• 16.159 nieuwsartikelen
  • 179.474 films
  • 12.325 series
  • 34.188 seizoenen
  • 650.438 acteurs
  • 199.447 gebruikers
  • 9.403.998 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4100 stemmen

kos schreef:

(quote)

Precies, zoals dat de aanvaller de bal heel snel wil pakken om de aftrap te nemen en ze om de bal ruzieeen, en die andere speler zegt doe es normaal. En dat de andere vervolgens die bal maar laat zitten en de verdediger zn duimpje opsteekt etc. gebeurt elke wedstrijd .

Geloof me, als je er op gaat letten kun je in ELKE wedstrijd talloze van dat soort momenten vinden. Van teleurgestelde fans kan ik me nog voorstellen dat die blind dan op zulke momenten gaan letten, maar van journalisten en analytici blijf ik het schandalig vinden.

HAHAHA wat een onzin. Ik ga een speler van de tegenpartij die mijn team afslacht niet een goedkeurde knipoog en duimpje omhoog geven. Zo "sportief" is niemand.

Maar ik weet hoe jij bent, jij lult maar een end weg puur om ons dwars te liggen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het lijkt me niet dat jij degene bent die mij subjectiviteit mag verwijten.

We praten hier over een Zagreb waartegen Ajax over 2 wedstrijden 6 doelpunten maakte. In alle redelijkheid kunnen we dan zeggen dat ze hier in Nederland net onder de top zouden kunnen meedoen. Als je dan kijkt naar het verdedigende werk van subtoppers in Nederland (en zelfs daarboven!) dan is het knoeiwerk van een ongeïnspireerd, kansloos en een in ondertal zijnd Dinamo niet echt opmerkelijk te noemen.

En het feit dat Real op volle kracht er maar met 0-1 kon winnen. Of dat Ajax er maar met 0-2 kon winnen. Of dat Lyon er thuis maar met 2-0 van kon winnen, en dat die twee goals meteen de laatste waren in de gehele poulefase.

Vergelijken heeft geen zin. Het gaat er om wat je ziet gebeuren op het veld. En dat is duidelijk genoeg.

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Materny schreef:

Vergelijken heeft geen zin. Het gaat er om wat je ziet gebeuren op het veld. En dat is duidelijk genoeg.

Precies.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

God wat hoop ik dat er iets uit die onderzoeken komt. Het feit dat Kosjes en Depri's van deze wereld dan hun woorden moeten terugnemen zou me zelfs meer voldoening geven dan de gerechtigheid op zich.

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Je moet trouwens voor de grap die 7-0 van Valencia tegen Genk eens bekijken. Daar zouden ze dan heeeeeeel wat eerder onderzoek naar moeten doen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jaja, of de 10-0 van Psv of de 6-1 van de clubs uit Manchester. Zo ken ik er nog wel een paar...... Hoge uitslagen staan niet synoniem voor corruptie vriend. Wat er op het veld gebeurde was overduidelijk.

Zeven tegengoals binnen 30 minuten CL voetbal. Het feit dat dit nog nooit gebeurt is zegt ook wel wat.

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Het feit dat er zelden zo'n zwakke ploeg in de CL zit die niets om voor te spelen heeft en een tegenstander die alles om voor te spelen heeft plus een rode kaart in de eerste helft heeft natuurlijk ook totaal geen invloed. . Whatever.

Het zal me verder een zorg zijn allemaal.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Materny schreef:

God wat hoop ik dat er iets uit die onderzoeken komt. Het feit dat Kosjes en Depri's van deze wereld dan hun woorden moeten terugnemen zou me zelfs meer voldoening geven dan de gerechtigheid op zich.

Wat een zielig geneuzel.

Ik geef alleen een opsomming van dingen waardoor ik denk dat er van omkoping geen sprake is. Niks negatiefs tegen Ajax of tegen Ajacieden.

Ik denk dat jouw blik meer vertroebeld is dan die van mij.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bla bla bla. Het gaat er ook niet dat het gebeurt is, het gaat erom hoe het gebeurt is!

Alexa beschuldigd Zagreb va...

2009: Speler tegenstander benadert tot omkoping Europa League.

2009: Onderzoek naar een gefixte bekerfinale tegen Hajduk

2010: Directeur Zagreb onder verdenking van omkoping

2011: Spreekt voor zich

timbo_

• 13116 berichten
  • 3881 stemmen

kos schreef:

Je moet trouwens voor de grap die 7-0 van Valencia tegen Genk eens bekijken. Daar zouden ze dan heeeeeeel wat eerder onderzoek naar moeten doen.

Dat was inderdaad net zo verdacht. Alleen de keeper van Genk leek niet omgekocht

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Wat een zielig geneuzel.

