• 16.186 nieuwsartikelen
  • 179.547 films
  • 12.337 series
  • 34.206 seizoenen
  • 650.587 acteurs
  • 199.470 gebruikers
  • 9.406.283 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Waar moet Man City dat geld vandaan halen? Dat MAG helemaal niet.

Ik moet eerder vanavond nog om je lachen. Nu drijf je je grap te lang door.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik moet eerder vanavond nog om je lachen. Nu drijf je je grap te lang door.

Grap? Het is de consequentie van de door jouw zo vurig gewenste complete controle van de UEFA over het complete clubvoetbal. Ik kan je nu alvast melden dat Eriksen nooit bij Ajax had mogen spelen, want je mag helemaal geen buitenlanders halen onder de 18 van de UEFA.

Ik kan niet wachten totdat de grote clubs uit dit corrupte zooitje stappen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die kans op 2-2

x2.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ruiz!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ruizzz

Die John valt lekker in zo.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Oeh, dacht even dat daar voor gefloten zou worden. Maar die Emerson sprong gewoon niet mee, eigen schuld.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

complete controle van de UEFA over het complete clubvoetbal.

Ik zie het al helemaal voor me; sponsordeals VERBODEN want te lucratief volgens de Uefa. Transfers VERBODEN want niet marktconform volgens de Uefa. Tv-deals VERBODEN want te hoog volgens de Uefa. Aankoop VERBODEN want niet nodig volgens de Uefa. Business seats VERBODEN want te duur volgens de Uefa.

En dat allemaal onder de noemer Fair Play

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Doe maar een late 3-2. Keertje een ploeg uit Portugal naaien zou eens leuk zijn.

Benfica gaat over 2 duels gewoon door. Wordt daar 2-0 ofzo.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kans dat Ruiz vertrekt zit er wel in. Snap overigens niet dat hij Tottenham als echte verbetering ziet. Volgens mij kan hij na een nieuw topseizoen ook nog wel naar de echte top.

Van Twente naar Tottenham en van de Eredivisie naar de Premier League is toch een enorme verbetering.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Van Twente naar Tottenham en van de Eredivisie naar de Premier League is toch een enorme verbetering.

Zeker, maar ik vind Ruiz ook goed genoeg voor een club als Arsenal of Chelsea. Zeker Arsenal kan wel wat flair en creativiteit gebruiken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zeker, maar ik vind Ruiz ook goed genoeg voor een club als Arsenal of Chelsea. Zeker Arsenal kan wel wat flair en creativiteit gebruiken.

Tottenham staat er anders wel beter voor dan Arsenal, dus waarom dan naar Arsenal gaan .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je kan best gelijk hebben, Chelsea vind ik ook sterker. Maar ik vraag me af of Arsenal nog wel een verbetering is tegenover Tottenham. Tottenham is de laatste jaren echt beter en stabieler aan het worden terwijl Arsenal maar blijft aanmodderen en jaar na jaar faalt wanneer het er echt om gaat.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

@ Naomi Watts

Hoe bedoel je? Uiteindelijk zal Arsenal vast wel boven Tottenham eindigen. Al vind ik dat de Spurs echt een aantal heel fijne spelers heeft.

kos

• 46735 berichten
  • 8888 stemmen

Zo vanzelfsprekend lijkt me dat niet dat Arsenal boven Tottenham eindigt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

@ Naomi Watts

Hoe bedoel je? Uiteindelijk zal Arsenal vast wel boven Tottenham eindigen. Al vind ik dat de Spurs echt een aantal heel fijne spelers heeft.

Lijkt me nog niet zo voordehandliggend. Wat kos zegt dus.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lijkt me nog niet zo voordehandliggend. Wat kos zegt dus.

Het verschil zal niet enorm zijn nee. Maar Tottenham is vaak zo wisselvallig. Soms geweldig, soms waardeloos.

Ik vind de Spurs overigens leuk, hoop dat ze in de top 4 komen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Word lastig volgende week voor Twente maar toch niet verkeerd weer 2-2 tegen een goede Europese ploeg.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

En nog steeds geen winst tegen een Portugese ploeg. Gaat lekker zo. Twente mag overigens alle hoop laten varen, want in Lissabon wordt het een onmogelijke missie. 4-0, misschien 4-1.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Man of the match...... Bajrami

Benfica heeft een verrassen sterk middenveld met vooral Witsel die erg dominant is.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Co gaat 4-2-4 in Portugal spelen zegt hij. Hehe, wat een held. Erg naïef, maar wel erg amusant. Kan dus 0-3 of 4-0 worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In Portugal gaan ze het nooit redden. Benfica speelde ook echt niet op 100%. Kat in het bakkie voor Benfica.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

En nog steeds geen winst tegen een Portugese ploeg. Gaat lekker zo. Twente mag overigens alle hoop laten varen, want in Lissabon wordt het een onmogelijke missie. 4-0, misschien 4-1.

Hopelijk heeft benfica ook dat idee. Twente zal het moeten hebben van onderschatting. En zelf een wereldpot moeten spelen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Al speelt Twente een wereldpot en scoren ze 2 keer, dan antwoordt Benfica wel met een goal of twee meer. Het aanvallend potentieel is enorm en over 180 minuten zwemt Twente vooral tegen de stroom in.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

dutchtuga schreef:

Pessimist , overigens is er niks mis met een 2-2 tegen zo'n sterke en goed voetballende ploeg als Benfica nu heeft. Uiteraard is de Twente de underdog, maar kansloos zijn ze niet.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Heeft niets met pessimisme te maken (ben overigens Benfica-supporter). Haal de statistieken tegen Portugese ploegen er maar eens bij

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Al speelt Twente een wereldpot en scoren ze 2 keer, dan antwoordt Benfica wel met een goal of twee meer. Het aanvallend potentieel is enorm en over 180 minuten zwemt Twente vooral tegen de stroom in.

Je doet nu overmoedig. Er zijn wel meer grote ploegen tegen Twente gesneuveld de laatste jaren. Benfica is ruim de favoriet, helemaal met een 2-2 nu, maar ze zijn er nog niet. Als Twente daar 2x scoort dan geef ik ze een reële kans op kwalificatie. Maar ik zie Twente daar niet 2x scoren. Ik zeg 2-1 voor Benfica.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Marge van 3, minimaal.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

Heeft niets met pessimisme te maken (ben overigens Benfica-supporter). Haal de statistieken tegen Portugese ploegen er maar eens bij

Welk belang heeft een resultaat van 20 jaar terug tegen een ploeg uit Portugal voor Twente? Het enige wat telt is de 2-2 vanavond, wat niet goed is.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

dutchtuga schreef:

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie (ten minste niet altijd) voor de toekomst !

Natuurlijk heb je een punt, maar je moet ergens in geloven he.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Dat klopt, maar het Portugese/Spaanse/Italiaanse voetbal ligt Nederland voor geen meter. Er worden teveel kleine foutjes gemaakt die direct worden afgestraft. Twente zal wel heel erg geconcentreerd moeten spelen over de hele wedstrijd en dat zie ik dus niet gebeuren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.