• 16.050 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.285 series
  • 34.123 seizoenen
  • 649.638 acteurs
  • 199.341 gebruikers
  • 9.394.468 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ja, en dus? Zo'n blunder heb ik hem nog niet zien maken.. Dan kan Ten Rouwelaar verder nog zo goed zijn.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Jelle maakt zelden fouten, zo'n bal is een incident. Alsof jullie zo'n wereldkeeper hebben, kreeg die niet rood laatst?
Noodzakelijke ingreep. Heb jelle nooit zo betrouwbaar gevonden.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Welke onterechte rode kaarten Ajax puntenverlies hebben opgeleverd waar De Boer zich druk om had moeten maken is mij dan ook niet geheel duidelijk.

Maar goed, PSV heeft puntverlies geleden dus jij kunt je weer even uitleven in je ongezonde antipathie voor de club.

Rutten heeft gewoon groot gelijk. 1-2 voor, niks aan de hand en dan zo'n beslissing.

Grunn uit, was niet erger dan dit. Was een periode dat we 2 of 3 wedstrijden op rij een rode kaart kregen dacht ik. Otherfool weet het wel want die heeft vorige maand onze bingo bijgehouden haha. Anyway, Rutten reageert als een kleine baby en de Boer niet.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Grunn uit, was niet erger dan dit. Was een periode dat we 2 of 3 wedstrijden op rij een rode kaart kregen dacht ik. Otherfool weet het wel want die heeft vorige maand onze bingo bijgehouden haha. Anyway, Rutten reageert als een kleine baby en de Boer niet.

"Ik denk uiteindelijk als je het veldspel ziet dat misschien wel een gelijkspel terecht was geweest alleen die rode kaart is natuurlijk beslissend voor de wedstrijd "

NOS Sport - De Boer: "Rode kaart beslissend"

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Na Milan ook winst tegen Inter . En wederom een goal van Marchisio. Heerlijke voetballer. Elia zat voor de verandering weer eens de hele wedstrijd op de bank. Begint nu toch wel een zorgelijke situatie te worden voor hem.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

(quote)

Hij maakt een terechte analyse natuurlijk. De rode kaart is namelijk beslissend, want je krijgt een penal tegen en je speelt een half uur met een man minder. Loopt hij verder te janken als een baby? Tuurlijk mag je als Rutten zijnde klagen over een beslissing, maar niet op deze manier en het hele interview ging ook maar over 1 ding.

Wij mogen die emoties hebben, een trainer niet(voor de camera's). Derksen zal zich maandag i.i.g. vermaken om deze beelden.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Net thuisgekomen en dan is dat gehuil hier hééérlijk Het puntverlies werd in ieder geval goed gevierd in de Jaarbeurs!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat blert iedereen toch over een zwaar onterechte rode kaart. De regels m.b.t. het gevaarlijk inkomen waar de kans op letsel serieus aanwezig is zijn aan het begin van dit seizoen aangescherp op gebied van kaarten trekken. Naar mijn mening volgt Blom het boekje nauwkeurig, dat je het niet eens bent met het boekje is een ander verhaal.

De Jong gaf na afloop zelf aan dat hij vol op z'n enkel geraakt werd, en dat hij er begrip voor heeft dat het gezien vanuit een scheidsrechters oogpunt rood kon zijn (hoewel hij het er zelf niet mee eens was).

Dan is het toch op z'n minst donkergeel met een rood randje.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Rode kaart? Doodschop? Blijkbaar hen ik iets gemist.

Was het een mooie ovetreding?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Rood Kevin Strootman

- Met twee benen onderuithalen

- Met gestrekt been inkomen (freeze op 0.06)

- Bal is al weg.

- Risico op een behoorlijke blessure

Is gewoon een grove charge, hoe je het ook bekijkt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hij maakt een terechte analyse natuurlijk. De rode kaart is namelijk beslissend, want je krijgt een penal tegen en je speelt een half uur met een man minder. Loopt hij verder te janken als een baby? Tuurlijk mag je als Rutten zijnde klagen over een beslissing, maar niet op deze manier en het hele interview ging ook maar over 1 ding.

