• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.795 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.247 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Haha NR heeft denk ik echt zijn hele kamer volhangen met Barca-posters.

Die van Iniesta zie ik er niet echt hangen eigenlijk .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Daar hangt de teen van Casillas voor denk ik

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Al kregen ze die 1-1 natuurlijk cadeau. Want in principe was de wedstrijd toen al gespeeld.

Wellicht. Maar als Fabregas geen hakje doet op de 16 is het gewoon brilstand bij rust. En ligt alles nog open.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

moviemafketel schreef:

Feyenoord en Barca, blijf het altijd interessant vinden dat je voor zulke verschillend ingestelde ploegen kan zijn.

Waarom?

Momenteel spelen ze oogstrelend voetbal. Daar moet iedere voetballiefhebber toch van houden? Kan niet begrijpen dat je daar geen fan van bent. En nu over Barca......

Toen ik als klein jochie met m'n grote broer mee ging naar de Kuip was ik meteen verkocht. Heb het Hand in Hand uit m'n hoofd geleerd en ben het nooit meer vergeten.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die van Iniesta zie ik er niet echt hangen eigenlijk .

Daar hangen sinds juli 50 dartpijlen in.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bedoel meer het vechtvoetbal met strijd van Feyenoord en het voetballende fluwelen spel als van een Barca. Dat je als feyenoorder van Liverpool houdt snap ik dan wel weer uiteraard.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ik begreep je punt wel, hoor.

Ik houd van vechtvoetbal én van oogstrelend voetbal. Niet dat Feyenoord de afgelopen 15 jaar echt vechtvoetbal speelt, overigens.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Nomak schreef:

Nog niet eens misschien.

Nee een niveautje of vier komt meer in de buurt. Best aardig ploegje dat Duitsland maar daar zouden Barcelona en wel meer clubteams natuurlijk gewoon van winnen.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Iedereen kon natuurlijk zien wat een huichelaar die van Persie is. Het lijkt wel alsof alle ex-Feyenoorders deze week zich misselijk gedragen. Eerst Kuijt, nu van Persie. Een beetje het publiek de schuld geven bij die rode kaart De hele wedstrijd hoort iedereen het gefluit van die scheidsrechter en toevallig op dat moment niet? Het feit(!!!!!!!!) dat van Persie niet eens baalt nadat hij dat schot mist zegt al genoeg dat hij al WIST dat de scheidsrechter had gefloten. Ik zei gelijk al die krijgt geel en hupsakee, hij kreeg geel. Misschien wat overdreven, maar je kon er op wachten. Gewoon oliedom en 100% bewust van Robintje.

Voor de rest had Arsenal natuurlijk nergens recht op, 19 schoten voor Barca en 0(!!) schoten voor Arsenal. Toch beschamend eigenlijk. Met wat meer geluk had Barca er nog tien ingeknald. Jammer dat Alves ze maar slecht bleef voorgeven vanaf de zijkant want hij kwam er wel minstens 10 keer achterlangs.

Al met al 90 minuten topvermaak met een dikverdiende winnaar. De rode kaart deed er niet eens toe want ik heb voor en na de rode kaart eigenlijk geen enkel verschil in spelbeeld gezien. Iemand anders wel?

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

. Doet ie echt vaak.

Inderdaad.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Al met al 90 minuten topvermaak met een dikverdiende winnaar. De rode kaart deed er niet eens toe want ik heb voor en na de rode kaart eigenlijk geen enkel verschil in spelbeeld gezien. Iemand anders wel?

Dat topvermaak vind ik allemaal wel meevallen. Som lag het tempo erg hoog en dan was Barcelona er al gauw doorheen, maar over het algemeen was het toch wel een trage wedstrijd. En dan nagaan dat er bij een rode kaart en een penalty al gelijk gesproken wordt van topvermaak. Dan zie ik liever een superspannende wedstrijd tussen twee eredivisieclubs die er vol voor gaan waar het iets van 3-3 wordt.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

De 90 minuten waren razendsnel voorbij, ik heb me gewoon prima vermaakt. Dat het voor jou geen topvermaak is is dan jammer. Kijk dit weekend maar weer is de Eredivisie, een stuk lager tempootje hoor En het kon nog spannend worden, Arsenal hoefde maar 1 keer te scoren. Dat moment van Bendtner scheten veel mensen hem wel denk ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Inderdaad.

