- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Ik las dat het de bedoeling was dat Biseswar de komende spits was (waar nu Van Haaren stond) maar dat hij ziek was geworden.
mm oké. Vond hem juist altijd het best vanaf de zijkant, maar wieweet kan hij de spits ook aardig invullen (wat een armoede eigenlijk
)
@rep_robert. Das ook weer zo. Ik denk dat ik maar moet acepteren dat sommige spelers van Feyenoord de komende jaren het niveau ballen van je voet laten springen hebben
.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Mens interesseert me geen donder, hoewel Messi is saai
. En Maradonna heeft heel wat meer gedaan dan enkel die dribbel. Maradonna is voorlopig10 keer de mens/voetballer die die kleurloze Messi is. Laat m eerst maar eens Argentinie wereldkampioen worden en een derde rangs club (als Napoli) naar de top brengen.
Dus geef mij maar 100 keer eerder iemand die zo kleurrijk si als Pluisje dan zo nietszeggend als Messi. En laat die laatste zich eerst maar eens bewijzen in een minder sterk team. Zelfs Biseswar zou het leuk doen bij Barcelona. Maar met Argentinië heeft hij nog geen drol laten zien, laat staan als hij bij Napoli of Sevilla zou spelen....
Hahaha, Die een na laatste zin 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat klopt daar niet aan? Of denk je dat hij Sevilla kampioen van Spanje zou kunnen maken?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Hele tekst is gewoon kansloos, dat terzijde. Dat het je speler niet is, oké(heb ik ook met Ronaldo). Maar zijn voetbalkwaliteiten ontkennen....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik ontken zijn kwaliteiten helemaal niet, plaats ze enkel in perspectief.
Ik heb de cijfers om het te onderbouwen. Of ben je de laatste WK en het Zuid Amerikaans Kampioenschap alweer vergeten.... Nogmaals, Messi is een hele goede voetballer (wel een saai persoon), maar of hij net zo bepalend voor een team zal zijn als Maradonna, valt nog te bezien. Voorlopig heeft hij enkel in een zeer sterk en goed draaiend elftal gepresteerd.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik dacht bij het zien van dit beeld, dat ie een ongelooflijke trap in zijn ballen had gehad.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
De trainer van de Baník Ostrava, Karol Marko, heeft na één competitieduel zijn congé gekregen. Zijn ploeg verloor de ouverture met 4-3 van Teplice waarna de trainer door de club werd weggestuurd.
Volgens de manager van Baník Ostrava zouden er onder leiding van Marko te veel doelpunten zijn geïncasseerd. Ook was de ploeg in de voorbereiding op het nieuwe seizoen slecht in vorm.
Marko was pas een paar maanden in dienst bij de viervoudig Tsjechisch kampioen.

rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Allemaal leuk en aardig, maar je moet ook kijken naar de periodes dat er gevoetbald werd. De laatste 10 jaar is het voor voetballende spelers steeds moeilijker geworden om te kunnen excelleren. Het voetbal is veel compacter, geslepener en georganiseerder dan 20/30/40 jaar geleden. Ik zou een Maradona of een Pele wel is tegen 11 verdedigers rondom de 16 meter van het Inter van Mourinho willen zien.
Het gaat er ook om wat Messi laat zien natuurlijk, het is niet enkel zo dat het een goed voetballertje is omdat hij bij Barcelona speelt. Hij heeft genoeg pure individuele klasse laten zien bij Barca, zonder dat hij hulp van medespelers heeft gekregen.
En over Argentinie: Argentinië is in zijn geheel gewoon niet sterk(enkel voorin lopen leuke spelers rond) en ik ben van mening dat je in het hedendaagse voetbal niet meer zoveel hebt aan 1 fantastische individuele speler, kijk ook maar Ronaldo bij Portugal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat komt omdat spelers als Ronado zich te egoistisch opstellen.... Als hij met zijn kwaliteiten in dienst van het elftal zou spelen, zouden de teams waarin hij speelt veel beter worden. Denk dat Maradonna als hij in deze tijd geleefd had ook met afstand de grootste zou zijn.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Het zou natuurlijk nog een fantastische speler zijn, maar in zijn eentje een club als Napoli naar de top brengen acht ik wel onmogelijk in dit voetbal tijdperk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk hangt het een beetje af van de medespelers, maar het Argentinie van 86 was buiten hem om een zeer middelmatig eltfal. Geef hem toch het voordeel van de twijfel. Messi blijft toch vooral een geweldig pingelaar, geen spelmaker..
