- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Als ik trouwens gister PSV, Twente en AZ aan zag kloten en er maar 1 van zag winnen, dan zet dat de zege van Ajax ook weer in een beter perspectief. Schijnbaar is het niet zo makkelijk om die potjes te winnen.
Heel misschien zou het kunnen dat PSV en Twente gewoon matig speelden. AZ uit in Europa is verder altijd al een ramp geweest dus dat verbaast me niets. Ploeg wordt dan ook schromelijk overschat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat is wat anders, ik vind het ook maar clichématig gelul. Maar hij zegt niks arrogants.
Sowieso vreselijk, spelers met mediatraining. Ze durven bijna niks meer te zeggen.
Dan zijn dit soort verhalen sappiger:
Voetbalzone - 'Zlatan vertelde me dat hij Guardiola zou slaan in het bijzijn van de media'

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die mediatraining is echt een doodsteek. Al dat correcte gelul. Mediapraatjes zijn bij voorbaat al zinloos op zo'n manier.
Arrogant gelul vind ik het anders ook niet.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Doet het soms wat meer pijn als Feyenoorder dat Fer en Wijnaldum gister lieten zien de juiste keuze te hebben gemaakt met een transfer uit Rotterdam?
Edit: Joy heeft net zijn tekst gewist zie ik.
Waar het mij om gaat is dat ik vind dat een speler niet moet gaan denken dat hij, in het geval van Fer, 5,5 miljoen waard is. Veel voetballers vinden dat soort bedragen ook te gek voor woorden maar dat is in deze tijd niet anders. Persoonlijk heb ik iets van: haal dat soort dingen er niet bij. Maar goed, dat is mijn kijk erop.
En dat Fer bij Feyenoord heeft gebald maakt mij verder niet uit hoor. Zo een groot fan ben ik nu ook weer niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je kan het ook altijd helemaal uitschrijven.
Een club haalt een nieuwe spits:
''Ik ben zeer vereerd dat ik hier mag spelen bij deze geweldige club. Ik wil heel veel gaan scoren, belangrijk voor de ploeg zijn en prijzen winnen. Ik ga er heel hard mijn best voor doen.''
Meer zeggen ze gewoon niet 
Doe mij dan maar een Sjaak Polak of Jacob Lenski die in een interview gewoon wel zeggen wat ze willen zeggen.
kos
-
- 46720 berichten
- 8873 stemmen
Huntelaar kaputt!!!
Schalke-Schock in Europa League: Huntelaar kaputt! - Fussball - Bild.de
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Spelers zullen ook nooit vertellen, dat ze het gewoon ordinair voor het geld doen. Vind ik ook nog wel naief, want de hele wereld weet wel beter, als je van Arsenal naar Man City gaat of zoiets dergelijks.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha ja of spelers die naar Anzji of naar het midden oosten gaan en dan zeggen dat ze het voor de uitdaging doen. Sad.
Overigens, Arsenal -> Man City is natuurlijk sportief ook wel aantrekkelijker tegenwoordig. Met City kan je de PL winnen, met Arsenal niet.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
LA Galaxy door naar de halve finale na een uitwinst bij NY van 0-1 en een thuiswinst van 2-1..
Wedstrijd was midden in de nacht, en doordat het doordeweeks is heb ik hem niet kunnen zien, maar de samenvatting zag er al veel leuker uit dan die slaapverwekkende 0-1 winst bij NY.
Volgende wedstrijd is tegen Real Salt Lake.... Moet te winnen zijn.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Haha ja of spelers die naar Anzji of naar het midden oosten gaan en dan zeggen dat ze het voor de uitdaging doen. Sad.
yep. Inderdaad ook een zeer goed voorbeeld. Er lijkt me weinig uitdaging in de Qatarese (?)competitie zitten. Het is wel knap als je dan met droge ogen kan beweren, dat je het voor de uitdaging doet. 
