• 17.505 nieuwsartikelen
  • 182.789 films
  • 12.607 series
  • 34.918 seizoenen
  • 658.159 acteurs
  • 200.628 gebruikers
  • 9.480.895 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Tot de 11 tegen 10 vielen de 100% kansen wel mee ja. De keeper van Arsenal is wel man of the match wmb en dat zegt genoeg.

Pijnlijk toch altijd onze Twan .

Spetie

• 38871 berichten
  • 8515 stemmen

Het voetbal heeft gezegevierd vanavond! mooi Barca!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

jeroentjuhhhhh schreef:

(quote)
Nee ik in principe ook niet maar als ze de pil in grote hoeveelheden dagelijks innemen begint het toch wat afschrikwekkend te worden met al die haartjes .

(quote)

Verdedigen is een onderschatte kunst.

Dat ontken ik niet. Maar als het dé strategie is om een overwinning van een vorige wedstrijd veilig te stellen verdien je het naar mijn mening gewoon niet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij pakt 'm bij zijn keel, maar knijpt zijn keel dicht? Je kan het ook overdrijven. Al had dit idd wel geel mogen wezen.

Donkerrood. Heeft geluk dat Van persie nog een redelijk rustige jongen is. Nu hopelijk tegen Manchester en dan moet ie dat kunstje eens bij Rooney proberen, raakt ie niet meer levend van het veld af.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Spetie schreef:

Het voetbal heeft gezegevierd vanavond! mooi Barca!

Enough said.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Nederlands vrouwenelftal de finale al gespeeld tegen Canada trouwens?

Dat is morgen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Heeft geluk dat Van persie nog een redelijk rustige jongen is

Grapje zeker?

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Het valt me op dat Barcelona wel enorm slordig is. Ze lijken de scherpte te missen die ze twee jaar geleden hadden.

Het elftal is bijna onveranderd gebleven. De meeste spelers hebben alles al gewonnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nederlands Elftal speelt ook vanavond zie ik

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Tussen mogelijkheden en kansen zit nogal een verschil ... ik kan me echt nauwelijks iets dreigends herinneren uit de eerste helft.

Mwah die drie die ik noemde, waren twee keer 1 op 1 zelfs. Mogelijkheid is dus nogal een understatement.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Wat een debiel is die trainer van Roma. Totti op de bank zetten .

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Grapje zeker?

Nee, hij kon zich toch nog beheersen. Mijn eerste reactie in zo een situatie zou een vuist op zijn gezicht zijn. Je moet met je vuile poten van mijn keel afblijven.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Het valt me op dat Barcelona wel enorm slordig is. Ze lijken de scherpte te missen die ze twee jaar geleden hadden.

Het elftal is bijna onveranderd gebleven. De meeste spelers hebben alles al gewonnen.

Valt me ook op. Hun dodelijkheid was hun kenmerk voornamelijk. Al heeft het ontbreken van Puyol er ook wel mee te maken. Ook is het geen offensieve speler, maar zijn rol wordt toch wel ondergewaardeerd. Toch wel de sterkhouder.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Weer een prachtig voetbalavondje gehad. Barcelona op werkelijk alle fronten de baas. Ook qua duels werd Arsenal vooral de eerste helft compleet overklast (al stonden ze verdedigend wel prima). Wat dat betreft was het wel erg leuk dat Arsenal als een wonder op 1-1 kwam anders was het al een stuk eerder gespeeld.

Snap overigens kritiek op scheids van sommige totaal niet. Van Persie is natuurlijk gewoon oerstom. Je ziet aan zijn afwerken overduidelijk dat hij weet dat wat hij doet toch niet telt. En penalty was ook meer dan terecht. Nee prima scheids.

Kon me vooraf niet zo heel veel schelen wie er door zou gaan en had zelfs vooraf wat meer sympathie voor de underdog maar dan moet je het wel enigzins verdienen. Dat gold voor Arsenal vanavond totaal niet. Nee, dik tevreden met winst voor Barca. Al had een doelpuntjes van Afellay het helemaal af gemaakt.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Robin deedt het al op het WK meen ik me te herinneren.

WK 2010 Zuid-Afrika - WK: Nederland - Denemarken - nos.nl

Vanaf 6:05

Wat een clown, die Van Persie. Misschien eens het boetekleed aantrekken ipv over de (prima) scheidsrechter te miepen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Nee, hij kon zich toch nog beheersen. Mijn eerste reactie in zo een situatie zou een vuist op zijn gezicht zijn. Je moet met je vuile poten van mijn keel afblijven.

Dat straatjoch is nog steeds niet uit hem. De klap die hij later gaf is het bewijs daarvan. Het is geen Mexes maar nog steeds wel erg schandalig.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Beste elftal ooit ben ik het overigens ook mee eens. AC Milaan met de 3 Nederlandse sterren was trouwens ook een geweldig team.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Tussen mogelijkheden en kansen zit nogal een verschil ... ik kan me echt nauwelijks iets dreigends herinneren uit de eerste helft.

