- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lol. Zit je beiden wedstrijden te kijken. Die vrouwelijke bejaarde clubarts van Twente en dan zie je bij Chelsea Eva Carneiro op de bank zitten
. Echt op elk gebied is het verschil zo groot.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zo zeg, die kans van Matavz
Faler.
En dan de Jong, maar wel een erg goed Isaksson moment.
Weer geen topwedstrijd die Fredje wint in 90 minuten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lol. Zit je beiden wedstrijden te kijken. Die vrouwelijke bejaarde clubarts van Twente en dan zie je bij Chelsea Eva Carneiro op de bank zitten
Da's toch wel een milf hoor, die van Twente!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
'Fan' heeft spijt en doet geen aangifte - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Spijt...had dat maar 24 uur eerder bedacht. Hopelijk mag hij de rest van zijn leven kosten afbetalen. Nooit meer leuke dingen kunnen doen.
De rest van zijn leven boete doen is wat overdreven, maar hij mag er uiteraard flink voor gestraft worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De rest van zijn leven boete doen is wat overdreven, maar hij mag er uiteraard flink voor gestraft worden.
Waarom is dat overdreven? Laat hem maar tientallen jaren dit afbetalen.
En PSV 1-0 voor, Matavz maakt hem nu wel.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Matavz laat even zijn waarde zien, verdiende 1-0.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
1-1 via een pingel.
Doe maar een strafschoppenreeks!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Douglas 
Man dit is erg, wat slecht. Ieder geval weer 1-2.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die hoef je dus nooit voor oranje te selecteren. Ik had gehoopt op pingels, wat een non-valeur is het ook.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het zal me werkelijk worst wezen, ik heb compleet niks met AZ hoor.
Alsof hij daarop doelt, ouwe hater met blindekleppen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Die pingel voor Twente was ook volledig onterecht. Schwalbe.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV door. Douglas, bedankt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die pingel voor Twente was ook volledig onterecht. Schwalbe.
Zuivere pingel hoor.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Dat ze Vink nooit meer een geel fluitje geven. Hoe vaak ik vanavond wel niet vol afgrijzen naar het scherm heb gestaard.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zuivere pingel hoor.
Reinbo ik zou de beelden herkijken, inderdaad een zuivere pingel, aangezien de bal gemist wordt door de verdediger en hij de aanvaller raakt die hierdoor ten val komt.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
http://www.broertjessporthealth.nl/site/images/stories/nieuws/dsc_0099lr_.jpg
Steven ten Have zwarte band in judo 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
haha is dat waarom je Chelsea zit te kijken
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch vreemd, zie je zo Ajax in de loting, maar je weet niet of ze in die ronde ook spelen of zelfs mogen spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
haha is dat waarom je Chelsea zit te kijken
otherfool heeft eens geopperd voor een camera 90 minuten gericht op de bank. Ja, graag! Chelsea heeft mijn sympathie
. Wel jammer dat ze niet hebben kunnen winnen, wel prima goal met die snel genomen vrije trap en heb ook helemaal niks met de spurs.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Reinbo ik zou de beelden herkijken, inderdaad een zuivere pingel, aangezien de bal gemist wordt door de verdediger en hij de aanvaller raakt die hierdoor ten val komt.
Nee, dat zie je verkeerd. De juiste omschrijving is als volgt. Aangezien de verdediger de aanavller raakt en die zich laat vallen. Dat vind ik geen pingel maar een schwalbe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is Cuenca briljant aan het spelen bij Barca zeg, wat een geweldige speler is het toch
. Effectieve chemie met Thiago ook
. Reinbo's visie siddert door tot in Catalonië, bij 9-0 vinden ze het welletjes. Bij de 9-0 kreeg Cuenca zelfs op zijn flikker van Barca spelers
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nee, dat zie je verkeerd. De juiste omschrijving is als volgt. Aangezien de verdediger de aanavller raakt en die zich laat vallen. Dat vind ik geen pingel maar een schwalbe.
Hehe, dan zien wij het verschillend of ik moet nog es naar de herhaling kijken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat is Cuenca briljant aan het spelen bij Barca zeg, wat een geweldige speler is het toch
. Reinbo's visie siddert door tot in Catalonië, bij 9-0 vinden ze het welletjes. Bij de 9-0 kreeg Cuenca zelfs op zijn flikker van Barca spelers
.
En terecht, het blijven gentlemen
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Heracles - RKC kan een leuke wedstrijd worden.
Vitesse - Heerenveen idem dito.
Ajax/AZ - GVVV moet een eitje zijn.
PSV - NEC zou de thuispartij relatief eenvoudig moeten kunnen winnen, maar in die bekerwedstrijden weet je het nooit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
.
Barca stijgt direct enorm in mijn achting. Maar eigenlijk verbaast het me niet, want ik mag hun overmacht (en het eentonige wedstrijdbeeld dat dat oplevert) dan wat saai vinden, hun grootsheid valt niet te ontkennen.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Exclusief: Hooligan Wesley krijg een eigen film met Guido Pollemans in de hoofdrol. 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Terechte overwinning die eigenlijk te lang op zich liet wachten. De eerste helft had Twente niks in te brengen. Daar eigenlijk nog te weinig kansen in gecreëerd, maar Twente trok zich ook massaal terug.
Tweede helft ben je het een kwartier helemaal kwijt, daarin ook de grote kans voor Jansen. Daarna pak je het weer redelijk op en moet je het in de blessuretijd afmaken, maar Matavz schiet op een onbegrijpelijke manier voorlangs. Een minuut later kun je er dan net zo goed weer uit liggen maar Isaksson redt goed op de kopbal van De Jong.
Aan de 0-1 gaat een overtreding van Manolev vooraf maar Matavz kopt de voorzet uitstekend binnen. De penalty voor de 1-1 was een dikke schwalbe. Marcelo stapt in maar haalt net voordat hij Cornelisse raakt z'n voet terug, Cornelisse doet daarna de karakteristieke schwalbe (met 2 benen naar achteren vallen, holle rug), 1-1.
Gelukkig maakt Douglas nog z'n Frank de Boertje en kunnen de strafschoppen vermeden worden.
Twente komt echt chronisch creativiteit tekort. Eigenlijk de enige manier waarop ze gevaarlijk worden is door die vele lange mensen die altijd mee naar voren gaan bij standaardsituaties.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.