 4 jaar, dan doen er mogelijk 24 landen mee, dus ook meer kans op plaatsing.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Wat wordt ik toch ontzettend moe van die Jan Mulder. De hoeveelheid onzin die er uit die man komt is ongeëvenaard!

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

depri83 schreef:

Wat wordt ik toch ontzettend moe van die Jan Mulder. De hoeveelheid onzin die er uit die man komt is ongeëvenaard!

Bedoel je zijn commentaar op dat interview met Willems. Vind jij dan niet dat Jetro zich daar lachwekkend vreemd gedraagt?

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Die jongen is net 18 jaar en houdt misschien z'n 2e of 3e interview, ik vind het niet gek dat hij zich niet zo op z'n gemak voelt en misschien wat rare antwoorden geeft.

Maar nee, het is niet alleen het commentaar op Willems (en zeker niet op het betoog wat hij vanavond houdt over racisme) maar zijn totaal onrealistische kijk op het voetbal.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

depri83 schreef:

Die jongen is net 18 jaar en houdt misschien z'n 2e of 3e interview, ik vind het niet gek dat hij zich niet zo op z'n gemak voelt en misschien wat rare antwoorden geeft.

Maar nee, het is niet alleen het commentaar op Willems (en zeker niet op het betoog wat hij vanavond houdt over racisme) maar zijn totaal onrealistische kijk op het voetbal.

Heb het ook niet zo op Jan Mulder hoor maar ik vond hem wel gelijk hebben over dat interview. Het lijkt gewoon alsof die ontwijkende antwoorden erin geramd zitten en hij niet uit zichzelf praat.

Ik hoop in ieder geval dat hij het morgen op het veld beter doet dan op de camera.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

De moeder aller deskundigen is misschien wel de enige die met kennis van zaken over voetbal kan praten. Hij heeft vanavond ook gewoon weer louter zinnige dingen gezegd, vooral ook over het constante chagrijn van het Nederlands elftal.

edit: ok even foutje over de opstelling van Duitsland tegen Zwitserland.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

zijn allemaal gedrillt die spelers, zo weinig mogelijk loslaten. Boring as hell

alhoewel .. Ronaldo is wel lekker droog zonet

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

Schreuder dacht hem even lekker in de zeik te kunnen zetten, helaas.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

Zo nu ff USA-Antigua & Barbuda kijken. Verwacht hier toch wel een nulletje of 5/6. Opvallend dat zo'n inmens klein land waar voetbal zo klein is toch nog 2 a 3 vakken vol heeft zitten in een uitwedstrijd in de VS.

kos

• 46843 berichten
  • 8968 stemmen

depri83 schreef:

Zo die Russen hebben het even laten zien. Tsjechië was niet veel maar hoe die Russen counterden en door de verdediging van de Tsjechen heen sneden was schitterend. Hopen dat we eerste worden in de poule om die Russen maar te kunnen ontlopen.

(quote)

Zie nu pas het commentaar bij de NOS maar kan me werkelijk niet voor stellen dat je je hier aan ergert.

In de samenvatting zie je ook niet hoe het een miljoen keer herhaalt om comnpleet irrelevante momenten. Had ie niet bij Psv gespeeld dan had dinges er nauwelijks een woord aan besteed.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

sodefuck wat een beelden net uit Syrië.. laat nou niemand meer miepen dat de Amerikaanse soldaten altijd zo onrespectvol zijn

Jimmiie

• 586 berichten
  • 51 stemmen

jordandejong schreef:

Zo nu ff USA-Antigua & Barbuda kijken. Verwacht hier toch wel een nulletje of 5/6. Opvallend dat zo'n inmens klein land waar voetbal zo klein is toch nog 2 a 3 vakken vol heeft zitten in een uitwedstrijd in de VS.

die hebben vast geen retourtje...

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

Jimmiie schreef:

(quote)

die hebben vast geen retourtje...

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

1-0 Carlos Bocanegra na 7 minuten.

depri83

• 6823 berichten
  • 1522 stemmen

kos schreef:

(quote)

In de samenvatting zie je ook niet hoe het een miljoen keer herhaalt om comnpleet irrelevante momenten. Had ie niet bij Psv gespeeld dan had dinges er nauwelijks een woord aan besteed.

Ik dacht dat het je alleen om de reactie bij het doelpunt ging, excuus.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

2-0 Penal van Clint Dempsey. Armetierige wedstrijd verder. Was er al een beetje bang voor. USA gaat mee in het lage niveau van Antigua & Berbuda en zijn lang niet creatief genoeg om die muur van 10 man door te breken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Waar bekijk jij die potjes altijd jordan?

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

http://www.thefirstrow.eu/ Altijd een erg groot aanbod. Van de Engelse competitie tot de Amerikaanse, Zweedse of zelfs uit India.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

2-1. Antigua komt terug in de wedstrijd. Dit mag gewoon NIET gebeuren op het niveau wat je nastreeft. Laksheid van de VS is het.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

Herculez Gomez brengt weer wat eer terug met de 3-1.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

Zit je een wedstrijd te kijken en zie je: Verschrikkelijk slecht voetbal, bloedende hoofden, bizar harde tackles en andere bizarrigheid dan weet je dat je een CONCACAF kwalificatiewedstrijd zit te kijken. Het blijft een enorme sleur om tegen teams als Antigua & Berbuda, Guatemala, Guadeloupe, Cuba etc. te spelen. Je wordt automatisch meegetrokken in het slechte niveau van de tegenstander.

Woensdag wordt het natuurlijk nog erger. Dan spelen we een wedstrijd tegen Guatemala en volgens mij is het een uitwedstrijd. Die stadions in Guatemala zijn echt een inferno. De supporters beklimmen schreeuwend de hekken, de lichten werken niet, je speelt op een knollenveld en de harde tackles gaan er ook weer aankomen.

Gewoon je punten pakken en eigenlijk moet je niet zoveel waarde hechten aan wedstrijden onder die bizarre omstandigheden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.