- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
El Loco
-
- 1168 berichten
- 2430 stemmen
Geld beheerst op dit moment de sport. Waar zijn de tijden dat Ajax, Anderlecht en KV Mechelen nog Europese bekers won. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat denk je zelf?
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Geld beheerst op dit moment de sport. Waar zijn de tijden dat Ajax, Anderlecht en KV Mechelen nog Europese bekers won.

Maar goed zou je de EC weer in ouderwetse stijl doen en een salaris plafond hanteren kom je al een eind.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Salaris plafond? Waarom zou je zoiets invoeren? Omdat Nederland niet meer kan concurreren met de toplanden zeker? Tja, ploegen als Roda, NEC, Heracles,.... kunnen spelers ook niet het salaris bieden wat een club als Ajax hen wel kan geven.
Ook maar een salarisplafond in de Eredivisie dan?
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Ajax heeft zich bij VVV-Venlo voor Dennis Gentenaar gemeld. De kampioen uit Amsterdam heeft interesse in de doelman omdat het met NEC geen overeenstemming kan bereiken over de komst van Jasper Cillessen.
NEC vraagt naar verluidt een bedrag van 6 miljoen euro voor de talentvolle doelman. „We hebben de laatste weken gekeken wat Maarten Stekelenburg en Michel Vorm waard zijn”, vertelt een woordvoerder van Ajax. „Daarom heeft het op dit moment geen zin om met NEC om de tafel te gaan zitten. Ze vragen in onze ogen een absurd bedrag.”
Enerzijds wel een stoere actie van NEC maar het gaat uiteindelijk helemaal nergens over. 6 miljoen, alsof ie de CL heeft gewonnen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
6 miljoen is gewoon een juiste prijs voor zo een jonge talentvolle doelman.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een talenten hebben die duitsters
Ik vindt Boateng dan 100X niks, maar die Götze is een fenominale speler, aleen balen dat hij een van de grootste talenten voor zich heeft in de naam van Ozil
Oudste speler vanavond is Lahm met 27... Heerlijk aanvallend team heeft de Zwarte Magiër opgesteld met Götze, Schweinsteiger, Kroos, Podolski, Gomez en Muller 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Van mij mag Die Mannschaft vanavond de kanaries alle hoeken van het veld laten zien 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ajax moet lekker de knip dicht houden. 6 miljoen voor Cillissen hahahaha. Het moet niet gekker worden. De helft zou meer als genoeg zijn.
Babos of Gentenaar zou ik prima opties vinden voor een 2e keeper.
PS: Opvallend dat ik Podolski nu voor Duitsland weer zie spelen. Die gozer heeft op clubgebied echt een matige carriere, maar bij Duitsland zit hij al jaren. Da's weer wel knap.
Ik baal echt dat Oranje vanavond niet kan spelen 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Italie-Spanje nu 1-0.
Hadden we effe een nummer 1 positie in eigen hand gehad...
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Italië al op 1-0 tegen Spanje. Spanje wordt tot dusver weggetikt. Heerlijk. Dat belooft wat aankomend EK.
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
België 0-1 voor, wordt het afgekeurd (geen idee waarom). Lukaku laat nog maar eens zien waarom hij zo'n nuttige speler is.
stfuympos
-
- 13364 berichten
- 731 stemmen
Ook maar een salarisplafond in de Eredivisie dan?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
6 miljoen is een prima prijs voor de meest talentvolle keeper van de Eredivisie. Zeker voor Ajax!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk Italië-Spanje, geinig potje. Spel golft op en neer, ruststand 1-1.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij vlagen Tiki-Taka Fußball van de Mannschaft maar met weinig kansen en nog zonder Tore. Brasilien speelt dan ook met 9 man achter de bal counter slash afbraak slash bertje slash handbal-voetbal, wat een luizig teampje is dat geworden zeg. Komaan Schwarz-Weiß, maak me Stolz!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Hoe speelt balotelli ?
Duitsland heeft echt een prachtige ploeg op dit moment.
Ik zie eerder Duitsland de EK pakken dan Nederland of pakweg Italie
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En de volgende 20-jarige in het veld: André Schürrle.
En Kopfball-Klose voor de onzichtbare SuperMario Gomez.
Wel een grote kans voor Pato, oeh la!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Oudste speler vanavond is Lahm met 27... Heerlijk aanvallend team heeft de Zwarte Magiër opgesteld met Götze, Schweinsteiger, Kroos, Podolski, Gomez en Muller

The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Hoe speelt balotelli ?
Duitsland heeft echt een prachtige ploeg op dit moment.
Ik zie eerder Duitsland de EK pakken dan Nederland of pakweg Italie
Balotelli niet gezien, is ie wel aanwezig dan?
En Duitsland is een grote kanshebber, samen met Spanje en Nederland in mijn ogen. De rest achter deze drie noem ik outsiders.
Eriksen heeft trouwens voor Denemarken gescoord zie ik. Boilesen is gedebuteerd als A international. Jammer dat Boilesen geen Nederlander is. Dan was ons linksback probleem opgelost geweest.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Elfmeter! Ganz klar!
Tor! Tor! Tor! Bastiaaaaaaaaaaaaaan Schweinsteiger 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Lijkt me knap demotiverend als je Brazilie heet. Moet je de komende 3 jaar oefenpotjes spelen tot je WK voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Zo zeg, die Duitse commentator komt klaar bij de 2-0.
Knappe goal overigens, dat wel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tolle Tiki Taka Tor! Tor! Tor!
Marioooooooooooo Götze 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Brazilië brengt nu pas zijn beste speler in het veld. Maarja, nu is het schip al gezonken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Bah, wat een walgelijk ventje die Alves.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Tooooooooooor 2-1 fur Brasilien!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Elfmeter! Korrekte Entscheidung dem Unparteiischen!
Robinho 2-1!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.