• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.525 films
  • 12.330 series
  • 34.196 seizoenen
  • 650.545 acteurs
  • 199.455 gebruikers
  • 9.405.265 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Kan een dodelijk duo vormen met Lukaku en daarachter Suarez.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ken deze speler niet, een wedstrijd van hem gezien toen op het wk met Servie. Heeft iemand wat meer info wat voor soort speler hij is?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En als het morgen een beetje snor zit en Mbokani komt ook, dan wordt het helemaal leuk.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Big-T schreef:

Ken deze speler niet, een wedstrijd van hem gezien toen op het wk met Servie. Heeft iemand wat meer info wat voor soort speler hij is?

Kijk hier eens.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

speedy23 schreef:

En als het morgen een beetje snor zit en Mbokani komt ook, dan wordt het helemaal leuk.

Zijn wel beiden spelers die tot de Belgische top behoren, maar daarbuiten eigenlijk niks bereikt hebben. Toch? Liverpool was veel te hoog voor hem gegrepen. En bij Mbokani was het geloof ik Wolfsburg? Was hij ook niet uit zijn nationale ploeg gezet wegens wangedrag?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Voor Belgische begrippen een geweldige aankoop van Anderlecht. Maar goed; als je faalt bij Liverpool dan is het toch al snel de Engelse middenmoot of de Belgische top waar je evt. wel thuis hoort.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jovanovic is zeker wel een aardige spits. Het seizoen bij Standard veel van hem gezien. Hij komt alleen wel een beetje over als een houten klaas.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

speedy23 schreef:

Mbokani moeten ze niet eens terug willen !! Is vroeger met veel problemen vertrokken bij Anderlecht en ging daarna doodleuk naar Standard !

Bij Standard werdt het later ook aleen maar kommer en kwel met '' de grote Mbokani''

Deze speler moet je als Anderlecht zijnde gewoon laten waar die is...

Overgins is hij buiten Belgie overal geflopt....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kan het van Wisgerhof wel hebben. Normale gozer die over het algemeen fair play speelt. Dit was de eerste en ook meteen de laatste keer dat we hem dat hebben zien doen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Maar die moet dan wel geel krijgen uiteraard, dan ben je als scheids consequent.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik heb ergere gezien. Ach, dit is de eerste keer dat ie dit doet, er zijn zat veelplegers

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Ergere? Ik ben benieuwd!

De stervende zwaan van ...(?) vorig jaar (?) was er niks bij!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

chevy93 schreef:

Ergere? Ik ben benieuwd!

Ja, op youtube heb heb je een aantal leuke compilaties.

Hier is er bijv. 1: Top 10 Sschwalbes

Ik vind dat er hier gelijkwaardige zo niet ergere tussen zitten .

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

Die van Gilardino is de ergste idd. Maar ja, speler van Milan he

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

chevy93 schreef:

Ergere? Ik ben benieuwd!

Vicento

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik moet gewoon lachen om die schwalbe van Wisgerhof. Zo slecht uitgevoerd dat ik niet eens boos erom kan worden. Hij heeft zichzelf wereldwijd voor gek gezet

Vandaag de nieuwe VI seizoensgids ontvangen. Hieronder de bekende namen met hun kampioensvoorspellingen (de andere 15 ploegen ga ik niet bij 12 mensen overtypen )

Links naar rechts: 1-2-3:

Derksen: Ajax/Twente/PSV

Driessen: Ajax/Twente/PSV

Egbers: Ajax/Twente/PSV

Van Gangelen: Ajax/PSV/Twente

Genee: Ajax/PSV/Twente

Grueter: PSV/Twente/Ajax

Jansma: PSV/Ajax/AZ

Kraay jr: Twente/Ajax/PSV

Mossou: Ajax/Twente/PSV

Schelvis: Ajax/PSV/Twente

Tan: Ajax/Twente/PSV

Vissers: Ajax/Twente/PSV

Zegt verder niks, maar ik lees altijd graag prognoses.

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Bij Wisgerhof is het mooi, omdat hij gewoon echt niet anders kan. .

Die kerel moet gewoon niet aan de bal zijn en als ie het al doet is het gedwongen die probeert dan in paniek alles om een voordeel te halen en je kunt zeggen wat je wil maar het lukt hem hier ook. .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Hey A&L bedankt voor de voorspellingen van de top 3, maar zou je iets over de tendens onder deze stemmers over de top 8 kunnen zeggen? Zien ze bijv. Feyenoord nog ergens binnen de eerste 8 eindigen? Ik verwacht dit seizoen ook veel van AZ trouwens.

