- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Het is gewoon kut, maar Ajax kan met opgeheven hoofd de CL verlaten.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Zagreb stemt na knipoog in met pandoering Lyon - Champions League - HLN
Sospechosa goleada del Olympique de Lyon | futbol | SPORT.es
Die knipoog van die Zagreb tokkie bij de Belgische link vind ik nog wel het ergste. De Spaanse reacties bij sport.es geven eigenlijk ook dezelfde discussie als hier weer(lang leve google translate in Chrome). Dit is wel een duidelijk gevalletje van iets niet in de haak. Niet alleen Nederlanders/Ajacieden vinden dit zaakje gigantisch stinken in ieder geval.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou ja zeg 
Liep op een momento dado langs een kroeg, stond het 0-2 en 1-5, kon m'n oogjes niet geloven. Wat een tja... drama? afgang? deceptie? Ga morgen wel eens wat samenvattinkjes kijken. Kees Rijvers all over again, dit verzin je niet. En dan United en City er ook uit? Schiet mij maar lek...
Maareh... was The Special One nog een beetje mooi in beeld?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Toch nog even snel gekeken, de blunders van de Vlecht vond ik groter dan die van de grensrechter.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/212348/Maximale-score-en-vijftien-zeges-op-rij-Real-Madrid.htm
Tegen zoveel genialiteit valt ook niet te ballen...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat een misplaatste opmerking. Zelden zulk lamlendig voetbal gezien als vanavond.
[edit mod: persoonlijke aanval verwijderd]
Als je lamlendig voetbal wil zien dan kijk de herhalingen van de Portugese kwalificatie maar. Natuurlijk was het gisteren niet fraai, en een nederlaag was wel te verwachten. Maar eruit vliegen door zulk onrecht, dat gun ik zelfs de ergste vijand niet. Ajax heeft geknokt met de beperkte middelen die ze hadden, en ondanks dat ze genaaid zijn neem ik die grens niks kwalijk. Zolang hulpmiddelen taboe zijn voorkom je dit niet. En om nu te spreken van twee grove fouten, nee; want het verschil was echt heel miniem.
Als we ergens de schuld moeten leggen dan is het wel bij die smeerlappen in Kroatië. Ik spreek nu niet als Nederlander, en ook niet als Ajaxsupporter. Maar zo opzichtig als dat die clowns gisteren de goals weggaven; dat ontgaat niemand. 'Niet meelopen met je tegenstander, bal laten lopen, duimpje omhoog en knipoogje geven' Je lacht niet met een opgestoken duim en knipoog wanneer je zojuist de 1-6 incasseert (!); tenzij je gay bent en aanstuurt op een gezamelijke douche na afloop.
En voordat ik en andere supporters die dezelfde gedachte hierover hebben weer worden weggehoond, de buitenlandse media staan inmiddels ook in het teken van dit dubieuze potje. 7 Goals tegen krijgen binnen 30 minuten CL voetbal, dat is nog nooit, maar dan ook nog nooit gebeurt.
Ben hier echt goed ziek van!
Onderhond
-
- 87629 berichten
- 12905 stemmen
Brugge scoorde anders ook vier keer (buitenshuis) op een kwartiertje vorige week.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Redelijk recent nog: 2010
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Brugge scoorde anders ook vier keer (buitenshuis) op een kwartiertje vorige week.
Ik zou zo'n voetbaldwerg als de tegenstander waar Brugge tegen moest er best voor aanzien. Maar daar waren niet de tekenen die we gisteren zagen, en kwam t aan op de laatste aanval eer de beslissing viel. Teveel risico voor een fix.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me duidelijk dat Zagreb is omgekocht, maar dat mag de pret niet drukken. Lijkt me wel mooi als ze nu ook een keer gepakt worden, maar zoals gebruikelijk doet de uefa daar niets aan. Ik zou zeggen waterboarden die gasten. En Lyon is natuurlijk ook schuldig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zou zo'n voetbaldwerg als de tegenstander waar Brugge tegen moest er best voor aanzien. Maar daar waren niet de tekenen die we gisteren zagen, en kwam t aan op de laatste aanval eer de beslissing viel. Teveel risico voor een fix.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lijkt me duidelijk dat Zagreb is omgekocht, maar dat mag de pret niet drukken. Lijkt me wel mooi als ze nu ook een keer gepakt worden, maar zoals gebruikelijk doet de uefa daar niets aan. Ik zou zeggen waterboarden die gasten. En Lyon is natuurlijk ook schuldig.
Hoezo is Lyon schuldig. Heb niet het idee dat zij erbij betrokken zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lijkt me duidelijk dat Zagreb is omgekocht, maar dat mag de pret niet drukken..
Zo ontiegelijk zwak, tekent het iq van sommige hier. Ik zou kotsen als Feyenoord op die manier genaait werd, puur omdat het voetbal hard verkracht wordt met dit soort praktijken.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8268 stemmen
Van Halst durfde er toch niet echt aan om het uit te spreken. Hij begon ook steeds over dat ze hun trainer iets wilde laten zien. Maar volgens mij dacht hij inderdaad hetzelfde.
Misschien heeft van Halst wel gelijk ja.
http://www.ed.nl/sport/10030374/Dinamo-Zagreb-ontslaat-trainer-na-71.ece
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wie zou Zagreb anders hebben omgekocht? Het zijn heus geen Chinese weddenschappen geweest, want die zouden dan ook Real ajax moeten fixen. Hoewel....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zo ontiegelijk zwak, tekent het iq van sommige hier. Ik zou kotsen als Feyenoord op die manier genaait werd, puur omdat het voetbal hard verkracht wordt met dit soort praktijken.
