• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.283 series
  • 34.121 seizoenen
  • 649.638 acteurs
  • 199.340 gebruikers
  • 9.394.433 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Almighty schreef:

Toch wel opvallend dat Feyenoord opeens zo ver terugzakt in een week tijd.

Feyenoord zat in een flow. Maar men vergeet dat ze relatief zwakker zijn dan vorig seizoen kwa materiaal.

Out: Fer / Wijnaldum

In: Bakkal, Guidetti + wat Excelsior spul (waar alleen Clasie momenteel bovenuit steekt)

Na verloop van tijd merk je ook dat Koeman geen wonderen kan verrichten, al is alles natuurlijk beter dan Been. Nee; Feyenoord mag zich gewoon richten op plaats 8 tm 10.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Materny schreef:

Feyenoord mag zich gewoon richten op plaats 8 tm 10.

6 t/m 8.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Word mij steeds duidelijker hoe ik Utrecht overschat heb aan het begin van het seizoen. Bovenberg is aanvallend redelijk, verdedigend zwak, Schut is groot en sterk maar daar is alles mee gezegt, Wuytens is top, Zullo is verdedigend een drama maar is ook geen linksback, Martensson gaat nog wel, Sneijder is kutter dan kut, Asare is top, Mulenga mist de scherpte van een spits (wat een kans daarnet), Duplan is goed maar is niet in vorm en Kali heb ik te weinig van gezien.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Pas na een uur met een man minder door een penalty. Nogal een verschil of je zoiets overkomt of binnen het uur 4-0 achterstaat

Las vorige week zondag ook allerlei verhalen over hoe klein het verschil tussen Ajax en Feyenoord zou zijn. Nou, 2 potjes later is dat tenminste weer even duidelijk geworden. Nog altijd gigantisch.

Slechts 2 punten.... Kijk dat Feyenoord nogal labiel

Is en soms flink onderuit gaat dit seizoen was te verwachten, maar ze kunnen ook best aardig voor de dag komen. Veder was een nederlaag hier gewoon ingecalculeerd, enkel jammer dat het na een kwartier al gedaan was. Gewoon volgende thuiswedstrijd weer 3 punten pakken en we kiggen nog steeds op schema voor plek 5-8.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Rood voor Fernandez door een slaande beweging. Tuurlijk frustratie bij Fernandez, maar Burnet reageerde alsof hij met een mokerhamer werd geslagen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
6 t/m 8.

'Psv, Twente, Ajax, Az, Heerenveen, Vitesse, Groningen' schat ik allemaal beter in dan Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Slechts 2 punten.... Kijk dat Feyenoord nogal labiel

Is en soms flink onderuit gaat dit seizoen was te verwachten, maar ze kunnen ook best aardig voor de dag komen. Veder was een nederlaag hier gewoon ingecalculeerd, enkel jammer dat het na een kwartier al gedaan was. Gewoon volgende thuiswedstrijd weer 3 punten pakken en we kiggen nog steeds op schema voor plek 5-8.

Sja, Ajax wint 5x op rij niet en nog staan we over een kwartier boven Feyenoord. Dat geeft het verschil denk ik wel weer.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

jordandejong schreef:

Iemand die 1-0 van NEC trouwens gezien . Dan heb ik nog liever Mulder in de goal.

Scheelt niet veel als ik net de uittrap van Mulder zag

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zou het weer 10-0 worden?

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Nee daar is groningen niet scherp genoeg voor, die spelen ook niet groots vandaag. Al was die vierde goal wel een beauty!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sja, Ajax wint 5x op rij niet en nog staan we over een kwartier boven Feyenoord. Dat geeft het verschil denk ik wel weer.

Exact! Ajax wint 5 keer op rij NIET. Dus zo goed zijn ze dan niet lijkt me. Staan ook niet voor niets 5e.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

We staan 5e omdat we een gigantische zware reeks hadden, iets wat normaliter uitgesmeerd wordt over een half seizoen. In dat geval had je absoluut enkele punten hoger gestaan (al was het voetbal natuurlijk verre van goed soms)

Gelijk tegen Psv, Twente, Az en Feyenoord. Verloren van Groningen.

