- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Toch wel opvallend dat Feyenoord opeens zo ver terugzakt in een week tijd.
Feyenoord zat in een flow. Maar men vergeet dat ze relatief zwakker zijn dan vorig seizoen kwa materiaal.
Out: Fer / Wijnaldum
In: Bakkal, Guidetti + wat Excelsior spul (waar alleen Clasie momenteel bovenuit steekt)
Na verloop van tijd merk je ook dat Koeman geen wonderen kan verrichten, al is alles natuurlijk beter dan Been. Nee; Feyenoord mag zich gewoon richten op plaats 8 tm 10.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Feyenoord mag zich gewoon richten op plaats 8 tm 10.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Word mij steeds duidelijker hoe ik Utrecht overschat heb aan het begin van het seizoen. Bovenberg is aanvallend redelijk, verdedigend zwak, Schut is groot en sterk maar daar is alles mee gezegt, Wuytens is top, Zullo is verdedigend een drama maar is ook geen linksback, Martensson gaat nog wel, Sneijder is kutter dan kut, Asare is top, Mulenga mist de scherpte van een spits (wat een kans daarnet), Duplan is goed maar is niet in vorm en Kali heb ik te weinig van gezien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pas na een uur met een man minder door een penalty. Nogal een verschil of je zoiets overkomt of binnen het uur 4-0 achterstaat 
Las vorige week zondag ook allerlei verhalen over hoe klein het verschil tussen Ajax en Feyenoord zou zijn. Nou, 2 potjes later is dat tenminste weer even duidelijk geworden. Nog altijd gigantisch.
Slechts 2 punten.... Kijk dat Feyenoord nogal labiel
Is en soms flink onderuit gaat dit seizoen was te verwachten, maar ze kunnen ook best aardig voor de dag komen. Veder was een nederlaag hier gewoon ingecalculeerd, enkel jammer dat het na een kwartier al gedaan was. Gewoon volgende thuiswedstrijd weer 3 punten pakken en we kiggen nog steeds op schema voor plek 5-8.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Rood voor Fernandez door een slaande beweging. Tuurlijk frustratie bij Fernandez, maar Burnet reageerde alsof hij met een mokerhamer werd geslagen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
'Psv, Twente, Ajax, Az, Heerenveen, Vitesse, Groningen' schat ik allemaal beter in dan Feyenoord.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Slechts 2 punten.... Kijk dat Feyenoord nogal labiel
Is en soms flink onderuit gaat dit seizoen was te verwachten, maar ze kunnen ook best aardig voor de dag komen. Veder was een nederlaag hier gewoon ingecalculeerd, enkel jammer dat het na een kwartier al gedaan was. Gewoon volgende thuiswedstrijd weer 3 punten pakken en we kiggen nog steeds op schema voor plek 5-8.
Sja, Ajax wint 5x op rij niet en nog staan we over een kwartier boven Feyenoord. Dat geeft het verschil denk ik wel weer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Iemand die 1-0 van NEC trouwens gezien
. Dan heb ik nog liever Mulder in de goal.
Scheelt niet veel als ik net de uittrap van Mulder zag 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Nee daar is groningen niet scherp genoeg voor, die spelen ook niet groots vandaag. Al was die vierde goal wel een beauty!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sja, Ajax wint 5x op rij niet en nog staan we over een kwartier boven Feyenoord. Dat geeft het verschil denk ik wel weer.
Exact! Ajax wint 5 keer op rij NIET. Dus zo goed zijn ze dan niet lijkt me. Staan ook niet voor niets 5e.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
We staan 5e omdat we een gigantische zware reeks hadden, iets wat normaliter uitgesmeerd wordt over een half seizoen. In dat geval had je absoluut enkele punten hoger gestaan (al was het voetbal natuurlijk verre van goed soms)
Gelijk tegen Psv, Twente, Az en Feyenoord. Verloren van Groningen.
Het was misschien wel een slechte reeks, maar wel tegen de potentiele top 5 van Nederland. Niet te vergeten dat we tegen Twente beter en benadeeld waren, en dat AZ ook de mindere was.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
'Psv, Twente, Ajax, Az, Heerenveen, Vitesse, Groningen' schat ik allemaal beter in dan Feyenoord.
Gelijk tegen Psv, Twente, Az en Feyenoord. Verloren van Groningen.
Het was misschien wel een slechte reeks, maar wel tegen de potentiele top 5 van Nederland.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Eindelijk begint Feyenoord zijn oude vorm terug te krijgen.
Hier kan ik wel om lachen, maar al die andere anti-Feyenoord berichten die ik langs zie komen is pure frustratie vanuit een Ajax bril en niet serieus te nemen. Dat zeg ik dan als neutrale supporter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kampioen wordt je tegen de kleintjes, maar tegen je directe concurenten thuis gelijkspelen is gewoon niet sterk. Uit bij Groningen kun je natuurlijk verliezen. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Las vorige week zondag ook allerlei verhalen over hoe klein het verschil tussen Ajax en Feyenoord zou zijn. Nou, 2 potjes later is dat tenminste weer even duidelijk geworden. Nog altijd gigantisch.
Ja, dat soort onzin zie je vaak. Bijvoorbeeld bij Ajax was het lek boven na één goede wedstrijd tegen Dinamo. Het verschil tussen Feyenoord en Ajax is niet groot zegt men, na een paar goede wedstrijden van Feyenoord (en niet eens constant goed). Dat is de voetbalwereld.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Scheelt niet veel als ik net de uittrap van Mulder zag
Kan zo zijn, maar ik zie op teletekst dat die keeper nu ook al een eigendoelpunt heeft gemaakt. Dus ik heb nog altijd liever Mulder. 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Holy F*ck
Van Dijk met een geweldige goal.
Wel een talentje ook. Wint achetrin alles, en brengt aanvallend dus ook wat mee.
Edit: 6-0.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Shit wrm wordt het nou 5-0, ik had 4-0 voorspeld
.
EDIT: zelfs 6-0
door Suk!!!!
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Mulder houdt geen bal tegen hé....tjonge jonge.
Die Virgil van Dijk begint wel steeds beter te spelen zeg! Sterke jongen....geweldige lange en korte pass, kopsterk!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Feyenoord is weer terug op aarde. Wat zijn die mentaal ongelovelijk zwak zeg.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
PSV zou er nog 4 hebben gemaakt.
Die speelden wel wat langer tegen tien man hé 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
We zijn gisteravond wel aan een gigantische ramp ontsnapt. Iedereen straks even naar de kerk om (de blonde) god op z'n blote knietjes te danken voor de gezondheid van De Jong.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waar in ´potentiele´ ben je de weg kwijt geraakt?
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Waar in ´potentiele´ ben je de weg kwijt geraakt?

Aangezien je je eigen cluppie niet tot de potentiële top 5 rekent denk ik dat jij eerder de weg kwijt bent 
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Protentiële top 5: Psv, Twente, Az, Feyenoord, Groningen
Subtop: Vitesse, Ajax

Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ik denk dat je Feyenoord kan wegstrepen uit dat rijtje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.