- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik blijf het vreemd vinden, maar goed het is gebeurd. Ben ook wel nuchter genoeg om in te zien dat Ajax niet veel verder was gekomen. Moet Barca of Milaan het maar doen.
In ieder geval leuk om te zien dat de echt grote clubs ook gewoon 3e kunnen worden. Finale wordt Madrid-Barca of Milaan-Barca. Ajax moet nu maar volledig voor het kampioenschap gaan.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Je moet het niet gaan overdrijven
.
Tuurlijk ook ik heb gelachen, maar dit kan toch eigenlijk niet waar zijn
25 miljoen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik snap het ook wel dat je het ietwat dubieus vindt, de inzet van zagreb was ook minimaal maar wel verklaarbaar.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Belachelijk dat hier mensen zijn die denken dat Vermeer zou zijn omgekocht 
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4240 stemmen
Als die 2 doelpunten niet waren afgekeurd, was Ajax nog niet door. Lyon is eerlijk door.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen

Die is al weken omgekocht.
Onderhond
-
- 87629 berichten
- 12905 stemmen
Je moet het toch nog altijd doen, 7 keer scoren buitenshuis. Wel aardig zuur voor Ajax natuurlijk, maar gezien de reacties van sommige is echt medelijden hebben nu ook weer niet nodig.
mikey
-
- 29001 berichten
- 5148 stemmen
Niet Zagreb, niet die lijnrechtur, maar het is Vermeer!!!
Spartaan1986
-
- 3614 berichten
- 2175 stemmen
Als die 2 doelpunten niet waren afgekeurd, was Ajax nog niet door. Lyon is eerlijk door.
Nope. Goed tellen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nope. Goed tellen
Yup. Goed tellen. Dan had Lyon meer gescoorde doelpunten.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Die Spartaan heeft natuurlijk meer een hekel aan Feyenoord dan aan Ajax. 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ben je dom?
Spartaan1986
-
- 3614 berichten
- 2175 stemmen
Die Spartaan heeft natuurlijk meer een hekel aan Feyenoord dan aan Ajax.
Ik heb aan allebei geen hekel. Vind alleen Excelsior en Az vreselijk.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
dan stond het 2-1 bij rust, had Lyon er veel minder brood in gezien, en was de kans op een 2e of 3e Madrid doelpunt vrijwel nihil
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Ben je dom?
Hé, daar hebben we Louis. Zou tijd worden. Wat vind je van Johan Cruijf?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax niet geplaatst als slechtste 3e plaats in de CL. Wordt dus vast een leuke tegenstander in de EL.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
dan stond het 2-1 bij rust, had Lyon er veel minder brood in gezien, en was de kans op een 2e of 3e Madrid doelpunt vrijwel nihil
En was het gewoon 2-5 geworden. Stom ge-als natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Hoe kan het nou 2-1 staan als het eerste doelpunt had geteld? Dan was het tweede doelpunt van Ajax vrijwel nihil.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3881 stemmen
Aye dat is helemaal klote. Je zult als Ajax zijnde nu in volgende ronde maar Man Utd of Porto krijgen.
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
In ieder geval een mooi affiche, en het CL-gevoel, met nadruk op gevoel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Ajax 3-0 had gewonnen, was het daar 1-12 geworden of zo 
O nee dan was Ajax natuurlijk door 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Lol die knipoog van die verdediger nadat Gomis scoort 
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
En was het gewoon 2-5 geworden. Stom ge-als natuurlijk.
Ben 't met je eens dat ge-als niet werkt en ik ga misschien te makkelijk door om te zeggen dat Ajax dan 2-1 voor had gestaan. Maar ik ga ervan dat je weet wat twee afgekeurde doelpunten betekenen voor een spelverloop en dan niet alleen die van de wedstrijd in Amsterdam. Verschil met eerste en tweede helft in Zagreb was behoorlijk opvallend, vooral vlak na rust natuurlijk. Hetzelfde geldt voor Ajax, die het natuurlijk ook hier op motivatie laat liggen en dat zo'n Sulejmani met een ontzettend stom geplaatst balletje de lat probeert te raken, maar geloof mij dat die twee doelpunten cruciaal waren vanavond..
kos
-
- 46733 berichten
- 8885 stemmen
Ik vind het wel schattig allemaal. Als je er op gaat letten zijn er in een voetbalwedstrijd een miljoen dingen die dubieus lijken dus we kunnen nog een hoop naiviteit verwachten de komende dagen, het zal me een zorg zijn.
Nu eerst de Clasico
, en hopen dat Napoli niet Real loot.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ja die zag ik ook al in de samenvatting net.. maar daar wil ik niet over beginnen heeft niets met voetbal te maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
1-7 , knipogen , rode kaarten die geen rood zijn is toch net even iets anders dan miljoen dingen die dubieus lijken. Dit IS dubieus 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Aha klopt, ik raak helemaal in de war van die complottheoriën.
Voordat iemand de bingokaart erbij haalt, bij studio sport wordt er toch ook duidelijk de suggestie geopperd door zowel Juri Mulder als v Halst, geen van twee nou uitgesproken Ajacieden. Vooral dat beeld van die verdediger van Zagreb die zijn duim omhoog steekt en een knipoog geeft aan de spits van Lyon na 1-6 of 1-7 was wel een beetje dubieus.. maar nogmaals, huilen na het uien schillen dit
Positief detail aan de avond: beide clubs uit Mansjester eruit 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben 't met je eens dat ge-als niet werkt en ik ga misschien te makkelijk door om te zeggen dat Ajax dan 2-1 voor had gestaan. Maar ik ga ervan dat je weet wat twee afgekeurde doelpunten betekenen voor een spelverloop en dan niet alleen die van de wedstrijd in Amsterdam. Verschil met eerste en tweede helft in Zagreb was behoorlijk opvallend, vooral vlak na rust natuurlijk. Hetzelfde geldt voor Ajax, die het natuurlijk ook hier op motivatie laat liggen en dat zo'n Sulejmani met een ontzettend stom geplaatst balletje de lat probeert te raken, maar geloof mij dat die twee doelpunten cruciaal waren vanavond..
Dat ben ik met je eens, en dat zorgt wel voor een andere wedstrijd en pissig zijn is gewoon geoorloofd. Ook is de tweede helft zwaar dubieus maar komt vooral door de twee snelle goals denk ik. Ik was bij de 10-0 in Eindhoven vorig jaar en heb gezien hoe een formatie door wat tegenslagen als een kaartenhuis in elkaar dondert. Ik zou er niet te veel achter zoeken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.