- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
En we zwaaien met ze allen naar Portugal. 
Die gaat het echt niet worden, gelukkig maar. Zwaarde konden zij niet loten. Kroatië en Turkijen zijn denk ik even sterk. Hoop op de Kroaten.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Lijkt me wat overdreven niet? Beslissende wedstrijd spelen we ook nog eens thuis voor 70.000 man.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Turkije, Ierland, Tsjechie, Portugal . Prima.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Lijkt me wat overdreven niet? Beslissende wedstrijd spelen we ook nog eens thuis voor 70.000 man.
Bosnië heeft in mijn ogen gewoon een sterk team en verdiende het eigenlijk i.p.v. de Fransen om door te gaan naar het EK. Portugal heeft echter goede spelers maar het is echt geen team. Vind het schandalig dat een coach met zulke spelers niet eens een topteam kan neerzetten. Als je ziet hoe Portugal de kwalificatie deed, dan zie ik hun echt geen kans maken tegen Bosnië.
Gewoon een paar uitslagen:
Portugal - Cyprus 4-4
Noorwegen - Portugal 1-0
Portugal - Ijsland 5-3
Denemarken - Portugal 2-1
Dan gaat Bosnië echt heel lastig worden.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Bosnië - Frankrijk 0-2
Albanië - Bosnië 1-1
Roemenië - Bosnië 3-0
Word je ook niet echt blij van.
Was het een enkele wedstrijd uit geweest dan had ik 'm geknepen, maar over 2 wedstrijden, waarvan de beslissende thuis, zie ik niet veel problemen. Wint Bosnië thuis met 2-0 of zo, dan knijp ik 'm ook nog wel. We zien wel.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Frankrijk uit kan je verliezen, ookal zie ik Frankrijk geen kans maken om EK te worden. Het gaat mij erom dat Portugal zo makkelijk tegendoelpunten weggeeft. 4 tegen Cyprus, 3 tegen Ijsland... dat is niet best. Ook al speel je met een B verdediging, dan mag het nog niet. Denk jij dat een verdediging van Boulahrouz, Bruma, Vlaar/Maduro, Anita ook 4 doelpunten tegen Cyprus krijgt? Denk het niet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik zie Portugal wel doorgaan hoor. Ook lekker als je eerst uit moet.
Het rijtje dat Kos opnoemt, vind ik ook prima. En nu maar hopen dat Nederland weer tegen Portugal moet. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou ja, in mijn geheugen was de gehele kwalificatiereeks een drama, ook qua spel. En als je 2x verliest van Portugal en 1x verlies en 1x gelijk tegen Ierland snap ik jullie 'aanspraak' op de wereldtitel totaal niet.
We hadden elf goede spelers, geen goed elftal.
Oranje verloor niet 2x van Portugal. 1 verlies, 1 gelijk.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1845 stemmen
Ik zie Portugal wel doorgaan hoor. Ook lekker als je eerst uit moet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bosnië - Frankrijk 0-2
Albanië - Bosnië 1-1
Roemenië - Bosnië 3-0
Word je ook niet echt blij van.
Was het een enkele wedstrijd uit geweest dan had ik 'm geknepen, maar over 2 wedstrijden, waarvan de beslissende thuis, zie ik niet veel problemen. Wint Bosnië thuis met 2-0 of zo, dan knijp ik 'm ook nog wel. We zien wel.
Ik snap nog altijd het goede gevoel niet wat jij hebt. De resultaten die chucky post zeggen toch wel veel. Portugal staat er eigenlijk nooit als het moet.
En Portugal zal de grote favoriet zijn, Bosnie de underdog. Ik zie Bosnie thuis wel winnen, vraag is of het ze uit vol kunnen houden. Maar als je 75 minuten terecht met 0-1 in Frankrijk voor kan staan dan ben je best wel sterk. Portugal zou willen dat ze een afmaker als Dzeko hebben.
Maar ik geef Portugal door het thuisvoordeel wel de meeste kans. 60-40.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ukraine burning stray dogs alive ahead of Euro 2012? - Thenews.pl :: News from Poland
Leuk he? Zo'n EK in Oekraine. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ukraine burning stray dogs alive ahead of Euro 2012? - Thenews.pl :: News from Poland
Leuk he? Zo'n EK in Oekraine.
9 Jaar geleden aten ze ze op.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Tja, alle behalve respectvol, maar het is een oven van 900 graden, denk toch dat ze er niet veel van voelen. Desondanks mag dit gewoon niet gebeuren, zelfde idee als het wk in Zuid-Afrika houden.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
9 Jaar geleden aten ze ze op.
En dus moet dit maar goedgekeurd worden 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Er staat dat ze soms misschien nog leven. Dat kan natuurlijk niet. Voor de rest lijkt het me een goede zaak dat er wat gedaan wordt aan zwerfhonden.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Lekker belangrijk of andere landen ons als kandidaat zien of niet. Dat andere coaches je niet als concurrent zien betekend niet dat je geen Europees kampioen kan worden.
