• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.473 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.437 acteurs
  • 199.440 gebruikers
  • 9.403.612 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het is tekenend voor de instelling van Zagreb wanneer ja als keeper zijnde knipoogt naar de tegenstander, die er op dat moment de zesde goal inschieten.

Het is gewoon kut, maar Ajax kan met opgeheven hoofd de CL verlaten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Veldspeler, geen keeper. Waarschijnlijk gewoon een knipoog omdat ie de bal wel wou afgeven, wat ie ook deed.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

moviemafketel schreef:

1-7 , knipogen , rode kaarten die geen rood zijn is toch net even iets anders dan miljoen dingen die dubieus lijken. Dit IS dubieus

Als die rode kaart al niet meer terecht was dan houdt het wel een beetje op. Overduidelijke tweede gele kaart die overtreding op Gomis.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee joh, was weinig aan de hand.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik zou er niet te veel achter zoeken.

Niet meer als omkoping.

Het mogen duidenlijk zijn dat bepaalde netwerken hier behoorlijk hebben gecashed.

Zo een team als Zagreb is best om te kopen en een grensrechter ook. Verder spreken de beelden voor zich. Dat Ajax eruit ligt is een feit maar de manier waarop hoef je niet te ontkennen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

orbit schreef:

Voordat iemand de bingokaart erbij haalt, bij studio sport wordt er toch ook duidelijk de suggestie geopperd door zowel Juri Mulder als v Halst, geen van twee nou uitgesproken Ajacieden. Vooral dat beeld van die verdediger van Zagreb die zijn duim omhoog steekt en een knipoog geeft aan de spits van Lyon na 1-6 of 1-7 was wel een beetje dubieus.. maar nogmaals, huilen na het uien schillen dit

Positief detail aan de avond: beide clubs uit Mansjester eruit

Van Halst durfde er toch niet echt aan om het uit te spreken. Hij begon ook steeds over dat ze hun trainer iets wilde laten zien. Maar volgens mij dacht hij inderdaad hetzelfde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikoz schreef:

(quote)

Niet meer als omkoping.

Het mogen duidenlijk zijn dat bepaalde netwerken hier behoorlijk hebben gecashed.

Zo een team als Zagreb is best om te kopen en een grensrechter ook. Verder spreken de beelden voor zich. Dat Ajax eruit ligt is een feit maar de manier waarop hoef je niet te ontkennen.

Ik begrijp de vraagtekens maar vind de argumenten ontoereikend.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Last van oogkleppen

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Self fulfilling prophecy.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Wat een avond. Zowel City, United als Ajax uitgeschakeld. Zelden zoveel moois op de NOS gezien.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

De UEFA en de Championsleague kunnen nu beter even van cup verwisselen

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Oh, alle omkoping huilers

Ik denk dat Egbers ontslagen gaat worden. Dommer dan dit gaat het niet worden, met zijn camping beschuldigingen.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Net terug van Ajax. Verliezen tegen Madrid was te verwachten, maar de manier waarop was op momenten schandalig, maar eigenlijk eerder lachwekkend. Die Ebecilio wil je toch nooit meer op een Europees veld zien? Wat een dramatisch slechte speler is dat zeg. Maar echt erg was om te zien hoe Madrid omging met deze wedstrijd en de reactie van Ajax. Madrid toonde totaal geen inzet, had eigenlijk helemaal geen zin in de wedstrijd en dan nog lopen ze met 3-0 weg En Ajax dat voor geen meter moeite deed om de achterstand om te buigen. Dat wandelen bij het wisselen Hadden ze dan echt geen idee dat Lyon Zagreb aan het inmaken was? Ach ja, heb me best vermaakt, ook om de reacties van mensen om mij heen. Het lag bij velen natuurlijk allemaal weer aan de Portugese lijn- en grensrechter en niet aan Zagreb of de inzet van Ajax

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is algemeen bekend dat Portugezen anti-Ajax zijn hoor. Vreselijk. Arbiters omgekocht, Sulejmani omgekocht, Zagreb omgekocht, orders van bovenaf, corrupte Fifa, corrupte UEFA.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1231 stemmen

Weer 10 pagina's tekst om in te lijsten. Genant.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Die graf uefa kan die vieze, smerige kut Champions League in hun hol steken. Eerst 2 keiharde doelpunten door je neus geboord zien worden door een blinde mongool aan de zijkant van het veld. Vervolgens zie je de samenvatting van Zagreb- Lyon waar keepers hun armen intrekken en spelers stil staan en hun mannetje simpel laten lopen.

