• 16.168 nieuwsartikelen
  • 179.530 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.545 acteurs
  • 199.461 gebruikers
  • 9.405.389 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Als je 20 miljoen investeren kan dan mag je niet eens iets anders zeggen als dat je 100% voor de titel gaat en ook vind dat je hem kan pakken. Dit is echt heel sneu indekken. Sowieso erg vreemd dat een AD over voetbalzaken als deze begint te praten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Deels (of misschien wel volledig) PSV's eigen schuld. Het gemeentegeld is in verkeerde posities geïnvesteerd. Bovendien is er in vrijwel elk geval relatief gewoon te veel betaald. Iedereen kon vorig jaar al zien dat er voorin en op het middenveld best aardig materiaal voorhanden was, maar achterin versterking nodig was.

Dat er voor Dszudszak een vervanger is aangetrokken is logisch, maar door de komst van Wijnaldum en Strootman slinken de kansen voor (talentvolle eigen) jeugdspelers als Labyad en Bakkal. Bovendien nogal vreemd omdat Brands eerst nog repte over het willen spelen met de eigen jeugd ("PSV is geen koopclub meer"), om vervolgens een heel elftal bij elkaar te willen kopen (uit de subtop van Nederland ook nog eens).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Er is net zoveel geïnvesteerd als dat er verkocht is.

Afgelopen seizoen zijn we onze 3 beste spelers kwijtgeraakt, die zijn vervangen door jongens die het allemaal nog moeten bewijzen. Het is duidelijk dat het kampioenschap een doel is maar om dat te eisen van deze jonge en nu nog incomplete spelersgroep is onzin.

Ze zullen wel moeten. Je kunt de grond onder het stadion niet nog een keer verkopen. Zonder CL moet PSV zijn begroting structureel naar beneden gaan brengen.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Ze kunnen nog altijd de beurs opgaan.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als je 20 miljoen investeren kan dan mag je niet eens iets anders zeggen als dat je 100% voor de titel gaat en ook vind dat je hem kan pakken. Dit is echt heel sneu indekken. Sowieso erg vreemd dat een AD over voetbalzaken als deze begint te praten.

Ik ga me niet nogmaals herhalen.

En waarom zou een AD niks over het voetballende gedeelte mogen zeggen. Het is toch duidelijk binnen de club wat de doelstellingen zijn.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ze zullen wel moeten. Je kunt de grond onder het stadion niet nog een keer verkopen. Zonder CL moet PSV zijn begroting structureel naar beneden gaan brengen.

Pff...

De uitgaven en inkomsten worden na gestegen sponsorinkomsten en verlaagde kosten weer in balans gebracht en zullen dat ook zijn als CL voetbal uitblijft. Daar was de hele schoonmaakactie nu juist voor bedoeld!

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nederland toch nr 1 van de wereld

Voetbalzone - Oranje schrijft historie met eerste plek op FIFA-ranking

Ook al zijn we het vast over een maand niet meer, toch leuk! Niet gedacht dat we het konden worden zonder zelf te spelen.

(afbeelding)

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

Quido schreef:

voor (talentvolle eigen) jeugdspelers als Labyad en Bakkal.

Met Bakkal in de ploeg wordt je zeker geen kampioen

kos

• 46734 berichten
  • 8888 stemmen

Bovendien heeft het er alle schijn van dat Bakkal weg wil.

Maar met het versterken van de verdediging zijn ze nu ook intensief bezig meen ik.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, komen ze bij Moisander uit...

De scouting van PSV is ook niet meer wat het ooit was.

kos

• 46734 berichten
  • 8888 stemmen

Is toch geen onaardige verdediger. Hun nummer 1 doelwit in Zweden bleek niet haalbaar te zijn.

Maar goed, ze zijn er mee bezig.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Uit Denemarken, van Kopenhagen bedoel je. Zanka.

Neemt niet weg dat dit wel erg simpel scouten is. Als je zoals PSV creatief met geld moet zijn kan je beter in het buitenland scouten.

kos

• 46734 berichten
  • 8888 stemmen

O ja.

Maar idd, dat van buitenland denk ik ook al jaren, maar geen 1 club in binnen en buitenland scout nog fatsoenlijk vrees ik. Alleen kleintjes nog lijkt het.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ook al zijn we het vast over een maand niet meer, toch leuk! Niet gedacht dat we het konden worden zonder zelf te spelen.

(afbeelding)

We hebben een van de kleinste landen van Europa en we doen op zoveel topsporten mee om het kampioenschap

voetbal,hocky, waterpolo, judo zelfs snowboarden. Het kan zelfs zo zijn dat ik er nog vergeet !

Wat ben ik trots om Nederlander te zijn.

Waneer is de rond-vaart in de grachten en het grote volksfeest ?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Vergeten overigens:

- gewoon, herman

- De Oprollers

- Erwintaltijd

- NYB

- Vuurpijl United

niet hun voorspellingen in te vullen op De leukste voetbalpoule van Nederland | Poule - voetbalpoules.nl

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

O ja.

Maar idd, dat van buitenland denk ik ook al jaren, maar geen 1 club in binnen en buitenland scout nog fatsoenlijk vrees ik. Alleen kleintjes nog lijkt het.

