• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.210 films
  • 12.287 series
  • 34.130 seizoenen
  • 649.669 acteurs
  • 199.347 gebruikers
  • 9.395.225 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vind het allemaal niks. Enige mooie vrouw in de voetbalwereld is Hope Solo, en dat is een keepster . Maar wel erg mooi.

(afbeelding)

Dit vind je wel mooi?

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

ongave huid, maar wel een mooi gelaat

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

(afbeelding)

Dit vind je wel mooi?

Ja, al kan je van de grootste schoonheid een lelijke foto vinden. Maar ze is een goede ballenpakker .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja, al kan je van de grootste schoonheid een lelijke foto vinden. Maar ze is een goede ballenpakker .

Ik heb goed gegoogeld

PS effe lachen

Voetbalzone - 'FC Twente is niet van het niveau Man Utd, maar zit net daaronder'

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

mikey schreef:

feyenoorders doen nog steeds niets met oranje?

Haha, wat een bullshit.

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

Of hij waant zich even overdreven in de underdog positie. Net een niveau daar onder haha

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Spetie schreef:

Fijn resultaat voor het Nederlandse voetbal en niet verwacht moet ik zeggen. Alle Ajaxieden gefeliciteerd!

Zijn er trouwens mensen die net als ik niet echt een club supporteren?

Yup me! Toen ik jong was, sprak ik meestal over Ajax, meer ook niet. Als je zelf altijd gevoetbald heb wil je toch ergens bij horen, Ajax was in die jaren gewoon vaak het leukste voetbal om te zien . Dat heb ik al lang niet meer, en toch zit voetbal in m'n bloed.

Volgende week ga ik naar Vitesse- Ado (beker). Ook leuk om eens mee te maken denk ik dan

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

Deze is mogelijk nog hilarischer:

Real Madrid-trainer José Mourinho was trots op zijn ploeg na de goede overwinning op Olympique Lyon (4-0). "Ik vind dat we in een moeilijke groep zitten. We doen het echt goed."

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

"Dit is zeker geen makkelijke groep", reageerde Mourinho toen hem werd gevraagd naar de krachtsverschillen in Groep D. "We zitten in een groep met een geweldige club uit Frankrijk, een geweldige club uit Nederland en de landskampioen van Kroatië." Dat Ajax ook kampioen werd, ontging de Portugees even.

Ik vind die bescheiden praatjes altijd vreselijk. Ik zag Guardiola van de week ook al orakelen dat de nr 10 van Pilzen, waar ze vanavond tegen spelen, levensgevaarlijk is

Overigens prima dat Mourinho nog wat angst heeft of ze doorgaan. Houdt in dat hij nog vol gas gaat geven bij Lyon-Madrid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vreselijk die correcte uitlatingen. Krijg ik ook erg veel jeuk van.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Gefeliciteerd aan alle Ajaxneuzen hier.

Dubbel gevoel over gehouden aan de overwinning voor Ajax. Het is natuurlijk prachtig als Ajax verliest en om hier dan een paar mensen te jennen. Aan de andere kant is het wel goed voor het Nederlands voetbal.

Van der Wiel speelde dramatisch, ongeloofelijk hoe hij in niveau is weggezakt. Vertonghen en Alderwereld redelijk. Anita begon slecht maar herpakte zich, zelfde geldt voor Enoh.

Moet zeggen dat ik Boerrigter niet zo heel bijzonder vind, heeft een matig schot (de keeper had die bal moeten hebben en de andere kansen van hem schoot hij ook niet best in) heeft af en toe echt moeite om een bal te controlleren, zag je gister ook, hij is alleen heel erg snel. Is toch een wapen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Voetbalzone - Verbeek is 'niet zo te spreken' over Altidore en kiest Benschop

Altidore was tegen Ajax enorm slecht, maar Benschop? Als je zulke kansen mist...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hha ja, de tweede Slory .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hha ja, de tweede Slory .

Slory miste zelfs 2x in de blessuretijd tegen ons, Benschop maar 1x

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is waar . Ik beleef die desastreuze middag weer helemaal opnieuw .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Na de coach van Odense doet ook die van Apoel een duit in het zakje.

Een tweet van Rik Elfrink van het ED:

"Coach van Hapoel noemt #PSV favoriet (tot zover niks schokkends) en roemt onder meer #Tyton en #Isaksson en #Georginio."

Tyton en Isaksson...

