- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ja, en dus? Zo'n blunder heb ik hem nog niet zien maken.. Dan kan Ten Rouwelaar verder nog zo goed zijn.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Welke onterechte rode kaarten Ajax puntenverlies hebben opgeleverd waar De Boer zich druk om had moeten maken is mij dan ook niet geheel duidelijk.
Maar goed, PSV heeft puntverlies geleden dus jij kunt je weer even uitleven in je ongezonde antipathie voor de club.
Rutten heeft gewoon groot gelijk. 1-2 voor, niks aan de hand en dan zo'n beslissing.
Grunn uit, was niet erger dan dit. Was een periode dat we 2 of 3 wedstrijden op rij een rode kaart kregen dacht ik. Otherfool weet het wel want die heeft vorige maand onze bingo bijgehouden haha. Anyway, Rutten reageert als een kleine baby en de Boer niet.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Grunn uit, was niet erger dan dit. Was een periode dat we 2 of 3 wedstrijden op rij een rode kaart kregen dacht ik. Otherfool weet het wel want die heeft vorige maand onze bingo bijgehouden haha. Anyway, Rutten reageert als een kleine baby en de Boer niet.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Na Milan ook winst tegen Inter
. En wederom een goal van Marchisio. Heerlijke voetballer. Elia zat voor de verandering weer eens de hele wedstrijd op de bank. Begint nu toch wel een zorgelijke situatie te worden voor hem.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Hij maakt een terechte analyse natuurlijk. De rode kaart is namelijk beslissend, want je krijgt een penal tegen en je speelt een half uur met een man minder. Loopt hij verder te janken als een baby? Tuurlijk mag je als Rutten zijnde klagen over een beslissing, maar niet op deze manier en het hele interview ging ook maar over 1 ding.
Wij mogen die emoties hebben, een trainer niet(voor de camera's). Derksen zal zich maandag i.i.g. vermaken om deze beelden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Net thuisgekomen en dan is dat gehuil hier hééérlijk
Het puntverlies werd in ieder geval goed gevierd in de Jaarbeurs!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat blert iedereen toch over een zwaar onterechte rode kaart. De regels m.b.t. het gevaarlijk inkomen waar de kans op letsel serieus aanwezig is zijn aan het begin van dit seizoen aangescherp op gebied van kaarten trekken. Naar mijn mening volgt Blom het boekje nauwkeurig, dat je het niet eens bent met het boekje is een ander verhaal.
De Jong gaf na afloop zelf aan dat hij vol op z'n enkel geraakt werd, en dat hij er begrip voor heeft dat het gezien vanuit een scheidsrechters oogpunt rood kon zijn (hoewel hij het er zelf niet mee eens was).
Dan is het toch op z'n minst donkergeel met een rood randje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rode kaart? Doodschop? Blijkbaar hen ik iets gemist.
Was het een mooie ovetreding?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
- Met twee benen onderuithalen
- Met gestrekt been inkomen (freeze op 0.06)
- Bal is al weg.
- Risico op een behoorlijke blessure
Is gewoon een grove charge, hoe je het ook bekijkt.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Hij maakt een terechte analyse natuurlijk. De rode kaart is namelijk beslissend, want je krijgt een penal tegen en je speelt een half uur met een man minder. Loopt hij verder te janken als een baby? Tuurlijk mag je als Rutten zijnde klagen over een beslissing, maar niet op deze manier en het hele interview ging ook maar over 1 ding.
Wij mogen die emoties hebben, een trainer niet(voor de camera's). Derksen zal zich maandag i.i.g. vermaken om deze beelden.
Het zou inderdaad over maar één onderwerp zijn gegaan als je niet verder kijkt dan je neus lang is.
NOS Sport - Rutten woedend op arbiter Blom
Verder kan ik natuurlijk niks met je 'janken als een baby', dat is jouw overdreven gekleurde interpretatie.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
- Bal is al weg.
Het is ook gewoon een gele kaart, maar geen enkele andere scheidsrechter zou hier een rode kaart voor geven.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
- Bal is al weg.
Het is niet met twee benen, maar met een. En het been is volgens mij ook niet echt gestrekt, het vouwt in ieder geval keurig naar binnen op moment van impact. Maar ok, hij is wel een beetje laat.
Risico op blessure zie in niet zo aangezien hij niet met een gestrektbeen doorgaat, maar zijn been duidelijk krom trekt.
Conclusie: Geel, rood is gewoon overdreven. Maar snap ook wel dat de scheids niet alles goed kan zien. Dus begrijpelijk is het wel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Het is niet met twee benen, maar met een. En het been is volgens mij ook niet echt gestrekt, het vouwt in ieder geval keurig naar binnen op moment van impact. Maar ok, hij is wel een beetje laat.
Risico op blessure zie in niet zo aangezien hij niet met een gestrektbeen doorgaat, maar zijn been duidelijk krom trekt.
Conclusie: Geel, rood is gewoon overdreven. Maar snap ook wel dat de scheids niet alles goed kan zien. Dus begrijpelijk is het wel.
Volgens mij gaf ie ook rood op advies van de 4e official. Leek ons in het stadion ook niet echt een grove overtreding. Zag er absoluut geen rood in, maar was er wel blij mee 
Ook wel content met het puntje. Leuke, open wedstrijd gezien waarin PSV misschien wat te weinig heeft gekregen, maar Twente kreeg ook genoeg kansen.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Net thuisgekomen en dan is dat gehuil hier hééérlijk
Het puntverlies werd in ieder geval goed gevierd in de Jaarbeurs!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
Wel lekker voor Fer dat ie de gelijkmaker scoort. Hij werd ook helemaal gek van vreugde. Vond Wijnaldum trouwens een erg goede wedstrijd spelen ook al ontbrak het hem gelukkig bij de eindpass aan scherpte of geluk. Maar constant dreigend Constant afjagen. Gevaarlijkste man bij PSV.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Ik heb bij Wijnaldum altijd een beetje het idee of die jongen gewoon niet kan scoren.
