- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
KNVB seponeert rode kaart Esteban | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Uitstekende zaak. Dan staat niets nog in de weg om de wedstrijd weer te hervatten ergens in januari. Gewoon 11 tegen 11, wel met 38 minuten gespeeld en een 1-0.
Volgens mij is hij wel uit het veld gestuurd en kunnen ze dat niet meer terugdraaien.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
KNVB seponeert rode kaart Esteban | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Uitstekende zaak. Dan staat niets nog in de weg om de wedstrijd weer te hervatten ergens in januari. Gewoon 11 tegen 11, wel met 38 minuten gespeeld en een 1-0.
. Voor de rest ook helemaal met je eens
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die warmte is al weg sinds ze naar de ArenA vertrokken....
Het zal toen minder zijn geworden, maar ik vind ook wel dat van buitenaf soms wel erg overdreven wordt. Standaard gezeik op de ArenA bv.
Genoeg verhalen die je hoort van oud spelers dat Ajax een warme club is. Kijk, als ze vorig jaar informeerden bij Feyenoord, dan was er ook vast geen positief verhaal uitgekomen.
Ik herinner me daar ook nog dat ze oa de werkkamer van de hoogbejaarde Blankenmeijer leeg hebben gehaald zonder dat de man hier van wist. En ze zijn ook slecht omgegaan met de weduwe van Coen Moelijn heb ik gelezen.
Maar dat staat toch ook niet synoniem voor dat Feyenoord een kille club is?
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
Wie gaat er vanavond winnen? Twente of PSV?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tot van het weekend dacht ik Twente, maar zij spelen zo kut dat ik het me niet voor kan stellen. Ik zie PSV daar ook alleen niet winnen, want het is een topduel, dus wordt het 2-2 en beslissen de penalty's de kwalificatie van PSV.
Denk dat Strootman rood gaat pakken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De situatie op dat moment is natuurlijk niet te vergelijken. Hier is het namelijk al gebeurd. Daarna werd de sfeer gelijk een stuk grimmiger en werd duidelijk dat Ajax niet de garantie kon geven op een veilig pot-voetbal.
Wat was de spreekwoordelijke taal ook al weer. : Als een schaap over de dam is volgen er meer ?
Nee,maar die kans is natuurlijk wel flink toegenomen.
Als onze keeper niet de laatste sec op tijd zag had hij letsel op kunnen lopen.
Dat is wel waar helaas.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2581 stemmen
Wie gaat er vanavond winnen? Twente of PSV?
verwacht je nu dat een helderziende jou dat al gaat verklappen?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik snap Nijhuis wel dat hij rood gaf, want dat zijn de regels. Ik snap Esteban natuurlijk ook, want hij wordt aangevallen. Alleen wat niet nodig was in mijn ogen, is dat hij 2x natrapt. In eerste instantie verdedigt hij zichzelf (zie filmpje 0:04), dat mag natuurlijk. Ik ben van mening dat hij nadat die supporter op de grond lag, hij het over moest laten aan de beveiliging. Op het filmpje hieronder zie je ook duidelijk dat er gelijk een steward achter die gek aangaat (filmpje 0:00), Esteban had niet hoeven schoppen. Al begrijp ik zijn reactie natuurlijk wel, maar ik begrijp Nijhuis ook.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Overigens kan je ook kalm reageren, kijk maar:
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken 
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
verwacht je nu dat een helderziende jou dat al gaat verklappen?
Iemand vertelde me eergisteren al dat Heerenveen met 11-1 zou winnen, dus daar ben ik al praktisch schatrijk mee geworden 
Nee joh, gewoon even onsubtiel het onderwerp veranderen. Ik denk dat al het zinnige over het incident van gisteren wel gezegd is. Ik vrees toch dat PSV weer eens (onterecht) in Enschede aan het korte eind gaat trekken. Het zal wel 1-0 of 2-0 worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat doen ze regelmatig, winnen in Enschede, wil je zeggen?
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Kei slimme hoolies hebben wij.
.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmegen/10125457/Zwaarste-straf-NECrellen-voor-arts.ece
neemt weer het vooroordeel weg dat het alleen maar werklozen of arbeiders zouden zijn
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen

vanavond misschien toch maar kijken, ben wel benieuwd hoe Isaksson zou reageren in zo'n geval gheghe
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Isaksson is te laat met reageren, denk ik.
Zoals zo vaak.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Die Human Centipede foto is wel erg goed 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
'Fan' heeft spijt en doet geen aangifte - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Spijt...had dat maar 24 uur eerder bedacht. Hopelijk mag hij de rest van zijn leven kosten afbetalen. Nooit meer leuke dingen kunnen doen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een slaapverwekkend gedoe in Enschede 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeg dat wel. Moeten het ook al niet va naantrekkelijk voetbal hebben maar dit is wel heel erg. Vooral als je het vergelijkt met het halve potje gister.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tottenham-Chelsea is net 1-0 geworden. Lekker affiche hoor, zou liever dat kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bedankt voor de heads up, ik schakel over.
RuudC
-
- 4636 berichten
- 2529 stemmen
PSV moet gewoon eens scoren. Twente doet niets meer dan continu in de eigen zestien staan en slap counteren.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
PSV laat Twente echt kansloos, nu nog wat secuurder in de laatste pass en afwerking.
Het is PSV dat de kansen van Twente creëert.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alleen te weinig kansen, verder is PSV een stuk beter. Maar het is weer typisch PSV in een topduel, niet scoren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat begint wel een structureel terugkomend euvel te worden ja.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Flinke tackle weer van Ramires op Bale, en net weer op zijn zere enkel. Wat een mafkees is het toch ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.