Wij mogen die emoties hebben, een trainer niet(voor de camera's). Derksen zal zich maandag i.i.g. vermaken om deze beelden.

Het zou inderdaad over maar één onderwerp zijn gegaan als je niet verder kijkt dan je neus lang is.

NOS Sport - Rutten woedend op arbiter Blom

Verder kan ik natuurlijk niks met je 'janken als een baby', dat is jouw overdreven gekleurde interpretatie.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Materny schreef:

Rood Kevin Strootman

- Bal is al weg.

Het is ook gewoon een gele kaart, maar geen enkele andere scheidsrechter zou hier een rode kaart voor geven.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Rood Kevin Strootman

- Bal is al weg.

Het is niet met twee benen, maar met een. En het been is volgens mij ook niet echt gestrekt, het vouwt in ieder geval keurig naar binnen op moment van impact. Maar ok, hij is wel een beetje laat.

Risico op blessure zie in niet zo aangezien hij niet met een gestrektbeen doorgaat, maar zijn been duidelijk krom trekt.

Conclusie: Geel, rood is gewoon overdreven. Maar snap ook wel dat de scheids niet alles goed kan zien. Dus begrijpelijk is het wel.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het is niet met twee benen, maar met een. En het been is volgens mij ook niet echt gestrekt, het vouwt in ieder geval keurig naar binnen op moment van impact. Maar ok, hij is wel een beetje laat.

Risico op blessure zie in niet zo aangezien hij niet met een gestrektbeen doorgaat, maar zijn been duidelijk krom trekt.

Conclusie: Geel, rood is gewoon overdreven. Maar snap ook wel dat de scheids niet alles goed kan zien. Dus begrijpelijk is het wel.

Volgens mij gaf ie ook rood op advies van de 4e official. Leek ons in het stadion ook niet echt een grove overtreding. Zag er absoluut geen rood in, maar was er wel blij mee

Ook wel content met het puntje. Leuke, open wedstrijd gezien waarin PSV misschien wat te weinig heeft gekregen, maar Twente kreeg ook genoeg kansen.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Tonypulp schreef:

Net thuisgekomen en dan is dat gehuil hier hééérlijk Het puntverlies werd in ieder geval goed gevierd in de Jaarbeurs!

Was het leuk op het CDA congres?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

Wel lekker voor Fer dat ie de gelijkmaker scoort. Hij werd ook helemaal gek van vreugde. Vond Wijnaldum trouwens een erg goede wedstrijd spelen ook al ontbrak het hem gelukkig bij de eindpass aan scherpte of geluk. Maar constant dreigend Constant afjagen. Gevaarlijkste man bij PSV.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

De sneuneus deed er ook nog alles aan om de pers maar te ontlopen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Ik heb bij Wijnaldum altijd een beetje het idee of die jongen gewoon niet kan scoren.

Zag net de samenvatting van Chelsea - Arsenal. Dat had zomaar 6-8 kunnen worden, wat een kansen. Altijd leuk, twee teams die goed kunnen aanvallen maar voor geen meter kunnen verdedigen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Je kunt in halve vertragingen werken of losse beeldjes eruit naar voren halen; zelfs ik als hoeder over de goede zeden op een voetbalveld vond het een fair duel waarin Strootmannetje 2 honderdste te laat is. Als dit rood is moet je stoppen met voetballen, dan heeft het geen nut meer.

Maar goed, Blommetje heeft beslist, c'est ca, waarom zou je er nog verder over emmeren?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

otherfool schreef:

Maar goed, Blommetje heeft beslist, c'est ca, waarom zou je er nog verder over emmeren?

Geef ons ook een dag ja.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De beeldvorming in de media is wel best geinig. Nu kopt men 'Arbitrale blunder kost PSV overwinning' (alsof dat al een zekerheid was), en toen Twente in de ArenA in de wedstrijd bleef door de grensrechter was het 'Twente morele overwinnaar in topper tegen Ajax'. En dan nog durft men te beweren dat de media pro-Ajax zijn. Twente mag in ieder geval niet klagen tot nu toe over de arbitrage in de topwedstrijden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Die dekselse Bony weer. Kom op de Graafschap!

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het zou inderdaad over maar één onderwerp zijn gegaan als je niet verder kijkt dan je neus lang is.