Overigens, Arsenal -> Man City is natuurlijk sportief ook wel aantrekkelijker tegenwoordig. Met City kan je de PL winnen, met Arsenal niet.
Nee tegenwoordig niet, maar ze hadden beter in moeten kopen bij Arsenal. Met Cesc en Nasri hadden ze meer kans gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
MLS kijk ik ook wel graag hoor.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ja maar jij kijkt ook vrouwenvoetbal dus dat verbaast me weinig. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee Ajacied zijn, daar wordt je vrolijk van
. (ik voel een Feyenoord counter aankomen
).
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Anderlecht de enige ploeg in de Europa League die nog ongeslagen is!
Sorry, moest er ff uit 
Edit: shit nee, ongeslagen zijn ze niet alleen (PSV ook dacht ik), maar wel als enige 12 op 12.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
PSV, Twente en AZ zijn ook nog ongeslagen 
Maar niet met het maximale aantal punten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee Ajacied zijn, daar wordt je vrolijk van
. (ik voel een Feyenoord counter aankomen
).
6-0, 10-0, 15 Klassiekers niet gewonnen, laatste titel 1999.....hmm, nee is flauw. Laten we maar een dagje niks lulligs zeggen 
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Je bent zo goed als in de laatste klassieker 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
6-0, 10-0, 15 Klassiekers niet gewonnen, laatste titel 1999.....hmm, nee is flauw. Laten we maar een dagje niks lulligs zeggen
Mooi zo. Anders haal ik mijn WK finale troef tevoorschijn
.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Boerrigter in de selectie!!
Stel voor Affelay haalt het EK niet en Kuyt is niet in vorm, is het dan raar om te denken dat van Marwijk misschien met Boerrigter gaat spelen als linksbuiten op het EK?
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Afellay haalt het EK wel en Kuijt staat op rechts.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Afellay haalt het EK wel en Kuijt staat op rechts.
Kuyt stond op het WK links... Robben rechts
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Das waar ja. Daarom doet Kuijt het niet zo goed in Oranje, hij staat op de verkeerde plek 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Stel voor Affelay haalt het EK niet en Kuyt is niet in vorm, is het dan raar om te denken dat van Marwijk misschien met Boerrigter gaat spelen als linksbuiten op het EK?
Is niet te hopen
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Das waar ja. Daarom doet Kuijt het niet zo goed in Oranje, hij staat op de verkeerde plek
Mwa, 24 doelpunten voor een speler die niet altijd in de spits staat is toch vrij aardig?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijk nieuws!
Maar ik denk niet dat hij een basisplaats kan pakken. Sneijder, Huntelaar, Robben, van Persie, Kuijt en Afellay komen eerst.
Ik zou hem wel boven Elia verkiezen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Overigens voor de haters, ook Anita heeft de def. selectie gered 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Gewoon een erg leuke competitie die ik met de jaren steeds meer ben gaan volgen.
Ook gewoon grappig als ik dan op internet bijv weer een Nederlandse sneer naar de MLS zie. Zoiets als MLS is Jupiler League niveau.
Vaak van mensen die het nooit kijken.
Vind het ook gewoon leuk om te zien hoe die competitie zich elk jaar weer verbeterd.
Talenten als Johnson, Shea, Ream en Agudelo worden gevolgd door grote clubs als Manchester United, Arsenal, PSV en Villareal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
MLS neemt enorme stappen, fijne ambiance, erg goede spelers en vooral erg entertainend voetbal. Het zijn vaak wel knownots ja, bestaan wel enorme misvattingen over.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kent het Amerikaanse voetbal net als bij al hun andere sporten time-outs, 34 helften en 110 goals of punten per wedstrijd? 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Overigens voor de haters, ook Anita heeft de def. selectie gered
Haha, en dat er dan nog discussie over bestaat dat het niet best is gesteld met de aanvoer van nieuwe Nederlandse (top)talenten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.