• 16.060 nieuwsartikelen
  • 179.277 films
  • 12.295 series
  • 34.142 seizoenen
  • 649.822 acteurs
  • 199.366 gebruikers
  • 9.396.831 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha wat gebeurt daar in hemelsnaam in Arnhem? Dacht eerder dat het andersom zou uitvallen.

Spartaan1986

• 3613 berichten
  • 2173 stemmen

Ben benieuwd of de heren Ajax&Litmanen en Jeroentjuhhhh nog zo vol zijn van Vermeer

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Inderdaad. Hier gaat het om, Van Gaal en Cruijff hebben gewoon een andere visie. Maar sommige begrijpen dat blijkbaar niet.

Overigens is de visie van Van Gaal geen hele verkeerde hoor, zeker niet. Maar het zou nergens op slaan om het ingezette Cruijff beleid nu plots overboord te gooien. Persoonlijk denk ik dat Cruijff zijn visie het beste is. Ik ben ook niet anti van Gaal, maar pro Cruijff.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ben benieuwd of de heren Ajax&Litmanen en Jeroentjuhhhh nog zo vol zijn van Vermeer

Tja, dit had ik ook niet verwacht. Blijkbaar heeft Vermeer niet veel zelfvertrouwen, want hij heeft gewoon goed gekeept tot Utrecht-uit en hierna is er iets geknapt blijkbaar. Hopen dat hij er dinsdag gewoon staat, want dat is een heel belangrijke wedstrijd.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Overigens is de visie van Van Gaal geen hele verkeerde hoor, zeker niet. Maar het zou nergens op slaan om het ingezette Cruijff beleid nu plots overboord te gooien. Persoonlijk denk ik dat Cruijff zijn visie het beste is. Ik ben ook niet anti van Gaal, maar pro Cruijff.

Nee, ik ben ook niet anti-Van Gaal. Maar zijn visie qua opleiden heeft gewoon niks opgeleverd, jammer dan dan hebben ze 1 jaar geleden besloten om het anders te doen. En zoals je al zegt, kan je dat nu natuurlijk niet zomaar veranderen. Het zou me ook verbazen als men niet de kant van Cruijff kiest.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spartaan1986 schreef:

Ja hoor. Hij zit in een dip, maar ik ben niet vergeten wat hij bv tegen Feyenoord, PSV, Twente, AZ en Lyon heeft laten zien.

Als Mulder plots 3 keer op rij een wereldpot keept, is hij dan ook meteen een briljante keeper? Dat zou ook onzin zijn. Vermeer moet je eind dit seizoen beoordelen. Niet na 3, 4 maanden waarbij hij het de 1e 3 maanden prima heeft gedaan. Grappig dat al die anti Vermeer mensen pas na Utrecht weer wat komen roepen.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

moviemafketel schreef:

Haha wat gebeurt daar in hemelsnaam in Arnhem? Dacht eerder dat het andersom zou uitvallen.

Komt vooral doordat jij veel te negatief bent over Feyenoord.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Oke, ze dachten dat het bijna voorbij zou zijn. Maar het gaat langer duren als verwacht, nota bene de echtgenoot van Marjan Olfers kwam dit melden. Wat doet die in hemelsnaam daar? Ik zou zeggen de NOS blijven volgen, als er wat nieuws is, zal het daar als eerste worden bericht.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja hoor. Hij zit in een dip, maar ik ben niet vergeten wat hij bv tegen Feyenoord, PSV, Twente, AZ en Lyon heeft laten zien.

Als Mulder plots 3 keer op rij een wereldpot keept, is hij dan ook meteen een briljante keeper? Dat zou ook onzin zijn. Vermeer moet je eind dit seizoen beoordelen. Niet na 3, 4 maanden waarbij hij het de 1e 3 maanden prima heeft gedaan. Grappig dat al die anti Vermeer mensen pas na Utrecht weer wat komen roepen.

Denk niet dat het snel goed gaat komen met het zelfvertrouwen van Vermeer. Die angst in zijn ogen. Die springt zo weer over of onder een bal door.

Hetzelfde geldt voor Mulder. Die kan zomaar de verkeerde kant op springen bij een afstandschot.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Alleen maar goed dat dit lang duurt, wie weet wordt er dan toch gestemd.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vermeer moet je eind dit seizoen beoordelen. .

