• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.184 films
  • 12.287 series
  • 34.125 seizoenen
  • 649.669 acteurs
  • 199.346 gebruikers
  • 9.395.081 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Het is een publieksprijs. Het publiek kiest. Ik begrijp het probleem niet zo. Het publiek heeft geen smaak, dat blijkt wel.

Zit nog ff te kijken. Die Matthijs van Nieuwkerk zit er ook telkens voor Jan met de... bij. 5 x genomineerd voor "beste man in televisieland" en telkens naast de pot pissen. Ik zou niet meer op komen dagen.

Onderhond

• 87621 berichten
  • 12885 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is een publieksprijs.

Dan pak je toch het programma met de hoogste kijkcijfers ...

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik vind het best.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Dit jaar had The Voice moeten winnen: met afstand het beste programma, hoewel de Mol ook goed is. VI is veel geouwehoer, een gemaakte show van een aantal personnen. Al die VI kijkers hebben massal gestemd , zonder naar de kwaliteit te kijken. Gelukkig is die verkiezing maar een spelletje.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Dus je kijkt ook naar Talentshow editie 25.5 elke week omdat het veruit het beste programma is?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik vind the Voice echt een boutprogramma. Misschien goed voor zijn genre, maar Wie is de Mol lijkt me kwalitatief toch het best.

Nu weer over voetbal, jongens?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik haat elke vorm van talentshow op tv

Idols, Voice, Sing Off, Sing Star, Sterren op het ijs en noem ze allemaal maar op. Gatverdamme.

Dan heb ik nog liever dat GTST het zou winnen

Is er nog voetbalnieuws?

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Ja, FdBoer haalt de kerst niet als het zo door gaat bij Ajax .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Die heeft al eens gewonnen (GTST).

Voetbalnieuws? Dat Feyenoord beter was dan Ajax.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar wat heb je eraan als je dan niet wint.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Lekker trouw publiek heeft The Voice dan. 3,5 miljoen maar stemmen ho maar..

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Take 5 schreef:

Ja, maar wat heb je eraan als je dan niet wint.

Dat we dit soort comments in ieder geval voorlopig niet meer zien:

Take 5 schreef:

Een walk-over voor Ajax denk ik.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Janssen niet goed gebruikt

Op de lezersvraag waarom De Boer Theo Janssen zolang op de verkeerde plek heeft laten staan, reageerde de coach als volgt: 'Ik weet niet of het de verkeerde plek is voor Theo. Ik denk nog steeds dat hij met de punt naar achteren goed uit de verf kan komen. Alleen zijn wij op dit moment voetballend gezien niet zo goed dat we Janssen in de goede positie kunnen krijgen als controlerende man. Als ons dat wel lukt, kunnen we daar veel baat bij hebben.'

Inschattingsfout

'Achteraf gezien was het minder goed dan ik had verwacht', vervolgt De Boer over het inzetten van Janssen als verdedigende middenvelder. 'Natuurlijk is dat misschien een inschattingsfout, maar ik denk dat wij, met de kwaliteiten die wij op het middenveld hebben, daar voetballend gezien uit moeten kunnen komen. Dat is ons helaas niet gelukt.'

De Boer: Ik maakte inschattingsfout met Janssen - Ajax - AD

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

Lekker trouw publiek heeft The Voice dan. 3,5 miljoen maar stemmen ho maar..

Die zien de onzin van zo'n verkiezing wel in

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

[quote]schram101 schreef:

Dat we dit soort comments in ieder geval voorlopig niet meer zien:

(quote)

Kan ik het helpen dat Feyenoord een uitschieter had, maar het was wel mooi (behalve dat missen van die doelkansen).

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Take 5 schreef:

(quote)

Die zien de onzin van zo'n verkiezing wel in

Volgens mij hadden zij dolgraag die prijs gewonnen. Dat arrogante smoelwerk van Nick was werelds nadat bekend werd dat Derksen en Gijp en co de prijs wonnen.

