- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha en binnen de minuut staat Feyenoord alweer achter 
Die Klassieker heeft ze wel goed gedaan zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, maar Feyenoord en Vitesse staan nog boven ons. Ik baalde al dat Vitesse net won, maar Groningen kan er nog een mooie middag van maken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord gaat weer als vanouds.... Maar ach, had ook niet de illusie dat we in Groningen punten gingen pakken. Zo maar effe een filmpje kijken, dat is vast leuker.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Kieftenbeld met een kogelschot.. Mulder had hem volgensmij moeten hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord gaat weer als vanouds.... Maar ach, had ook niet de illusie dat we in Groningen punten gingen pakken. Zo maar effe een filmpje kijken, dat is vast leuker.
Je noemt mij een achterhoekse nepsupporter, maar ik stop tenminste nooit met kijken als het slecht gaat met Ajax.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
3-0
Weten we gelijk ook weer waar we staan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als AZ vandaag ook eens niet wint, dan was het voor 95% een topweekend qua voetbal. Alleen jammer van Vitesse dan.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Is die Van Dijk bij Groningen opgesteld als verdediger? Dacht dat hij altijd inviel als aanvaller?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
3-0 3-0 en Feyenoord staat voor lul. Jalalala
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Adrie vind in Nederland wel een mooie subtopper.
Die kans lijkt me bijzonder klein.
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
Eindelijk begint Feyenoord zijn oude vorm terug te krijgen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die kans lijkt me bijzonder klein.
Want? Heeft het bij RKC prima gedaan en bij Ajax ook naar behoren als interim.
Als ik Ajax was zou ik hem weer terughalen, prima man om bij de jeugd te zetten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat is de rest van het leven toch mooi als je voor Feyenoord bent. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
NEC Utrecht ook alweer 2-0.
Ik krijg weer een beetje vertrouwen in Utecht-Ajax, komende zondag. Als we die winnen dan zit nationaal het extreem zware programma er eindelijk op en krijgen we op papier weer wat fijnere potjes.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wat doet dit pijn aan m'n ogen zeg. Er zit totaal geen dreiging in het spel van Feyenoord.
Volgende week tegen NEC zal ook wel weer zwaar worden.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Iemand die 1-0 van NEC trouwens gezien
. Dan heb ik nog liever Mulder in de goal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
NEC Utrecht ook alweer 2-0.
Ik krijg weer een beetje vertrouwen in Utecht-Ajax, komende zondag. Als we die winnen dan zit nationaal het extreem zware programma er eindelijk op en krijgen we op papier weer wat fijnere potjes.
Ik nog niet. Utrecht heeft dan wel veel moeten inleveren aan kwaliteit, maar dat gif wat ze altijd thuis produceren krijg je nooit eruit. Dit is in principe de grote test voor Ajax. Kruipen ze definitief uit het dal (nu iedereen eindelijk goed staat), of vallen ze weer terug in het gat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Guidetti erin. Feyenoord hoopt dus een stel penalty's mee te krijgen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Als AZ vandaag ook eens niet wint, dan was het voor 95% een topweekend qua voetbal. Alleen jammer van Vitesse dan.
Ach wat Feyenoord en Vitesse doen maakt niet uit, zij vallen toch wel af voor het kampioensschap. Ik heb veel liever dat AZ verliest.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Toch wel opvallend dat Feyenoord opeens zo ver terugzakt in een week tijd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Misschien is Ajax niet zo heel goed. Verloren immers ook in Groningen....
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
4-0...... Wat een onzin. Feyenoord speelt dan wel ongeintereseerd, maar echt alles wat Groningen aanraakt veranderd in een doelpunt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien is Ajax niet zo heel goed. Verloren immers ook in Groningen....
Pas na een uur met een man minder door een penalty. Nogal een verschil of je zoiets overkomt of binnen het uur 4-0 achterstaat 
Las vorige week zondag ook allerlei verhalen over hoe klein het verschil tussen Ajax en Feyenoord zou zijn. Nou, 2 potjes later is dat tenminste weer even duidelijk geworden. Nog altijd gigantisch.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.