Hoe duidelijk wil je het nog hebben tegenwoordig.

En dan heb je kwakzalvers als Dutchtuga die denken dat Ajax even over Real heen kunnen walzen alsof we tegen Excelsior spelen. Ook tegen het b-garnituur van Real heeft dit Ajax het nog moeilijk en dan ben je al blij dat je twee keer mag scoren. Maarja, als je dat soort rukkers aan de zijkant van het veld hebt staan die binnen 2 minuten twee zuivere goals afkeurt kan je voetballen wat je wilt, maar de moed zakt je gewoon in de schoenen. Bij elke Ajacied trouwens...

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Kai schreef:

Het is gewoon kut, maar Ajax kan met opgeheven hoofd de CL verlaten.

Wat een misplaatste opmerking. Zelden zulk lamlendig voetbal gezien als vanavond.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Raar dat jullie dit zo wegwuifen. volgens mij heb je dan geen idee hoe het er soms aan toegaat op deze wereld.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Wat een misplaatste opmerking. Zelden zulk lamlendig voetbal gezien als vanavond.

Tsja, als je met 2-2 de rust ingaat, zoals gewoon had gemoeten dan speel je ook wel met iets meer moed en vertrouwen lijkt me. Raar dat je daar even snel aan voorbij gaat. Het is niet dat je 4 doelpunten moet maken tegen een eersteklasser (of Zagreb )

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

rep_robert schreef:

En dan heb je kwakzalvers als Dutchtuga die denken dat Ajax even over Real heen kunnen walzen alsof we tegen Excelsior spelen. ..

Dat zeg ik toch nergens? De manier waarop is schrijnend, niet de uitslag an sich, die zag ik al van mijlenver aankomen. Ik hou me verder in en ga geen discussie aan, kan me namelijk voorstellen dat ajacieden zich erg zuur voelen, zou ik ook zijn. Iedereen waande Ajax al in de volgende ronde.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Raar dat jullie dit zo wegwuifen. volgens mij heb je dan geen idee hoe het er soms aan toegaat op deze wereld.

Beetje vreemd om mensen naief te noemen die deze mogelijkheid wel degelijk zien, lijkt me eerder naief om te stellen dat het altijd enorm rechtschapen en correct toegaat. Alhoewel ik verder niks wil beweren en dan nog: je wint er niks meer mee. Dit soort dingen komt toch nooit boven. Gewoon slikken en verdergaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

Iedereen waande Ajax al in de volgende ronde.

Juist, en dat was net het probleem. je hoort met elk scenario rekening te houden.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Tsja, als je met 2-2 de rust ingaat, zoals gewoon had gemoeten dan speel je ook wel met iets meer moed en vertrouwen lijkt me. Raar dat je daar even snel aan voorbij gaat. Het is niet dat je 4 doelpunten moet maken tegen een eersteklasser (of Zagreb )

Dus bij 0-2 maar helemaal opgeven en spelen alsof alles verloren is? Nee dat gaat er bij mij niet in.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Juist, en dat was net het probleem. je hoort met elk scenario rekening te houden.

Klopt.

Ik begrijp nog steeds die wissels niet. Als je ziet hoe Lodeiro strompelt naar de zijlijn, met nog een minuut of 20-30 te gaan Erg raar.

