• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.515 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

All cops are bastards

Van W. zou in Amsterdam zijn geboren, maar in Almere zijn opgegroeid. Voetbal en tennis rekent hij tot zijn hobby's, naast het spelen van videospelletjes. Voetbalspelletjes, uiteraard.

Op de persoonlijke webpagina's van de verdachte staat een opmerkelijke foto. Het toont de blote rug van Van W. Over de volle breedte van zijn rug staat A.C.A.B., All Cops Are Bastards. Oftewel: alle politieagenten zijn klootzakken.

Op zijn webpagina's zijn daarnaast tientallen foto's te vinden van Van W. met een joint in de mond, met sterke drank of in stoere poses. Ook prijken er afbeeldingen van zijn Ajax-helden: Luis Suarez, Jan Vertonghen, Clarence Seedorf. Zijn 'motto' op zijn Facebookpagina? 'Ik ben een leipooo!!!! Swaaaa!!!' staat er te lezen. Net als: 'liever lui dan moe'.

Voor degene die nog geloofden wat een mafkees die homo was, is dat nu wel zo denk ik.

'Voor 50 euro schop ik die keeper dood' - KNVB-beker - AD

En nu blijkt die, wat ook de meeste al wisten, één of andere stoornis te hebben. Gezien ons vaderlands fantastische rechtssysteem zal hem dit uiteraard de nodige strafverminderin opleveren. Een dagje rommel prikken in het park en een bakkie thee met Cohen moet voldoende zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zelden een burgemeester zo'n onzin uit zien kramen:

Voetbalzone - 'Een Kalashnikov onder mijn lange jas zou niemand hebben gemerkt'

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

alsof ze al die bobo's gaan fouilleren

Die gozer heeft trouwens nog een domme fout gemaakt: "Van W. verdwijnt richting toiletten. Maar wat opvallend is: Van W. laat zijn jas op zijn stoel liggen."

Met een goed gestikt IJsland jassie was het anders afgelopen

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

otherfool heeft eens geopperd voor een camera 90 minuten gericht op de bank. Ja, graag! Chelsea heeft mijn sympathie . Wel jammer dat ze niet hebben kunnen winnen, wel prima goal met die snel genomen vrije trap en heb ook helemaal niks met de spurs.

Tja weer puntverlies, gat wordt erg groot zo.. en Newcastle ook niet al te gelukkig van de week

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Tja weer puntverlies, gat wordt erg groot zo.. en Newcastle ook niet al te gelukkig van de week

Nee, de flow is er flink uit nu. Was een wedstrijd die je niet hoefde te verliezen. Zeer spijtig, zonder S. Taylor is de organisatie in de defensie helemaal weg. Zal nog lastig worden een EL ticket af te dwingen ben ik bang.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Gezien ons vaderlands fantastische rechtssysteem zal hem dit uiteraard de nodige strafverminderin opleveren. Een dagje rommel prikken in het park en een bakkie thee met Cohen moet voldoende zijn.

Gelukkig denkt de harde kern van Ajax hier wat minder genuanceerd over

Aangezien MM lastig doet met quoten, dan maar zo:

De harde kern van Ajax wil wraak nemen op de hooligan die woensdagavond AZ-keeper Esteban Alvarado aanviel. Dat schrijft De Telegraaf vrijdag naar aanleiding van een besloten Facebook-pagina van de AFCA. "We gaan deze gast tot op de laatste cent laten boeten voor wat-ie heeft gedaan", citeert het dagblad. "40.000 keer vijftien euro is 600 rooitjes en hij zal elke cent gaan terugbetalen. Deze man mag nooit meer naar Ajax en zelfs als hij geen stadionverbod voor het leven krijgt, zorgen wij ervoor dat hij nooit meer het stadion in komt."

Voetbalzone - Harde kern belust op wraak, geschrokken ouders hooligan duiken onder

Boeten zal hij!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Gefeliciteerd PSV-ers. Heb wel een redelijke wedstrijd gezien, al was dat pas na 45 minuten. 1ste helft was Twente verschrikkelijk slecht wederom. In de 2e helft had Twente nog een aantal hele goede mogelijkheden. Vooral die 1ste bal van Luuk op de paal had er toch echt in gemoeten. Die kopbal was erg sterk, maar de redding van die Isaksson nog beter. In de verlenging was PSV weer de betere en gaan ook terecht door.

