- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dzsudzsak zijn ze kwijt ja en die zullen ze missen ja, daar doe je niets aan. Maar Mertens is dan wel de beste vervanger.
Zoveel bijzonder heeft Koevermans anders niet laten zien vorig seizoen. En zoals ik al zei, ik verwacht dat PSV nog evt een goede spits haalt. Zo niet zal Toivonen met o.a. Wijnaldum en Mertens als aangevers zich gaan ontplooien als doelpunten maker. PSV zal het niet met het mooiste voetbal doen, maar ik verwacht dat ze even saai cq sluw kampioen zullen worden als laatst toen ze het 3x achter elkaar werden.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Dzsudzsak zijn ze kwijt ja en die zullen ze missen ja, daar doe je niets aan. Maar Mertens is dan wel de beste vervanger.
Zoveel bijzonder heeft Koevermans anders niet laten zien vorig seizoen. En zoals ik al zei, ik verwacht dat PSV nog evt een goede spits haalt. Zo niet zal Toivonen met o.a. Wijnaldum en Mertens als aangevers zich gaan ontplooien als doelpunten maker. PSV zal het niet met het mooiste voetbal doen, maar ik verwacht dat ze even saai cq sluw kampioen zullen worden als laatst toen ze het 3x achter elkaar werden.
4x 
En met 10 punten voorsprong kampioen worden is inderdaad behoorlijk saai!
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Vicento
Die van Wisgerhof blijft erger omdat hij niets kan winnen met die schwalbe, bij al die anderen gaan die spelers tenminste nog voor een penalty 
hehehe
Voetbalzone - Ajax roept supporters op niet meer op Open Dag af te komen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Oeh, epische drukte...! Nou ik ben ook naar Amsterdam. Lekker naar Meneer Sar zwaaien!
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Kon helaas niet naar de opendag vandaag...
Weet iemand of de wedstrijden van de open dag Ajax nog live uitgezonden worden ?
Had ik toch iets van meegekregen maar zie niks staan bij Eredivisie Live :/
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Typisch feyenoord weer. Fer geblesseerd. Zul je zien dattie weer een half jaar uit de roulatie is. Zucht.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Slechte mentaliteit heeft die jongen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2377 stemmen
Ik geloof niet dat zoiets met mentaliteit te maken heeft.
jordandejong
-
- 4774 berichten
- 1432 stemmen
Mooie transfer voor De Guzman.
Voetbalzone - 'De Guzman heeft toptransfer te pakken en gaat Champions League in'
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2262 stemmen
PSV heeft het beste ingekocht en verwacht dat zij ook nog een spits halen. Dan moet het haast wel, ondanks Rutten, gaan lopen in Eindhoven.
Dat wordt ieder jaar van ze gezegd...
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Kon helaas niet naar de opendag vandaag...
Weet iemand of de wedstrijden van de open dag Ajax nog live uitgezonden worden ?
Had ik toch iets van meegekregen maar zie niks staan bij Eredivisie Live :/
is toch een kinderevenement
Het zou live zijn op Ajax tv( www.ajax.nl), maar die doet het niet.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Dat wordt ieder jaar van ze gezegd...
Geloof er niks van, 18 miljoen voor die drie spelers is gewoon absurd
Het is maar wat je het beste noemt...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mooie transfer voor De Guzman.
Voetbalzone - 'De Guzman heeft toptransfer te pakken en gaat Champions League in'
Vangt Feyenoord daar nog iets van?
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Hij is toch transfervrij vertrokken bij jullie? Dan vangt Feyenoord niks denk ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat vrees ik ook, maar hopelijk zit het toch anders met opleidingsvergoedingen. Elke 25 euro is welkom. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Ik vind het wat apart dat mensen toch zo roepen dat PSV zo goed ingekocht heeft. PSV is ook Dzsudzsak kwijtgeraakt. Mertens is zijn vervanger, meer niet. En dan heb je nog een controlerende middenvelder en een nr 10 erbij. Maar op dat gebied was PSV vorig seizoen al niet slecht. PSV heeft een zwakke keeper, matige achterhoede en geen spits. Zolang ze dat niet oplossen vind ik PSV bepaald niet sterker geworden.
Is wel degelijk wat veranderd. Grote probleem vorig seizoen was dat PSV veel wedstrijden beter was maar te weinig creerde en scoorde. Was ook logisch want zowel Toivonen, als Berg als ook Balasz hadden geen individuele actie. Alleen Lens had een echte actie.
Nu hebben we met Mertens, Wijnaldum en Lens wel mensen die iets kunnen creeren. Dus ik zie vooral tegen de kleintjes veel minder problemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat zou 5 ton betekenen.
Edit: O nee, het is een natonale transfer. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Oefenwedstrijdje Real.
Damn!
Oef, wat lekker!
kos
-
- 46733 berichten
- 8888 stemmen
Hoeveel Ajaxfans ik vandaag wel niet sprak die uitkijken naar die suffe afscheidswedstrijd..
Als iets de hang naar de vergane glorie tekent is dat het wel, hehe.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat voor afscheidswedstrijd? Competitie begint toch dit weekend?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Hoeveel Ajaxfans ik vandaag wel niet sprak die uitkijken naar die suffe afscheidswedstrijd..
Als iets de hang naar de vergane glorie tekent is dat het wel, hehe.
Kansloos natuurlijk. Is gewoon een prachtige pot en een respectvol afscheid van de beste keeper die we de laatste 10-20 jaar in Nederland hebben gehad.
Daarbij kijken alle Ajacieden gewoon naar het huidige Ajax van nu en niet met tranen in de ogen naar het team van 95. Sensatiezoeker.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Waarschijnlijk zit kos ook in het stadion op dit moment.
Wat voor afscheidswedstrijd? Competitie begint toch dit weekend?
lol....
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
is toch een kinderevenement
Het zou live zijn op Ajax tv( www.ajax.nl), maar die doet het niet.
Gewoon NL3 toch ? 
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Dreamteam vd Sar tegen Ajax wel vanaf 7 uur ja. www.at5.nl/live zie je een herhaling van de spelerspresentatie(in hoeverre je dat interessant vindt).
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.