- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Die had ik al gepost hier Onderhond 
PS: Prima goal van Eriksen, al moet de keeper zo'n bal natuurlijk wel hebben. Maar toch wel leuk om te zien. Eriksen wordt enorm goed, wereldklasse.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Eto'o waarschijnlijk naar Anzi waar hij 300.000 pond per week gaat verdienen
Bizar inderdaad.
Van Fabregas was te verwachten, blijkbaar heeft ie er echt alles voor over. Hij zal het ook wel niet zo meer naar zijn zin hebben gehad bij Arsenal.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Waar lezen jullie dat Fabregas rond is? Lees het nergens. Hoor het al 2/3 jaar, eerst zien en dan geloven.
Is natuurlijk wel de beste opvolger voor Xavi en sowieso een speler die de ploeg nu ook veel sterker maakt. Met hem erbij wint Barca dit jaar gewoon opnieuw de CL, geen twijfel over.
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Waar lezen jullie dat Fabregas rond is? Lees het nergens. Hoor het al 2/3 jaar, eerst zien en dan geloven.
Is natuurlijk wel de beste opvolger voor Xavi en sowieso een speler die de ploeg nu ook veel sterker maakt. Met hem erbij wint Barca dit jaar gewoon opnieuw de CL, geen twijfel over.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/204996/Fabregas-bekostigt-terugkeer-naar-Barca-deels-zelf.htm
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Tottenham Hotspur - Everton is al afgelast voor zaterdag
Ik hoop wel dat Arsenal doorgaat!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha dan ben je wel een held al je gewoon 6 miljoen zelf wil betalen om verkocht te mogen worden. Die jongen smacht echt naar Barcelona.
Wel jammer voor hem dat hij een paar jaar te laat komt. De absolute topjaren van Barcelona zijn al voorbij. Al worden de komende jaren ook vast nog prachtig.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Heldendom? Geld geven aan de club die je groot heeft gemaakt om maar weg te kunnen? Cesc is een grote, maar dit "gebaar" vind ik vooral respectloos. Bijna een rochel in het gezicht van de Gooner.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Welke wedstrijden denkt hij te gaan spelen?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind er weinig respectloos aan. Iedereen weet dat Barcelona zijn droomclub is. Hij heeft altijd zijn best gedaan. Nu is het tijd om een stapje hoger te gaan, naar Barca dus. Als de 2 clubs er niet uitkomen vind ik het wel mooi dat de speler zelf dan maar wat bij gaat betalen.
@ Schram, welke niet? Ze vinden echt wel een plekje voor hem. Middenveld met Xavi, Iniesta en Cesc is ook haalbaar.
PS: Voetbalzone - Enfant terrible Mutu gaat los in Rimini en krijgt levenslange schorsing
Wat een sukkel is het toch ook zeg.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Ik vind er weinig respectloos aan. Iedereen weet dat Barcelona zijn droomclub is. Hij heeft altijd zijn best gedaan. Nu is het tijd om een stapje hoger te gaan, naar Barca dus. Als de 2 clubs er niet uitkomen vind ik het wel mooi dat de speler zelf dan maar wat bij gaat betalen.
Misschien voor de neutrale toeschouwer. Maar ik wil jou nog wel eens horen als Erikssen geld wil bij leggen om weg te kunnen. Rationeel is het een oplossing waar iedereen tevreden mee kan zijn, gevoelsmatig is het een ander verhaal.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Eens met Respekked hoor. Klein beetje vergelijkbaar met die actie van Wijnaldum toen ie naar PSV ging.
@A&L1
Dan onderschat je toch echt de rol van Busquets. Ik geloof ook niet dat Pep hem er uit haalt. Mocht ie dat doen zal ie daar spijt van krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Misschien voor de neutrale toeschouwer. Maar ik wil jou nog wel eens horen als Erikssen geld wil bij leggen om weg te kunnen. Rationeel is het een oplossing waar iedereen tevreden mee kan zijn, gevoelsmatig is het een ander verhaal.
Ik zou het anders zien. Je weet van Cesc dat hij al 2 jaar naar Barcelona wil. Het is het beste als hij vertrekt, want als je hem voor een 3e jaar op rij niet laat gaan dan zit je denk ik met een boze gedemotiveerde speler. Dan kan je maar beter de deal sluiten en als de speler dan mee wil denken door geld te betalen, dan moet je er vrede mee hebben.
Zie het met Suarez vorig jaar bij Ajax. Die jongen wilde perse vertrekken. Als er dan een mooie deal gesloten wordt dan is het ook goed. Hem behouden heeft dan geen zin. Ik snap dat het voor Arsenal supporters wel pijnlijk is, maar aan de andere kant heeft hij 6 jaar wel alles voor de club gegeven.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dit filmpje moet Respekked wel interessant vinden 
Haha, echt briljant bedacht 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1231 stemmen
Had em al gecheckt ja. Leuk 
En ook enorm spot-on, overigens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Been directeur van Ajax 
'Ajax stelt Been aan als algemeen directeur' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
What's in the been, uh name?
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
We hebben een nieuwe Cristiano Ronaldo gevonden. Jesus, wat een arrogante blaaskaak.
Voetbalzone - ?Ik kan groter worden dan Messi, dat weet ik zeker?
Net alsof Cristiano ooit dat soort teksten bezigt. Het zijn nog altijd Barcelona spelers die zichzelf en elkaar altijd lopen op te hemelen in interviews.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Vond deze ook wel geinig:

gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Been directeur van Ajax 
'Ajax stelt Been aan als algemeen directeur' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
What's in the been, uh name?

kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Maar goed, Barca inmiddels al richting de 100 miljoen uitgaven dit jaar denk ik?
*fluit deuntje*
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Zo subsidieer jij Ajax, Feyenoord en PSV - Bedrijven - Z24.nl
En maar klagen over PSV
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het valt bij Feyenoord wel mee, vooral ADO, Ajax en Twente vallen op.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat geld (2,2 miljoen) zit in de Kuip. Dat staat volledig los van Feyenoord. Daarbij kun je wel zeggen dat Eindhoven officieel 0,9 miljoen in PSV heeft gestoken, maar die 50 miljoen voor de aanschaf van de grond onder het stadion, lijkt mij niet een prioriteit ten tijde van een economische crises.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Voetbalzone - PSV-directeur Sanders eist geen landstitel van Rutten

Het ambitieniveau is weer onverminderd hoog in de lichtstad.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Voetbalzone - PSV-directeur Sanders eist geen landstitel van Rutten

Het ambitieniveau is weer onverminderd hoog in de lichtstad.
Beter dan vruchteloos 7 jaar achter elkaar roepen dat je het wel wordt!
Ik snap ook niet wat er hilarisch aan is trouwens.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Beter dan vruchteloos 7 jaar achter elkaar roepen dat je het wel wordt!
Ik snap ook niet wat er hilarisch aan is trouwens.
Echt niet. Liever 7 jaar roepen dat je vol voor de titel gaat en het dan niet wordt als 20 miljoen investeren en zeggen dat de titel niet geëist wordt 
Compleet bezopen, dat indekken na 1 potje. Als PSV zondag met 0-4 had gewonnen dan had Sanders nu wel zijn mond gehouden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Echt niet. Liever 7 jaar roepen dat je vol voor de titel gaat en het dan niet wordt als 20 miljoen investeren en zeggen dat de titel niet geëist wordt 
Compleet bezopen, dat indekken na 1 potje. Als PSV zondag met 0-4 had gewonnen dan had Sanders nu wel zijn mond gehouden.
Er is net zoveel geïnvesteerd als dat er verkocht is.
Afgelopen seizoen zijn we onze 3 beste spelers kwijtgeraakt, die zijn vervangen door jongens die het allemaal nog moeten bewijzen. Het is duidelijk dat het kampioenschap een doel is maar om dat te eisen van deze jonge en nu nog incomplete spelersgroep is onzin.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.