- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat van Wisgerhof was zo vermakelijk dat zelfs van Boekel er wel om kon lachen lijkt me zo
Denk dat Peter de rest van z'n carriere het duiken wel laat voor wat het is na deze fail. En m.b.t. Berghuis: onterechte gele kaart en een zuivere pingel. Boilesen had tevens ook geen direct rood verdiend, aangezien hij Berghuis meer naar buiten dreef; maar dat is weer een ander verhaal.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Stekeblind zeker? Liggen voordat je geraakt wordt is gewoon een schwalbe.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hopelijk niet zo blind als jou, want dan is er iets goed mis. De bal niet raken maar wel de enkels is gewoon een overtreding/pingel; klaar.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hopelijk niet zo blind als jou, want dan is er iets goed mis. De bal niet raken maar wel de enkels is gewoon een overtreding/pingel; klaar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ben je soms het archief ingedoken om discutabele overtredingen op pappie Berghuis te bekijken? Ik heb het namelijk over Berghuis junior hier......
Hij maakte pas de val nadat hij de tik kreeg. Boilesen zei dat Berghuis hem opzocht; klopt geen ene moer van. Als je dat niet ziet heb je waarschijnlijk te lang in de zon geleden de afgelopen week.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Speciaal opgezocht
Samenvatting FC Twente - Ajax (2-1 - Johan Cruijff Schaal) - YouTube
6.18: penalty. Ben maar weinig Ajacieden tegen gekomen die het als schwalbe bestempelden. Durf zelfs nog wel een stemronde hier op dit forum op te zetten, met de gedachte dat het merendeel hier Ajacied is.
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
Zou er ook geen kaart voor geven, maar een penalty al helemaal niet. Je ziet mooi dat hij z'n been terug intrekt net voor het contact. Er zal inderdaad wel contact geweest zijn, maar de intentie om erbij te gaan liggen was er ook zeker.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Geen echte schwalbe maar ook geen penalty. Gewoon door laten spelen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Intentie inschmentie. Natuurlijk had hij de intentie om hier voordeel uit te halen. Doet er niks aan af dat Boilesen te laat is en zodoende Berghuis uit het spel haalt.
1: Berghuis zoekt Boilesen niet op
2: Boilesen mist de bal volledig
3: Boilesen raakt hem op de enkels.
stinissen (crew films & series)
-
- 23575 berichten
- 77122 stemmen
Nog een paar dagen en dan begint het weer meld je aan bij beide poules svp de subleague is bij alle twee moviemeter
http://www.coachvanhetjaar.nl/dvhn/index.htm
en deze is gratis
De leukste voetbalpoule van Nederland - voetbalpoules.nl ook weer subleague moviemeter
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Omdat SV gewoon enorm oninteressant is geworden. Ze hebben een uurtje en dat is te weinig voor een hele week. Maar ipv dat ze het beperken tot een paar onderwerpen willen ze alsnog 20 zaken in dat uurtje bespreken. Verder zijn Arno Vermeulen en Youri Mulder schijtvervelende gasten en wordt je van Koeman en Waterreus ook niet blij. Slechts Jan Mulder en hopelijk Jan van Halst voegen wat toe. En ik word doodmoe van de veel te vriendelijke benadering. Alleen Jan Mulder is soms fel, de rest zegt nooit wat nuttigs en al helemaal niet iets kritisch. Bij VI durven ze mensen, clubs en wedstrijden tenminste af te kraken als daar aanleiding toe is. Noem het ongenuanceerd, maar voor de tv kijker is dat veel leuker. Dat familiare gevoel dat Jack van Gelder wil creëren is gewoon vervelend.
Kijk dat je het saai vindt prima maar dat er geen stelling in wordt genomen en niets kritisch wordt gezegd vind ik echt totale onzin. Zijn wel degelijk allemaal mensen met een mening die ook kritisch durven te zijn. Alleen verkondigen ze hem niet zo plat/ongenuanceerd als bij VI. Maar om dat nu als de standaard te gaan nemen lijkt me niet echt een succes.
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
Doet er niks aan af dat Boilesen te laat is en zodoende Berghuis uit het spel haalt.
NIet echt eigenlijk. Berghuis had hier makkelijk verder kunnen spelen had hij gewild.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zou er ook geen kaart voor geven, maar een penalty al helemaal niet. Je ziet mooi dat hij z'n been terug intrekt net voor het contact. Er zal inderdaad wel contact geweest zijn, maar de intentie om erbij te gaan liggen was er ook zeker.
Inderdaad, nu ik het nog eens gezien heb, blijf ik van mening dat er duidelijk contact is, maar de wil om te vallen is er ook
. Volgende keer gewoon door laten spelen of bij twijfel een penalty, maar zeker niet de andere kant op, aangezien Boilesen alleen de enkels raakt en niet eens de bal.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nog een paar dagen en dan begint het weer meld je aan bij beide poules svp de subleague is bij alle twee moviemeter
http://www.coachvanhetjaar.nl/dvhn/index.htm
en deze is gratis
De leukste voetbalpoule van Nederland - voetbalpoules.nl ook weer subleague moviemeter
Stinissen, niet stiekem je voorspellingen verbergen he 
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
Loop naar elk willekeurig stadion in Nederland en zeg tegen de gemiddelde supporter die je niet kent: je bent zwakzinnig. Doe dit vaak genoeg en je zult de 19 jaar met moeite halen.
