• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.283 series
  • 34.120 seizoenen
  • 649.638 acteurs
  • 199.340 gebruikers
  • 9.394.431 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Was sarcasme.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AZ aan het domineren in Almelo. Zie ik niet veel andere teams doen, zeker niet na een doordeweekse wedstrijd inclusief verlenging. Jammer alleen dat de goal uitblijft tot nu toe. Tweede helft gewoon zo doorgaan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Tweede helft gewoon zo doorgaan.

Groot gelijk! 0-0 is uitstekend namelijk.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Was het leuk op het CDA congres?
Was opvallend luidruchtig

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Het "Koeman effect" lijkt weer uit te werken.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2262 stemmen

Reinbo schreef:

Misschien is Ajax niet zo heel goed. Verloren immers ook in Groningen....

In Groningen verliezen is op zich niet vreemd, met 6-0 verliezen wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Geloof dat het ook een beetje tegenzat vanmiddag. Een minuutje voor tijd stond het nog 4-0.

Maar het is wel weer een grote schande wat feyenoord gepresteerd heeft vandaag. Echt een ongelooflijk stelletje losers. Vorig jaar rond deze tijd 10-0 en nu 6-0....

Laat Vlaar zijn aanvoerders band maar inleveren.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Komop Heracles! Nog tien minuten...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

F*ck.. Daar gaat een perfect weekend....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat was het al lang niet meer.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Laat gescoord maar wel dubbel en dwars verdiend. Adam Maher, wat een mannetje! Who the fuck is Christian Eriksen? Geef mij maar Maher.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

De opgekropte frustratie van de Ajacieden van afgelopen week komt er uit, zie ik.

Erg zwak van Feyenoord. Een verlies had ik zeker verwacht, maar niet met zulke cijfers. Net als tegen ADO zakken alle spelers weer onder de ondergrens, iets wat absoluut niet mag. Op zulke momenten mist Feyenoord een leider (al jaren trouwens).

Had het al voorspelt: Feyenoord moet tussen plaats 5 en 7 eindigen. Lager zou een slechte prestatie zijn, gezien het spelersmateriaal. Vitesse heeft niet meer kwaliteit, al hebben ze wel een (veel) betere spits. Prioriteit voor het komende seizoen, maar dat was het voor dit seizoen eigenlijk al.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sja, Ajax wint 5x op rij niet en nog staan we over een kwartier boven Feyenoord. Dat geeft het verschil denk ik wel weer.

Haha, wat een onnozele opmerking.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Materny schreef:

Gelijk tegen Psv, Twente, Az en Feyenoord. Verloren van Groningen.

Het was misschien wel een slechte reeks, maar wel tegen de potentiele top 5 van Nederland. Niet te vergeten dat we tegen Twente beter en benadeeld waren, en dat AZ ook de mindere was.

Feyenoord eindigt op zijn hoogst 8e, maar als ze tegen Ajax moeten zijn ze opeens wel potentiële top 5?

AZ de mindere? Yeah right.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Want? Heeft het bij RKC prima gedaan en bij Ajax ook naar behoren als interim.

Als ik Ajax was zou ik hem weer terughalen, prima man om bij de jeugd te zetten.

Bij RKC begon hij inderdaad goed, maar werd later ontslagen en bij Ajax heeft hij een seizoen ' de boel bij elkaar gehouden'. Ik vind Koster best een behoorlijke trainer, maar ik denk niet dat hij in Heerenveen, Groningen, Utrecht en Arnhem bovenaan de schaduwlijstjes staat.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Lefgozer schreef:

Who the fuck is Christian Eriksen? Geef mij maar Maher.

Hahah

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gifbekertje staat klaar. Nu lekker studio sport kijken. Benieuwd hoe onze helden het tot 6-0 hebben kunnen laten oplopen.

Mag wel aannemen dat ze goed scherp zijn gezet voor de thuiswedstrijd tegen NEC.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Gisteren overigens naar Schalke 04 - Hoffenheim geweest.

Was niet best qua voetbal. Dit is nu de tweede wedstrijd die ik bezoek in de Bundesliga, en voor de tweede keer zit er voetbaltechnisch totaal geen gedachte achter. In de Eredivisie willen de teams tenminste nog voetballen, ook al lukt dat niet altijd. Natuurlijk zijn er uitzonderingen (Bayern München bijvoorbeeld), maar het voetbal an sich stelt echt niet veel voor bij onze Oosterburen.

Huntelaar ook zeer slecht, maar scoort wel 2 x (penal was enorm zwak ingeschoten). Huntelaar heeft maar 1 goede actie gehad in 90 minuten, en daarnaast 2 enorme kansen gemist. Van Persie scoort er weer 3 tegen Chelsea. Voor mij is er echt geen discussie wie er in de spits hoort te staan bij Oranje momenteel.

Sfeer was trouwens zwaar oké bij Schalke. Lekker bier drinken vlak voor de wedstrijd, mensen spreken elkaar aan, zonder raar op te kijken of niets terug te zeggen en ze zingen erg georganiseerd. Erg gemoedelijk allemaal (je zou er zelfs gemoedelijk in elkaar geslagen worden, als het zover zou komen).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Feyenoord eindigt op zijn hoogst 8e, maar als ze tegen Ajax moeten zijn ze opeens wel potentiële top 5?

AZ de mindere? Yeah right.

Wat is daar niet duidelijk aan..... Feyenoord heeft de potentie om in de top 5 te eindigen ( de wedstrijden tegen Ajax en Az bewijzen dat), Ontken je dat? Het is dat ze mentaal zwak zijn, mede daarom zie ik ze niet bij de eerste 5 eindigen en eerder op plaats acht.

En ja, ik vond AZ de mindere. Veldspel van Ajax was vele malen beter en verzorgder. Kansen zullen in balans zijn geweest, al heeft Ajax iets van 3 a 4x de lat geraakt.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Vlaar

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zat niet mee. Na 1 minuut al 1-0 achter en 2-0 uit een zondagsschot. (had Mulder moeten hebben). Tja, dan is het tegen dit Feyenoord gedaan.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hele domme rode kaart voor Fernandez

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die 5e.... Mulder.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Waarom keept die Darley eigenlijk niet?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Wordt ook tijd voor een nieuw keeper. Wat een ongelooflijke prutser blijft die Mulder ook zeg.

Alhoewel, laat maar lekker staan.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Die 6e...

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Mulder moet inderdaad vervangen worden. Maar of Lamprou en Darley het niveau nou aankunnen?

Wordt gewoon tijd dat er een grote kerel in de goal staat, die de baas is in het strafschopgebied is.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Heb me helemaal ziek gelachen, zoiets zieligs zie je niet vaak.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Dit is ook best zielig, waar die Roda fans het lef vandaan halen Lekker lettertype ook.

(afbeelding)

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Materny schreef:

Wat is daar niet duidelijk aan..... Feyenoord heeft de potentie om in de top 5 te eindigen ( de wedstrijden tegen Ajax en Az bewijzen dat), Ontken je dat? Het is dat ze mentaal zwak zijn, mede daarom zie ik ze niet bij de eerste 5 eindigen en eerder op plaats acht.

Omdat je even daarvoor dit nog zei:

Materny schreef:

Feyenoord mag zich gewoon richten op plaats 8 tm 10.

En ja, ik vond AZ de mindere. Veldspel van Ajax was vele malen beter en verzorgder. Kansen zullen in balans zijn geweest, al heeft Ajax iets van 3 a 4x de lat geraakt.

Veldspel van AZ was, zeker de 1e helft, verzorgder. Stond overigens ook in alle voetbalstukjes van objectieve journalisten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.