NOS Sport - Rutten woedend op arbiter Blom

Verder kan ik natuurlijk niks met je 'janken als een baby', dat is jouw overdreven gekleurde interpretatie.

Geloof me, ik zou me ook genaaid voelen als PSV'er. Maar na Studio Sport heb ik gewoon een jankende Rutten gezien die de scheidsrechter ook niet eens een hand durfde te geven en overal naar toe aan het wijzen was behalve zichzelf.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Prima wat Ajax gister heeft laten zien. Keer de 0 gehouden, 4 keer gescoord, gestreden op het veld en bij vlagen aardig gespeeld. Roda was wel enorm slecht, die achterhoede is JL niveau zou je zeggen. Maar ik ben er erg blij mee.

En dan verspelen Twente en PSV beide punten, prima. Rode kaart leek me erg overdreven, maar dat vind ik prima. Fijn dat PSV ook eens een keer opzichtig wordt benadeeld. Vorig jaar hebben ze (en dan vooral die Toivonen) constant tegenstanders rode kaarten aangenaaid dus ik heb er geen medelijden mee. Was verder wel een vermakelijke wedstrijd, al kon het niet tippen aan Chelsea-Arsenal van eerder die dag. Maarja, dat kan bijna geen enkele wedstrijd.

Overigens wel opvallend hoe extreem vaak Twente de scheids toch mee heeft zitten dit seizoen. Rode kaarten die ze niet kregen terwijl het wel moest, tegenstanders die rode kaarten krijgen, goals van de tegenstander onterecht afgekeurd...vrij bizar.

Toen Ajax tegen Twente de 2-0 niet toegekend kreeg heb ik de media ook niet zo enorm horen klagen als na gisteravond met de rode kaart.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Adrie Koster ontslagen bij Club Brugge na het 4-5 verlies tegen Genk van gisteren. Jammer want is een sympathieke man, maar zat er een beetje aan te komen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

overal naar toe aan het wijzen was behalve zichzelf.

Wat moet hij zichzelf verwijten dan? Het is niet zo dat het team slecht stond en superslecht aan het spelen was, integendeel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Adrie Koster ontslagen bij Club Brugge na het 4-5 verlies tegen Genk van gisteren. Jammer want is een sympathieke man, maar zat er een beetje aan te komen.

Las het al, niet wat overdreven? Ze stonden 4e meen ik en doen het Europees ook wel oke.

Ze krijgen alleen extreem veel goals tegen. In de beker 4 en gister 5. Maar ze scoren er wel zelf 8. Was het niet zo dat Brugge veel geblesseerde verdedigers had?

Adrie vind in Nederland wel een mooie subtopper. Misschien is Utrecht wel wat voor hem.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Wat moet hij zichzelf verwijten dan? Het is niet zo dat het team slecht stond en superslecht aan het spelen was, integendeel.

Beide tegengoals waren ook te voorkomen vond ik.

Ik vond die woedende Rutten wel mooi. De man is altijd zo kalm, leuk om eens een andere versie te zien. Schijnbaar zit er toch een beetje pit in die man. Op 1 of andere manier heb ik altijd een zwak voor de mens Rutten. Lijkt me een enorm aardige man, alleen niet geschikt als coach van een topclub.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3599 stemmen

En dat terwijl Grote boze twente man Kessler al is opgestapt. Het is een COMPLOT. Twente MOET weer kampioen worden !!!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Las het al, niet wat overdreven? Ze stonden 4e meen ik en doen het Europees ook wel oke.

Ze krijgen alleen extreem veel goals tegen. In de beker 4 en gister 5. Maar ze scoren er wel zelf 8. Was het niet zo dat Brugge veel geblesseerde verdedigers had?

Adrie vind in Nederland wel een mooie subtopper. Misschien is Utrecht wel wat voor hem.

Mja, misschien wel wat overdreven ja, al zat hij vorig jaar ook al eens op de wip.

Zoals je zegt, Brugge slikt te veel tegendoelpunten, en dan vooral in de slotfase hebben ze het dit seizoen al vaak weggegeven. Voor een stuk inderdaad te verklaren door blessures, maar toch, kan niet als "topclub".

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.