Zelf denk ik de volgende 8:

1) Ajax

2) FC Twente

3) AZ

4) PSV

5) FC Utrecht

6) SC Heereveen

7) ADO Den Haag

8 ) Feyenoord

PS: NYB, Kos & Vuurpijl, vergeet niet jullie voorspellingen voor de eerste speelronde in te vullen op De leukste voetbalpoule van Nederland - voetbalpoules.nl

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Big-T schreef:

Leroy Fer tekent bij!!!

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

gizmo_o schreef:

Hey A&L bedankt voor de voorspellingen van de top 3, maar zou je iets over de tendens onder deze stemmers over de top 8 kunnen zeggen? Zien ze bijv. Feyenoord nog ergens binnen de eerste 8 eindigen? Ik verwacht dit seizoen ook veel van AZ trouwens.

Bijna iedereen zet AZ op plek 4, op 3 na die Heerenveen/Groningen/Vitesse daar noemen. Feyenoord komt weinig in de top 8 voor. Paar keer op 7 of 8, maar ook genoeg op 10 of lager. Verder worden vooral de bekende clubs van vorig jaar genoemd van 4 tot 8. Groningen, Roda en gewisseld Heracles/Heerenveen/Utrecht.

Onderaan wisselen RKC en Excelsior het af, op 1 na met VVV.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

kos

• 46733 berichten
  • 8888 stemmen

Zoals elk jaar lijkt het me niet te doen een voorspelling te wagen als er nog volledige teams kunnen worden leeggekocht tijdens het seizoen.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Zoals elk jaar lijkt het me niet te doen een voorspelling te wagen als er nog volledige teams kunnen worden leeggekocht tijdens het seizoen.

Om die reden maak ik ook pas op 1 september een lijstje. Al verwacht ik niet zo heel veel veranderingen meer. Zie Ajax geen sterkhouders meer verkopen, PSV ook niet en bij Twente is het afwachten met Ruiz, maar die is na vanavond ook een stuk minder interessant voor grote clubs als hij mee heeft gespeeld in de voorronde CL.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Dat is zo, maar ik zie nu niet zoveel meer veranderen. In de winterstop zal het uiteraard weer gebeuren.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

1. PSV

2. Ajax

3. Twente

4. AZ

5. Groningen

6. Feyenoord

7. Heerenveen

8. Vitesse

Is mijn voorspelling.

PSV heeft het beste ingekocht en verwacht dat zij ook nog een spits halen. Dan moet het haast wel, ondanks Rutten, gaan lopen in Eindhoven. Twente is Janssen kwijt en zal dat heel moeilijk op kunnen vangen. Verder is AZ een gevaarlijke outsider en Groningen en Heerenveen stabiel als altijd de laatste jaren. Feyenoord zal verbazen en 6e eindigen. Vitesse begint aan hun opmars. Dit jaar worden zij 8e.

Utrecht is 3 of 4 belangrijke spelers kwijt en heeft geen adequate vervangers gehaald. Dit komt ze duur te staan. ADO is zonder Van den Brom en Buleykin ook geen schim van vorig jaar meer.

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1851 stemmen

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

PSV heeft het beste ingekocht en verwacht dat zij ook nog een spits halen. Dan moet het haast wel, ondanks Rutten, gaan lopen in Eindhoven. Twente is Janssen kwijt en zal dat heel moeilijk op kunnen vangen. Verder is AZ een gevaarlijke outsider en Groningen en Heerenveen stabiel als altijd de laatste jaren. Feyenoord zal verbazen en 6e eindigen. Vitesse begint aan hun opmars. Dit jaar worden zij 8e..

Ik vind het wat apart dat mensen toch zo roepen dat PSV zo goed ingekocht heeft. PSV is ook Dzsudzsak kwijtgeraakt. Mertens is zijn vervanger, meer niet. En dan heb je nog een controlerende middenvelder en een nr 10 erbij. Maar op dat gebied was PSV vorig seizoen al niet slecht. PSV heeft een zwakke keeper, matige achterhoede en geen spits. Zolang ze dat niet oplossen vind ik PSV bepaald niet sterker geworden.

En uiteindelijk gaat de breedte van je selectie bepalen hoelang je het redt. PSV is ook een hoop nuttige wisselspelers kwijtgeraakt. Koevermans bijvoorbeeld. Bakkal wil vertrekken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.