• 16.155 nieuwsartikelen
  • 179.474 films
  • 12.319 series
  • 34.179 seizoenen
  • 650.438 acteurs
  • 199.443 gebruikers
  • 9.403.688 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Plicht vervuld? De fouten in de verdediging bij de twee goals van Real waren echt te gek voor woorden.

(quote)
Amen.

Tsjah, ze hadden echt moeite met de lopende mensen bij Madrid. Maar als je 2-2 bij rust staat kan je onmogelijk zeggen dat je het slecht doet tegen Real. Die goals van Madrid waren ongeveer evenveel buitenspel als Ajax, dus raar dat die andere grens niet vlagt.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

otherfool schreef:

Maareh... was The Special One nog een beetje mooi in beeld?

Hij zat erbij als een zoutzak en had een bad hairday.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha, de journalistiek loopt ook wel een deuk op. Beetje dingen lopen schreeuwen zonder toereikend. De journalistiek is op zich al een farce.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Genoeg gezever over omkoping schandalen en scheidsrechterlijke dwalingen. Er waren gisteravond belangrijker zaken:

Topopbrengst tijdens Feyenoord Charity Galadiner | Feyenoord nieuws | FR12.nl

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

En ondertussen weten ze dat ze Ajax een poot aannaaien? Ik weet het niet hoor. Vooral een speler die knipoogt naar de tegenstander na een tegengoal vind ik ook niet natuurlijk gedrag vertonen. Of een keeper die als een bejaarde naar de grond gaat en zijn armpjes niet even uitsteekt. Hoe dan ook, wie ze ook willen pakken. Het is gedrag dat absoluut niet mag.

Maar je gelooft toch zelf niet dat een speler zo opvallend gaat knipogen en een duim op gaat steken, terwijl hij weet dat er 100 camera's in het stadion zijn, met het feit in zijn hoofd dat hij bezig is met een illegaal plan? Zouden die Kroaten zó dom zijn?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nogmaals het zegt veel over de instelling van Zagreb. Een echte sportman staat niet met zo'n grijns op z'n gezicht bij 6-1 achter.

Overigens een vette " " voor alle quasi-genuanceerde liefhebbers hier, jullie zijn nog erger dan de complotdenkers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lol. Voor Zagreb stond er ook niet echt veel op het spel, allemaal overdreven. En weddende spelers is ook niet zo'n vreemd iets. Het is gewoon een wanprestatie van Zagreb na de mentale dreun die ze in het begin van de tweede helft hebben gekregen. Niets meer, niets minder. En als de Kroaten dahcten bij 1-3, verrek maar, prima.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Inderdaad, LOL @ Kai.

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

CL

depri83

• 6813 berichten
  • 1491 stemmen

Gaan we nou serieus foto's van April vorig jaar als 'bewijsmateriaal' aanvoeren?

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Autoriteiten onderzoeken monsterscore Zagreb-Lyon | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Er komt dus wel degelijk een officiëel onderzoek. Dikke vinger naar de goedpraters hier, die nep Spanjool voorop. Maar sommige mensen zijn blijkbaar óf ontzettend naïef óf gewoon ontzettend dom.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ja, kijk eens wie dat onderzoek uitvoert

Onderhond

• 87629 berichten
  • 12905 stemmen

Als men écht iets aan deze wanvertoningen wil doen moet men een oplossing vinden voor dit soort "oefenpartijtjes" tijdens de laatste speeldag van de poules. Zowel het compleet over zich heen laten lopen van Zagreb als het B-elftal van Madrid zorgen voor competitievervalsing.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Onderhond schreef:

Als men écht iets aan deze wanvertoningen wil doen moet men een oplossing vinden voor dit soort "oefenpartijtjes" tijdens de laatste speeldag van de poules. Zowel het compleet over zich heen laten lopen van Zagreb als het B-elftal van Madrid zorgen voor competitievervalsing.

Knock-out van begin tot eind.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Scherp. Maar het mooie van voetbal is dan ook het drama en niet de exacte naleving van de regeltjes, zowel op macro (b-elftal, omkoping) als op micro (overtredingm scheidsrechterlijke dwaling) niveau of het fluwelen balcontact.

Het zijn juist dit soort zaken die het spelletje leuk maken. Want geef nu toe. Wie gaat er nou voor de lol naar 22 man die een bal rondschoppen zitten kijken zonder enige emotionele opwinding?

Nee, de afgekeurde goal, de onterechte strafschop, de vermoedens tot omkoping en het lafhartige laten lopen van de wedstrijd zorgen voor meer hoogoplopende emotie dan de mooiste dribbel, of het hardste afstandschot. dat is wat voetbal zo leuk (of afschuwelijk) maakt.

