• 16.165 nieuwsartikelen
  • 179.527 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.545 acteurs
  • 199.457 gebruikers
  • 9.405.339 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wij hebben ons daar helemaal ziek om gelachen, wat een debiel

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Daar zou je idd gewoon rood voor moeten geven. En kreeg hij nu niet eens geel?

Knisper

• 13042 berichten
  • 1280 stemmen

Ja, dat begrijp ik ook niet. Wat mij betreft komen er meer gele kaarten of zelfs rode kaarten voor dit soort gedrag.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Heb normaal een gruwelijke hekel aan Kraaij Jr. maar heb vandaag weinig te klagen over hem. Heb me ook weer uitstekend vermaakt.

Al blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat zoveel mensen afgeven op de NOS. Wat mij betreft ook nog steeds wekelijks meer dan de moeite waard.

Omdat SV gewoon enorm oninteressant is geworden. Ze hebben een uurtje en dat is te weinig voor een hele week. Maar ipv dat ze het beperken tot een paar onderwerpen willen ze alsnog 20 zaken in dat uurtje bespreken. Verder zijn Arno Vermeulen en Youri Mulder schijtvervelende gasten en wordt je van Koeman en Waterreus ook niet blij. Slechts Jan Mulder en hopelijk Jan van Halst voegen wat toe. En ik word doodmoe van de veel te vriendelijke benadering. Alleen Jan Mulder is soms fel, de rest zegt nooit wat nuttigs en al helemaal niet iets kritisch. Bij VI durven ze mensen, clubs en wedstrijden tenminste af te kraken als daar aanleiding toe is. Noem het ongenuanceerd, maar voor de tv kijker is dat veel leuker. Dat familiare gevoel dat Jack van Gelder wil creëren is gewoon vervelend.

schram101 schreef:

Tja begrijp dat ook niet helemaal. Zeker A&L1 zou Studio Ajax toch moeten kunnen waarderen.

Haha, durf je nu echt nog met die fabel aan te komen? Van Gelder is inderdaad voor Ajax, maar doet al jaren zijn best om daarom maar zo weinig mogelijk over Ajax te zeggen, behalve als het niet anders kan (zoals zondag na de JC Schaal). Jack ''ik ben niet voor Ajax, want AFC is mijn club'' van Gelder creeert juist een sfeertje dat iedere discussie over Ajax meteen afgekapt wordt ''goed en nu wil ik het ook weer even over Feyenoord/PSV/Twente hebben''

PS: Ik ben niet eens boos over die schwalbe van Wisgerhof. Die was zo zielig en zo slecht dat ik eigenlijk alleen maar er om kan lachen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

'mounir zei dat hij vervelend werd' | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport

"Hij zei tegen mij: 'ja, je moet mij niet te veel wissel zetten, want dan word ik een vervelend mannetje. Dat zeg ik maar eerlijk want dat is gewoon zo'. Dan kan ik niet met hem verder, want voor het teamproces is het dodelijk als er iemand naast mij zit die vervelend gaat doen. Dan moet ik hem een uitzonderingspositie geven en dat wil ik niet."

"Ik vond Mounir ook als voetballer niet in het elftal passen. Door hoe hij speelde, gingen andere jongens anders voetballen", verklaart De Boer zijn keuze. "In het systeem van Jol, met alle aandacht voor Suarez en El Hamdaoui, paste hij heel goed. Maar ik speel meer volgens de Ajax-filosofie waarbij alle spelers betrokken zijn bij aanvallen en verdedigen. Waarbij iedereen even belangrijk is."

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

De Boer zit ook helemaal goed met zijn maatregelen. Die El Hamdaoui moet je de ArenA echt uitschoppen, waardeloze sukkel dat ie is.

El Hamdaoui speelt voor El Hamdaoui, verder niks.

DBTim

• 854 berichten
  • 1151 stemmen

van der Gijp over Adriaanse

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De Boer zit ook helemaal goed met zijn maatregelen. Die El Hamdaoui moet je de ArenA echt uitschoppen, waardeloze sukkel dat ie is.

Maar wel voor 4 miljoen. Gaat toch niet lukken aangezien Mounir vrij hoge salariseisen heeft.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ajax moet maar water bij de wijn doen. Zak maar naar 3 miljoen of iets in die buurt. Je kan best wel aan hem verdienen denk ik. Daarvoor heeft hij puur als voetballer een prima naam.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Dan houd je de salaris eisen over, dat gaat lastig worden.

Knisper

• 13042 berichten
  • 1280 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Daarvoor heeft hij puur als voetballer een prima naam.

Maar ook niet een reputatie die buiten de landsgrenzen (behalve Marokko) reikt. Ik denk niet dat iemand hem een vergelijkbaar salaris zal aanbieden.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Maar ook niet een reputatie die buiten de landsgrenzen (behalve Marokko) reikt. Ik denk niet dat iemand hem een vergelijkbaar salaris zal aanbieden.

