• 16.165 nieuwsartikelen
  • 179.527 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.545 acteurs
  • 199.457 gebruikers
  • 9.405.339 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Tor! 3-1!

Wat een vechtjas die Schweinsteiger!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Brazil

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tor! Tor! Tor!

Klasse gemacht von Schweini! Tor der jungen Andreeeeeeeeeeee Schürrle

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Brazilie wordt wel aardig ge0wnt door de Mannschaft.

Al doen ze zelf ook echt heeeeeelemaal niks.

ROFL@ 6 mln voor Cillessen trouwens.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tor! Gute Aktion!

Neymar 3-2!

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Zo, Neymar toont dan toch nog even zn klasse. Heel mooie goal.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Knap zuur, Spanje verloren.

Als Oranje vanavond had gespeeld en had gewonnen.....dan....jep.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tolles Spiel, gewoon zo veel mogelijk aanvallers opstellen en je wint vanzelf, dat blijkt maar weer. OK je loopt tegen 3 messcherpe counters op maar het is heerlijk om naar te kijken, en dat met (bijna) allemaal jongelingen. Ziet er echt goed uit de komende jaren, laat die Spanjolen maar komen!

Nicholas123 schreef:

Zijn er nou echt geen goede Braziliaanse spelverdelers te vinden? Lijkt me sterk.

Die nummer 11 van Donetsk was echt lachwekkend idd... die heb ik 0 goede passes zien geven.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Blijft trouwens wel een behoorlijk trieste bedoening, dit Brazilie. Spelers als Neymar laten dan wél wat zien, maar met name dat middenveld is echt bedroevend. Zijn er nou echt geen goede Braziliaanse spelverdelers te vinden? Lijkt me sterk. Er wordt vooral wat geparasiteerd op een geniale ingeving van één van de aanvallers.

Duitsland speelde eigenlijk vertrouwd sterk. Erg knap met zoveel jongelingen. Blijft toch één van de topfavorieten voor het komende ek. Spanje lijkt me nog wel wat sterker, Nederland is 50/50.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Boeien. Stelt geen reet voor die lijst.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Nicholas123 schreef:

Blijft trouwens wel een behoorlijk trieste bedoening dit Brazilie. Spelers als Neymar laten dan wél wat zien, maar met name dat middenveld is echt bedroevend. Zijn er nou echt geen goede Braziliaanse spelverdelers te vinden? Lijkt me sterk.

Ganso liet dan wel wat zien toen hij er in kwam, maar idd, stel die dan meteen vanaf begin op.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Boeien. Stelt geen reet voor die lijst.

Vind het wel eervol als je 1e staat, wat je nog nooit gestaan hebt. Toch een teken dat je op de lange termijn al erg goed bezig bent. Al was het maar een maandje aan kop geweest...

Sowieso zonde dat Engeland-Nederland niet gespeeld werd. Vol Wembley, 2 mooie ploegen, schitterende ambiance (in het stadion, niet buiten hehe)...jammer.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Ja, het affiche is mooi, dut dat is jammer.

Maar die lijst zal me echt een zorg zijn. Dat je met een oefenpotje al van stuivertje kan wisselen zegt al genoeg.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die lijst stelt idd niks voor zolang je 116e, 33e of 2e staat maar een 1e plek is wel enigszins eervol (zeker als dat voor het eerst zou zijn), dat heeft wel wat. Maar ja Spanje is WK en EK dus een beetje misplaatst zou het wel zijn.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Hoorde trouwens net dat Spanje WKs en Ek kampioen is in senioren, onder 21 en onder 19. En volgens mij nog een jongere categorie.

Dat is nogal bijzonder.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Wat een talent overigens, die Gotze. Maakt zn naam zeker waar vanavond.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, zeg dat wel. Heerlijke balbehandeling, overzicht, loopvermogen, en dan die superbe goal. Ein Zaubertor noemen ze het op de ARD

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

En Benzema heeft me toch een voorseizoen tot nu toe.. Die gaat hard komen dit seizoen.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ah, dit was weer oud en vetrouwt, ffkes die Spanjolen afgedroogd . Krijg ergens toch wel weer een klein beetje zin in het EK volgend jaar .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Gotze

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Rogers maakt 1-1 voor USA tegen Mexico

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Die scheids kan der helemaal niets van.

Negeert een penalty, en geeft nu voor een overtreding op een doorgebrokenspeler slechts een gele kaart.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Nicholas123 schreef:

Duitsland speelde eigenlijk vertrouwd sterk. Erg knap met zoveel jongelingen. Blijft toch één van de topfavorieten voor het komende ek. Spanje lijkt me nog wel wat sterker, Nederland is 50/50.

Ik denk dat we op dit moment meer voor de Duitsers moeten vrezen als voor Spanje. Die spelen zo wisselvallig de laatste tijd. In tegenstelling tot Nederland, Duitsland is ook veel constanter maarja.. als Spanje hun dag wel hebben zijn ze gewoon de betere.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

Fabregas nu dan toch eindelijk naar Barcelona. Snap het niet, zoveel geld uitgeven voor een speler die toch achter Xavi/Iniesta op de bank mag plaats nemen. Xavi wordt uiteraard weer een jaartje ouder en zal wat blessures oplopen en zal, net als Iniesta, wel rust krijgen in bekerwedstrijden. Maar het gaat wel weer ten koste van het megatalent Thiago ( ) Echt nodig is ie niet, en een speler als Fabregas, van zo'n kaliber, moet gewoon elke wedstrijd in de basis staan en haal je niet voor de bank

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Hoorde trouwens net dat Spanje WKs en Ek kampioen is in senioren, onder 21 en onder 19. En volgens mij nog een jongere categorie.

Dat is nogal bijzonder.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

DBTim schreef:

Fabregas nu dan toch eindelijk naar Barcelona. Snap het niet, zoveel geld uitgeven voor een speler die toch achter Xavi/Iniesta op de bank mag plaats nemen. Xavi wordt uiteraard weer een jaartje ouder en zal wat blessures oplopen en zal, net als Iniesta, wel rust krijgen in bekerwedstrijden. Maar het gaat wel weer ten koste van het megatalent Thiago ( ) Echt nodig is ie niet, en een speler als Fabregas, van zo'n kaliber, moet gewoon elke wedstrijd in de basis staan en haal je niet voor de bank

Mijn hart huilt, maar het is hem gegund. Wel vervelend dat Barca het zo lang heeft gerekt dat de transfer deadline in zicht komt. Wenger kennende zal hij naar lang wikken en wegen besluiten dat Wilshere en Ramsey het ook wel zonder versterking kunnen oplossen..

Eto'o waarschijnlijk naar Anzi waar hij 300.000 pond per week gaat verdienen

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

We hebben een nieuwe Cristiano Ronaldo gevonden. Jesus, wat een arrogante blaaskaak.

Voetbalzone - ?Ik kan groter worden dan Messi, dat weet ik zeker?

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Die van Pi-Air was nog iets fraaier maar deze look-a-like zit er ook errug lekker in

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zwak van de keeper, maar wel een leuke goal. Doe me dan toch maar die van van Hooijdonk.

Onderhond

• 87631 berichten
  • 12910 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.