• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.178 films
  • 12.287 series
  • 34.125 seizoenen
  • 649.669 acteurs
  • 199.345 gebruikers
  • 9.395.070 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Blijft pijnlijk dat die jongen uit de regio daar rondloopt en niet in Eindhoven.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Vooralsnog maakt het voor het elftal geen bal uit dat Janssen is verhuisd. Ajax is er niet beter van gaan voetballen.

Tuurlijk wel. Tweede helft tegen AZ en tegen Zagreb zag je duidelijk het verschil met een aanvallende Janssen. Zondag helaas niet, maar heel Ajax was toen matig tot heel slecht.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Iemand die weet of Gijp er zo weer bij is?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Is er nog niet bij, VI heeft geloof ik wel een filmpje zo waarbij de Ring ook naar Rene wordt gebracht in zijn woonplaats.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Aha, jammer. Hoorde dat Emiel er wel was.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Derksen heeft heerlijk gelijk over huilie huilie Janssen

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Gijp! Heerlijk!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind dat ze Hugo Borst eens een keertje uit moeten nodigen!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Van mij hoeft dat niet hoor. Vind hem in die betweter filmpjes altijd best te pruimen maar tijdens Studio Voetbal ergerde ik me altijd kapot aan em.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Komt omdat hij de cast van SV zelf niks vond. Hij had er gewoon geen interesse meer in, al die mensen die daar zaten en niks durfden te zeggen. Ik weet zeker dat hij bij VI echt een prima terugkerende gast kan zijn. Ik mis hem op tv. Gaf altijd zijn mening en dacht best goed na over voetbal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die vrouw/vriendin van Bert van der Veer is ook zo'n ongelooflijk irritant wicht. Stond er ooit naast bij een rode loper, wat een ontstellend zwakbegaafde opblaaspop was dat zeg.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Mwa, toen ie zo tekeer ging tegen Van Marwijk ben ik het laatste beetje respect voor em toch wel kwijt geraakt.

Maar misschien heb je gelijk, als Gijpie er straks is wil ik em wel weer eens zien. Beter dan Babs, Hansie en Tijl Beckand moet lukken toch?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

timbo_ schreef:

Blijft pijnlijk dat die jongen uit de regio daar rondloopt en niet in Eindhoven.

Zo denken "wij" over Strootman.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kluivert in een PSV shirt was voor Ajacieden weer pijnlijk. Ook al was hij over zijn hoogtepunt al heen als speler.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Hans die zegt dat hij eind november bekend maakt waar hij volgend seizoen gaat trainen, zou toch niet Utrecht worden. Zal wel leuk zijn, maar vraag mij af of het goed zal zijn, Utrecht zal toch geen interesse in hem hebben en hij heeft misschien niet eens de juiste papieren. Utrecht moet gewoon lekker McClaren binnenhalen.

Daarnaast is het pesten van Hans nou wel erg overdreven, beetje nep. Leuk om René weer te zien, ziet er volgens mij goed uit. Vanavond lekker P&W kijken (kijk het nooit, nu alleen voor J&W), hopen op wat vuurwerk met die ***** ****** ****** Bert van der Ve(e?)n. Gaat denk ik toch wel tegenvallen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Heerlijk interview met Johan bij Pownews

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha ik ook net gezien. Het is echt Derksen weekend zeg. Ik heb hem nu al zondag bij Life4you gezien met Carlo en Irene en nu vanavond bij VI, Pownews en zo bij P en W

En ik krijg er geen genoeg van.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wat dat betreft blijft Johan toch vooral zichzelf en hij heeft echt een (terechte) schijthekel aan die gemaakte neppoppetjes uit de BN-er televisiewereld. Ondanks dat hij er nu zelf wel een beetje deel van uitmaakt, ondanks zichzelf

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Blij dat ik tegelijk achter de pc zit, want het is moeilijk om wakker te blijven tot nu toe met al dat katholieke geneuzel. Jammer dat ze tot het laatst wachten met Johan en Wilfred vs. Snert

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Van Wolfswinkel weer (!) gescoord. Een penalty, maar toch. Goed bezig, volgende interland misschien maar oproepen (in plaats van De Jong misschien maar).

