- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1845 stemmen
Ierland is trouwens alsnog een geplaatst land voor de barrages, Turkije niet. Eea betekent dus dat Kroatië, Portugal, Tsjechië en Ierland het voordeel hebben van eerst een uit-wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach, leuk voor die Fransen. Dat ze voor het WK in Brazilië al de play-offs in moeten is al erg genoeg
.
Hoop dat Spanje die Fransen twee keer helemaal verpletterd en wat faalt tegen een ander land, zodat zij over de Fransen heen wippen.
Ik hoop ook van harte dat Frankrijk weer bij Oranje in de EK groep gezet wordt.
Joy4ever
-
- 4624 berichten
- 1845 stemmen
Ik hoop ook van harte dat Frankrijk weer bij Oranje in de EK groep gezet wordt.
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12885 stemmen
'Later zien we het wel' is een motto waar we langzamerhand vanaf moeten stappen.
Ik zeg: samen met de Belgie een keer op reformeringskamp 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pfoe, nou het moet wel leuk blijven hoor
Al zijn de groepen des doods altijd wel leuk. Oranje kwam er in 2004, 2006 en 2008 makkelijk doorheen. 2010 was weer een mindere groep, maar daar liep het voor geen meter.
Uiteraard toen wel van Denemarken gewonnen, zoals een topland hoort te doen 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik zou het anders stellen, als Rommedahl je achterhoede al uit elkaar kan spelen, hoe moet dat dan als Robben, Sneijder en Afellay dat gaan proberen?
We hadden dan ook een veredelde verdediging zonder Pepe, Carvalho en Coentrao. dan mis je toch een hoop kwaliteit en is het niet raar dat er meer kansen ontstaan voor de tegenpartij.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
We hadden dan ook een veredelde verdediging zonder Pepe, Carvalho en Coentrao. dan mis je toch een hoop kwaliteit en is het niet raar dat er meer kansen ontstaan voor de tegenpartij.
Is Carvalho niet boos weggegaan en gestopt vorige maand?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Het was ook vooral de manier waarop. Ik herinner Portugal-Spanje nog goed, Portugal was compleet kansloos en werd weggetikt.
Dat is niet waar. De eerste helft ging gelijk op tot die goal, waar Villa overigens 20 cm buitenspel stond. Vanaf dan ging het pas lopen bij Spanje.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Hij is boos weggelopen en geschorst.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij is boos weggelopen en geschorst.
En zal niet meer uitkomen voor Portugal. Dus hoef je zijn naam ook niet meer bij de afwezigen te zetten. Ik noem Jaap Stam ook niet meer op 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ook weer misplaatste arrogantie. Eerst proberen het de Deense backs lastig te maken, dan pas aan Wiel en Pieters denken.
Ik zeg alleen maar dat ik het graag zou willen zien. Lijkt me een aardige test voor Pieters/ vd Wiel 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
En zal niet meer uitkomen voor Portugal. Dus hoef je zijn naam ook niet meer bij de afwezigen te zetten. Ik noem Jaap Stam ook niet meer op
Zo'n beslissing is snel teruggedraaid. Carvalho zal er bij het EK gewoon weer zijn. Hoop ik in ieder geval want die Rolando bakt er niet veel van.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Uiteraard toen wel van Denemarken gewonnen, zoals een topland hoort te doen
Hehe, die is raak.
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12885 stemmen
Hebben de Spanjaarden nu twee keer achter elkaar alle kwalificatiewedstrijden gewonnen? Knap hoor!
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nederland was dichtbij, maar heeft het net niet gered, tegen een Scandinavisch land 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo'n beslissing is snel teruggedraaid. Carvalho zal er bij het EK gewoon weer zijn. Hoop ik in ieder geval want die Rolando bakt er niet veel van.
Mm, jullie bondscoach leek me anders aardig duidelijk dat dit voorbij was. Mis je wel een ervaren kracht mee.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nederland was dichtbij, maar heeft het net niet gered, tegen een Scandinavisch land
We hadden in 2007 verloren van Wit Rusland. Vorige kwalificatie voor het EK hadden we dus ook niet alles gewonnen. Of telt de WK kwalificatie ook, dat weet ik zo even niet meer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hebben de Spanjaarden nu twee keer achter elkaar alle kwalificatiewedstrijden gewonnen? Knap hoor!
. Vooral tijdens de WK kwalificatie best knap, dit keer was het echt een poule van niks.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
We hadden in 2007 verloren van Wit Rusland. Vorige kwalificatie voor het EK hadden we dus ook niet alles gewonnen. Of telt de WK kwalificatie ook, dat weet ik zo even niet meer.
Het ging om WK en EK. Oranje won alle WK kwalificatieduels en tot gister alle EK kwalificatieduels. Ook niet slecht.
Onderhond
-
- 87621 berichten
- 12885 stemmen
Ze doen ermee wel onder voor de andere twee Top 3 clubs. Duitsland dit jaar ook een perfecte reeks. Maar die hadden natuurlijk geen Scandinavische tegenstanders 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wij hadden het helemaal lastig, met Zweden en Finland liefst 2, ja u leest het goed, 2 Scandinavische tegenstanders!

Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ze doen ermee wel onder voor de andere twee Top 3 clubs. Duitsland dit jaar ook een perfecte reeks. Maar die hadden natuurlijk geen Scandinavische tegenstanders
Turkije en België.... Op papier zeker niet makkelijker dan Zweden en Finland.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Carvalho is officieel gestopt als international. Pepe is echt goed, maar verneder hem een beetje en hij pakt rood.
Topfavo, Duitsland Spanje
Favo, Nederland
Outsiders maar eig kunnen ze er geen (edit mod: scheldwoord verwijderd) van, Italie, FR, Portugal en ENG
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Carvalho is volgens mijn bronnen niet gestopt als international, maar een jaar geschorst.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Ik vind het nogal raar dat Vidic stopt als international op zn 29ste
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het nogal raar dat Vidic stopt als international op zn 29ste
.
Vind ie zelf ook wle best en naar eigen zeggen staat hij de ontwikkeling van anderen in de weg. Door weg te gaan wil ie de weg open leggen voor mannen als Rajkovic en Subotic. Zijn misser gister heeft er ook wel wat mee te maken denk ik. Zijn doel was het EK halen (omdat ie nooit een Ek heeft gespeeld) en over 4 jaar acht ie zich te oud neem ik aan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Kuijt: 10e qua interlands voor het grote Oranje. 
En het duurt niet lang of hij staat 6e.
Ah! Dit getuigt weer van een objectieve blik in deze
Het zijn feiten. Geen mening.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Inderdaad, en de statistieken van Huntelaar waren dan wel weer goed 
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Vind ie zelf ook wle best en naar eigen zeggen staat hij de ontwikkeling van anderen in de weg. Door weg te gaan wil ie de weg open leggen voor mannen als Rajkovic en Subotic. Zijn misser gister heeft er ook wel wat mee te maken denk ik. Zijn doel was het EK halen (omdat ie nooit een Ek heeft gespeeld) en over 4 jaar acht ie zich te oud neem ik aan.
Dat vind ik dus merkwaardig. Er zijn weinig betere centrale verdedigers in de wereld en over 4 jaar heeft hij nog een prima leeftijd om mee te gaan naar een WK.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat vind ik dus merkwaardig. Er zijn weinig betere centrale verdedigers in de wereld en over 4 jaar heeft hij nog een prima leeftijd om mee te gaan naar een WK.
Hij is vast teleurgesteld. Als de jeugd de kans geven echt zijn motivatie is heb ik daar ook wle bewondering voor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.