- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #3
Het grote voetbaltopic #3
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Gisteren terug gekomen van een weekendje Milaan + de wedstrijd Inter - Chievo waar onze bange vermoedens bevestigd werden. Draak van een wedstrijd!
Leuk! Zelf ga ik naar Schalke 04 - TSG 1899 Hoffenheim aankomende zaterdag. Even zien hoe Raul, Huntelaar, Babel en Braafheid het doen (als hij speelt).
Hoe deed Castaignos het? Ik zag 'm een grote kans missen...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat ben jij nou voor Feyenoorder, beetje naar Schalke gaan
.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Leuk! Zelf ga ik naar Schalke 04 - TSG 1899 Hoffenheim aankomende zaterdag. Even zien hoe Raul, Huntelaar, Babel en Braafheid het doen (als hij speelt).
Op die kans na weinig gezien, op het laatst kwam Chievo met een slotoffensief toen hield hij een aantal keer de bal goed vast. Maar als je zo'n kans er niet inschiet hou je al snel weinig krediet over in Italië.
Wel nog een grotere blinde back gezien dan Manolev... Maicon. Van de 15 kilometers dat hij langs die zijlijn gedenderd heeft had hij er gerust 13 achterwege mogen laten want verder dan een schot op de lat is zijn bijdrage qua nut niet gekomen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mooi affiche, have fun! Persoonlijk zou ik graag eens Schalke-Dortmund willen kijken. Maar dit is ook wel mooi. Mooie Nederlandse wedstrijd. Beide ploegen doen het ook goed.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat ben jij nou voor Feyenoorder, beetje naar Schalke gaan
.
Niet op eigen initiatief, en wie zegt dat ik voor Schalke ben? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet op eigen initiatief, en wie zegt dat ik voor Schalke ben?
Dat is waar
. Go Hoffenheim in dat geval
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Mooi affiche, have fun! Persoonlijk zou ik graag eens Schalke-Dortmund willen kijken. Maar dit is ook wel mooi. Mooie Nederlandse wedstrijd. Beide ploegen doen het ook goed.
Schalke - Dortmund was leuker geweest ja. Dortmund - Schalke nog leuker, maar heb hier ook wel zin in.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Schalke04 wel leuk, zeker nu met Huntelaar volg ik ze wel. Maar het is wel een ultieme faalclub. Altijd veel ambities, maar ze winnen nooit iets. En die titel die in 2001 in de blessuretijd van de laatste wedstrijd werd verspeeld zal ze ook altijd wel blijven achtervolgen haha.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Ja, ik word er doodmoe van. Nu weer een nieuwe commissie die de verhoudingen tussen Cruijff en de RvC goed moet trekken. Het schiet allemaal niet op zeg. Uiteindelijk zal 1 van de twee partijen er mee kappen denk ik. En ik verwacht dat Cruijff dan zegt ''dan laat het maar zitten''. Alhoewel hij nu wel vastberaden lijkt om zich niet te laten verjagen.
Snap wel helemaal niets van de rol van die Davids. Werd in begin hele tijd gedaan alsof hij er was neergezet door Cruijff maar nu liggen ze constant overhoop. Hoe zit dat nu precies?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wat een held is Wilfred toch 
YouTube - Wilfred Genee zingt met Wolter Kroes bij Life 4 You (23 oktober 2011)

Take 5
-
- 433 berichten
- 0 stemmen
Wat een held is Wilfred toch
Wilfred Genee zingt met Wolter Kroes bij Life 4 You (23 oktober 2011)
Het moet niet gekker worden.....Ga je bij Life 4 You ziiten
(verbaast me overigens niks van Geennee). het worden zo toch nog "echte" sterren, die jongens van VI.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Genee is een held. Zijn flauwe humor is ook echt mijn ding en ging helemaal kapot bij zijn flauwe remark toen het ging over de Herdgang ivm Feyenoord
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Schalke - Dortmund was leuker geweest ja. Dortmund - Schalke nog leuker, maar heb hier ook wel zin in.
