• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.239 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.662 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

NOS Nieuws - Voetbalincident niet uniek

Hier staan trouwens een aantal van dit soort incidenten, sommige gaan er nog veel harder aan toe dan die van Esteban.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Lijkt me erg sterk mocht AZ nu niet automatisch doorgaan.

Er zit nog altijd een verschil tussen wat je hoopt, en wat realistisch is.....

Er was geen dreigende sfeer, de grachten werden niet bestormd en de sfeer was goed in het stadion. Nijhuis vond de situatie veilig genoeg om de wedstrijd niet te staken, dus: AZ is onnodig van het veld gegaan; uitsluiting van het toernooi!

Dikke geldboete voor Ajax, inclusief wat (beker)wedstrijden zonder publiek lijkt me gepast.

Uiteindelijk hoop ik natuurlijk op het verder spelen met 1-0, 11 vs.11. Maar dat zal nooit gebeuren ben ik bang.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Er zit nog altijd een verschil tussen wat je hoopt, en wat realistisch is.....

Het zal me werkelijk worst wezen, ik heb compleet niks met AZ hoor. Maar het lijkt me vooral een te verwachten uitkomst.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ongelooflijk, dat ze niet in alle vakken op stadionverboden goed controleren. Het is wel heel naïef van ajax om te denken, dat er in bepaalde vakken geen hooligans terecht komen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Heb nog nooit mn ID hoeven te laten zien (20 jaar!) behalve in de fanshop om korting te krijgen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Er was geen dreigende sfeer, de grachten werden niet bestormd en de sfeer was goed in het stadion. Nijhuis vond de situatie veilig genoeg om de wedstrijd niet te staken, dus: AZ is

Na dat incident was de sfeer totaal anders en zeker dreigend. Het werd zelfs verschillende keren aangehaalt.

En die broeiend-adrealine zag je buiten het stadion ontploffen.

Voetbalzone - 'Feyenoord is een échte club, hier is geen haantjesgedrag zoals bij Ajax'

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Dat wisten we toch allang?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

stfuympos schreef:

Heb nog nooit mn ID hoeven te laten zien (20 jaar!) behalve in de fanshop om korting te krijgen.

Ik afgelopen zondag nog tegen Twente, eens in de zoveel tijd hebben we dat

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Na dat incident was de sfeer totaal anders en zeker dreigend. Het werd zelfs verschillende keren aangehaalt.

En die broeiend-adrealine zag je buiten het stadion ontploffen.

Voetbalzone - 'Feyenoord is een échte club, hier is geen haantjesgedrag zoals bij Ajax'

Broeiende adrenaline . 35.000 man worden vroegtijdig teleurgesteld naar huis gestuurd door de actie van een malloot. Daar zitten er altijd wel enkele dozijn tussen die het dan niet in zich hebben om braaf te vertrekken. Of denk je soms dat die relschoppers het veld waren opgestormd indien er door was gespeeld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Totdat de 'money train' weer station Koeman aandoet. Veren in de reet van je club duwen kan iedere trainer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, maar je staat daar als speler toch niet meer lekker na zo'n incident. Lijkt me dat je daar toch wel begrip voor zou moeten hebben. F De Boer snapte het in ieder geval wel.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, maar je staat daar als speler toch niet meer lekker na zo'n incident. Lijkt me dat je daar toch wel begrip voor zou moeten hebben. F De Boer snapte het in ieder geval wel.

Ik heb Frank alleen horen praten over Estaban.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Totdat de 'money train' weer station Koeman aandoet. Veren in de reet van je club duwen kan iedere trainer.

Nee hoor, ze hebben Koeman ooit toen hij clubloos as gevraagd wat hij de mooiste club vond van Feyenoord, Ajax en PSV. Toen koos hij ook voor Feyenoord. Verder stelt hij enkel vast dat er bij Feyenoord geen (veel minder) haantjes gedrag is en bij Ajax wel. Maar dat is toch ook niet verrassend. Alles bij Ajax straalt ego vs ego uit. kijk eens naar jullie bestuur. Het warme clubgevoel druipt er vanaf....

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Lachwekkend idd.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ik heb Frank alleen horen praten over Estaban.

O, dan heb ik het mis, ik dacht dat hij ook had gezegd de beslissing van Verbeek te begrijpen. Lijkt mij ook zeer logisch.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

O, dan heb ik het mis, ik dacht dat hij ook had gezegd de beslissing van Verbeek te begrijpen. Lijkt mij ook zeer logisch.

Als het was gebeurd voor die rode kaart wel dat is toch echt de enige reden dat ze van het veld afstapte (begrijpelijk)maar kunnen nu alleen nog maar zeggen dat de sfeer dreigend was wat natuuelijk larie koek is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat is niet te zeggen. Wellicht dat Estaban ook zonder rood had aangegeven niet verder te willen. Je weet nooit wat voor gevoelens een dergelijke aanval bij iemand losmaken. Ik zou me als keeper danig van mijn stuk gebracht voelen en er echt niet meer relaxt en gefocust onder de lat staan.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Daar zit wat in, is iig allemaal heel triest dit.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

O ja die wedstrijd van Heerenveen was natuurlijk omkoping, waren we bijna vergeten.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Als het was gebeurd voor die rode kaart wel dat is toch echt de enige reden dat ze van het veld afstapte (begrijpelijk)maar kunnen nu alleen nog maar zeggen dat de sfeer dreigend was wat natuuelijk larie koek is.

Wie geeft je daar de garantie dat er niet weer iemand het veld op rent ?

Mischien heeft hij wel meer malloten aangespoort om het veld op te rennen ?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Wie geeft je daar de garantie dat er niet weer iemand het veld op rent ?