Als Ajax op de 7e plek is geëindigd? Elk schot op het doel van Ajax is raak.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

De Vrij volgende week ook met een masker...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij pakt ook enorm veel punten, en als ie dan eens blundert is ie gelijk afgeschreven. Nogal overtrokken, hij zit gewoon niet in een beste periode. Vind het allemaal wat overtrokken.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Wanneer is iets overtrokken en wanneer niet?

Hij is vast eens supertalent, maar je kan er niet van op an

Spartaan1986

• 3613 berichten
  • 2173 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

hij heeft jullie nu in 2 wedstrijden 5 punten gekost. Dan kan je wel blijven praten over eerdere prestaties maar je kan ook Cilessen een kans geven. Hoeveel blunders moet een keeper maken om door jou gewisseld te worden?

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij pakt ook enorm veel punten, en als ie dan eens blundert is ie gelijk afgeschreven. Nogal overtrokken, hij zit gewoon niet in een beste periode. Vind het allemaal wat overtrokken.

Maar het is niets nieuws. Vermeer heb ik altijd al een vrij matige keeper gevonden. Hij is een goede lijnkeeper, pakt soms de moeilijkste ballen, maar een goede doelman is voor mij betrouwbaar. Dat is hij niet. Daarom zal ik ook nooit een fan van Mulder worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mikey schreef:

Wanneer is iets overtrokken en wanneer niet?

Hij is vast eens supertalent, maar je kan er niet van op an

Ik heb je hier niet zo dramatisch horen lopen gillen dat het een wereldkeeper is als ie weer eens punten had gepakt. Dan vind ik het overtrokken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Maar het is niets nieuws. Vermeer heb ik altijd al een vrij matige keeper gevonden. Hij is een goede lijnkeeper, pakt soms de moeilijkste ballen, maar een goede doelman is voor mij betrouwbaar. Dat is hij niet. Daarom zal ik ook nooit een fan van Mulder worden.

Ben ik met je eens, maar jij hebt het nooit wat gevonden. Maar vind dit niet zorgwekkend genoeg dat medestanders tegenstanders moeten gaan worden.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

Ik vind het ook geen waardeloze keeper hoor, hij was goed bezig tot Utrecht. Maar het verbaasd me allerminst. Hij heeft teveel tekortkomingen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Als Ajax op de 7e plek is geëindigd? Elk schot op het doel van Ajax is raak.

Wat een enorme onzin. Dan kijk je echt niet naar wedstrijden. Laatste 2 potjes misschien, daarvoor echt niet.

Overigens pakte hij gister bij 1-0 een goed schot van Lurling.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)
hij heeft jullie nu in 2 wedstrijden 5 punten gekost. Dan kan je wel blijven praten over eerdere prestaties maar je kan ook Cilessen een kans geven. Hoeveel blunders moet een keeper maken om door jou gewisseld te worden?

Helemaal gelijk. Vermeer eruit, Cillessen erin. Cillessen die straks een paar blunders maken en maar weer wisselen. Twee keepers waar het zelfvertrouwen het nulpunt heeft bereikt. Klasse .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Als je spits in 2 duels op rij 2 enorme kansen mist, wissel je hem dan ook?

Man man wat een kortzichtigheid heerst er onder sommigen.

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een enorme onzin. Dan kijk je echt niet naar wedstrijden. Laatste 2 potjes misschien, daarvoor echt niet..

De toekomst zal het weten

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Reinbo schreef:

Want een beursgenoteerde voetbalclub is geen bedrijf?

Verder is het ook volslagen onzin wat je stelt. Op de operationele kant van Ajax te leiden moet je verstand van de bedrijfscultuur en de mensen hebben, maar tegen een bal hoef je niet te kunnen trappen. Kijk naar van den Herik, van Praag en Van Raaij, of nu die man bij Twente.

Probleem is dat er bij Ajax de afgelopen 10 jaar alleen maar geldwolven op de bestuurszetels hebben gezeten en nooit heb ik echt gedacht dat zij hebben gehandeld in clubbelang. Nu heb je ook weer van die vuile ratten in de RvC die andere mensen graag in de rug steken om hun eigen hachie maar te kunnen redden. En dat is het grootste probleem, er zitten al jaren mensen die denken aan hun eigen portemonnee.