O sorry, je had het over de eerste helft.

Zoals ik al zei, Arsenal begon sterk en geconcentreerd achterin. Hielden het veld bijzonder klein, waar Barcelona veel moeite mee had. Maar je weet ook dat je die concentratie geen 90 minuten volhoudt tegen klasbakken als Messi, Xavi, Iniesta, Pedro en Villa. De kans op een steekbal is op die manier (klein maken van het veld) erg groot, net waar ze allemaal zo goed in zijn.

Het lijkt me sowieso geen discussie waard wie de betere ploeg was vandaag en de heenwedstrijd. Barcelona kan op bepaalde manieren bestreden worden, Arsenal deed het goed in de eerste helft. Maar er is ook nog een tweede helft. En met van Persie was de uitslag wel hetzelfde geweest. Daar ben ik van overtuigd.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8515 stemmen

timbo_ schreef:

Weer een prachtig voetbalavondje gehad. Barcelona op werkelijk alle fronten de baas. Ook qua duels werd Arsenal vooral de eerste helft compleet overklast (al stonden ze verdedigend wel prima). Wat dat betreft was het wel erg leuk dat Arsenal als een wonder op 1-1 kwam anders was het al een stuk eerder gespeeld.

Snap overigens kritiek op scheids van sommige totaal niet. Van Persie is natuurlijk gewoon oerstom. Je ziet aan zijn afwerken overduidelijk dat hij weet dat wat hij doet toch niet telt. En penalty was ook meer dan terecht. Nee prima scheids.

Kon me vooraf niet zo heel veel schelen wie er door zou gaan en had zelfs vooraf wat meer sympathie voor de underdog maar dan moet je het wel enigzins verdienen. Dat gold voor Arsenal vanavond totaal niet. Nee, dik tevreden met winst voor Barca. Al had een doelpuntjes van Afellay het helemaal af gemaakt.

Prima samenvatting van de wedstrijd.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Grapje zeker?

Van Persie kan een gemene jongen zijn, maar laten we het niet overdrijven. Ongeveer een kwart van de voetballers kan gemeen zijn. Van Persie hoort daarbij, niets meer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

WK 2010 Zuid-Afrika - WK: Nederland - Denemarken - nos.nl

Vanaf 6:05

Wat een clown, die Van Persie. Misschien eens het boetekleed aantrekken ipv over de (prima) scheidsrechter te miepen?

. Doet ie echt vaak.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Nomak schreef:

een minuut eerder werd zijn keel toegeknepen en de scheidsrechter laat het gewoon begaan. Leuk is dat.

Dichtgeknepen nog wel. Overdrijven is ook een vak en dat beheers jij overduidelijk goed

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Van Persie kan een gemene jongen zijn, maar laten we het niet overdrijven. Ongeveer een kwart van de voetballers kan gemeen zijn. Van Persie hoort daarbij, niets meer.

Mwah, een cursus anger management kan echt geen kwaad bij hem hoor.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

moviemafketel schreef:

Beste elftal ooit ben ik het overigens ook mee eens. AC Milaan met de 3 Nederlandse sterren was trouwens ook een geweldig team.

Met afstand het beste team ooit.

Ook een tikkie beter dan Ajax '94/'95.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Dichtgeknepen nog wel. Overdrijven is ook een vak en dat beheers jij overduidelijk goed

Barca fans zijn daar echter nog veel beter in, een nationale orgie is er niks bij. Maar goed, dit soort gekleurde brillen discussies zijn zwaar vermoeiend.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Spetie schreef:

Dat van Cantona ooit was toch iets anders.

Bedoelde deze:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Veel betere reactie van die scheids in dat filmpje van fool. Gewoon vermaning, klaar en weer doorballen. Nog een keer irri doen? rood.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Mwah, een cursus anger management kan echt geen kwaad bij hem hoor.

Vond die eerste kaart erg onprofessioneel. Die tweede was ook dom, maar blijf erbij dat de scheids ook fout zat met zijn (te) late fluitsignaal. Hij stond ook nog eens te ver weg. Met dit soort acties moet je meer nuance inbrengen. Dat deed de scheids niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Met afstand het beste team ooit.

Ook een tikkie beter dan Ajax '94/'95.

Toen ik het bericht plaatste dacht ik ook meteen dat team erbij ja. Was natuurlijk voor die tijd ook ver voor op andere clubs qua voetbal.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Shaktar is trouwens mijn cluppie deze CL, wat zou het fantastisch zijn als dat team de cup wint

Eeeeh Tommie weet niet dat Kiev ook in de Oekraïne ligt...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.