Vind het overigens erg jammer dat Ajax niet door is. Had Benfica graag tegen Ajax uit zien komen in de volgende ronde.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Dus bij 0-2 maar helemaal opgeven en spelen alsof alles verloren is? Nee dat gaat er bij mij niet in.

Nounou, spelen alsof alles verloren is Er waren genoeg spelers die eraan bleven trekken, maar er was gewoon geen klasse genoeg om meer iets te forceren. Behalve die kans van Suljemani en wat schoten van Eriksen kwam het er gewoon combinerend niet genoeg doorheen. Daarvoor is de defensie van Madrid toch ook wel iets te goed. Madrid speelde misschien niet met hun beste spelers, maar Ajax ook bij lange na niet. En als de verdediging van Zagreb dan opeens in een coma beland zakt de moed helemaal in de schoenen.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Dat zeg ik toch nergens? De manier waarop is schrijnend, niet de uitslag an sich, die zag ik al van mijlenver aankomen. Ik hou me verder in en ga geen discussie aan, kan me namelijk voorstellen dat ajacieden zich erg zuur voelen, zou ik ook zijn. Iedereen waande Ajax al in de volgende ronde.

Nee, maar ik hield ook al geen rekening met een wereldpot omdat het halve elftal van Ajax ook al uit bankzitters bestaat. Dan wordt je puur op werklust beloond met 2 goals en die worden gewoon door je neus geboord.

Ik ben al blij dat we uberhaupt 2x scoorden, wat moet je nog meer doen als Ajax zijnde vandaag? Had iemand meer dan 2 goals voor Ajax voorspeld? Daarnaast is een speler als Kaka nog steeds meer waard dan het hele Ajax elftal bij elkaar, dus wat is nog b-garnituur Verdedigend stond Real z'n mannetje wel.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Vreemd dat er dan toch nog zoveel risico wordt genomen door Zagreb op 1-0 te laten komen. En dat er ook maar één grensrechter om is gekocht, hadden ze die ander ook beter wat geld kunnen geven om de goals van Madrid af te keuren.

Volgens mij is er in de rust gewoon een handje contantje geld geboden. 5 goals in pak em beet 20 minuten tegen krijgen(waarvan 3 in 7 minuten) is zelfs een amateurclub onwaardig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

Ik begrijp nog steeds die wissels niet. Als je ziet hoe Lodeiro strompelt naar de zijlijn, met nog een minuut of 20-30 te gaan Erg raar.

Dat is wel heel vreemd, zat zelf Lyon te kijken dus heb dat gemist.

Vind het overigens erg jammer dat Ajax niet door is. Had Benfica graag tegen Ajax uit zien komen in de volgende ronde.

Dat is jammer ja, begrijp ik. Ik hoop dat Atletico Madrid een Nederlandse club treft. Toch fijne onderonsjes als je hier in Nederland fan bent van een Buitenlandse club.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Mij part trekt Ajax zichzelf even terug uit Europa onder het mom van bestuurlijke crisis o.i.d. Kan geen Europees duel meer zien. Ben benieuwd hoe NW zou reageren als Atletico met 0-1 verliest van Real Madrid als er twee goals onterecht afgekeurd zouden worden

Wel jammer dat er op dit soort momenten geen fanatieke lui zitten daar op die bobo tribune bij Ajax, die grens had wat naar z'n hoofd geslingerd moeten krijgen.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

dutchtuga schreef:

Onbegrijpelijk ja en nee. Die jongen speelt jammer genoeg vooral voor zichzelf en ruikt een kans hier tegen Madrid natuurlijk en na een goal (!), en was dus teleurgesteld het veld te moeten laten wat inderdaad verkeerde mentaliteit is.

Daarentegen wisten ze bij Ajax in het veld niet wat de tussenstand was in Zagreb, dat vind ik onbegrijpelijk en kan er niet bij dat de Boer en Bergkamp dit niet overdragen, zorgt voor zoveel extra spirit en wilskracht. Maar nee, Janssen en Eriksen wisten niet beter dan dat het 1-1 stond in Zagreb, heel bizar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.