Hij heeft ook voor Tottenham gespeeld hé. In Engeland is zijn naam dus ook bekend.

Ik denk dat de meeste clubs in Europa hem wel kennen. Wil niet zeggen dat ze allemaal enthousiast over hem zijn, dat terzijde. Het zal erg lastig worden om hem te verkopen aangezien hij flink wat salaris eist.

PS: Ik heb echt zin in morgenavond, de vd Sar afscheidswedstrijd Zeer benieuwd naar Ajax 95 - Oranje 98 als wedstrijdje. Live bij de NOS, voor de liefhebbers.

Edit: Klote NOS, zenden ze alleen Ajax huidig - vd Sar dreamteam live uit, maar de wedstrijd Ajax 95 - Oranje 98 alleen in samenvatting met hoogtepunten. Echt bezopen

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

.... en zeker die irritante NOS kerel waarvan ik de naam nu kwijt ben hebben echt nooit wat te melden.

Dat is die Arno Vermeulen toch? Dat vind ik echt een walgelijk figuur, die doet af en toe ook net alsof hij het wiel heeft uitgevonden.

Dan heb ik inderdaad liever VI. In vergeljking met Vermeulen ga ik zelfs Kwijl Beckand nog waarderen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gelukkig hebben we nu een betere spits rondlopen, die een stuk completer is en meer teamplayer is dan MeH.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Al blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat zoveel mensen afgeven op de NOS. Wat mij betreft ook nog steeds wekelijks meer dan de moeite waard.

Omdat SV gewoon enorm oninteressant is geworden. Ze hebben een uurtje en dat is te weinig voor een hele week. Maar ipv dat ze het beperken tot een paar onderwerpen willen ze alsnog 20 zaken in dat uurtje bespreken. Verder zijn Arno Vermeulen en Youri Mulder schijtvervelende gasten en wordt je van Koeman en Waterreus ook niet blij. Slechts Jan Mulder en hopelijk Jan van Halst voegen wat toe. En ik word doodmoe van de veel te vriendelijke benadering. Alleen Jan Mulder is soms fel, de rest zegt nooit wat nuttigs en al helemaal niet iets kritisch. Bij VI durven ze mensen, clubs en wedstrijden tenminste af te kraken als daar aanleiding toe is. Noem het ongenuanceerd, maar voor de tv kijker is dat veel leuker. Dat familiare gevoel dat Jack van Gelder wil creëren is gewoon vervelend.

Vermeulen is juist zeer uitgesproken en in tegenstelling tot Jan Mulder nog goed geïnformeerd ook. Misschien omdat hij zijn vraagtekens bij Cruijff zet dat je niet enthousiast over hem bent. Jan Mulder is alleen nog interessant als hij over z'n verleden gaat praten.

Haha, durf je nu echt nog met die fabel aan te komen? Van Gelder is inderdaad voor Ajax, maar doet al jaren zijn best om daarom maar zo weinig mogelijk over Ajax te zeggen, behalve als het niet anders kan (zoals zondag na de JC Schaal). Jack ''ik ben niet voor Ajax, want AFC is mijn club'' van Gelder creeert juist een sfeertje dat iedere discussie over Ajax meteen afgekapt wordt ''goed en nu wil ik het ook weer even over Feyenoord/PSV/Twente hebben''

Hoe verklaar je dan dat het 90 procent van de tijd toch over Ajax gaat?

Iets anders. Ik vind het wel frappant dat bij een programma op de publieke omroep regelmatig twee mensen aan tafel zitten die in dienst zijn bij Twente. Van Halst had zondag ook duidelijk moeite met welke pet hij op had aan tafel.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, Vermeulen is een irritante betweter die veel te overtuigd is van eigen kennis. Waarom moet in godsnaam de eindredacteur van NOS Studio Sport of wat is zijn werk daar aanschuiven om mee te praten? Het is een nare kwal.

En je maakt jezelf belachelijk. Het gaat al jaren heel weinig over Ajax, behalve als er groot nieuws is. Maar verder valt het reuze mee. Maar hou vooral dat clichébeeld intact.

De overdreven Twente connectie is inderdaad wel overdreven ja. En met Waterreus zit er ook iemand die constant PSV beschermd. En namens Ajax? Geen. Dus...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Jack van Gelder zit er toch? En Jan Mulder, dus dat is twee.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Jack van Gelder zit er toch? En Jan Mulder, dus dat is twee.

Jack praat niet mee in discussies en Jan Mulder is vooral een Cruijff aanhanger, maar verder geen clubsupporter. Denk dat zijn hart vooral ook bij Anderlecht ligt.