Reinbo schreef:

Ze bemoeien zich toch helemaal niet met de voetbaltechnische kant. Ze hebben enkel iemand aangesteld als Algemeen directeur..... Ze hebben echter weinig begrip van de clubcultuur. Cqjc getoond door daar uitgerekend Van Gaal voor te nemen. Ik snap dan ook niet dat ze iemand met voetbalkennis op die plek willen zetten, want dat bijt natuurlijk met Cruijff. Voetbal kennis heb je al in huis, daar moet gewoon en sterk bestuurder naast.

Kijk dan nog maar is even naar Pauw en Witteman. Ze bemoeien zich wel degelijk met de dingen die aan Cruijff zijn uitbesteed. Cruijff's voorstellen afknallen zonder enige reden en dan achter zijn rug om met andere mensen praten en dan zeggen dat Cruijff geen reet heeft uitgevoerd.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Helemaal gelijk. Vermeer eruit, Cillessen erin. Cillessen die straks een paar blunders maken en maar weer wisselen. Twee keepers waar het zelfvertrouwen het nulpunt heeft bereikt. Klasse .

Zo is dat. Blij dat jij hier regelmatig post. Ik zag Cilessen tegen Roda voor de beker, daar was een Roda goal ook absoluut zijn fout. Dus hebben we de zekerheid dat de 2e keeper wel een topper is? Nee. Lekker Vermeer opstellen. Sowieso tot de winter en eigenlijk gewoon tot de zomer. Dan wegen en een oordeel vellen. Ik zou hem voor dit seizoen een 6,5 nog geven. Heeft ons gewoon enorm vaak gered, maar heeft de laatste 2 duels wel verpest ja. Maar dat deden oa Vertonghen en Ebecilio gister ook door de kansen niet te benutten.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2369 stemmen

Het is alleen wel zorgelijk dat het momenteel (totaal) niet goed zit in het koppie van Vermeer. Daar moet je als trainer zijnde goed naar kijken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is alleen wel zorgelijk dat het momenteel niet goed zit in het koppie van Vermeer. Daar moet je als trainer zijnde goed naar kijken.

Mee praten en vertrouwen geven. Meer kan je niet doen. Klopt wat je zegt, zijn vertrouwen heeft een deuk opgelopen. Maar een keeper wisselen is dodelijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Zo is dat. Blij dat jij hier regelmatig post. Ik zag Cilessen tegen Roda voor de beker, daar was een Roda goal ook absoluut zijn fout. Dus hebben we de zekerheid dat de 2e keeper wel een topper is? Nee. Lekker Vermeer opstellen. Sowieso tot de winter en eigenlijk gewoon tot de zomer. Dan wegen en een oordeel vellen. Ik zou hem voor dit seizoen een 6,5 nog geven. Heeft ons gewoon enorm vaak gered, maar heeft de laatste 2 duels wel verpest ja. Maar dat deden oa Vertonghen en Ebecilio gister ook door de kansen niet te benutten.

Ah waardering, bedankt .

Die Cillessen is ook geen garantie, die heeft al eens vaker geblunderd en bij Ajax keepen is ook nog wel wat anders dan in Nijmegen. Alleen talent is niet goed genoeg, ook mentaal moet je een beest zijn.

Ik zou ook gewoon Vermeer laten staan, hij is meer dan capabel en dan in de voorbereiding van de zomer weer verder kijken. Kijk, als ie nu tot de winterstop elke wedstrijd blijft blunderen ok, maar Vermeer herstelt zich wel als ie de kans krijgt. Ik vind Vermeer zo'n keeper die sterker wordt na wat blunders.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Meende dat ik hier een tijdje terug nog Feyenoorders hoorde zeggen dat een kleine keeper (wat Vermeer en Mulder allebei zijn) schijnbaar wel punten voor een ploeg kan pakken, wat Mulder nooit doet.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wou net zeggen, heb nooit echt op Cilissen gelet, maar vanaf het moment dat de belangstelling voor Ajax er was heb ik hem eigenlijk niet veel goede dingen zien doen. Zal vast wel een toptalent zijn zoals iedereen wil doen beweren, maar ook ik wil dat nog zien. Feit blijft dat Stekelenburg eigenlijk wel tien niveaus hoger is dan iedereen in de Eredivisie op dit moment. Jammer dat ie weg is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.