• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.796 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.163 acteurs
  • 200.631 gebruikers
  • 9.481.396 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt een pot voor hem ja .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heb film gekeken over vliegende draakjes, dat is meer mijn ding. Ga toch geen onbeduidende wedstrijdjes voetbal zitten kijken...

Wel leuk dat Ibrahimovich er uit ligt.

Maar de samenvatting biedt al meer spektakel dan gisteren de hele tweede helft.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

otherfool schreef:

Daar solliciteerde Van Persie al tijden naar en dat smoesje van ik hoorde het niet slaat nergens op. Prima dat de scheids optreedt tegen dit soort spelvervuilers.

Ik zie deze post net pas, slaat als een tang op een varken otherfool. Jij weet net zo goed als ik, dat deze scheids met zo'n beslissing op dat moment in de wedstrijd:

1) hij de wedstrijd totaal niet aanvoelt

2) hij de wedstrijd beslist i.p.v. de voetballers

3) Van Persies verklaring plausibel is

4) er nauwelijks tijd zat tussen zijn fluitsignaal en Van Persies schot

Uiteraard ben ik het wel met je eens dat Barca, ook toen ze 11 tegen 11 speelden, beter was en de 1-0 voorsprong verdienden.

Almunia was trouwens de beste man op het veld aan Arsenals zijde.

Dani Alves is trouwens echt een matige speler, de minste op het veld bij Barca.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Are you watching Arsenal hihi.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gewoon direct rood geven als je het doet om tijd te rekken en voorstaat. Als je achter staat of gelijk gewoon tijd erbij optellen en een vermaning. Lijkt me een prima regel.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Overigens vond ik het eeuwig walgelijke Barca publiek dat werkelijk elk balcontact van de tegenstander moest uitfluiten nog veel irritanter dan de wedstrijd of scheids, evenals die kotsopwekkende commentator en Egbers met zn blauwgrana doekje om zn snikkel.

Kos, ik kan het niet meer met je eens zijn (wat betreft dit deel van mijn quote), wat een vervelend publiek bij Barca, bah.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

rep_robert schreef:

Are you watching Arsenal hihi.

Hehe nee rep, ben net begonnen met het doorlezen van 20 pagina's posts van jullie

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, Roma en Milan eruit. Komende week Inter nog en we zijn weer Italie vrij bij het gehele Europese clubvoetbal!

Maar wat een droevig niveau zeg, allejesus wat was dit vanavond slecht.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Naomi Watts schreef:

Verschrikkelijke pot, wel lekker sfeertje. Congrats timbo.

Thanks. Was inderdaad niet om aan te zien maar vond het in tegenstelling tot commentator wel erg spannend .

Ben wel flink teleurgesteld in Van der Vaart. Zegt net na wedstrijd als je gewisseld wordt is dat altijd vervelend. Zal best. Maar soms moet je teambelang nu eenmaal even boven eigen belang stellen. Dit was zo'n moment. Voor het eerst en in tegenstelling tot Arsenal wel de laatste acht in CL halen dat is zoiets groots dat moet je als speler kunnen begrijpen. Even je teleurstelling verbijten en op die bank gaan zitten om samen met je teamgenoten iets historisch neer te zetten.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Gavranovich Wat een goal was dat geweest!

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, Roma en Milan eruit. Komende week Inter nog en we zijn weer Italie vrij bij het gehele Europese clubvoetbal!

Maar wat een droevig niveau zeg, allejesus wat was dit vanavond slecht.

Ik vond Tottenham nog wel goed uit de startblokken komen en Gavranovich zorgde voor enig spektakel bij Schalke, maar verder heb je gelijk. Het viel me ook tegen, maar ik vind het wel leuk dat er 2 "onbekende" teams door zijn. Ik verwacht m.n. nog meer van Tottenham.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Respekked schreef:

Gavranovich Wat een goal was dat geweest!

Erg slechte actie/keuze.

Stel je voor dat Valencia nog had gescoord. Hij had natuurlijk af moeten leggen op Raul.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Sorry hoor, maar zo maak ik ze ook op zaterdagmiddag. Niks bijzonders.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Erg slechte actie/keuze.

Stel je voor dat Valencia nog had gescoord. Hij had natuurlijk af moeten leggen op Raul.

