• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.194 films
  • 12.287 series
  • 34.125 seizoenen
  • 649.669 acteurs
  • 199.347 gebruikers
  • 9.395.092 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Vind dat vaak een kulargument. Als hij hart voor zijn team en sport heeft dan zet hij zich gewoon in voor de prestaties van het land. We hebben het hier niet over een voetballer van 38.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

(quote)

Het zijn feiten. Geen mening.

een "feit", goed...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Big-T schreef:

Inderdaad, en de statistieken van Huntelaar waren dan wel weer goed

Inderdaad!!

rep_robert schreef:

Als we puur de feiten bekijken bij het NL elftal vind ik de 35 goals in 70 wedstrijden minder imponerend dan de 30 goals in 48 wedstrijden van KJH. En ja, ook Ruudje heeft tegen bananen republieken gespeeld

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Haha, wat wil je nou horen, borretje?

Je zei zelf ook al dat Huntelaar best een wereldspits kan worden.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Dus dan moet ie gewoon doorgaan met wat ie al jaren doet, scoren

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Nee, dat kan hij niet worden.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Blabla

Het kleine uitvak van River Plate afgelopen weekend na de wedstrijd in de tweede divisie van Argentinië Wordt met de seconde lekkerder dat filmpje.

.

Aankomend weekend in de "topper' tegen Instituto nemen ze waarschijnlijk "slechts" 26.000 man mee het uitvak in.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, wat wil je nou horen, borretje?

Inderdaad, in tegenspraak met jouw blinde adoratie voor meneer Kuyt is dat misschien iets genuanceerder

V Persie kan overigens ook nog steeds een grote wereldspeler worden, maar dat is hij nog echt niet..

herder

• 425 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

V Persie kan overigens ook nog steeds een grote wereldspeler worden, maar dat is hij nog echt niet..

Dan moet hij van Arsenal zo snel mogelijk weg. Arsenal is geen topclub. Het houdt zijn ontwikkeling tegen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Dat denk ik ook.. Daarnaast moet Sneijder ook nodig weg bij Inter, al veel meer een wereldspeler als V Persie, maar dat gaat hij bij Inter niet volhouden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Inderdaad, in tegenspraak met jouw blinde adoratie voor meneer Kuyt is dat misschien iets genuanceerder

Ik vind Kuijt maar een beperkte voetballer. Echter niet zo erg als hij vaak wordt afgeschilderd. Zijn techniek is bijzonder matig, maar zijn basistechniek (moet ook wel op dat niveau) is uitstekend. Daarnaast is hij positioneel en tactisch vele malen beter dan menig persoon hier verkondigt. Mentaliteit en inzet kan niet beter, altijd prettig om dat soort spelers erbij te hebben. Maar zijn van Persie, Robben en Afellay topfit, dan hoeft Kuijt niet te spelen voor mij.

Hoewel hij in sommige wedstrijden wel erg belangrijk kan zijn. Luxe probleem (voorin). Achterin maak ik me veel meer zorgen.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

rep_robert schreef:

Blabla

Het kleine uitvak van River Plate afgelopen weekend na de wedstrijd in de tweede divisie van Argentinië Wordt met de seconde lekkerder dat filmpje.

(embed).

Aankomend weekend in de "topper' tegen Instituto nemen ze waarschijnlijk "slechts" 26.000 man mee het uitvak in.

.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Loting play-offs

Turkije-Kroatië

Estland - Ierland

Tsjechië - Montenegro

Bosnië-Herzegovina - Portugal

Lastige loting voor Guus en een mooie voor de Ieren die wel een deelname aan een groot toernooi verdiend hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. Turkije Portugal . Ook fijn dat Ierland weer echt kans maakt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ga voor Kroatie, Ierland, Tsjechie en ik vrees Portugal.

Maar de eerste en laatste wedstrijden worden zeer spannend. Wel fijn dat Ierland het kan halen, zie ze er graag weer eens bij. Portugal krijgt geen makkie. Dzeko

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4725 stemmen

Opnieuw Bosnië tegen Portugal, net als voor het WK 2010 toen Bosnië eigenlijk gewoon de betere ploeg was maar er toch uit ging. Mooie kans op revanche.