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Zie V. Wolfswinkel veel liever verschijnen dan De Jong

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Dat VI is toch wel tranentrekkend. met een Derksen die alles af zit te zeiken, maar ondertussen het allemaal wel stiekem geweldig vindt al die aandacht, onmdat ie mislukt is als voetballer. Van der Gijp lacht het hardts om zijn eigen grappen en Genee zit nu nog langer voor de spiegel... . Maar genoeg nu.

Over Theo Jannsen; goeie voetballer op zich voor de eredivisie, maar geen internationale topper. Verder jammer dat ie van die afzichtelijke tattoos heeft over zijn hele arm. Zoiets staat crimineel voor een (top)voetballer.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Ja, ik mag hopen dat het nu wel gedaan is met dat gezever. het gaat om een nutteloze onzinTVprijs, komaan zeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Take 5 schreef:

Verder jammer dat ie van die afzichtelijke tattoos heeft over zijn hele arm. Zoiets staat crimineel voor een (top)voetballer.

.

Ja, tattoos staan in verhouding met je strafblad. Je zou maar zo in het leven staan, verschrikkelijk.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Gisteren terug gekomen van een weekendje Milaan + de wedstrijd Inter - Chievo waar onze bange vermoedens bevestigd werden. Draak van een wedstrijd!

Wel mooi om te zien hoe blij ze daar zijn met Sneijder.

Ook de samenvattingen van de Eredivisie even terug gekeken veel geknoei bij zowel Vitesse - PSV als Ajax - Feyenoord waarbij de mu vooral het verschil in beleving bij commentator Driessen opviel tussen het doelpunt van Feyenoord en die van Ajax.

AZ doet weer heel goede zaken en kan ondertussen toch wel als enorme titelkandidaat betiteld worden.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tattoos staantaan in verhouding met je strafblad. Je zou maar zo in het leven staan, verschrikkelijk.

Zo ver wil ik niet gaan, maar jij blijkbaar wel.

AZ is en blijft voor mij duidelijk een titelkandidaat, wat Depri ook zegt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat waren Derksen en Genee gister geweldig op dreef bij Pauw en Witteman zeg!

Die loser Bert vd Veer werd effe flink aangepakt (net als die zwakzinnige vrouw van dat katholieken blaadje) en hij maakte zich flink belachelijk. Eigenlijk richtte de hele tafel minus die vrouw zich tegen zijn flauwekul gehuil.

Voor wie het heeft gemist: FOK.nl / Nieuws / Johan Derksen overhoop met Van der Veer / FOK!frontpage - frontpage.fok.nl

Take 5 schreef:

Dat VI is toch wel tranentrekkend. met een Derksen die alles af zit te zeiken, maar ondertussen het allemaal wel stiekem geweldig vindt al die aandacht, onmdat ie mislukt is als voetballer. Van der Gijp lacht het hardts om zijn eigen grappen en Genee zit nu nog langer voor de spiegel... . Maar genoeg nu.

Over Theo Jannsen; goeie voetballer op zich voor de eredivisie, maar geen internationale topper. Verder jammer dat ie van die afzichtelijke tattoos heeft over zijn hele arm. Zoiets staat crimineel voor een (top)voetballer.

Niemand heeft Janssen ooit een internationale topper genoemd hoor.

PS: wat een flauwekul over die tatoeages.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Over die tattoos; wat ik zeg is geen flauwekul, het is gewoon mijn mening . Ik vind ze afzichtelijk en het staat aggressief, die schilderijen op je huid dan. Ik zou nooit een mens op zijn tattoos beoordelen, maar vreselijk vind ik het wel. Een (kleine) tattoo op een wat verborgen plek vind ik wel aardig, maar verder niet.

Over Jansen; leuke voetballer, maar die brengt Ajax echt niet aan de top.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een zootje weer bij Ajax. In plaats van door te pakken na de opsteker vorig jaar, laat zowat iedereen het weer afweten - zowel binnen, als buiten het veld.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ik word er doodmoe van. Nu weer een nieuwe commissie die de verhoudingen tussen Cruijff en de RvC goed moet trekken. Het schiet allemaal niet op zeg. Uiteindelijk zal 1 van de twee partijen er mee kappen denk ik. En ik verwacht dat Cruijff dan zegt ''dan laat het maar zitten''. Alhoewel hij nu wel vastberaden lijkt om zich niet te laten verjagen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.