Exact

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax-Spartak Moskou 2-1

PSV-Rangers 2-0

Twente-Zenit 0-1

Ik vind Zenit echt heel sterk. Denk dat Twente kansloos is. 2 Nederlagen. Ajax en PSV maken aardige kans op kwalificatie.

Ajax-Spartak Moskou 3-1

PSV-Rangers 4-1

Twente-Zenit 2-1

Ik blijf optimistisch, alhoewel, ik denk echt dat PSV dik over de Rangers kan heen walsen als ze maar gewoon blijven voetballen. Technisch zijn ze veel beter, maar fysiek delven ze het onderspit. Ajax draait lekker (nu Ham weg is ) en ik denk dat ze die Russen wel kapot kunnen spelen thuis. Twente gaat het erg zwaar krijgen (helemaal zonder Ruiz), maar ik gok op een paar geniale momenten van Janssen en/of een intikkertje voor Janko. Douglas kan voor versterking in de verdediging zorgen. Daarbij mist Zenit een aantal erg belangrijke aanvallende spelers!

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Erg slechte actie/keuze.

Niettemin een geweldige poging.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zenit moet het stellen zonder 'Bystrov en Semak'. Dat zijn toch echt zware jongens hoor. Ik geef Psv de meeste kans van de drie Nederlandse clubs, gevolgd door Ajax en dan Twente. Maar wat zou het fantastisch zijn als ze alle 3 doorgaan, en dat twee elkaar dan loten voor de 1/4 finale! Op z'n minst 1 Nederlandse club dan in de 1/2 finale.

Want om eerlijk te zijn, na deze ronde gaat het wel akelig moeilijk worden als ik de mogelijke clubs zo zie: Porto - Liverpool - Villarreal - Manchester City - Benfica.....

Je zou zelfs kunnen zeggen dat de Nederlandse clubs de zwakst mogelijke tegenstanders in deze 1/8 finale hebben gekregen

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ajax-Spartak Moskou 2-0

PSV-Rangers 3-0

Twente-Zenit 1-2

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Al blijft die van Suarez leuker

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax-Spartak Moskou 15-0

PSV-Rangers 0-10

Twente-Zenit (who gives a fuck )

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Pessimist Alhoewel, Kennedy is wel weg dus 15-0 zou wel kunnen ja.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zie Steek er ook nog wel een paar inkoppen morgen.

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Ben wel flink teleurgesteld in Van der Vaart. Zegt net na wedstrijd als je gewisseld wordt is dat altijd vervelend. Zal best. Maar soms moet je teambelang nu eenmaal even boven eigen belang stellen. Dit was zo'n moment.

Hij was er dan ook zichtbaar beschaamd over. Nee, hij heeft vanavond juist mijn sympathie gewonnen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Toch een heerlijk filmpje van Celtic, lekker dat hele stadion zien springen bij I Just Can't Get Enough of die massale Les Greques pogo bij ongeveer 2:20. Heerlijke beeldjes.

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2591 stemmen

Ik weet niet wat het is maar ik heb er geen goed gevoel over morgen...

Ajax - Spartak Moskou 0-0 dramatisch

PSV - Glasgow Rangers 1-1 knullig

FC Twente - FC Zenit 1-1 hangen en wurgen/boffen

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Ajax-Spartak Moskou 0-1 (Zelfoverschatting leidt tot nederlaag)

PSV-Rangers 3-1 (Moeten het makkelijk redden)

Twente-Zenit 1-0 (Vliegen er over 2 wedstrijden waarschijnlijk uit, maar thuis hebben ze een goede kans)

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Respekked schreef:

Niettemin een geweldige poging.

Ik had 'm verrot gescholden als ik een Schalke-supporter was geweest.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Apollinisch schreef:

Hij was er dan ook zichtbaar beschaamd over. Nee, hij heeft vanavond juist mijn sympathie gewonnen.

Dat was inderdaad enige positieve er aan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Ik zie deze post net pas, slaat als een tang op een varken otherfool. Jij weet net zo goed als ik, dat deze scheids met zo'n beslissing op dat moment in de wedstrijd:

1) hij de wedstrijd totaal niet aanvoelt

2) hij de wedstrijd beslist i.p.v. de voetballers

3) Van Persies verklaring plausibel is

4) er nauwelijks tijd zat tussen zijn fluitsignaal en Van Persies schot

Helemaal mee eens

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.