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Dan moet je bij de Sneijders, Xavi's en Iniesta's op deze wereld zijn natuurlijk. Dat was Maradona ook niet.
jazzzz
-
- 579 berichten
- 870 stemmen
Wat klopt daar niet aan? Of denk je dat hij Sevilla kampioen van Spanje zou kunnen maken?
Als jij zegt dat Biseswar het leuk zou doen bij Barca, heb je er echt totaal geen kijk op. Als Messi bij Sevilla mee zou doen, zouden ze wel kandidaat zijn, ja.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Haha inderdaad. Wat een gehuil weer. Wat valt er overigens momenteel over PSV te vertellen? Ajax en Twente hebben weer gevoetbald, de rest niet.
Vind SV trouwens maar duf. Gister ook gekeken, maar Jan Mulder is de enige die zijn echte mening durft te geven. Van Halst is altijd te diplomatiek en Koeman en zeker die irritante NOS kerel waarvan ik de naam nu kwijt ben hebben echt nooit wat te melden. En dat dit vervelende Y Mulder er nog niet eens. Of Tom vh Hek 
Blij dat vanavond VI weer begint 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Leroy Fer tekent bij!!!
(afbeelding)

Haha, van dit soort humor hou ik wel 
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Derksen: De spelers in de Jupiler League zijn niet gehandicapt, maar het scheelt niet veel. 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Derksen: De spelers in de Jupiler League zijn niet gehandicapt, maar het scheelt niet veel.
Hahaha, maar vergeet niet dat Ajax nu Boerigter heeft
. Derksen heeft de hele zomer gehad om over one-liners na te denken!
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Haha inderdaad. Wat een gehuil weer. Wat valt er overigens momenteel over PSV te vertellen?
Nee, er is inderdaad niks gebeurd deze zomer in Eindhoven!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Oud nieuws. Dat is nu niet relevant meer voor de kijkers. Je kan er even kort over spreken, maar meer zou nutteloos geweest zijn.
Heb me trouwens weer geweldig vermaakt met VI zeg. Zoveel leuker om te kijken dan de bejaardenshow van de NOS.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Die gehandicapten grap van Derksen heb ik ook erg hard om moeten lachen ja.
Hanssie hield zich trouwens een beetje in gelukkig.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Heb me trouwens weer geweldig vermaakt met VI zeg. Zoveel leuker om te kijken dan de bejaardenshow van de NOS.
Heb normaal een gruwelijke hekel aan Kraaij Jr. maar heb vandaag weinig te klagen over hem. Heb me ook weer uitstekend vermaakt.
Al blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat zoveel mensen afgeven op de NOS. Wat mij betreft ook nog steeds wekelijks meer dan de moeite waard.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Tja begrijp dat ook niet helemaal. Zeker A&L1 zou Studio Ajax toch moeten kunnen waarderen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Zelfs Henry en Zlatan deden het niet heel goed bij Barca.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Tja begrijp dat ook niet helemaal. Zeker A&L1 zou Studio Ajax toch moeten kunnen waarderen.
?? Als iets het niet is...
Vooral Jackie probeert Ajax onderwerpen zoveel mogelijk en zo snel mogelijk af te kappen om maar zo neutraal mogelijk over te komen. En wanneer je continu die Mulder en Waterreus in het programma hebt ben je echt geen studio Ajax hoor. Kon het gisteren ook weer niet aan zien, verschrikkelijk geneuzel.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Haha ik zie nu pas die schwalbe van Wisgerhof op de middellijn. Die is toch wel epic hoor 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo een schwalbe vind ik erger dan een stevige overtreding, bah, wat een acteur. Zouden ze eens lange schorsingen voor moeten uitdelen. Als tegenstander moet je zo iemand gewoon keihard doormidden zagen als ie nog eens in de buurt komt, heeft ie tenminste een reden om naar de grond te gaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.