Voetbal = Emotie.

Van mij hoeven al die hulpmiddelen voor de scheidsrechters dan ook niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het rammelt aan alle kanten natuurlijk. Ook dat je opeens spelers mocht opstellen die je niet had ingeschreven is je reinste competitievervalsing. Ook dat Ajax als enige niet tegen het A-Team van Real heeft gespeeld is competitievervalsing. Ga zo maar door.

En dan zo'n oude foto als bewijs aan willen voeren . Comedy capers idd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tuurlijk niet. Kan alleen resulteren in een schorsing voor Dinamo (en andere sancties jegens de club), je kan de boel niet ongedaan maken nu.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Idd dan zal Dinamo en/of de betreffende verdediger een fikse boete krijgen maar volgens mij is het niet mogelijk dat Ajax alsnog doorgaat..

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Er komt dus wel degelijk een officiëel onderzoek. Dikke vinger naar de goedpraters hier, die nep Spanjool voorop. Maar sommige mensen zijn blijkbaar óf ontzettend naïef óf gewoon ontzettend dom.

Haha. Logisch toch dat er een onderzoek komt? Ik sluit het ook niet uit, maar het is nog een stuk naïever om vast te stellen dat het om omkoperij gaat.

"Dikke vinger." Over dom gesproken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Vieze teringzooi dit zeg. Alles ruikt naar corruptie en omkoping. Wat ik vannacht en vanmorgen nog allemaal zag en las bij Zagreb-Lyon, daar zakt mijn broek van af. Hopelijk komen er bewijzen boven en schoppen ze Lyon en Zagreb 10 jaar uit Europa en in eigen land 5 niveaus omlaag. Gore honden. Die foto van de knipoog en de duim zegt alles.

En Ajax-Real dan nog...man man we scoren al nooit tegen Madrid en dan keuren ze gewoon 2 goals af. Niet zo gek met een Portugese arbitrage terwijl half Madrid Portugees getint is. Maar goed, dit wil ik nog wel onder hele grote fouten scharen en niet corruptie. Maar wel dieptriest. ipv een 2-1 stand kom je voor de rust 0-2 achter. Weg 8ste finale met topwedstrijden en een zak geld voor de club. En de nodige eer.

Ik hoop dat ze Platini die cup in zijn reet douwen. Gore boel zeg. Misschien moet Ajax zich maar vrijwillig uitschrijven voor de EL, als protest. Misschien wordt er dan eens wat tegen gedaan. Ik vond Ajax overigens aardig ballen tegen Real. Naast de 2 goals ook nog Erikisen op de lat, Ebecilio die van dichtbij op de keeper schiet en Vertonghen die naast kopte. Maar ook Real B is gewoon enorm goed. 0-2 was geen schande. Dat het nog 0-3 werd doet daar verder niks meer aan af, toen was het gespeeld.

Ik voel me ieder geval vreselijk bestolen en genept. Wat een schande is het voetbal geworden. Bah.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tuurlijk niet. Kan alleen resulteren in een schorsing voor Dinamo (en andere sancties jegens de club), je kan de boel niet ongedaan maken nu.

Mijn reactie is Sarcastisch bedoelt..

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Naomi Watts schreef:

Anders eis ik ook dat Nederland naar het E.K. van 1984 gaat!

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Haha, verassend berichtje van Jari.

Denk trouwens dat je Sulejmani bedoelt, die bal op de lat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Hahaha. Een onderzoek is logisch, zullen we eerst de uitspraak afwachten? Over dom gesproken . Nee, die conspiracy theory freaks moet je gewoon in een nauw jasje met aangetrokken veters in de isoleercel gooien. Die zijn helemaal gek geworden.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha. Logisch toch dat er een onderzoek komt? Ik sluit het ook niet uit, maar het is nog een stuk naïever om vast te stellen dat het om omkoperij gaat.

"Dikke vinger." Over dom gesproken.

Waarom? Als alles er naar wijst? Of is het nu plots onzin omdat Ajax het slachtoffer is? Haal 1 keer je anti Ajax brilletje weg en oordeel eens eerlijk. Alles wijst richting corruptie. En ik las net een artikel waarin voorbeelden stonden dat het niet de 1e keer is dat Zagreb verdacht wordt van zulke praktijken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Haha, verassend berichtje van Jari.

Minstens zo voorspelbaar als jouw berichten. Iets met Pot die de ketel wat verwijt...

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2375 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Minstens zo voorspelbaar als jouw berichten. Iets met Pot die de ketel wat verwijt...

Ik had het bericht precies zo op kunnen schrijven. Zal ik jouw teksten voortaan verzorgen? Dat scheelt je een hoop tijd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.