• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.794 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.208 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Speelt er overigens iemand uit Oekraïne bij Shaktar? Ook geen gezicht eigenlijk allemaal van die Brazilianen met handschoentjes. Je moet robuuste kerels hebben die wodka drinken in de rust.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

WK 2010 Zuid-Afrika - WK: Nederland - Denemarken - nos.nl

Vanaf 6:05

Wat een clown, die Van Persie. Misschien eens het boetekleed aantrekken ipv over de (prima) scheidsrechter te miepen?

Die vond ik veel stommer. Maar goed, hadden ze de vuvuzela maar niet in het stadion moeten laten. Dan mag je ze ook als smoes gebruiken. Dat pokkuh-lawaai. Ik was ze al bijna vergeten, overigens.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

otherfool schreef:

Shaktar is trouwens mijn cluppie deze CL, wat zou het fantastisch zijn als dat team de cup wint

Eeeeh Tommie weet niet dat Kiev ook in de Oekraïne ligt...

Vergeten dat Barcelona ook meedoet?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Bedoelde deze:

(embed)

Ja ok die inderdaad vergelijkbaar, maar kende ik nog niet.

Fantastische tackle trouwens op die supporter.

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het lijkt me sowieso geen discussie waard wie de betere ploeg was vandaag en de heenwedstrijd.

Nee, inderdaad, maar daar ging het me ook niet om. Ik zei enkel dat ik het nog wel had willen zien als het 11 tegen 11 was gebleven, en daar blijf ik bij.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Speelt er overigens iemand uit Oekraïne bij Shaktar? Ook geen gezicht eigenlijk allemaal van die Brazilianen met handschoentjes. Je moet robuuste kerels hebben die wodka drinken in de rust.

15 van de 27. Wordt allemaal nogal overdreven dat er geen Oekraïners spelen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik zag er net amper 1 in het veld staan namelijk.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Nee, inderdaad, maar daar ging het me ook niet om. Ik zei enkel dat ik het nog wel had willen zien als het 11 tegen 11 was gebleven, en daar blijf ik bij.

Het was eigenlijk niet eens tegen jou bedoelt.

Natuurlijk had Arsenal nog een kans, zolang Barcelona niet scoort. Maar je hebt het over Barcelona, dat de eerste 55 minuten weinig lieten zien. Wat heeft van Persie in hemelsnaam laten zien in die minuten?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik zag er net amper 1 in het veld staan namelijk.

Stonden er 4 in het veld zie ik in de line-up.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet veel dus. In zo'n koud gebeuren allerlei Zuid-Amerikanen zien. Het plaatje klopt gewoon niet voor mij, snap je?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vergeten dat Barcelona ook meedoet?

Oh jee, ik ben helemaal niet pro Barca hoor. Kan mij het schelen.

Maar die arme mensen in de Oekraïne gun ik graag zo'n mooie titel, ja dat lijkt me mooi. Zo'n oliesheik die rare Brazilianen koopt en daarmee alles wint, het heeft wel wat. Ik ga ze vanaf nu fanatiek supporteren!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben het met je eens hoor. Inteelt clubje .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Oh jee, ik ben helemaal niet pro Barca hoor. Kan mij het schelen.

Maar die arme mensen in de Oekraïne gun ik graag zo'n mooie titel, ja dat lijkt me mooi. Zo'n oliesheik die rare Brazilianen koopt en daarmee alles wint, het heeft wel wat. Ik ga ze vanaf nu fanatiek supporteren!

Bedoelde meer dat ze niet veel kans maken tegen dit Barcelona. Of het moet in de koude oorlog gebeuren daar, in Oekraïne.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bedoelde meer dat ze niet veel kans maken tegen dit Barcelona. Of het moet in de koude oorlog gebeuren daar, in Oekraïne.

Er zijn gekkere dingen gebeurd!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Quido schreef:

Het was 11 tegen 11 en 1-1. Dacht op dat moment voor eerst vanavond dat Arsenal door zou gaan. Doodzonde dat Van Persie dat met één bal aan diggelen schopt. Ik zou als Wenger of ploeggenoot zijnde woest zijn op Van Persie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En hij zou eerst helemaal niet mee kunnen doen. Rare krachten in de sport altijd.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Tuurlijk, eerst word je door je tegenstander bij je strot gegrepen en krijg JIJ geel bij een veeeeeeeel mindere overtreding en vervolgens schiet je de bal in een flitsaanval op goal als de scheids 1 seconde heeft afgeblazen. Ja echt heel verwijtbaar .