Barca - Real Madrid is ook leuker. Je kan niet alles hebben 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja, en Liverpool - Manchester United nóg leuker (in 't stadion). 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Is wel erg ver.
Haha, lachtte me ook stuk toen!
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ja, en Liverpool - Manchester United nóg leuker (in 't stadion).
Klein beetje dan, Engelse sfeer is niet mijn ding. Vooral in de PL vind je amper sfeer in de stadions. De modale(normale) supporters zijn al weggejaagd bij de grote clubs en hun idiote kaartprijzen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nou dan moet je vooral naar Barcelona gaan. Over saaie sfeer in het stadion gesproken..
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Genee is een held. Zijn flauwe humor is ook echt mijn ding en ging helemaal kapot bij zijn flauwe remark toen het ging over de Herdgang ivm Feyenoord
.
Ik ga ook altijd stuk om die stomme opmerkingen van hem. En lachen om zijn eigen grappen kan hij als de beste. Ook lachen om dingen die niet grappig zijn 
YouTube - Johan woont tijdelijk in Hotel wat gerund wordt door verstandelijk gehandicapten
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nou dan moet je vooral naar Barcelona gaan. Over saaie sfeer in het stadion gesproken..
Zei ik dat dan?
Zei dat het een klein beetje leuker zou zijn in Engeland 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Duitsland is de nieuwe topcompetitie voor de komende 10 jaar. Italië is dood, Spanje gaat kapot dankzij 2 extreem sterke clubs en in Engeland gaan er genoeg problemen komen dankzij al die overnames. Duitsland is helemaal gezond en heeft geweldige clubs en schitterende stadions. De Bundesliga leeft als nooit tevoren, ook al vind ik het zeker niet de meest interessante competitie. Maar goed is ie wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
De oude beelden van Derksen zijn trouwens wel altijd leuk. Scheelt wel een kilo of 50 denk ik 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Duitsland is de nieuwe topcompetitie voor de komende 10 jaar. Italië is dood, Spanje gaat kapot dankzij 2 extreem sterke clubs en in Engeland gaan er genoeg problemen komen dankzij al die overnames. Duitsland is helemaal gezond en heeft geweldige clubs en schitterende stadions. De Bundesliga leeft als nooit tevoren, ook al vind ik het zeker niet de meest interessante competitie. Maar goed is ie wel.
NR maakt gewoon een goede, leuke en verantwoordelijke(financiele) keuze door naar Duitsland te gaan voor een wedstrijd inderdaad. Goede sfeer op de tribunes. ALleen de competitie moet idd iets aantrekkelijker worden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Naja, ik ben meegevraagd door mijn zwager en vrienden. Ik zei: ja, is goed.
Ik ben niet zo moeilijk. 
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
prachtige vrije trap van Xavi bij Granada - Barca. Voor de rest is het geen bijzondere wedstrijd tot nu toe
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Excelsior thuis achter tegen 1 of ander GVVV Veenendaal (zal Jeroentjuhhh wel kennen), niet best.
HSV ook 1-0 achter tegen 1 of ander Eintracht Trier voor de DFB Pokal.
happie
-
- 6253 berichten
- 426 stemmen
Excelsior thuis achter tegen 1 of ander GVVV Veenendaal (zal Jeroentjuhhh wel kennen), niet best.
GVVV doet het goed in de zaterdag topklasse. Dan heb je ook wel eens kans, dat een ploeg zoals Excelsior zich daar in vergist. Overigens gebeurt dat nu ook bij Achilles vs MVV. Het zal in ieder geval een extra knauw zijn in het aardige broze vertrouwen dat ze bij Excelsior hebben.
Overigens:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/209729/Uitsmijter-deze-week-terug-in-Voetbal-International.htm
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ik geloof dat ik met FM ook door dat ploegje uit de beker ben geknikkert met FC Dordrecht.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8244 stemmen
HSV ook 1-0 achter tegen 1 of ander Eintracht Trier voor de DFB Pokal.
Er zijn meer Veenendalers hier.
GVVV gewoon 0-3 gewonnen! 
Als ik dan toch een club support in het voetbal is het GVVV, zo nu weet je het. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.