Mischien heeft hij wel meer malloten aangespoort om het veld op te rennen ?

Wie geeft jou de garantie dat er volgende week bij Heerenveen of Nec niet iemand het veld oprent. Het is niet dat je Ethan Hunt moet zijn voor op de Nederlandse velden te komen hoor...

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

En weer gaat iedereen janken op Ajax. Mensen denk eens na. Laat ik vooropstellen dat ik het GEEN rood vond. Maar die Esteban mag ook wel zijn hersens gebruiken, de eerste keer was gewoon zelfverdediging, daarna lag die mongool op de grond en was de beveiliging er. Dan moet je gewoon niet schoppen, ten eerste omdat je dan weet dat de scheids je rood geeft. Zo zijn namelijk de regels en ten tweede de bewaking was er?! Waarom dan nog doorgaan? Tja, Nijhuis kan je niks verwijten hij heeeft gewoon correct gehandeld volgens de regels, als zelfs scheidsrechters de regels aan hun laars gaan lappen dan houden we niet veel over. Als de regel niet deugt, moet je hem maar veranderen zei Nijhuis dan ook terecht. Daarnaast hoor mensen miepen over controle. Die wedstrijd was een wedstrijd waarmee mensen met een CC 4 tickes konden kopen. Ofterwijl ik kan gewoon een ticket kopen voor een of andere gek. En dan zeggen jullie dan zeker dat ze iedereen moeten controleren. Ja, dan moet je tegen die supporters gaan zeggen dat die 4/5 uur voor aanvang van de wedstrijd aanwezig moeten zijn. Wat natuurlijk gewoon onzin is. Wat wel een oplossing is (Slop zei dit overigens ook) is een meldingsplicht, maarja de politiek wil geen voetbalwet invoeren. Ja, dan krijg je dit soort dingen. Het is gewoon simpel, mensen die een stadionverbod hebben moeten zich 1 uur voor aanvang van de wedstrijd zich melden bij de politie en 1 uur na het einde kunnen ze weer vertrekken. Dan zal er ook niet zo'n debiel het veld op rennen.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Wie geeft jou de garantie dat er volgende week bij Heerenveen of Nec niet iemand het veld oprent. Het is niet dat je Ethan Hunt moet zijn voor op de Nederlandse velden te komen hoor...

De situatie op dat moment is natuurlijk niet te vergelijken. Hier is het namelijk al gebeurd. Daarna werd de sfeer gelijk een stuk grimmiger en werd duidelijk dat Ajax niet de garantie kon geven op een veilig pot-voetbal.

Wat was de spreekwoordelijke taal ook al weer. : Als een schaap over de dam is volgen er meer ? Nee,maar die kans is natuurlijk wel flink toegenomen.

Als onze keeper niet de laatste sec op tijd zag had hij letsel op kunnen lopen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

En weer gaat iedereen janken op Ajax.

Vind je het gek? Bij jullie in het stadion wordt de keeper van de tegenpartij door een malloot met een stadion verbod op het veld aangevallen. Wat wil je dan eigenlijk? Dat we een veer in die reet van je clupje stoppen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nee hoor, ze hebben Koeman ooit toen hij clubloos as gevraagd wat hij de mooiste club vond van Feyenoord, Ajax en PSV. Toen koos hij ook voor Feyenoord. Verder stelt hij enkel vast dat er bij Feyenoord geen (veel minder) haantjes gedrag is en bij Ajax wel. Maar dat is toch ook niet verrassend. Alles bij Ajax straalt ego vs ego uit. kijk eens naar jullie bestuur. Het warme clubgevoel druipt er vanaf....

De warmte is nu ver te zoeken ja, maar die is er normaal wel. Dit bestuur is alleen naar en kil. Maar je kan moeilijk de hele club veroordelen op basis van een paar mensen.

Koeman is trouwens wel een slijmerd. Was in dienst van Ajax zeer lovend over Ajax, in dienst van PSV over PSV en nu weer in Rotterdam. Hij weet wel wat de supporters graag willen horen. Maar hij mag het natuurlijk zeggen, misschien meent hij het ook echt wel. Ik moet toegeven dat mijn respect voor Koeman dit seizoen enorm toegenomen is. Geen slappe praatjes achteraf, ook niet bij verlies en geen vervelende rancuneuze teksten in de media over vanalles. Ik vond hem de laatste paar jaar een beetje een loser, maar hij verrast me nu. Al moet hij zijn mond houden over het bondscoachschap nu hij weet 1 half seizoen wat heeft laten zien.

Neem nu weer Fredje in de pers:

Voetbalzone - Rutten vindt kritiek over slechte resultaten in topduels 'flauwekul'

Eigenlijk slaat het weer nergens op wat hij zegt. Die statistiek is onzin, omdat hij weer andere dingen goed doet? Daarmee verandert de statistiek dat PSV de topduels niet meer wint niet. Dit is echt loserpraat van die man. Fredje is gewoon compleet ongeschikt voor een topclub. Aardige man, maar geen toptrainer. Ook niet in spe.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

KNVB seponeert rode kaart Esteban | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Uitstekende zaak. Dan staat niets nog in de weg om de wedstrijd weer te hervatten ergens in januari. Gewoon 11 tegen 11, wel met 38 minuten gespeeld en een 1-0.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

De warmte is nu ver te zoeken ja, maar die is er normaal wel. Dit bestuur is alleen naar en kil. Maar je kan moeilijk de hele club veroordelen op basis van een paar mensen.

Die warmte is al weg sinds ze naar de ArenA vertrokken....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.