- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Hij geeft die knipoog voor die penal, lijkt me minder erg natuurlijk. Als Stam na zijn waardeloze penal opzichtig had lopen knipogen en een duim omhoog had gestoken had ik het ook niet vetrouwd nee.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Misschien een cursusje sarcasme rep_robert?
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
.
Nee, dat plotselinge brave gedoe van jou is niet
wil je zeggen?
Alleen als het je uitkomt he.
Onderhond
-
- 87629 berichten
- 12906 stemmen
Jee, Frankrijk ziet geen corruptie bij Lyon. Nou, heel verrassend.
Ik denk dat zo'n gokfederatie toch meer bezig is met eventueel verloren inkomsten en hun eigen geloofwaardigheid dan met het wel of niet doorgaan van een Frans voetbalploegje ...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
wil je zeggen?
Plotselinge brave gedoe, ja, duidelijk. Algemeen bekend dat ik niet zo gecharmeerd ben van gebroken benen trappen maar goed.
Het blijft een beetje spijtig gekleuter hier, lukraak conclusies trekken gebaseerd op lucht. Veel plezier ermee.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Misschien een cursusje sarcasme rep_robert?
Dat is mijn bijnaam. Maar kos heeft geen humor dus daar reageer ik altijd gewoon serieus op.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Plotselinge brave gedoe, ja, duidelijk. Algemeen bekend dat ik niet zo gecharmeerd ben van gebroken benen trappen maar goed.
Het blijft een beetje spijtig gekleuter hier, lukraak conclusies trekken gebaseerd op lucht. Veel plezier ermee.
Tsjah, lucht. Ik heb het toch duidelijk op het veld gezien 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets te zien wat aantoont dat er sprake zou zijn van omkoping of iets dergelijks. Verre van zelfs.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat is mijn bijnaam. Maar kos heeft geen humor dus daar reageer ik altijd gewoon serieus op.
kos zijn enige humor is altijd proberen iets belachelijk te maken. Treurig inderdaad.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Niets, verre van? Heb je soms poep in je ogen of zo? Ach laat ook maar, ik ga niet met jou in discussie over dit. Helemaal geen zin in. De bewijzen zijn al geleverd met die Vida. En die grensrechter bij ons mag een levenslange schorsing krijgen, hoe kan je voor buitenspel fluiten als spelers achter iemand vandaan komen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Niets te zien wat aantoont dat er sprake zou zijn van omkoping of iets dergelijks. Verre van zelfs.
Genoeg te zien wat insinueert dat er wat omgekocht is daar. Het enige wat je kan zeggen is dat het niet bewezen is en dat het waarschijnlijk niet bewezen kan gaan worden.
Maar jij bent vast niet zo naief dat je alleen gelooft wat je via officiele persberichten voor je neus krijgt.
De scheids van Spanje-Zuid Korea is ook nooit veroordeeld wegens omkoping. De Zuid Koreaanse bond ook niet, de spelers van Zuid Korea ook niet. Maar toch vond jij die wedstrijd ook enorm discutabel, zonder dat bewezen is dat daar echt wat gebeurd is.
Nogmaals, als je denkt dat de voetballerij anno 2011 clean is dan ben je niet goed snik of een sentimentele dwaas.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
NW is de enige die het niet verdacht vindt
Zelfs Ajaxhater Lord Flashheart vindt het overduidelijk. Laat staan buitenlandse of binnenlandse media.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het is typisch een voorbeeld van iets wat er heel dik bovenop ligt, maar niet valt te bewijzen. Jammer.
Niet eens voor Ajax om nog verder te gaan, maar ik gun het dat smerige Lyon niet.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Om 18.15 Een Vandaag kijken, over de gokmaffia van Zagreb. Ned1.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Fijn dat we het eens zijn..
Als we allemaal dachten zoals jou 'wat nooit gebeurd is kan ook nooit meer gebeuren' zouden we in een berenvel elkaar achterna rennen met een knots.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets, verre van? Heb je soms poep in je ogen of zo? Ach laat ook maar, ik ga niet met jou in discussie over dit. Helemaal geen zin in. De bewijzen zijn al geleverd met die Vida. En die grensrechter bij ons mag een levenslange schorsing krijgen, hoe kan je voor buitenspel fluiten als spelers achter iemand vandaan komen.
Haha, gaat nergens over, je onvermogen is ook weer schrijnend. Dat heeft inderdaad niet veel zin.
Die grens gaat de fout in, kan gebeuren. Als je dat al reden vindt voor levenslange schorsing is je waarneming niet echt serieus te nemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Genoeg te zien wat insinueert dat er wat omgekocht is daar. Het enige wat je kan zeggen is dat het niet bewezen is en dat het waarschijnlijk niet bewezen kan gaan worden.
