- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Twente op 2-1, AZ op 0-2. Ajax had al gewonnen.
Kut PSV, daar gaat een unieke 4/4 zeges in 1 week.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Lekker boeiend. Gewoon allemaal door straks, dat is wat telt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lekker boeiend. Gewoon allemaal door straks, dat is wat telt.
Ik vind het wel boeiend, jammer voor de puntenlijst en zo'n potje moet je gewoon winnen.
Laten we hopen dat PSV de lijn zondag doorzet met zo slap verdedigen.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Met die puntenlijst komt het wel goed. We staan to nu toe dit seizoen achter Engeland, Spanje en Duitsland keurig vierde. Komend jaar halen we Rusland al in en het jaar daarna Oekraïne waarna we 'gewoon' weer 7e staan (hoger zit er niet in ben ik bang).
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hahahah AZ
Avond staat in het teken van leedvermaak..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sukkels bij AZ, 0-2 mag je niet verspelen. Nu doet Austria wat AZ de vorige keer thuis deed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hahahah AZ
Avond staat in het teken van leedvermaak..
JIj ziet clubs uit Nederland liever de boel verknallen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En Odense maakt bij Twente ook 2-2. Sjongejonge.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Voorspelbare reactie van jouw kant
. Het kan me niet zoveel schelen wat teams doen, ik sta achter Ajax en de rest doet maar lekker zijn eigen ding. Dan zie ik een wedstrijd liever compleet op z'n kop staan, aangezien ik er neutraal naar kijk of zelfs met enige afgunst.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind dat vooralsnog veel logischer dan clubs in de nationale competitie afzeiken en ze supporten als het Europees is. Waarom? Om de coefficientie?
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vind dat vooralsnog veel logischer dan clubs in de nationale competitie afzeiken en ze supporten als het Europees is. Waarom? Om de coefficientie?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, het landelijke voetbal wordt er beter van als onze clubs goed presteren. Als we nu 4 CL tickets vast hadden staan zoals Engeland of Spanje dan boeide het me ook minder, maar nu kunnen we alle punten gewoon gebruiken. En ik vind het leuk om NLse teams te zien spelen, dus waarom zou ik ze Europees niet het beste gunnen?
En, niet onbelangrijk, als zij ver in Europa komen dan spelen ze meer wedstrijden, wat meer kans in de competitie is dat ze punten verspelen. Eigen belang zit er dus ook bij.
maxcomthrilla
-
- 15581 berichten
- 2860 stemmen
Netjes!
PSV, Ajax en FC Twente weten na 4 wedstrijden al dat ze gaan overwinteren in Europa en AZ heeft alles nog in eigen hand, al is het natuurlijk jammer als je een 0-2 voorsprong verspeelt tegen een directe concurrent. Nederland doet op de coefficientielijst gewoon weer goede zaken! 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Heb wel zitten gniffelen bij PSV hoor
Probleem is dat clubs als PSV en AZ op dit moment geen concurrenten zijn van mij en het mij totaal geen zak kan interesseren wat ze op dit moment doen Europees gezien. Een leuke wedstrijd zien is eigenlijk belangrijker en dat was weer triest vanavond.
Hoe kan je in godsnaam deze uitslagen zien:
Twente - Odense 3-2
PSV - Hapoel 3-3
Austria Wien - AZ 2-2
Schaamtelijke vertoningen, stuk voor stuk. Vooral omdat het alle 3 tegenstanders betreft waar je gewoon 2 vingers in de neus van moet winnen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Doei Douglas
Een bekroning op zijn kutseizoen tot nu toe verder. Ben nooit een voorstander van hem in Oranje geweest en naar aanleiding van dit seizoen al helemaal niet. Laat hem maar lekker erbuiten.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Doei Douglas
Een bekroning op zijn kutseizoen tot nu toe verder.
