• 16.055 nieuwsartikelen
  • 179.202 films
  • 12.287 series
  • 34.130 seizoenen
  • 649.669 acteurs
  • 199.347 gebruikers
  • 9.395.152 stemmen

Het grote voetbaltopic #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Mwa ik zou Schaken toch een helft laten spelen, met zijn snelheid kan hij toch voor dreiging zorgen, vandaar dat je keuze ook valt op Fernandez ipv Guidetti?

Dat zou ook nog kunnen maar zodra hij zijn actiesn iet meer maakt moet je ingrijpen. Blijft een punt bij Schaken.

Ja, in de ArenA zal je de mindere ploeg zijn dus zou ik kiezen voor Fernandez ivm countermogelijkheden, zijn snelheid is een enorm wapen. Aan Guidetti heb je meer als je de betere ploeg bent. Dat verwacht ik zondag niet .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Benieuwd wie Frank zondag als controlerende middenvelder neerzet. Mag toch hopen dat ie Janssen gewoon laat staan vanaf nu. En Van der Wiel blijft me keer op keer verbazen, zelfs ondanks dat ik hem al wekelijks verfoei

Overigens hoop ik niet dat iedereen nu weer de polonaise gaat lopen. Want dat Zagreb is nog niet eens van EL-niveau.

happie

• 6253 berichten
  • 426 stemmen

Inderdaad. Volgende wedstrijd tegen Dinamo ook afwerken en winnen. De wedstrijd uit bij Lyon is crucialer, maar wat is van der Wiel ver afgezakt. Met afstand de slechtste speler gisteren. Als hij zo "onomstreden" blijft, dan gaat het ook niet beter worden. FdB: Zet hem gewoon een paar wedstrijden op de bank en zet Ligeon gewoon in de basis. Dan kan van der Wiel zich ff bezinnen. Ik neem aan dat Theo ook op deze positie blijft staan en dat FdB met Bulykin gaat starten vanaf nu. Misschien dat hij wel zijn kansen afmaakt.

Helaas hebben we met Enoh één van de slechtste VM's in de selectie, die je maar kun bedenken. Bij gebrek aan beter moet hij daar maar staan of wellicht Verthongen op die positie. Misschien dat Koppers, dan maar een kas moet krijgen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Yeah, mooie uitslag gister! En ook niet onbelangrijk, Ajax speelde weer eens goed en won heel dikverdiend. Had eigenlijk 0-5 of meer moeten zijn, maar ach...ben nu ook wel tevreden. Al moeten ze wel eens wat beter af gaan ronden. Vooral genoten van Enoh, Janssen en Boerrigter, die echt goed speelden.

Droomscenario: Ajax wint van Zagreb, Madrid wint in Lyon. Dan heb je een verschil van 3 punten in Ajax' voordeel en is een 1-1 in Lyon voldoende om op zeker 2e te worden en niet meer ingehaald te kunnen worden.

Op naar de Klassieker. Ik ga uit van een hele dikke zege.

Edit: Vd Wiel Jongen, wat is er toch met je aan de hand? Dit is echt vreselijk. Deze dip neemt onderhand extreme vormen aan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Aaaah, speelt die maffe de Boer weer met Siem de Jong in de spits en als allergrappigste, weer Enoh in de basis. Als Zagreb nu nog niet wint.

Hihi en dan blijkt Enoh 1 van de beste spelers van het veld gister te zijn.

Wel opvallend trouwens hoe stil het achterin in dit topic is als Ajax wel eens een potje wint

happie

• 6253 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Edit: Vd Wiel Jongen, wat is er toch met je aan de hand? Dit is echt vreselijk. Deze dip neemt onderhand extreme vormen aan.

Daarom ff op de bank zetten. Laten merken, dat hij maar eens de strijd aan moet gaan met bijvoorbeeld Ligeon en als Boilesen fit is met Anita.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel opvallend trouwens hoe stil het achterin in dit topic is als Ajax wel eens een potje wint

Onzin natuurlijk. Was tijdens de wedstrijd ook gewoon veel rustiger dan normaal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Onzin natuurlijk. Was tijdens de wedstrijd ook gewoon veel rustiger dan normaal.

Het valt me op dat een aantal (niet jij, want jij was er) nu wegblijven. Het ging me overigens om na de wedstrijd.

Jammer dat er vanavond niks leuks op het programma staat. Marseille-Arsenal vind ik bepaald niet interessant. Dan liever donderdag weer, EL met Nederlandse teams.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Op zo'n manier. Ja, blijf je hebben. Er waren bepaalde users hier ook wat actiever bij de El Clasico copa del rey finale dan na de overige clasico's .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Not me, ik daag bij slechte resultaten ook wel op. Gister was ik overigens oprecht blij met de dikke winst van Madrid

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik verwacht zondag hier ook niet veel te zitten. Van een klassieker verliezen kan ik echt zo ziek zijn, en dat gebeurt wel regelmatig .

