- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
3x scoren uit 0 kansen? Of denk je dat Busquets hem 3x in eigen goal had gelegd?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als telt helaas niet. Als Robben etc.etc. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
al had Persie allang niet meer op het veld mogen staan natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tegen elf man had ik het nog wel willen zien, Barca speelde tot de 55e minuut namelijk vrij weinig klaar.
. Benieuwd op welk inferieur tv kanaal jij gekeken hebt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Ik hoop dat Real Madrid morgen gewoon wint van Lyon. Niks mooiers dan Barcelona en Madrid tegen over elkaar in de Champions League.
De winnaar van die wedstrijd heeft het altijd verdiend.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Is er nu ook echt maar 1 persoon te vinden die echt gelooft dat Van Persie het fluitje niet hoorde? En dan de bal zo inschieten zeker, zo'n slechte spits is zelfs hij niet...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nogmaals, en lees nu goed mee, Abidal heeft niets te maken met Persie die door het lint ging. Dat was het moment daarvoor. Al zou jij wel voornamelijk vrouwenvoetbal gewend zijn, in dat geval heb je inderdaad gelijk.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
En 10 x 0 = ...
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
En 10 x 0 = ...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nogmaals, en lees nu goed mee, Abidal heeft niets te maken met Persie die door het lint ging. Dat was het moment daarvoor. Al zou jij wel voornamelijk vrouwenvoetbal gewend zijn, in dat geval heb je inderdaad gelijk.
Dat monster grijpt Van Persie zijn keel dicht en krijgt niet eens een kaart.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6147 stemmen
. Benieuwd op welk inferieur tv kanaal jij gekeken hebt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3310 stemmen
Is er nu ook echt maar 1 persoon te vinden die echt gelooft dat Van Persie het fluitje niet hoorde? En dan de bal zo inschieten zeker, zo'n slechte spits is zelfs hij niet...
Waarom niet? De scheids stond nog op de andere helft.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Al zou jij wel voornamelijk vrouwenvoetbal gewend zijn
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik kan me sowieso al 3 mogelijkheden van Villa voor me halen.
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Jullie zien Barca zeker nooit spelen, die domineren altijd 1 helft waarna ze de 2de helft problemen hebben en moe worden, wat logisch is met dat spel.
Dat speelde Arsenal de 1ste pot slim, wachten tot ze moe werden en daarna namen ze goed de overhand en scoorden 2 keer.
Nu deden ze dat weer, Barca lijkt altijd veel gevaarlijker dan ze zijn, arsenal had met een 1-1 stand in de 2 de helft nog alle kansen gehad. Maar die scheids was natuurlijk een leuke 12de man tegen 10.
Als Barca supporter zou ik de wedstrijd maar snel vergeten.
Overigens vond ik het eeuwig walgelijke Barca publiek dat werkelijk elk balcontact van de tegenstander moest uitfluiten nog veel irritanter dan de wedstrijd of scheids, evenals die kotsopwekkende commentator en Egbers met zn blauwgrana doekje om zn snikkel.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
4 doelpunten en toch een saaie pot. Snap werkelijk niet wat men hier zo aantrekkelijk aan vindt.
Saaie pot? 
Heerlijke pot dit. Alles zat erin. Geweldige combinaties, opstootjes (waar jij zo van houdt - in het gezicht slaan - bij de keel grijpen - bal wegtrappen - rode kaart - jij had met je broek omlaag moeten zitten kijken), schitterend, zelfs legendarisch doelpunt van Messi, spanning, gemiste kansen, etc. etc.
Het was niet altijd mooi, maar wat een heerlijk voetbalavondje weer.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Messi 1 minuut voor z'n kool, die had er al in gemoeten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Tuurlijk, ben de eerste om toe te geven dat Zuid Europeanen niet vies zijn van wat theater
. Al vind ik niets mis met vrouwenvoetbal hoor.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Tuurlijk hoorde hij het fluitje wel. Maar de scheids floot te laat, dan ben je al bezig met zo'n actie. Echt een enorm belachelijke tweede gele kaart.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Over vrouwen voetbal gesproken, dat is (in Nederland) helemaal aan het doodbloeden. Ook Utrecht is er nou mee gestopt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nederlands vrouwenelftal de finale al gespeeld tegen Canada trouwens?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Alves nog een paar x.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Een elftal dat alleen kan winnen door hermetisch een doel af te sluiten verdiend het altijd om te verliezen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Al vind ik niets mis met vrouwenvoetbal hoor.
.
Een elftal dat alleen kan winnen door hermetisch een doel af te sluiten verdiend het altijd om te verliezen.
Verdedigen is een onderschatte kunst.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Over vrouwen voetbal gesproken, dat is (in Nederland) helemaal aan het doodbloeden. Ook Utrecht is er nou mee gestopt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lul niet zo slap man. Lijkt me eerder dat jij vrouwenvoetbal gewend bent met dat juichen voor spelers die zich voor de kleinste scheet laten vallen.
Heb je gelijk in, hoe weet jij dat ik een damesvoetbalteam getraind heb?
Hij pakt 'm bij zijn keel, maar knijpt zijn keel dicht? Je kan het ook overdrijven. Al had dit idd wel geel mogen wezen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Jullie zien Barca zeker nooit spelen, die domineren altijd 1 helft waarna ze de 2de helft problemen hebben en moe worden, wat logisch is met dat spel.
Net als tegen Real Madrid dit seizoen zeker? 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6147 stemmen
Alves nog een paar x.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.