Ow? Hoe denk je dat Ajax aan Eriksen, Boilesen en Serero is gekomen?

Ajax heeft de laatste 2 jaar heel veel spelers gekocht uit het buitenland. Spelers die nog niet zo bekend zijn, waardoor ze betaalbaar zijn.

Overigens niks mis met een Eredivisieaankoop, maar als je ze daar alleen maar koopt wordt het wat sneu. Heeft Ajax tot een jaar of 2 terug ook gedaan. Beetje jammer, betaal je gewoon kapitalen.

kos

• 46734 berichten
  • 8888 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ow? Hoe denk je dat Ajax aan Eriksen, Boilesen en Serero is gekomen?

Ajax heeft de laatste 2 jaar heel veel spelers gekocht uit het buitenland. Spelers die nog niet zo bekend zijn, waardoor ze betaalbaar zijn.

Overigens niks mis met een Eredivisieaankoop, maar als je ze daar alleen maar koopt wordt het wat sneu. Heeft Ajax tot een jaar of 2 terug ook gedaan. Beetje jammer, betaal je gewoon kapitalen.

Eriksen en Boilesen zaten eerst in de jeugd, daar heeft PSV er ook zat van rondlopen die ze overal hebben weggeplukt.

De kunst is spelers te halen die er meteen staan. En betaalbaar.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Het is ook niet snel goed natuurlijk.

Scout je veel spelers in het buitenland krijg je de naam een vreemdelingenlegioen te zijn, richt je je meer op de Nederlandse markt krijg je daar weer kritiek op.

Het valt of staat met of het goede spelers zijn of niet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Eriksen en Boilesen zaten eerst in de jeugd, daar heeft PSV er ook zat van rondlopen die ze overal hebben weggeplukt.

De kunst is spelers te halen die er meteen staan. En betaalbaar.

Eriksen en Boilesen zijn gewoon tijdig gescout, slim gehandeld. De Scandinaviescout van Ajax, Steen Olsen, verricht goed werk.

kos

• 46734 berichten
  • 8888 stemmen

Wat betreft Eriksen had natuurlijk iedere club ter wereld die al gescout, dan moet ie ook nog kunnen en willen komen. Boilesen weet ik niet.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Wat betreft Eriksen had natuurlijk iedere club ter wereld die al gescout, dan moet ie ook nog kunnen en willen komen. Boilesen weet ik niet.

Boilesen moest nog geloof ik debuteren in Denemarken, dus daar was Ajax snel bij.

Eriksen heb je wel een puntje, maar dan nog vind ik het knap dat hij binnengehaald is. Levert je over een jaar zeker 25 miljoen op.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Boilesen moest nog geloof ik debuteren in Denemarken, dus daar was Ajax snel bij.

Eriksen heb je wel een puntje, maar dan nog vind ik het knap dat hij binnengehaald is. Levert je over een jaar zeker 25 miljoen op.

Een maand geleden zat je nog wel een paar miljoentjes hoger dan dat A&L1. Pas op hoor, je begint nu toch wat realistische trekjes te vertonen!

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Op zich ben ik wel serieus, al is 45 miljoen een miljoen of 10 te hoog. Maar ze mogen best op 35-40 miljoen inzetten volgende zomer. Als clubs het niet willen betalen, dan blijft hij lekker. Dat heb ik nog veel liever. Eriksen wordt echt van het niveau Wesley Sneijder, misschien zelfs nog wel beter. Komend seizoen kan hij eerst nog bij Ajax zijn status als komende wereldspeler bevestigen. Ik zet in op 15 goals en 15 assists in de competitie.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2377 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(afbeelding)

Dat heeft Bertus van Marwijk toch maar goed voor elkaar gekregen.

Mooi voor zo'n Madurodam-landje.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat heeft Bertus van Marwijk toch maar goed voor elkaar gekregen.

Mooi voor zo'n Madurodam-landje.

Een knappe prestatie, dat mag op zijn minste gezegd worden!

jordandejong

• 4774 berichten
  • 1432 stemmen

Voetbalzone - Update: Philadelphia Union haalt 'nieuwe Pelé' terug naar Amerika

''Voormalig'' toptalent Freddy Adu vertrekt dus weer naar de VS.

Toch echt wel een hele aardige voetballer die het helaas in Europa maar niet weet waar te maken.

Bij Caykur deed hij het redelijk goed en ook op de Gold Cup heb ik mooie dingen van hem gezien.

Hopen dat het toch nog wat wordt.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

kos schreef:

Boilesen ook. Liep stage bij onder meer Manchester United.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

"Alleen in voetbalclub AZ zit geen stuiver overheidsgeld."

Volgens mij werd ik nog uitgelachen door A&L toen ik dit zei.

En burgemeestertje staat wel vooraan als er een kampioensschaal wordt uitgedeeld, blegh.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(afbeelding)

Uruguay boven Brazilie, dat moet pijn doen bij de kanaries.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Een maand geleden zat je nog wel een paar miljoentjes hoger dan dat A&L1. Pas op hoor, je begint nu toch wat realistische trekjes te vertonen!

(quote)

Ik wou ook eens bescheiden doen

Dan kan ik zogenaamd heel verbaasd zijn als de gewenste 40 miljoen toch nog wordt betaald

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.