- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wanneer ga je Anita ten huwelijk vragen A&L? 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ik vind niet dat De Jong eruit moet omdat hij te aanvallend speelt maar omdat hij als rechtshalf niet goed genoeg is.
Ik heb het ook nergens over te aanvallend, juist over zijn balancerende rol tussen twee aanvallend ingestelde spelers in. Beide niet bepaalde de meest alerte spelers zonder bal en in de omschakeling, waar de Jong dat duidelijk wel is. Sowieso één van de weinige dienende spelers in dit elftal. Het mag dan een saaie speler zijn, nuttig is hij binnen dit gezelschap (en met deze speelwijze) duidelijk wel. Zet je daar een ander type neer, vrees ik dat je elders ook een ander type moet opstellen.
Je moet ook niet alles zo persoonlijk opvatten. Je had het over omschakeling, Anita is de meest voor de hand liggende aanpassing is als je je minder kwetsbaar wilt worden in die omschakeling. Opmerkelijke discussies over Anita trouwens. Ineens lijkt het wel een geweldenaar. Overdreven, net zoals de tijden dat hij nog met de grond gelijk werd gemaakt. Ook niet persoonlijk bedoeld overigens.
Mooi zo. Heb je ook wat invloed bij je eigen club? Want als jullie El Hamdaoui voor een zacht prijsje van ons willen overnemen, zou ik je helemaal dankbaar zijn. 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Wanneer ga je Anita ten huwelijk vragen A&L?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Hier ook kijkers van Studio Voetbal?
Het seizoen begint al weer goed. 30 Seconden PSV en dat ook nog vol onwaarheden, onzin en achterhaalde info!
En toch kan ik het niet laten om toch maar weer te kijken. Een rare vorm van zelfkastijding waarvoor ik waarschijnlijk toch maar een keer naar de psychiater toe moet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Stadionverboden wegens geweld na verwijdering spandoek | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Bestuur is nu een waar Gestapo beleid aan het voeren..... Zelfs de meest onschuldige teksten worden al geweerd. Zou hij stiekem GuSSe heten?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Mooi zo. Heb je ook wat invloed bij je eigen club? Want als jullie El Hamdaoui voor een zacht prijsje van ons willen overnemen, zou ik je helemaal dankbaar zijn.
Ik hoop het want met El Ham zou ik ook erg tevreden zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Wat ik nu van die Sereno heb gezien is gewoon veel beter als Eriksen.
Ik ken de beste jongen niet maar je ligt de lat wel heel hoog. Is die Sereno geblesseerd ofzo want als die echt zo goed is zou die toch wel spelen?
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Wel grappig dat het gaat over de enorme kwaliteit van die jongen maar dat z'n naam nog niet helemaal is doorgekomen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Inderdad schrijnend. Volgens mij nog bijna niemand Serero zijn naam goed zien spellen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Haha
Leuke discussie zo. Maar toch, het is geen moeilijke naam waar we het over hebben 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar het in Nederland gebruikelijk is dat nieuwelingen zich bij de oude garde komen voorstellen, veranderde Francesco Totti bij het zien van Stekelenburg van koers. In plaats van naar de espresso die op de bar al klaar stond, stapte hij op de Nederlander af. Met een klap op de schouder liet de vedette van de Romeinen zien blij te zijn met de komst van de WK-finalist. „Welkom Maarten”, zei hij welgemeend.
Goh, ik moest bijna een traantje wegpinken...... 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Goh, ik moest bijna een traantje wegpinken......
Was ook een beetje mijn eerste reactie.
chevy93
-
- 12759 berichten
- 1331 stemmen
30 Seconden PSV.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Geschreven door Carry Slee?
kos
-
- 46734 berichten
- 8888 stemmen
Trouwens te grappig dat Stekelenburg alsnog is weggekocht. Dat kan zomaar het kampioenschap voor Ajax verpesten. Tenzij ze eerder dan de winterstop doorhebben dat Vermeer er niks van kan. Maar dat betwijfel ik.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Hoor al over verhalen dat Ajax Cillessen wil hebben kos, pas maar op 
kos
-
- 46734 berichten
- 8888 stemmen
Hoor al over verhalen dat Ajax Cillessen wil hebben kos, pas maar op
Dat zou van beide kanten tamelijk dom zijn.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Net even de samenvatting van Feyenoord - Malaga gezien. Toch een behoorlijk kansloos zooitje daar als ik zo kijk hoor. De vrij stond een paar keer te blunderen, Vlaar was niet best en Mulder zag er ook weer niet lekker uit bij de goal(s).
