• 16.142 nieuwsartikelen
  • 179.471 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.417 acteurs
  • 199.439 gebruikers
  • 9.403.593 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Beetje comedy capers dit ja.. maar de lol zal er voor de Ajaxhaters hier alleen maar groter om worden neem ik aan

Inderdaad.

Jullie hebben toch zelf ook tegen Zagreb gevoetbald, hebben toch ook gezien hoe zwak die waren. Nu stond er ook nog één minder op het veld.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Schandalig van de NOS en Sport1 analysten ook nog eens serieus mee te gaan in die complotzooi. Schande voor het Nederlandse voetbal en alles wat er mee te maken heeft, manman wat zielig.

Meest dubieuze goal was nota bene die van Zagreb .

Nee, de commentaren van jou nemen we serieus hier

RuudC

• 4636 berichten
  • 2529 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Beetje comedy capers dit ja.. maar de lol zal er voor de Ajaxhaters hier alleen maar groter om worden neem ik aan

Naja, ik had het Ajax best gegund eigenlijk. Blijkbaar dachten ze daar in Zagreb toch anders over.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Inderdaad.

Jullie hebben toch zelf ook tegen Zagreb gevoetbald, hebben toch ook gezien hoe zwak die waren. Nu stond er ook nog één minder op het veld.

Ik kan me niet herinneren dat de keeper toen 2x opzichtig over de bal heendook eigenlijk..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

United eruit vind ik trouwens wel geweldig en Napoli door ben ik ook blij mee ten koste van City. AZ die punten laat liggen, nou een heel klein pleistertje op de wonden zullen we maar zeggen.

Keeper van zagreb gaat zo even lekker het nachtleven in met zijn kornuiten, even zijn overgemaakte poen verslinden

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Ik geloof niet in dit soort complotten, maar dat neemt niet weg dat dit heel FUCKOP is. Hier laat ik het bij.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, mensen denken nog echt ook dat ze zijn omgekocht in Zagreb.

Als jouw Feyenoord dit was overkomen, lag jij te kermen en te janken. Kijk nou eens normaal naar die beelden en zeg met een strak gezicht dat het niet idioot en dubieus was

kos

• 46733 berichten
  • 8885 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Nee, de commentaren van jou nemen we serieus hier

Wacht, ik ga even stilletjes in een hoekje zitten huilen .

Spartaan1986

• 3614 berichten
  • 2175 stemmen

kos schreef:

Schandalig van de NOS en Sport1 analysten ook nog eens serieus mee te gaan in die complotzooi. Schande voor het Nederlandse voetbal en alles wat er mee te maken heeft, manman wat zielig.

Meest dubieuze goal was nota bene die van Zagreb .

Ach... Iemand met een tegengeluid. Hoe cliche

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hij is de oppertroll, leuk toch

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

RuudC schreef:

(quote)

Naja, ik had het Ajax best gegund eigenlijk. Blijkbaar dachten ze daar in Zagreb toch anders over.

Ach, het kan me gestolen worden of dit belchinezen waren of dat Zagreb massaal een aanval van een lamleggend griepvirus had, je doet er verder toch niks tegen en Ajax moet zich nu maar eens serieus gaan richten op het kampioenschap en het oplossen van de interne strubbelingen.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
Als jouw Feyenoord dit was overkomen, lag jij te kermen en te janken. Kijk nou eens normaal naar die beelden en zeg met een strak gezicht dat het niet idioot en dubieus was

Ik zou op z'n zachtst gezegd geen fijne avond hebben, maar ook niet zo naïef zijn om te denken dat de boel omgekocht is.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik zou op z'n zachtst gezegd geen fijne avond hebben, maar ook niet zo naïef zijn om te denken dat ze boel omgekocht is.

Yeah right.. Ik hou ook niet van dit soort excuses, maar dit geval spreekt voor zich.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Nee, dit zag er inderdaad heel zuiver uit. Wat een overklasse van Lyon en die tegenstand van de verdediging en keeper zeg! Pfoeh, wat een reddingen.