Ik geef alleen een opsomming van dingen waardoor ik denk dat er van omkoping geen sprake is. Niks negatiefs tegen Ajax of tegen Ajacieden.

Ik denk dat jouw blik meer vertroebeld is dan die van mij.

Not really. Ik constanteer dingen en oordeel naar wat ik zie. Zo zal ik die grens niet van corruptie beschuldigen, en Lyon ook niet. Puur omdat daar geen aanleiding voor is. Dit in tegenstelling tot Zagreb, waar genoeg aanwijzingen zijn; zowel op het veld als de afgelopen jaren.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Uefa ontdekt geen rare wedpatronen na scan met fraudesysteem.

"Altijd gokonderzoek bij atypische uitslag"

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Goh.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat je al kon verwachten dus.

Misschien de laatste pakweg 20 pagina's verplaatsen naar het conspiracy topic? Prima op zijn plaats bij de theorietjes over U.F.O.'s en dat Jomanda de antichrist is.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax is na het optrekken van de stof gewoon gewogen en te licht bevonden, het is niet anders. Dat ze uberhaupt in zo'n goede positie terecht kwamen is (zeker met deze selectie) al heel wat. Het zwakke Lyon leek de deur open te zetten naar de knock-out-fase, maar als je eerlijk bent horen Nederlandse clubs daar gewoon niet thuis.

Uiteindelijk is het financieel een klappie, maar sportief misschien maar beter ook. Of afgedroogd worden in de CL of misschien wel voor de prijzen meedoen in de EL, wie weet.

Onderhond

• 87629 berichten
  • 12906 stemmen

Zijn ze eigenlijk ooit veroordeeld voor omkoping? Want bij vrijspraak is er niks om hard te maken.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

De EL is ook een kansloze missie met relatief veel kwalitatief betere teams dan Ajax. Het is alleen zo rot dat we er op deze manier uitgaan. Ik had liever gezien dat Ajax in Lyon compleet was weggespeeld, dat had een beter gevoel gegeven.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

Onderhond schreef:

Zijn ze eigenlijk ooit veroordeeld voor omkoping? Want bij vrijspraak is er niks om hard te maken.

Bij alle 3 de zaken die Materny hierboven noemt

2009: Speler tegenstander benadert tot omkoping Europa League.

2009: Onderzoek naar een gefixte bekerfinale tegen Hajduk

2010: Directeur Zagreb onder verdenking van omkoping

zijn ze vrijgesproken.

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

En ook Frankrijk haakt af.

kos

• 46733 berichten
  • 8886 stemmen

Check de knipoog op 0:43??!!! FRANK DE BOER OMGEKOCHT EURO 2000!!!

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Nederland-Italië 2000 Zo'n wedstrijd waar je niet meer aan terug wilt denken:p

stfuympos

• 13364 berichten
  • 731 stemmen

Deze pingels zijn nog geen eens het ergst van die wedstrijd.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8268 stemmen

kos schreef:

Check de knipoog op 0:43??!!! FRANK DE BOER OMGEKOCHT EURO 2000!!!

(embed)

Ik wist het! Kun je ook zoiets van de WK-finale van vorig jaar vinden, want ik vermoed dat, die nederlaag ook geen zuivere koffie was.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

De ,gemiste, pingels in de wedstrijd zelf wel

Onderhond

• 87629 berichten
  • 12906 stemmen

Spetie schreef:

Ik wist het! Kun je ook zoiets van de WK-finale van vorig jaar vinden, want ik vermoed dat, die nederlaag ook geen zuivere koffie was.

Toen hadden ze Nigel De Jong omgekocht, maar de scheids wou er niet van weten.

Nicolage Rico

• 20225 berichten
  • 2376 stemmen

Zo slim zou Nigel niet zijn om er geld aan te verdienen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Materny schreef:

Het feit dat dit nog nooit gebeurt is zegt ook wel wat.

Sterke graadmeter...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Fijn dat we het eens zijn..

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

En ook Frankrijk haakt af.

Jee, Frankrijk ziet geen corruptie bij Lyon. Nou, heel verrassend.

Ik hoop dat er nog een onafhankelijk onderzoek wordt gestart. Maar laten we eerlijk zijn, als iets niet bewezen kan worden wil het niet zeggen dat het er niet is. Of denken we hier echt dat ze bij Lyon netjes geld overboeken naar de rekening van Zagreb? Dat zal wel zo aangepakt worden dat er weinig hard te maken valt. Voor mij persoonlijk is het duidelijk. Hopelijk loot Ajax nog eens beide ploegen. En dan al die knieen helemaal gebroken schoppen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.