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
In ieder geval dat ze die dertig seconden niet vullen met onzin.
Kritiek op Toivonen die aangeeft dat er versterkingen moeten komen terwijl iedereen binnen PSV dat al heeft aangegeven.
Vermeulen die zegt dat PSV eerst maar eens op zoek moet naar een verdediger ipv bezig te zijn met MEH, terwijl PSV al heeft aangegeven dat op beide posities naar versterking wordt gezocht.
En of er wat gebeurd is bij PSV? Nee hoor, ze hebben alleen hun financiële problemen opgelost door hun stadion te verkopen en een paar nieuwe spelers gehaald, verder niks!!!
In plaats daarvan zit je een kwartier naar het uitgekauwde verhaal over de RVC van Ajax te luisteren.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik denk niet dat Cilessen naar Ajax wil, omdat hij dan geen garantie heeft dat hij veel speeltijd gaat krijgen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En of er wat gebeurd is bij PSV? Nee hoor, ze hebben alleen hun financiële problemen opgelost door hun stadion te verkopen en een paar nieuwe spelers gehaald, verder niks!!!
Ja, verder niks idd
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Net even de samenvatting van Feyenoord - Malaga gezien. Toch een behoorlijk kansloos zooitje daar als ik zo kijk hoor. De vrij stond een paar keer te blunderen, Vlaar was niet best en Mulder zag er ook weer niet lekker uit bij de goal(s).
1e goal kon hij weinig aan doen. Rare klutsbal. Maar het had inderdaad makkelijk 0-6 kunnen worden als Malaga iets scherper was geweest. Zonder versterkingen eindigen we lager dan vorig jaar.....
kos
-
- 46734 berichten
- 8888 stemmen
Nja, zulke tegenstanders kom je in NL toch niet echt tegen.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
1e goal kon hij weinig aan doen. Rare klutsbal. Maar het had inderdaad makkelijk 0-6 kunnen worden als Malaga iets scherper was geweest. Zonder versterkingen eindigen we lager dan vorig jaar.....
Vond het achterin bij Feyenoord ook niet helemaal lopen, alleen Ramstein vond ik aardig spelen terwijl hij niet eens op zijn favo positie stond.
Clasie vond ik wel erg goed spelen, en El Ahmadi ook.
Feyenoord speelde gisteren toch 4-4-2? Met Cissé en Fernandez als de 2 spitsen. Zou wel jammer zijn als dat de opstelling wordt voor het komende seizoen, want dan is er geen plek meer voor Biseswar meer.
Is ie trouwens gebleseerd ofzo, gisteren zat hij niet bij de selectie toch?
Vrijdag tegen Excelsior is natuurlijk ook wel wat anders dan tegen Malaga. En zoals KOS al zegt, tegenstanders van dat niveau kom je in Nederland toch neit tegen.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Vond het achterin bij Feyenoord ook niet helemaal lopen, alleen Ramstein vond ik aardig spelen terwijl hij niet eens op zijn favo positie stond.
Clasie vond ik wel erg goed spelen, en El Ahmadi ook.
Feyenoord speelde gisteren toch 4-4-2? Met Cissé en Fernandez als de 2 spitsen. Zou wel jammer zijn als dat de opstelling wordt voor het komende seizoen, want dan is er geen plek meer voor Biseswar meer.
Is ie trouwens gebleseerd ofzo, gisteren zat hij niet bij de selectie toch?
Vrijdag tegen Excelsior is natuurlijk ook wel wat anders dan tegen Malaga. En zoals KOS al zegt, tegenstanders van dat niveau kom je in Nederland toch neit tegen.
Ik las dat het de bedoeling was dat Biseswar de komende spits was (waar nu Van Haaren stond) maar dat hij ziek was geworden.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Maar toch, ballen van je voeten e.d. laten springen heeft weinig met de tegenstander te maken 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.