Dat Zagreb van het niveau NAC (sorry flashlord) is, wisten we al een tijdje. En met 10 man en geen motivatie tot voetballen meer, ziet het er ongeveer zo uit: bijzonder zwak.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Het zijn niet alleen de beelden uit Zagreb maar dat gecombineerd met de 2 afgekeurde goals bij Ajax. Het is duidenlijk dat er mensen zijn omgekocht op Lyon door viel superveel te verdienen.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

Zagreb, puntloos, met 10 man, 1-3 achter binnen 3 minuten. Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat je dan ook even het spoor kwijt bent, hoor. Neemt niet weg dat ik liever zelf tegen Lyon had gespeeld dan deze 11 sukkels (+ wissels) te sturen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Madrid wint daar 1-0 en Lyon 7-1 krankzinnige uitslag voor een uitwedstrijd. Kan ik mij in de CL in een uitwedstrijd niet herinneren in ieder geval.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

mikoz schreef:

Het zijn niet alleen de beelden uit Zagreb maar dat gecombineerd met de 2 afgekeurde goals bij Ajax. Het is duidenlijk dat er mensen zijn omgekocht op Lyon door viel superveel te verdienen.

Vreemd dat er dan toch nog zoveel risico wordt genomen door Zagreb op 1-0 te laten komen. En dat er ook maar één grensrechter om is gekocht, hadden ze die ander ook beter wat geld kunnen geven om de goals van Madrid af te keuren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Van Madrid moesten ze du juist niet afgekeurd worden. 1 grens was genoeg

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

moviemafketel schreef:

Madrid wint daar 1-0 en Lyon 7-1 .

Groningen wint met 6-0 van Feyenoord. PSV wint met 6-1 van Groningen. Feyenoord wint met 2-0 van PSV. Om maar iets te noemen.

Tegen 11 man had Lyon het natuurlijk nooit gered. Ook niet op een eerdere speeldag in de poule.

Ajax heeft vandaag alle pech die het kan hebben. Dat maakt het wel des te leuker.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Madrid wint daar 1-0 en Lyon 7-1 krankzinnige uitslag voor een uitwedstrijd. Kan ik mij in de CL in een uitwedstrijd niet herinneren in ieder geval.

Madrid won daar 0-1 en Ajax? 0-4 ofzo? Vreemd referentiekader.

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

moviemafketel schreef:

Van Madrid moesten ze du juist niet afgekeurd worden. 1 grens was genoeg

Aha klopt, ik raak helemaal in de war van die complottheoriën.

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

moviemafketel schreef:

Kan ik mij in de CL in een uitwedstrijd niet herinneren in ieder geval.

Vorig jaar. Zilina - Marseille: 0-7

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat een nachtmerrie voor iedere Ajax fan zeg. Ik heb gewoon medelijden,

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Big-T schreef:

Wat een nachtmerrie voor iedere Ajax fan zeg. Ik heb gewoon medelijden,

Je moet het niet gaan overdrijven .

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Ik begin langzamerhand ook medelijden te krijgen.

Nee joh!

chevy93

• 12759 berichten
  • 1331 stemmen

depri83 schreef:

Vreemd dat er dan toch nog zoveel risico wordt genomen door Zagreb op 1-0 te laten komen.

De spelers van Lyon moeten het uiteindelijk toch ook zelf doen? Een wedstrijd controleer je ook maar tot op zekere hoogte.

depri83 schreef:

En dat er ook maar één grensrechter om is gekocht, hadden ze die ander ook beter wat geld kunnen geven om de goals van Madrid af te keuren.

Hoezo? Dan had Ajax toch door gegaan?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Groningen wint met 6-0 van Feyenoord. PSV wint met 6-1 van Groningen. Feyenoord wint met 2-0 van PSV. Om maar iets te noemen.

Tegen 11 man had Lyon het natuurlijk nooit gered. Ook niet op een eerdere speeldag in de poule.

Ajax heeft vandaag alle pech die het kan hebben. Dat maakt het wel des te leuker.

Lezen, je noemt thuiswinsten op. Ik had het over uitwinsten. 1-7 zit een luchtje aan, zo goed is Lyon ook weer niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Lezen, je noemt thuiswinsten op. Ik had het over uitwinsten. 1-7 zit een luchtje aan, zo goed is Lyon ook weer niet.

Gaat erom hoe slecht Zagreb is, ook nog met tien man en de twee goals in een minuut is een mentale mokerslag. Meer valt er echt niet achter te zoeken.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Ik heb het over resultaten vergelijken. Dat slaat nergens op.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.