Het was misschien wel een slechte reeks, maar wel tegen de potentiele top 5 van Nederland. Niet te vergeten dat we tegen Twente beter en benadeeld waren, en dat AZ ook de mindere was.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Materny schreef:

'Psv, Twente, Ajax, Az, Heerenveen, Vitesse, Groningen' schat ik allemaal beter in dan Feyenoord.

We zullen zien. Heerenveen en Groningen zijn bijzonder wisselvallige clubs. Vitesse speelt niet best, gaat ze een keer opbreken, maar pakt wel zijn puntjes. Maar goed, laat ik het zo zeggen dan: Feyenoord wordt op z'n minst 8e.

Materny schreef:

Gelijk tegen Psv, Twente, Az en Feyenoord. Verloren van Groningen.

Het was misschien wel een slechte reeks, maar wel tegen de potentiele top 5 van Nederland.

Zit je broertje nu achter de PC?

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Fox McCloud schreef:

Eindelijk begint Feyenoord zijn oude vorm terug te krijgen.

Hier kan ik wel om lachen, maar al die andere anti-Feyenoord berichten die ik langs zie komen is pure frustratie vanuit een Ajax bril en niet serieus te nemen. Dat zeg ik dan als neutrale supporter.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kampioen wordt je tegen de kleintjes, maar tegen je directe concurenten thuis gelijkspelen is gewoon niet sterk. Uit bij Groningen kun je natuurlijk verliezen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Las vorige week zondag ook allerlei verhalen over hoe klein het verschil tussen Ajax en Feyenoord zou zijn. Nou, 2 potjes later is dat tenminste weer even duidelijk geworden. Nog altijd gigantisch.

Ja, dat soort onzin zie je vaak. Bijvoorbeeld bij Ajax was het lek boven na één goede wedstrijd tegen Dinamo. Het verschil tussen Feyenoord en Ajax is niet groot zegt men, na een paar goede wedstrijden van Feyenoord (en niet eens constant goed). Dat is de voetbalwereld.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Scheelt niet veel als ik net de uittrap van Mulder zag

Kan zo zijn, maar ik zie op teletekst dat die keeper nu ook al een eigendoelpunt heeft gemaakt. Dus ik heb nog altijd liever Mulder.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Holy F*ck Van Dijk met een geweldige goal.

Wel een talentje ook. Wint achetrin alles, en brengt aanvallend dus ook wat mee.

Edit: 6-0.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

6-0

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Shit wrm wordt het nou 5-0, ik had 4-0 voorspeld .

EDIT: zelfs 6-0 door Suk!!!!

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Mulder houdt geen bal tegen hé....tjonge jonge.

Die Virgil van Dijk begint wel steeds beter te spelen zeg! Sterke jongen....geweldige lange en korte pass, kopsterk!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Feyenoord is weer terug op aarde. Wat zijn die mentaal ongelovelijk zwak zeg.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

PSV zou er nog 4 hebben gemaakt.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Fikret8 schreef:

PSV zou er nog 4 hebben gemaakt.

Die speelden wel wat langer tegen tien man hé

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

We zijn gisteravond wel aan een gigantische ramp ontsnapt. Iedereen straks even naar de kerk om (de blonde) god op z'n blote knietjes te danken voor de gezondheid van De Jong.

link

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
We zullen zien. Heerenveen en Groningen zijn bijzonder wisselvallige clubs. Vitesse speelt niet best, gaat ze een keer opbreken, maar pakt wel zijn puntjes. Maar goed, laat ik het zo zeggen dan: Feyenoord wordt op z'n minst 8e.

(quote)
Zit je broertje nu achter de PC?

Waar in ´potentiele´ ben je de weg kwijt geraakt?

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Materny schreef:

Waar in ´potentiele´ ben je de weg kwijt geraakt?

potentiële

Aangezien je je eigen cluppie niet tot de potentiële top 5 rekent denk ik dat jij eerder de weg kwijt bent

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Protentiële top 5: Psv, Twente, Az, Feyenoord, Groningen

Subtop: Vitesse, Ajax

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ik denk dat je Feyenoord kan wegstrepen uit dat rijtje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.