Overigens kijk ik ook regelmatig The Voice hoor, erg leuk programma, behalve voetbal zo'n beetje het enige op tv wat de moeite waard is.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

stfuympos schreef:

Hmm the special shit is goed voor zn spelers maar hij kan de poppetjes op de juiste plaats zetten en het tactisch vermogen om de angel uit het spel van zn tegenstanders te halen. Voor de rest was het in de competitie niet zo bijzonder(vergeleken kwa materiaal met andere ploegen had hij verreweg de beste spelers tot zijn beschikking) en tegen barca het nodige geluk gehad hoewel barca het voornamelijk aan zichzelf had te verwijten in de uitwedstrijd die waar ze op voorsprong kwamen en dachten dat ze er waren. (iets met instelling ofzoiets).

Volgens mij staat Inter nou iets van 15e en zoveel spelers zijn er niet vertrokken sinds de CL-winst.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is een publieksprijs. Het publiek kiest. Ik begrijp het probleem niet zo. Het publiek heeft geen smaak, dat blijkt wel.

Zit nog ff te kijken. Die Matthijs van Nieuwkerk zit er ook telkens voor Jan met de... bij. 5 x genomineerd voor "beste man in televisieland" en telkens naast de pot pissen. Ik zou niet meer op komen dagen.

Was er dit jaar alleen als toeschouwer want was dit jaar helemaal niet genomineerd

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Take 5 schreef:

Kan ik het helpen dat Feyenoord een uitschieter had, maar het was wel mooi (behalve dat missen van die doelkansen).

Feyenoord heeft dit seizoen wel vaker uitschieters gehad, tegen AZ waren ze ook minimaal gelijkwaardig.

Maar goed, weinig mensen (1 op 100) hadden verwacht dat Feyenoord zo zou spelen en beter zou zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wat kan ik me toch irriteren aan die koppen. Compleet uit het verband gerukt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Was er dit jaar alleen als toeschouwer want was dit jaar helemaal niet genomineerd

Ja, dat weet ik. Wat is je punt?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

schram101 schreef:

Janssen niet goed gebruikt

Op de lezersvraag waarom De Boer Theo Janssen zolang op de verkeerde plek heeft laten staan, reageerde de coach als volgt: 'Ik weet niet of het de verkeerde plek is voor Theo. Ik denk nog steeds dat hij met de punt naar achteren goed uit de verf kan komen. Alleen zijn wij op dit moment voetballend gezien niet zo goed dat we Janssen in de goede positie kunnen krijgen als controlerende man. Als ons dat wel lukt, kunnen we daar veel baat bij hebben.'

Inschattingsfout

'Achteraf gezien was het minder goed dan ik had verwacht', vervolgt De Boer over het inzetten van Janssen als verdedigende middenvelder. 'Natuurlijk is dat misschien een inschattingsfout, maar ik denk dat wij, met de kwaliteiten die wij op het middenveld hebben, daar voetballend gezien uit moeten kunnen komen. Dat is ons helaas niet gelukt.'

Vooralsnog maakt het voor het elftal geen bal uit dat Janssen is verhuisd. Ajax is er niet beter van gaan voetballen.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop dat Feyenoord deze lijn doortrekt en niet weer bij tijd en wijle tegen een matig clubje weer punten morst. Feyenoord hoort als club gewoon in de top drie thuis.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Kai schreef:

Vooralsnog maakt het voor het elftal geen bal uit dat Janssen is verhuisd. Ajax is er niet beter van gaan voetballen.

En de fans van Anita zijn op andere onderwerpen overgeschakeld.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

6 weken zonder Marcellis

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ja, dat weet ik. Wat is je punt?

Je zegt dat iemand vijf keer genomineerd is en dat je dan niet meer naar het gala zou komen. Dat leek erop te wijzen dat hij weer genomineerd was.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Je zegt dat iemand vijf keer genomineerd is en dat je dan niet meer naar het gala zou komen. Dat leek erop te wijzen dat hij weer genomineerd was.

Ik zei dat ik nog eens naar de lijst zat te kijken met alle genomineerden, en dat hij 5 x genomineerd is, en dat ik niet meer op zou komen dagen, meer niet.

Heb zin in VI vanavond.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

%%%%%% schreef:

6 weken zonder Marcellis

Dat is toch een pluspunt?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Vorig seizoen wel. Dit seizoen is ie maar op enkele foutjes te betrappen geweest. Flinke aderlating dus.

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Idd, denk niet dat er in NL een betere rechtsback rondloopt. Weet het wel zeker eigenlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.