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Het niveau van Nederland in 2002 was toch wel behoorlijk lager dan het niveau van het wk 2002.
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Turkije, Ierland, Tsjechie, Portugal . Prima.
Ierland mag wel thuis blijven vind ik.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ierland mag wel thuis blijven vind ik.
Ierland is toch leuk? Gun het de Ieren nu helemaal, omdat zij 2 jaar geleden door die kut Fransen (in het bijzonder Henry) onterrecht uitgeschakeld waren en op een viese manier.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1845 stemmen
Het niveau van Nederland in 2002 was toch wel behoorlijk lager dan het niveau van het wk 2002.
david bohm
-
- 3092 berichten
- 3458 stemmen
Wayne Rooney geschorst voor de drie groepswedstrijden EK 2012
Wayne Rooney handed three-match Euro 2012 ban by Uefa | Football | guardian.co.uk
Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet precies de play-off deelnemers, maar Portugal en Tsjechië horen er wel bij wat mij betreft. Ierland is altijd sympathiek.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1845 stemmen
Wayne Rooney handed three-match Euro 2012 ban by Uefa | Football | guardian.co.uk
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Je hoeft geen analyse van het wk 2002 te maken, want ik heb het zelf ook meegemaakt.
Davids was uit vorm, Cocu heb ik nooit een topper gevonden, De Boer was altijd wel een zwakke schakel achterin en Stam was niet meer het oude.
Tjah dan houdt het op (maar discussieren over een land die niet eens aanwezig was is al bij voorbaat een kansloze discussie).
herder
-
- 425 berichten
- 0 stemmen
Ierland is toch leuk? Gun het de Ieren nu helemaal, omdat zij 2 jaar geleden door die kut Fransen (in het bijzonder Henry) onterrecht uitgeschakeld waren en op een viese manier.
De Fransen 'kut' noemen is niet netjes he. Misschien zijn er op deze site ook Fransen, dus laten we niet racistisch doen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nou, daar gaat het laatste kansje voor Engeland om EK te worden. Ik zag met Rooney al weinig kans, maar nu hun absolute topspeler niet meedoet lijkt het mij verloren zaak. Zou mij niks verbazen als zij niet eens de poulfase doorkomen.
david bohm
-
- 3092 berichten
- 3458 stemmen
Ze gaan vast in hoger beroep dus misschien dat er een wedstrijd afgaat. Behoorlijke aderlating voor Engeland, dat sowieso.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je hoeft geen analyse van het wk 2002 te maken, want ik heb het zelf ook meegemaakt.
Davids was uit vorm, Cocu heb ik nooit een topper gevonden, De Boer was altijd wel een zwakke schakel achterin en Stam was niet meer het oude.
Tjah dan houdt het op (maar discussieren over een land die niet eens aanwezig was is al bij voorbaat een kansloze discussie).
De Boer altijd wel een zwakke schakel achterin? Hahaha. Laat ik hier maar niet serieus op in gaan.
Een vormdip zegt overigens weinig. Met de selectie van 2002 had Oranje gewoon een gooi naar de wereldtitel moeten doen. Enorme schande dat ze dat WK niet eens gespeeld hebben.
Frankrijk, Spanje, Italie, Engeland, Argentinie...allemaal deden ze het matig. Ik heb dat WK nauwelijks goede ploegen gezien. Duitsland werkte zich met een stel 1-0 standen naar de finale via simpele tegenstanders en Brazilie was de enige met een beetje niveau, ook terecht de winnaar.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
ik blijf het verbazingwekkend vinden die overtuiging.
Ok, het niveau mag dan niet het hoogste zijn geweest maar alleen al in de kwalificatiegroep zijn er twee landen geweest die op dat moment beter waren dan ons. En dat waren niet eens de besten op het wk. Om dan serieus te denken dat Oranje ook maar een enkele kans had gehad op een titel vind ik ongelooflijk, op het arrogante af zelfs.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
ik blijf het verbazingwekkend vinden die overtuiging.
Ok, het niveau mag dan niet het hoogste zijn geweest maar alleen al in de kwalificatiegroep zijn er twee landen geweest die op dat moment beter waren dan ons. En dat waren niet eens de besten op het wk. Om dan serieus te denken dat Oranje ook maar een enkele kans had gehad op een titel vind ik ongelooflijk, op het arrogante af zelfs.
Kwalificatie zegt niet alles he. Brazilie had in 2002 geloof ik het toernooi zelfs bijna gemist, gingen als nr 5 in Z-Amerika via play offs er nog heen. En ze wonnen....
Maar het kan ook zijn dat het toernooi alsnog een flop zou zijn geworden. Van Gaal en Oranje was geen geweldig huwelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.