Kloten voetbal jaar tot nu toe

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Vascago schreef:

1ste helft was Twente verschrikkelijk slecht wederom.

Een geluk voor Twente dat PSV geen (Super) Guidetti heeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

2011 bracht Twente weinig voorspoed inderdaad. Titel verspeeld aan Ajax, CL voetbal gemist begin dit seizoen, uit de beker gevlogen gister, slecht voetbal en een forse achterstand op plek 1...alleen de gewonnen bekerfinale tegen Ajax is voor Twente leuk geweest, al boeit het geen mens in Amsterdam aangezien een week later de belangrijkste prijs werd gepakt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Daar ligt mijn hoop op momenteel

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Advocaat hooligan: 'Plan was eigenlijk een rondje over het veld te rennen'

Die advocaat denkt echt dat we dit allemaal geloven?

Laten we allemaal gaan huilen en zeggen dat we het die jongen vergeven. Kusje op de wang, niks aan de hand!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ouders Wesley van W. naar schuiladres | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Echt hilarisch dit:

''Zijn plan was eigenlijk een rondje over het veld te rennen, dat wilde hij al heel lang. Nu zat een suppoost te slapen en greep hij zijn kans. Op het veld raakte hij bevangen door bravoure en rende hij richting doelman. Hij wilde Esteban laten schrikken, meer niet. De vraag is of dat strafbaar is.''

Wat de advocaten al niet verzinnen.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zijn ouders moet je overigens gewoon met rust laten. Belachelijk altijd. Ook al lijkt me dit een wat ontspoord kind, zijn ouders hebben niet op dat veld gerend.

Die advocaat zet zich wel voor gek ja. Alles om de client vrij te krijgen, maar niemand die dit geloofd. Ik hoop ook oprecht dat hij moet boeten en tonnen af mag betalen de rest van zijn leven. Dan kan ik wel haatdragend zijn. Hoop dat zijn leven een ramp wordt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die advocaat .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Benieuwd wat die advocaat zou zeggen als hij Anders Breivik zou moeten verdedigen.

''Ja, dit was nooit zijn bedoeling dat er 80 doden vielen. Hij wilde alleen maar een rondje over het eiland rennen. En hij wilde ze alleen maar laten schrikken. De vraag is of dat strafbaar is.''

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Boeten zal hij!

Haha, AFCA die de 'moral highground' neemt!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Ze komen op voor hun eigen supporters, lijkt me heel logisch.

In Eindhoven zouden ze lekker niks doen en hopen dat ze misschien een klein excuusje krijgen en meer niet?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ze komen op voor hun eigen supporters, lijkt me heel logisch.

In Eindhoven zouden ze lekker niks doen en hopen dat ze misschien een klein excuusje krijgen en meer niet?

Goed dat iemand daarvoor opkomt hoor maar de AFCA lijkt me in deze situatie nou niet de meest geschikte instantie daarvoor.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Als zij het niet doen, wie wel? Ze kunnen die gozer gewoon aanklagen. Niemand zegt dat ze hem wel 20.000 man in elkaar gaan slaan.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Dat maakt me niet uit wie wel, maar een vereniging waarvan veel leden gezorgd hebben voor enorme politiekosten en daaruit voortvloeiende kostbare maatregelen mag wat minder hoog van de toren blazen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een onzin. Ik denk dat 90% van die mensen niks kwalijks heeft gedaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zijn ouders moet je overigens gewoon met rust laten. Belachelijk altijd. Ook al lijkt me dit een wat ontspoord kind, zijn ouders hebben niet op dat veld gerend.

Precies. Dat je die jongen wat verwijt prima maar dat ouders moet vluchten is dan weer triest

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

(afbeelding)

Naast Wesley is er nog een Wesley gefotoshopt op deze foto.

Hint: 175 kg, achterin, in het midden, geel shirt.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha die gozer is wel in 1 moment een BN-er geworden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

depri83 schreef:

zeker dezelfde helden die in 2004 spelers van Jong Feyenoord te lijf gingen

http://www.vi.nl/Nieuws-ite...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik snap het verband niet....

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Voetbalzone - AZ moet bekerduel mogelijk toch met tien tegen elf hervatten

KNVB = Ajax

De club die er mischien uit moest worden gegooid word bevoordeelt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.