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Ongelofelijk dom van Van Persie, echt niet te filmen. Twee keer zo onprofessioneel. Al had de scheids die 2e van mij niet perse hoeven geven. Ik heb vriend Alves ook vaak genoeg nog net dat passje zien geven nadat hij teruggefloten werd voor buitenspel. Dan zou dat ook geel moeten zijn. En Abidal die Persie bij de keel grijpt. Zeker geel. Consistentie was ver te zoeken bij de scheids.

En Fabregas, wat denk je wel niet een blind hakje rand 16??

Tot dat hakje kon Barca echt heel weinig. Echt gevaar stichten lukte niet en ze kwamen amper tot een uitgespeelde kans. Misschien 1? En een bal op de paal?

Eeuwig zonde dat de twee grote namen van Arsenal het in deze wedstrijd zo enorm af lieten weten. Arsenal heeft het weer eens aan zichzelf te danken, al ben ik niet blij met sommige beslissingen van de scheids.

Fiasco van het jaar dit en dit zal psychologisch wel het einde van het seizoen zijn.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Komaan Kos. Je kunt toch duidelijk aan zijn afwerken zien dat hij prima weet dat hij niet doormocht. En al vaker gezegd. De ene overtreding pleit de andere niet vrij. Vasthouden Marcelo pleit Vertonghen niet vrij van slaan, Op tenen staan Enoh pleit Afellay niet vrij van elleboog, naschoppen op Rafael pleit hem niet vrij van waanzinnige sliding tegen Liverpool en bij keel vasthouden Keita pleit Van Persie niet vrij van domme overtreding.

En ja er is maar één iemand die zich nederlaag persoonlijk aan mag rekenen en dat is Van Persie. Kan je heel zielig voor de camera doen maar zou toch echt beter eens goed kunnen nadenken of hij zelf wel zo slim bezig was.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Er zijn gekkere dingen gebeurd!

Ben je opeens tegen het voetbal?

Is er eindelijk een team dat écht oogstrelend voetbal laat zien (3 klasses beter dan het Duitsland van het afgelopen W.K.) en dan kies je voor een paar bij elkaar gekochte Brazilianen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

3 klasses beter dan het Duitsland van het afgelopen W.K.

Nog niet eens misschien.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Laatste 'gal': Bendtner, die bal moet je toch gewoon rammen??!!!!

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Respekked schreef:

Eeuwig zonde dat de twee grote namen van Arsenal het in deze wedstrijd zo enorm af lieten weten.

Fabregras laat het bijna altijd afweten in de echte topwedstrijden.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Respekked schreef:

Laatste 'gal': Bendtner, die bal moet je toch gewoon rammen??!!!!

Absoluut.

Was wel één van de meest gestolen "overwinningen" ooit geweest.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha NR heeft denk ik echt zijn hele kamer volhangen met Barca-posters.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Twee lichtpuntjes gezien. 1) Almunia toont zich een waardig vervanger. Al zal hij altijd een grabbelaar blijven. En 2) Jack Wilshere, enige die er nog iets van probeerde te maken.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Absoluut.

Was wel één van de meest gestolen "overwinningen" ooit geweest.

Dat is waar, maar als je zo'n kans krijgt, en je bent spits van Arsenal, moet-ie gewoon hangen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

moviemafketel schreef:

Haha NR heeft denk ik echt zijn hele kamer volhangen met Barca-posters.

Nee, valt mee.

Was wel voor Barcelona, maar tijdens wedstrijden krijg ik sympathie voor de underdog. Stiekem hoopte ik nog op een doelpunt van Arsenal. Maar dan had ik daarna weer op een goal van Barca gehoopt. Buiten Feyenoord ben ik vrij neutraal.

Hoewel Barcelona wel mijn grootste voorkeur heeft buiten Nederland. Net als AC Milan, Liverpool (maar ook Arsenal) en vroegah PSG.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Respekked schreef:

Arsenal heeft het weer eens aan zichzelf te danken, al ben ik niet blij met sommige beslissingen van de scheids.

Al kregen ze die 1-1 natuurlijk cadeau. Want in principe was de wedstrijd toen al gespeeld.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Feyenoord en Barca, blijf het altijd interessant vinden dat je voor zulke verschillend ingestelde ploegen kan zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.