Spetie

• 38871 berichten
  • 8244 stemmen

Fijn resultaat voor het Nederlandse voetbal en niet verwacht moet ik zeggen. Alle Ajaxieden gefeliciteerd!

Zijn er trouwens mensen die net als ik niet echt een club supporteren?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ja, Ajax&Litmanen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ja, Ajax&Litmanen.

Klopt niet, ik heb een lichte voorkeur voor Feyenoord.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8244 stemmen

Grapjassen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Heb je ook geen club waarvoor je meer sympathie hebt? Ik kan het me echt niet inbeelden, voetbal volgen maar niet voor een bepaalde club te zijn.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heb je ook geen club waarvoor je meer sympathie hebt? Ik kan het me echt niet inbeelden, voetbal volgen maar niet voor een bepaalde club te zijn.

Dat is de taak van de vader, het doorgeven van club van vader naar zoon .

Spetie

• 38871 berichten
  • 8244 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jawel in Nederland heb ik sympathie voor De Graafschap en een beetje voor PSV.

In Europa maakt het me niet zoveel uit. De competities van Spanje en Engeland volg ik redelijk, maar verder geen specifieke club.

Komt daarnaast ook omdat ik veel meer met tennis en wielrennen heb, dat volg ik veel intensiever.

Big-T schreef:

Dat is de taak van de vader, het doorgeven van club van vader naar zoon .

Gaat van mijn kant niet lukken, ik heb twee dochters. En mijn vader is ook geen voetballiefhebber, dus vandaar misschien.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vrouwenvoetbal is wel populair aan het raken hoor! Misschien wordt 1 van je dochters wel de nieuwe Anouk Hoogendijk!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8244 stemmen

Gaat hem ook niet worden. Streetdance en tennis is het.

Anouk wie?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

(afbeelding)

Of ze kan voetballen is helemaal niet belangrijk!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8244 stemmen

Inderdaad en ik altijd maar denken dat voetbalsters lelijk waren. Hoe mis kon ik het hebben.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

"Van der Wiel zit in een dipje, maar dat komt wel weer goed"

Door PoyanMaghsoudi | 18 Oct 2011 om 23:36 | Bron: NOS |

Ajax wist dinsdagavond met 0-2 te winnen bij Dinamo Zagreb. Gregory van der Wiel speelde niet zijn beste wedstrijd en dat vond ook de coach van Ajax, Frank de Boer. Van der Wiel passte vooral veel ballen terug naar keeper Kenneth Vermeer, die een goede wedstrijd keepte.

De rechtsback speelde ook in de EK-kwalificatiereeks tegen Moldavie (1-0 winst) en Zweden (3-2 verlies) niet bepaald goed en ook in het Champions league-duel speelde hij zwakjes. Volgens de Boer zit de 28-voudig international in een dipje.

"Greg was vandaag niet al te best. Maar zo een speler moet je daar niet direct op afrekenen, hij weet zelf ook dat hij in een dipje zit. Greg speelt al jaren op een hoog niveau en mag best eens even uit vorm zijn. Dat komt wel goed. Het heeft geen zin om hem direct te gaan wisselen", aldus de keuzeheer.

Lees verder: "Van der Wiel zit in een dipje, maar dat komt wel weer goed" - Lees nu op SoccerNews.NL

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Had gisteravond een verjaardag en heb van de CL niks meegekregen. Maar wat ik van de samenvattingen en commentaren begrijp was het dik verdiend. Na het gelijkspel thuis tegen Lyon was deze winst noodzakelijk en die is ogenschijnlijk probleemloos binnengehaald. Goed gedaan dus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(afbeelding)

Of ze kan voetballen is helemaal niet belangrijk!

.

Vind het allemaal niks. Enige mooie vrouw in de voetbalwereld is Hope Solo, en dat is een keepster . Maar wel erg mooi.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ziet er toch wel lekker uit hoor, dat figuurtje. Op haar bovenbenen na dan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik word er niet warm van, maar kan door dat shirt komen .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik word er niet warm van, maar kan door dat shirt komen .

Van het land waar je geboren bent en je leven lang woont, bedoel je?

mikey

• 29000 berichten
  • 5148 stemmen

feyenoorders doen nog steeds niets met oranje?

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vind het allemaal niks. Enige mooie vrouw in de voetbalwereld is Hope Solo, en dat is een keepster . Maar wel erg mooi.

Misschien zit hier wat voor je tussen?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.