Een knipoog? Of Vida die een paar maanden geleden (of wash et zelfs drie jaar geleden) uit een wedkantoor kwam? Als dat het bewijs is heb je wel een erg sterke zaak ja. Haha.
Dat idee heb ik nou juist bij jullie.
Tuurlijk, maar dat dat de laatste wedstrijd die Ghandour floot lijkt mij voldoende. Al neem ik het woord omkopen niet in de mond hoor maar dat Wk was wel één grote farce.
Zoals gezegd weet ik dat dat niet zo is maar wat betreft gister is er geen bewijs die laat zien dat het 'fixed' was, die kulargumentjes waar jullie je mening op baseren als bewijs willen aanvoeren is juist heel dom.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als jullie nou eens niet happen op Kos, dan scheelt dat al een hoop. Het is soms even knijpen (twitter
) maar sommige mensen moet je lekker laten trollen 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
NW is de enige die het niet verdacht vindt
Zelfs Ajaxhater Lord Flashheart vindt het overduidelijk. Laat staan buitenlandse of binnenlandse media.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben er na gisteravond ook wel klaar mee. Elke keer als ik nu Europees voetbal zie, dan vraag ik me af of er weer wat verkocht is.
Overigens, Gomis scoorde gisteravond de snelste CL hattrick ooit las ik net. Daar zal ook wel fors geld opgezet zijn. Kan natuurlijk geen toeval zijn, al zullen k., nr en nw. hier dat vast wel vinden.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/212380/Gomis-realiseert-snelste-hattrick-ooit-in-CLhistorie.htm
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Self fulfilling prophecy.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
wil je zeggen?
Ik kan me nog herinneren dat je ooit vermeldde dat je het zo triest vond dat anderen voetballers blessures toewensten.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik ben er na gisteravond ook wel klaar mee. Elke keer als ik nu Europees voetbal zie, dan vraag ik me af of er weer wat verkocht is.
Overigens, Gomis scoorde gisteravond de snelste CL hattrick ooit las ik net. Daar zal ook wel fors geld opgezet zijn. Kan natuurlijk geen toeval zijn, al zullen k., nr en nw. hier dat vast wel vinden.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/212380/Gomis-realiseert-snelste-hattrick-ooit-in-CLhistorie.htm
Volgens mij hebben de UEFA en de Arjel al geconcludeerd dat er qua gokken niks vreemds is gebeurd gisteravond.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
De bewijzen zijn al geleverd met die Vida.
Haha. Gelukkig ben jij geen rechter.
Je studeert ook geen rechten, mag ik hopen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Donderdag, 8 december 2011 om 18:30
Bert van Marwijk blijft definitief langer aan als bondscoach van het Nederlands elftal. De keuzeheer beschikte over een aflopend contract, maar was al een tijdje met de KNVB in gesprek over een verlenging van de samenwerking. Donderdag werden de benodigde handtekeningen verzameld en Van Marwijk ligt nu tot de zomer van 2016 vast bij de Nederlandse voetbalbond.
De coach krijgt wel de kans om onder het contract uit te komen, wanneer een Europese topclub zich voor hem meldt. “Maar nogmaals, dat zal alleen het geval zijn wanneer ik een andere optie heb waar ik simpelweg geen nee op kán zeggen'', benadrukt Van Marwijk op de website van Sport-Promotion. “Vooralsnog ga ik er dus gewoon vanuit dat ik de periode tot medio 2016 volmaak. De KNVB en ik zijn het eens dat continuïteit en rust rondom Oranje het beste is. Vandaar ook de keuze om voor vier jaar te verlengen. Dat zijn eigenlijk twee periodes van twee jaar, inclusief de WK van 2014 en de EK van 2016. Zo weet iedereen waar hij aan toe is.''
De 59-jarige Van Marwijk nam na het EK van 2008 het stokje over van Marco van Basten en gidste Nederland vorig jaar nog naar de WK-finale, die in de verlenging werd verloren van Spanje. Hij coachte tot dusver 45 interlands van Oranje waarvan er 31 werden gewonnen. Tien keer werd er gelijkgespeeld en slechts vier keer werd er onder leiding van Van Marwijk verloren. Volgend jaar zit Nederland op het EK in de poule bij Duitsland, Portugal en Denemarken.

Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
Goed nieuws. Mag hij daarna Feyenoord weer coachen, met een bij Feyenoord spelende Kuijt, Kalou en van Persie. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Anders hadden de gokautoriteiten wel wat gevonden hoor.
edit: wat depri zegt dus. Het houdt niet over, of je kleuters raketwetenschap moet leren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha. Gelukkig ben jij geen rechter.
Je studeert ook geen rechten, mag ik hopen.
Haha inderdaad. En zo ja, dan maar stoppen, want slagen zit er niet in.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2376 stemmen
Bonaventure?
Die mag er ook bij.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.