Moeilijke loting voor Kroatië jammer genoeg. Hoop toch dat zij er zeker bij zijn. En Estland mag van mij ook verrassen. Altijd leuk zo een nieuw team erbij, al zou dat wel heel erg verrassend zijn tegen Ierland.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Laten we hopen dat Ierland en Tsjechie dat gewoon redden. Wat heb je in hemelsnaam aan Estland of Montenegro.

Bosnie heeft tenminste nog een leuke voetballende ploeg. Ze moeten thuis eigenlijk met 2 goals verschil winnen, in Portugal wordt het erg moeilijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ierland in de poule doet het altijd goed op het EK voor Nederland. Mompelt iets over Koeman en Kieft.

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

Leuk voor Ierland! Zeker na het drama van twee jaar terug . Persoonlijk had ik graag zowel Kroatië als Turkije op het EK gezien maar als ik moet kiezen ga ik toch voor het Brazilië van Europa. En thumbs up voor Bosnië uiteraard .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Ierland in de poule doet het altijd goed op het EK voor Nederland. Mompelt iets over Koeman en Kieft.

Jason McAteer

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

Temeer omdat Oranje gezien het niveau van het WK 2002 een hele goeie kans had gemaakt de wereldtitel te pakken

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4725 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laten we hopen dat Ierland en Tsjechie dat gewoon redden. Wat heb je in hemelsnaam aan Estland of Montenegro.

Bosnie heeft tenminste nog een leuke voetballende ploeg. Ze moeten thuis eigenlijk met 2 goals verschil winnen, in Portugal wordt het erg moeilijk.

Montenegro hoeft van mij ook niet (alhoewel: Vucinic zie ik wel graag bezig) maar Tsjechië en Ierland vind ik nu ook niet bepaald teams om echt naar uit te kijken. In Estland heb ik 6 maanden verbleven (Erasmus) dus vandaar dat ik het hun wel zou gunnen.

Onwaarschijnlijk trouwens dat Estland voor Slovenië en Servië eindigde. Ik herinner me nog een match op café 3 jaar geleden waarin Bosnië thuis met 7-0 won van Estland en waarbij de Esten bijzonder veel pret hadden om hun land zo te zien verliezen. En het lijkt me nu niet dat er veel kwaliteit is bijgekomen in die ploeg...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zuid-Korea had je toch een keer tegen moeten komen .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Temeer omdat Oranje gezien het niveau van het WK 2002 een hele goeie kans had gemaakt de wereldtitel te pakken

Als je het al aflegt tegen Portugal en Ierland maak je toch geen enkele kans om wereldkampioen te worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Als je het al aflegt tegen Portugal en Ierland maak je toch geen enkele kans om wereldkampioen te worden.

Als je uit in Portugal 0-2 voorstaat 10 minuten voor tijd en nog 2-2 speelt, dan ben je dom ja.

Dramareeks was dat

Ierland uit deed echt pijn. Ik zie vd Sar nog na afloop dat flesje van het tafeltje schoppen.

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

depri83 schreef:

Gezien het elftal dat Oranje het veld in kon brengen destijds en het niveau van het WK 2002 dan had Oranje wel degelijk een goeie kans om daar te winnen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nou ja, in mijn geheugen was de gehele kwalificatiereeks een drama, ook qua spel. En als je 2x verliest van Portugal en 1x verlies en 1x gelijk tegen Ierland snap ik jullie 'aanspraak' op de wereldtitel totaal niet.

We hadden elf goede spelers, geen goed elftal.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

. Turkije Portugal . Ook fijn dat Ierland weer echt kans maakt.

Haha was 2 jaar geleden ook onze tegenstander in de play-off. Werd maar 0-0 en 1-0, maar echt tegenstand hebben ze niet geboden over 2 wedstrijden. Ik ben er blij mee, maar waarschijnlijk weer twee draken van een wedstrijd om naar te kijken.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Finisterra schreef:

Opnieuw Bosnië tegen Portugal, net als voor het WK 2010 toen Bosnië eigenlijk gewoon de betere ploeg was maar er toch uit ging. Mooie kans op revanche.

Hoe kom je hier nou bij? Beide wedstrijden gezien?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.