(embed)

Dit soort dingen bedoel ik nou. En dan zeggen dat het zo'n rustige jongen is. Anger management is echt wel op zijn plaats. Een psychotisch ongeleid projectiel is het.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

Iedereen kon natuurlijk zien wat een huichelaar die van Persie is. Het lijkt wel alsof alle ex-Feyenoorders deze week zich misselijk gedragen. Eerst Kuijt, nu van Persie. Een beetje het publiek de schuld geven bij die rode kaart De hele wedstrijd hoort iedereen het gefluit van die scheidsrechter en toevallig op dat moment niet? Het feit(!!!!!!!!) dat van Persie niet eens baalt nadat hij dat schot mist zegt al genoeg dat hij al WIST dat de scheidsrechter had gefloten. Ik zei gelijk al die krijgt geel en hupsakee, hij kreeg geel. Misschien wat overdreven, maar je kon er op wachten. Gewoon oliedom en 100% bewust van Robintje.

Er zat 1 seconde tussen het fluitsignaal en het schot.

Daar mag je geen tweede geel voor geven. Grote fout van de scheids.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dit soort dingen bedoel ik nou. En dan zeggen dat het zo'n rustige jongen is. Anger management is echt wel op zijn plaats. Een psychotisch ongeleid projectiel is het.

Pffff. Een nieuw otherfooltje is geboren.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Pffff. Een nieuw othefooltje is geboren.

Dat beschouw ik dan maar als een compliment.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Dat mag je doen, maar het was niet tegen jou gericht.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3310 stemmen

Psychotisch. Dat is ook zo'n lekker ongenuanceerd trollwoord.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat mag je doen, maar het was niet tegen jou gericht.

Oke. Mij fout. Dan bedoel je NW waarschijnlijk, maar dan snap ik de vergelijking niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Pffff. Een nieuw otherfooltje is geboren.

Dit komt structureel terug bij meneer van Persie hoor. Dat ie voor mijn club heeft gespeeld zorgt echt niet voor verzachtende omstandigheden. Hij is echt niet goed bij zijn hoofd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BoordAppel schreef:

Psychotisch. Dat is ook zo'n lekker ongenuanceerd trollwoord.

Nee hoor. Hij bewijst het toch al keer op keer. Het enige trollwoord dat er bestaat is troll zelf.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Alsof hij een baby heeft dood heeft geschopt.... het enige wat hij deed was die bal een schop geven, ergens 40 minuten voor tijd.... Om dan iemand voor een psychotisch ongeleid projectiel uit te maken......

Wat heeft hij je ooit misdaan?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsof ie mij wat aangedaan moet hebben? Vaak genoeg dat ie rare dingen doet, zoals dat filmpje van Spetie. Gaat werkelijk nergens over.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Buiten dat was de actie van Abidal natuurlijk 20 keer idioter.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3310 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee hoor. Hij bewijst het toch al keer op keer. Het enige trollwoord dat er bestaat is troll zelf.

Dan heb je dus echt geen flauw idee wat psychotisch inhoudt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

O jawel hoor. Een belangrijk symptoom zijn verstoorde emoties, het niet passend kunnen reageren. Laat hij daar nou net last van hebben. Zelfde geldt voor zijn perceptie van de werkelijkheid.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Die rode kaart voor Van Persie bewijst maar weer eens de corruptie in de Champions League. Kijk er daarom al een paar jaar niet meer naar. Maar toch denk ik dat het uiteindelijk een Engelse club wordt. Mocht Chelsea dit jaar de winnaar worden, dan heb ik het al voor de derde keer op rij correct voorspeld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

O jawel hoor. Een belangrijk symptoom zijn verstoorde emoties, het niet passend kunnen reageren. Laat hij daar nou net last van hebben. Zelfde geldt voor zijn perceptie van de werkelijkheid.

Nee, jij zou niet boos en vol onbegrip reageren als je voor zo'n actie een tweede geel kreeg.....

Filmpje van Spetie is gewoon dom, heeft weinig met psychotisch te maken, hij laat zich gewoon makkelijk op de kast jagen. Beetje dom, niet meer dan dat. (Overigens vind ik het los van de gevolgen gezien wel een toffe actie. )

Quido

• 14650 berichten
  • 6147 stemmen

Natuurlijk is het belachelijk om iemand een tweede gele kaart voor zoiets te geven, maar je kunt mij niet wijsmaken dat ie niet wist dat er al gefloten was.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Die rode kaart voor Van Persie bewijst maar weer eens de corruptie in de Champions League. Kijk er daarom al een paar jaar niet meer naar. Mocht Chelsea dit jaar de winnaar worden (sowieso wordt het een Engelse club), dan heb ik het al voor de derde keer op rij correct voorspeld.

Ik volg je niet helemaal.

Er wint sowieso een Engelse club + de CL (FIFA) is corrupt?

Arsenal is volgens jou benadeeld en dat is een Engelse club.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.