Nee, allemaal mensen die positief over PSV en Twente mogen praten. Als Koeman regelmatig terug blijft komen is Feyenoord ook vertegenwoordigd. En Ajax? Helemaal niks En SV maar pro Ajax noemen!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Waterreus vind ik echt de grootste knuppel van het gehele Nederlandse analisten korps.. Wat een kneus is dat!

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Waar je je al niet druk over kunt maken..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jack praat niet mee in discussies en Jan Mulder is vooral een Cruijff aanhanger, maar verder geen clubsupporter. Denk dat zijn hart vooral ook bij Anderlecht ligt.

Nee, allemaal mensen die positief over PSV en Twente mogen praten. Als Koeman regelmatig terug blijft komen is Feyenoord ook vertegenwoordigd. En Ajax? Helemaal niks En SV maar pro Ajax noemen!

Als je zo redeneert is Koeman voor Barcelona....

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Die vale gladjakker Keje Molenaar was er vorig seizoen heel vaak. Van 't Hek zit bij Ajax op de tribune, Jan Mulder is een Ajacied, Jan van Halst heeft bij Ajax gespeeld. En inderdaad Jack.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

schram101 schreef:

Waterreus vind ik echt de grootste knuppel van het gehele Nederlandse analisten korps.. Wat een kneus is dat!

Dan vind ik Vermeulen en "Hockeyer" van 't Hek nog zeven slagjes extra.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Die vale gladjakker Keje Molenaar was er vorig seizoen heel vaak. Van 't Hek zit bij Ajax op de tribune, Jan Mulder is een Ajacied, Jan van Halst heeft bij Ajax gespeeld. En inderdaad Jack.

Molenaar heb je gelijk in, al zit hij er maar af en toe. VH Hek is een hockeycoach, heeft geen overduidelijke voorkeur. Mulder is wat ik al zei vooral voor Anderlecht en meer een romanticus zonder echte clubvoorkeur, van Halst ademt Twente, weet jij ook wel. En Jack is presentator, doet niet meer in de discussie.

(afbeelding)

V/d Sar trainde vandaag met Ajax mee, met het oog op morgen. Mooi hoor

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2586 stemmen

The Oceanic Six schreef:

VH Hek is een hockeycoach, heeft geen overduidelijke voorkeur.

O en een hockecoach kan niet voor Ajax zijn. Iedereen weet dta hij ajaxied is en jij beweert weer eens anders.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Ik las net dit bericht op Fc Twente Online:

Media Peru: Twente haalt Raúl Ruidíaz

Dinsdag - Erwin

FC Twente lijkt al snel de vruchten te plukken van het pas afgesloten samenwerkingsverband in Peru. Volgens het Peruviaanse landelijke dagblad La Republica hebben de Tukkers de 21-jarige aanvaller Raúl Ruidíaz een aanbod gedaan. Ruidíaz komt momenteel nog uit voor Universitario de Deportes in de hoogste divisie van Peru. De deal zal waarschijnlijk in de komende dagen rondkomen, aldus het dagblad.

Ruidíaz, wiens volledige naam Raúl Mario Ruidíaz Misitich is, stond eerder al in de belangstelling van grote clubs als Sevilla, Villarreal en Udinese, maakte indruk voor zijn land tijdens de Copa America en werd al de Lionel Messi van Peru genoemd

david bohm

• 3098 berichten
  • 3468 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, Vermeulen is een irritante betweter die veel te overtuigd is van eigen kennis.

En? Herken je daar wat in Ajax&Litmanen1?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vascago schreef:

Ik las net dit bericht op Fc Twente Online:

Media Peru: Twente haalt Raúl Ruidíaz

en werd al de Lionel Messi van Peru genoemd

En Serero de Messi van Z-Afrika. Vind die vergelijkingen nooit ergens op slaan, maar dat is een ander verhaal. Twente goed bezig.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

En? Herken je daar wat in Ajax&Litmanen1?

Wie ben jij dan weer?

En ik herken me er een beetje in. Ik geloof in mijn eigen visie. Maar ik zie niet in een tv programma dit uit te leggen met veel gezeur en gepush aan honderdduizenden kijkers.

filmliefhebber92 schreef:

(quote)

O en een hockecoach kan niet voor Ajax zijn. Iedereen weet dta hij ajaxied is en jij beweert weer eens anders.

Vh Hek zal best voor Ajax zijn, maar hij laat dit niet erg merken.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3606 stemmen

Materny schreef:

(quote)

En Serero de Messi van Z-Afrika. Vind die vergelijkingen nooit ergens op slaan, maar dat is een ander verhaal. Twente goed bezig.

Nee uiteraard slaan die vergelijkingen nergens op, maar ik denk dat ze er in Peru gewoon mee bedoelen te zeggen dat het een groot talent is.

PS: Zie net dat filmpje van Wisgerhof. Prachtige schwalbe

Nee serieus, als de scheids hier rood voor had gegeven had ik het wel goed gevonden. Hij heeft de verkeerde speler van Twente rood gegeven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.