Wij staan gewoon wat steviger in ons schoenen. Noem het zeebenen. Zullen we het nog even over de portugese scheids hebben? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zoals ik al zei: ik neem die grens niks kwalijk. Millimeterwerk, kan gebeuren. Natuurlijk kut met hoofdletter 'K', maar dat soort dingen heb je altijd gehad,
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wie zou Zagreb anders hebben omgekocht? Het zijn heus geen Chinese weddenschappen geweest, want die zouden dan ook Real ajax moeten fixen. Hoewel....
Maffia schuift wat spelers van Zagreb wat poen toe. Lyon lijkt me niet de club die zoiets zou flikken. Mochten ze het toch gedaan hebben dan was het op een akkoordje gekomen in de rust, toen bleek dat Ajax het niet ging redden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, het wordt echt steeds grappiger hier.
Maareh... was The Special One nog een beetje mooi in beeld?
Charisma alom maar was een vakantie voor hem. Geen maatpak, gewoon een bodywarmer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zoals ik al zei: ik neem die grens niks kwalijk. Millimeterwerk, kan gebeuren. Natuurlijk kut met hoofdletter 'K', maar dat soort dingen heb je altijd gehad,
Bij milimeterwerk moet je de aanvallende partij het voordeel gunnen, dus hij doet gewoon niet wat hij moet doen. Maar ach, wat wil je met een Portugese sterrencoach? Ik zou het ook absurd vinden als Hiddink bij een buitenlandse club zou zitten en er Nederlandse scheidsrechters zouden worden ingezet. En dan zijn wij niet eens zo corrupt als die Zuid-Europeanen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Coach is ontslagen met een zak geld 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Denk dat het allemaal een protest tegen de trainer was. Het is gelukt, want hij is eruit gevlogen. Hilarisch al die complot-theoriën over omkoping die hier voorbij komen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Haha, het wordt echt steeds grappiger hier.
Charisma alom maar was een vakantie voor hem. Geen maatpak, gewoon een bodywarmer.
Haha, kwam amper van zijn bank af. Ook hij nam dit potje natuurlijk niet al te serieus.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Denk dat het allemaal een protest tegen de trainer was. Het is gelukt, want hij is eruit gevlogen. Hilarisch al die complot-theoriën over omkoping die hier voorbij komen.
. Doe niet zo sneu en verplaats je eens in de schoenen van de gedupeerde, dit is niet meer dan logisch (en terecht).
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik kan niet ontkennen dat het dubieus is, maar dit klinkt toch wel erg plausibel allemaal. Denk dat de groep heeft afgesproken die trainer eens flink voor schut te zetten.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Ik blijf het bizar vinden dat zo een ongeïnspireerd Real Madrid met 0-3 wint gisteren. Ajax maakt twee doelpunten die ten onrechte worden afgekeurd maar laat daarnaast helemaal niks zien. De inzet was ver te zoeken. Dat vind ik echt heel merkwaardig.
Maar los van dat alles is het uiteraard een schande wat er in Zagreb is gebeurt. Ik ben helemaal geen Ajax fan, kon mijn lach ook niet onderdrukken gisteren toen ik de tussenstand zag, maar tegelijkertijd walg ik van dit soort dingen. Puur als voetballiefhebber.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ik kan niet ontkennen dat het dubieus is, maar dit klinkt toch wel erg plausibel allemaal. Denk dat de groep heeft afgesproken die trainer eens flink voor schut te zetten.
En ondertussen weten ze dat ze Ajax een poot aannaaien? Ik weet het niet hoor. Vooral een speler die knipoogt naar de tegenstander na een tegengoal vind ik ook niet natuurlijk gedrag vertonen. Of een keeper die als een bejaarde naar de grond gaat en zijn armpjes niet even uitsteekt. Hoe dan ook, wie ze ook willen pakken. Het is gedrag dat absoluut niet mag.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4100 stemmen
Ik blijf het bizar vinden dat zo een ongeïnspireerd Real Madrid met 0-3 wint gisteren. Ajax maakt twee doelpunten die ten onrechte worden afgekeurd maar laat daarnaast helemaal niks zien. De inzet was ver te zoeken. Dat vind ik echt heel merkwaardig.
Maar los van dat alles is het uiteraard een schande wat er in Zagreb is gebeurt. Ik ben helemaal geen Ajax fan en kon mijn lach ook niet onderdrukken gisteren toen de tussenstanden binnen druppelden maar tegelijkertijd walg ik van dit soort dingen. Puur als voetballiefhebber. Verliezen kan altijd maar niet op zo een manier.
Tsjah, Ajax stond ook niet bepaald met z'n sterkste opstelling. En Ajax kwam best fel uit de kleedkamer moet ik zeggen. Eerste helft werd de plicht gewoon vervuld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En ondertussen weten ze dat ze Ajax een poot aannaaien? Ik weet het niet hoor. Vooral een speler die knipoogt naar de tegenstander na een tegengoal vind ik ook niet natuurlijk gedrag vertonen.
Ga je nu beweren dat homoseksualiteit een afwijking is? 
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1851 stemmen
Eerste helft werd de plicht gewoon vervuld.
Ik zou kotsen als Feyenoord op die manier genaait werd, puur omdat het voetbal hard verkracht wordt met dit soort praktijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.