"Incompetent individu" zullen de meeste supporters waarschijnlijk niet begrijpen, maar het maakt de uitspraak er niet minder lullig op ...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hij zet de vallende beweging gewoon net te vroeg in. That's all. Kinderlijk foutje.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
NIet echt eigenlijk. Berghuis had hier makkelijk verder kunnen spelen had hij gewild.
Dat geloof ik dan weer niet. Als hij de val niet al voortijdig inzet wordt hij neergehaald en is het een penalty. Het is alleen dom om al te gaan vallen voordat je geraakt wordt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij zet de vallende beweging gewoon net te vroeg in. That's all. Kinderlijk foutje.
Heb je ooit gezien wat er gebeurd met mensen die zich bewust laten scheppen, en waar met een beetje pech je zodoende met een been vast staat in het gras als de tackle je bereikt? Carriere's zijn vroegtijdig beëindigd op die wijze. Als ik voel op het veld dat ik sowieso hard geraakt ga worden dan blijf ik ook niet in dezelfde pas en koers achter de bal aanrennen.....
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Dan ontwijk je, maar te vroeg vallen is dom en kan tegen je keren. Zoals hier.
Onderhond
-
- 87631 berichten
- 12910 stemmen
Aangezien Boilesen z'n been weer intrekt en ook gewoon gestopt is net bij het contact had Berghuis hem toch redelijk eenvoudig kunnen ontwijken. Maar dan moet je wel "willen" verderspelen en je even schrapzetten of net even een beweging maken om het contact te vermijden.
Moest Boilesen nu echt met uitgestrekt been hem geraakt hebben was het een ander verhaal, maar hij bedacht zich gewoon nog net op tijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan ontwijk je, maar te vroeg vallen is dom en kan tegen je keren. Zoals hier.
Waarom ontwijken als je er een verdiende penalty uit kunt halen? Dat is profiteren van de onbesuisdheid van Boilesen. Zoals al eerder gezegd, als Berghuis het been van Boilesen opzocht dan is het gewoon een schwalbe. Maar in dit geval moet hij volgens jou dus de gekste capriolen uithalen om maar niet geraakt te worden, terwijl hij op die wijze misschien die bal nog niet eens meer gehaald had.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het is ontwijken of geraakt worden... Nu doet hij geen van beide.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dan maar geraakt worden. Niet mijn schuld dat die ander niet kan timen. Als iedere voetballer moet anticiperen op de onkunde van de tegenstander dan kijk ik vanaf vandaag geen voetbal meer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Geen echte schwalbe maar ook geen penalty. Gewoon door laten spelen.
Ook mijn idee. Ondanks dat ik het voor de wedstrijd van Ajax wel fijn vond had ik spijt met dat jochie. En eigenlijk verknalde de scheids er ook de wedstrijd mee.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Persoonlijke aanvallen verwijderd. Houdt de discussie gewoon fatsoenlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ook geen persoonlijke aanvallen verwijderd. Nog nooit zo snel een normale reactie van me zien verdwijnen lol.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Sorry maar ik heb de hele discussie verwijderd, dacht dat jou laatste berichtje daar ook deel van uit maakte. Zo niet mijn excuses voor deze 'collateral damage"
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Haha mijn bericht is ook verdwenen, ach ja collateral damage zoals je het al noemde.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jovanovic voor twee jaar naar Anderlecht.
Milan Jovanovic speelt de komende twee seizoenen opnieuw in België. Anderlecht bereikte vandaag een akkoord met Liverpool over een transfer, waarmee de laatste hinderpaal meteen van de baan was.
"Na lange maar vruchtbare onderhandelingen met Liverpool bereikten we een akkoord om Jovanovic aan RSCA te binden", meldt Anderlecht-woordvoerder David Steegen. "De speler is een meerwaarde voor de huidige kern en zal, buiten zijn onmiskenbaar talent, de nodige ervaring bieden."
Na passages bij Shakhtar Donetsk en Lokomotiv Moskou, waar hij vooral in de lappenmand lag, kwam de Servische spits in 2006 terecht bij Standard. Bij de Rouches groeide hij uit tot één van de smaakmakers. Hij pakte twee landstitels en ook individuele prijzen: in 2008 werd hij verkozen tot Profvoetballer van het Jaar, vorig jaar kreeg hij de Gouden Schoen.
Na het WK met Servië, waar hij scoorde in de wedstrijd tegen Duitsland, verkaste hij naar Liverpool op voorspraak van toenmalig trainer Rafael Benitez. De Spanjaard stapte echter nog voor het begin van het seizoen op en het avontuur van Jovanovic aan de Mersey werd geen succes. Na één seizoen steekt hij opnieuw het Kanaal over om zijn carrière bij Anderlecht te herlanceren.
Het dossier-Mbokani krijgt morgen misschien een ontknoping. Dan wordt een delegatie van Monaco in Brussel verwacht. (belga/svm/hln.be)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.