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik lach me dood om al die onzin hier. Waar halen die mensen het vandaan...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Is natuurlijk helemaal niet zo raar dat Isaksson wordt geroemd door buitenlandse coaches. Die zien alleen een keeper die al weet ik veel hoeveel jaar onafgebroken in het Zweede nationale elftal keept.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat jeroentjuh probeert te zeggen:

.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voetbalzone - Verbeek is 'niet zo te spreken' over Altidore en kiest Benschop

Altidore was tegen Ajax enorm slecht, maar Benschop? Als je zulke kansen mist...

Altidore speelt week in, week uit slecht. Vind het een verstandige keuze van Verbeek. Nu weet Altidore ook meteen weer dat ie even beter zijn best moet doen.

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Vanavond Arsenal met Van Prutsie . Hoop dat ze winnen bij Marszeije.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Take 5 schreef:

Van Prutsie.

Het is hier wel eens over (slechte) bijnamen gegaan, maar deze slaat toch echt alles..

Take 5

• 433 berichten
  • 0 stemmen

Vanwege dat schot op de paal vorige week; heeft ie een goede, sublieme actie , rondt ie het niet af.... .

Geintje uiteraard. Nogmaals, ik hoop dat Arsenal vanavond wint met een wervelende van Persie, die in een aanhoudende vorm komt en ons helpt met een fantastisch EK-optreden komende zomer in Polen en Oekra-iene.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever

• 4624 berichten
  • 1845 stemmen

Aron Winter kan er ook alles over vertellen. Diep triest dit soort dingen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Spetie schreef:

Inderdaad en ik altijd maar denken dat voetbalsters lelijk waren. Hoe mis kon ik het hebben.

Kijk maar even VI van maandag terug, daar zie een nog knappere voetbalster

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Olala, wat een heerlijk mooi voetbaldoelpunt weer van Barca!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Arme Mario Been, na 11 minuten al 2-0 achter bij Chelsea. Dat kan wel eens een recorduitslag worden.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

[quote="Chucky92"

Moet zeggen dat ik Boerrigter niet zo heel bijzonder vind, heeft een matig schot (de keeper had die bal moeten hebben en de andere kansen van hem schoot hij ook niet best in) heeft af en toe echt moeite om een bal te controlleren, zag je gister ook, hij is alleen heel erg snel. Is toch een wapen. [/quote]

Schot is niet matig, maar hij is veel te overmoedig. Probeert de bal veel te vaak te pegelen waar hij gewoon beter voor een geplaatst schot kan gaan. Wat dan ook beter uitpakte in de 2e helft. Jeugdige onbezonnenheid noem ik het Qua schotpower zit het verder wel goed, want hij kan me toch wel een partij poeieren.

Terug van een leip tripje naar Zagreb waar we o.a. 3 uur lang bij de grens hebben stil gestaan vanwege drugscontrolen en de halve bus uit de kleren moest vanwege een jointje. Belachelijke gang van zaken daarzo in Zagreb.

verder een vrij zonnige dag in het centrum van Zagreb gehad waar het bier rijkelijk vloeide en het eigenlijk zeer aangenaam vertoeven was. De Bad Blue Boys zijn compleet afwezig geweest, in de stad en natuurlijk ook in het stadion. Verder een hoop politie, aardige mensen, veel lekkere wijven daar en op de foto met Joey Didulica( foto komt later vanavond)die om de een of andere reden ook in Zagreb langs ons heen liep. Geen idee wat hij daar deed.

De wedstrijd zelf was boven verwachting. Op Twittery van der Wiel na heeft het hele elftal meer dan aardig gespeeld en was Zagreb zoals ik eerder al zei van een laag EL niveau waar we eigenlijk niets van te vrezen moeten hebben. Sfeer in het stadion was zonder de BBB verder ook bedroevend, enkel een paar keer keihard op een typische Kroatische, monotone manier DInamo zingen en dat was het wel. De 220 man in het uitvak zijn de gehele wedstrijd los gegaan, al waren het er natuurlijk niet veel en klinkt dat helaas ook nooit zo hard. Jammer, want het was echt heel vet.

Al met al een geslaagd tripje door Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Kroatië heen en ook nog is een prachtig resultaat behaald. Mijn week kan niet meer stuk, zeker niet met de winst aankomende zondag op het oog

Eigen filmpje van de laatste paar minuten:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat jeroentjuh probeert te zeggen:

(embed)

.

Is die film ook het aanzien waard? Want die quote is fucking brilliant haha.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.