Zag net de samenvatting van Chelsea - Arsenal. Dat had zomaar 6-8 kunnen worden, wat een kansen. Altijd leuk, twee teams die goed kunnen aanvallen maar voor geen meter kunnen verdedigen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je kunt in halve vertragingen werken of losse beeldjes eruit naar voren halen; zelfs ik als hoeder over de goede zeden op een voetbalveld vond het een fair duel waarin Strootmannetje 2 honderdste te laat is. Als dit rood is moet je stoppen met voetballen, dan heeft het geen nut meer.
Maar goed, Blommetje heeft beslist, c'est ca, waarom zou je er nog verder over emmeren?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Maar goed, Blommetje heeft beslist, c'est ca, waarom zou je er nog verder over emmeren?
Geef ons ook een dag ja. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De beeldvorming in de media is wel best geinig. Nu kopt men 'Arbitrale blunder kost PSV overwinning' (alsof dat al een zekerheid was), en toen Twente in de ArenA in de wedstrijd bleef door de grensrechter was het 'Twente morele overwinnaar in topper tegen Ajax'. En dan nog durft men te beweren dat de media pro-Ajax zijn. Twente mag in ieder geval niet klagen tot nu toe over de arbitrage in de topwedstrijden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die dekselse Bony weer. Kom op de Graafschap!
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Het zou inderdaad over maar één onderwerp zijn gegaan als je niet verder kijkt dan je neus lang is.
NOS Sport - Rutten woedend op arbiter Blom
Verder kan ik natuurlijk niks met je 'janken als een baby', dat is jouw overdreven gekleurde interpretatie.
Geloof me, ik zou me ook genaaid voelen als PSV'er. Maar na Studio Sport heb ik gewoon een jankende Rutten gezien die de scheidsrechter ook niet eens een hand durfde te geven en overal naar toe aan het wijzen was behalve zichzelf.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Prima wat Ajax gister heeft laten zien. Keer de 0 gehouden, 4 keer gescoord, gestreden op het veld en bij vlagen aardig gespeeld. Roda was wel enorm slecht, die achterhoede is JL niveau zou je zeggen. Maar ik ben er erg blij mee.
En dan verspelen Twente en PSV beide punten, prima. Rode kaart leek me erg overdreven, maar dat vind ik prima. Fijn dat PSV ook eens een keer opzichtig wordt benadeeld. Vorig jaar hebben ze (en dan vooral die Toivonen) constant tegenstanders rode kaarten aangenaaid dus ik heb er geen medelijden mee. Was verder wel een vermakelijke wedstrijd, al kon het niet tippen aan Chelsea-Arsenal van eerder die dag. Maarja, dat kan bijna geen enkele wedstrijd.
Overigens wel opvallend hoe extreem vaak Twente de scheids toch mee heeft zitten dit seizoen. Rode kaarten die ze niet kregen terwijl het wel moest, tegenstanders die rode kaarten krijgen, goals van de tegenstander onterecht afgekeurd...vrij bizar.
Toen Ajax tegen Twente de 2-0 niet toegekend kreeg heb ik de media ook niet zo enorm horen klagen als na gisteravond met de rode kaart.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Adrie Koster ontslagen bij Club Brugge na het 4-5 verlies tegen Genk van gisteren. Jammer want is een sympathieke man, maar zat er een beetje aan te komen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Wat moet hij zichzelf verwijten dan? Het is niet zo dat het team slecht stond en superslecht aan het spelen was, integendeel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Adrie Koster ontslagen bij Club Brugge na het 4-5 verlies tegen Genk van gisteren. Jammer want is een sympathieke man, maar zat er een beetje aan te komen.
Las het al, niet wat overdreven? Ze stonden 4e meen ik en doen het Europees ook wel oke.
Ze krijgen alleen extreem veel goals tegen. In de beker 4 en gister 5. Maar ze scoren er wel zelf 8. Was het niet zo dat Brugge veel geblesseerde verdedigers had?
Adrie vind in Nederland wel een mooie subtopper. Misschien is Utrecht wel wat voor hem.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat moet hij zichzelf verwijten dan? Het is niet zo dat het team slecht stond en superslecht aan het spelen was, integendeel.
Beide tegengoals waren ook te voorkomen vond ik.
Ik vond die woedende Rutten wel mooi. De man is altijd zo kalm, leuk om eens een andere versie te zien. Schijnbaar zit er toch een beetje pit in die man. Op 1 of andere manier heb ik altijd een zwak voor de mens Rutten. Lijkt me een enorm aardige man, alleen niet geschikt als coach van een topclub.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3599 stemmen
En dat terwijl Grote boze twente man Kessler al is opgestapt. Het is een COMPLOT. Twente MOET weer kampioen worden !!!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Las het al, niet wat overdreven? Ze stonden 4e meen ik en doen het Europees ook wel oke.
Ze krijgen alleen extreem veel goals tegen. In de beker 4 en gister 5. Maar ze scoren er wel zelf 8. Was het niet zo dat Brugge veel geblesseerde verdedigers had?
Adrie vind in Nederland wel een mooie subtopper. Misschien is Utrecht wel wat voor hem.
Mja, misschien wel wat overdreven ja, al zat hij vorig jaar ook al eens op de wip.
Zoals je zegt, Brugge slikt te veel tegendoelpunten, en dan vooral in de slotfase hebben ze het dit seizoen al vaak weggegeven. Voor een stuk inderdaad te verklaren door blessures, maar toch, kan niet als "topclub".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.