Heb hem dit seizoen al genoeg goede dingen zien doen. Maar elke wedstrijd heeft ie nog minstens 1 grote fout. Dat moet er echt uit. Maar ondanks alles vind ik hem nog stukken beter dan Matthijsen voor NL en ook dan Heitinga.En al helemaal als die Vlaar.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Vlaar is ook pauper ja. Je kan het beter noemen, maar liever eentje die de taal echt goed beheerst en niet zo'n halfbakken genaturaliseerde Braziliaan die amper Nederlands spreekt(hij doet goed z'n best). Dan maar het voordeel van de twijfel met een paar minderen. Al zie ik dat zeker niet zo aangezien Douglas nooit vlekkeloos speelt. Doe mij dan maar onze Johnny, een stuk betrouwbaarder!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zie het al voor me. Douglas bij het Nederlands elftal en dan tegen Brazilië op de WK moeten spelen. Nee laat voorlopig Heitinga en Matthijssen het klusje klaren, doen het prima.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Het waren weer fantastisch sterke wedstrijden van onze nederlandse "sterren" tegen de nummer 1 van Israël, de nummer 2 van Oostenrijk en de nummer 7 van Denemarken. Ik heb zitten smullen van deze prestaties.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
LA Galaxy door naar de halve finale na een uitwinst bij NY van 0-1 en een thuiswinst van 2-1..
Wedstrijd was midden in de nacht, en doordat het doordeweeks is heb ik hem niet kunnen zien, maar de samenvatting zag er al veel leuker uit dan die slaapverwekkende 0-1 winst bij NY.
Volgende wedstrijd is tegen Real Salt Lake.... Moet te winnen zijn.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
"Daarvoor heeft FC Twente ook zoveel voor me betaald om te laten zien wat ik kan en om beslissend te zijn. Gelukkig was ik dat vandaag", sprak Fer tegenover de camera's van Eredivisie Live.
Het kan aan mij liggen maar ik kan zo
worden om dit soort uitspraken.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Gelukkig heef Fer een beter beeld van zichzelf, dan dat de gemiddelde nederlander dat heeft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat zegt Fer verkeerd dan? Zijn toch logische woorden? Er is goed voor hem betaald, dus ze hebben vertrouwen in hem en hij is blij dat hij beslissend was.
PS: Voetbalzone - Nederlandse clubs presteren beter dan Duitse, Italiaanse en Franse
Netjes hoor! Jammer dat plek 6 voorlopig niet in beeld is, maar wie weet de komende jaren als we deze lijn voortzetten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat zegt Fer verkeerd dan? Zijn toch logische woorden? Er is goed voor hem betaald, dus ze hebben vertrouwen in hem en hij is blij dat hij beslissend was.
Ik zie het probleem ook niet zo.
Hij bedoelt het in ieder geval niet verkeerd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als een speler vind dat hij € 5,5 miljoen waard is dan vind ik dat op zijn minst een
waard.
Dat zegt Fer helemaal niet. Snap ook niet hoe je die conclusie uit die woorden kan trekken. Dat zijn teksten die spelers bij hun nieuwe club altijd spreken. Er is veel voor hem betaald en hij is blij dat hij daarom beslissend was.
Doet het soms wat meer pijn als Feyenoorder dat Fer en Wijnaldum gister lieten zien de juiste keuze te hebben gemaakt met een transfer uit Rotterdam?
Edit: Joy heeft net zijn tekst gewist zie ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Zoals ik al zei: Jupiler League niveau, dat Zagreb. Verder heb ik die hakballetjes al een keer of drie geniaal genoemd, ben het alleen niet met timbo eens dat die tweede minder zou zijn dan de eerste. Vond die tweede juist briljanter. Als er iets perfect is afgestemd, was het die hele aanval en dat hakballetje. Niet voor niks dat ie hem als het ware schampt.
Het wordt er voor De Jong echt alleen maar moeilijker op dus dat briljante ontgaat me volledig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het wordt er voor De Jong echt alleen maar moeilijker op dus dat briljante ontgaat me volledig.
Ik heb die goal nog eens goed terug gekeken, maar Eriksen doet daar zeker wel wat nuttigs hoor. De bal verloor snelheid en leek ook niet goed voor de Jong te belanden. Na dat hakje wel. Siem schoot de bal overigens knap binnen, was zeker niet makkelijk.
Als ik trouwens gister PSV, Twente en AZ aan zag kloten en er maar 1 van zag winnen, dan zet dat de zege van Ajax ook weer in een beter perspectief. Schijnbaar is het niet zo makkelijk om die potjes te winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PS: Voetbalzone - Nederlandse clubs presteren beter dan Duitse, Italiaanse en Franse
Netjes hoor! Jammer dat plek 6 voorlopig niet in beeld is, maar wie weet de komende jaren als we deze lijn voortzetten.
Van die typische tenenkrommende stinkend naar media training statementje. Zeg dan niets. Krijg echt jeuk van die willekeurige remarks.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.