- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Natuurlijk is het belachelijk om iemand een tweede gele kaart voor zoiets te geven, maar je kunt mij niet wijsmaken dat ie niet wist dat er al gefloten was.
1 Seconde.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3310 stemmen
O jawel hoor. Een belangrijk symptoom zijn verstoorde emoties, het niet passend kunnen reageren. Laat hij daar nou net last van hebben. Zelfde geldt voor zijn perceptie van de werkelijkheid.
Nee dus. Een begrip als dat wordt echt veel te vaak lichtzinnig gebruikt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee dus. Een begrip als dat wordt echt veel te vaak lichtzinnig gebruikt.
No shit Sherlock. Als je nog niet eens tussen de regels door kan lezen houdt het al snel op.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Moet je er maar niet van zulke superrelatieven ingooien. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Arsenal slaagde er perfect in het spel van Barcelona te ontregelen tot die sukkel van een Fabregas meent in de 16 meter een hakje te moeten geven. Een onvergeeflijke blunder. Na de snelle 1-1 aan het begin van de tweede helft fluit de scheidsrechter de wedstrijd helemaal kapot door volledig ten onrechte van Persie een tweede gele kaart te moeten geven. Dan heb je geen enkel gevoel voor de wedstrijd. Wat een kater is dit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, jij zou niet boos en vol onbegrip reageren als je voor zo'n actie een tweede geel kreeg.....
Hij wist best dat er al gefloten wordt. Dat zie je al als ie die bal naast schiet. Totaal geen emotie.
) Last van overdreven reageren heeft ie wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moet je er maar niet van zulke superrelatieven ingooien.
Ik verwacht dat jullie wel snappen dat ik het niet letterlijk bedoel
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk is het belachelijk om iemand een tweede gele kaart voor zoiets te geven, maar je kunt mij niet wijsmaken dat ie niet wist dat er al gefloten was.
Ik geloof dat hij het ook wel gehoord had, maar als je zo op snelheid bent en in je actie zit is het ook niet heel raar dat hij de bal een trap geeft. Het blijft tenslotte voetbal. Daarbij staan en minimaal 8 ballenjongens klaar met een bal, dus enige tijdwinst levert het ook niet op. Gewoon erg kinderachtig, zo niet dubieus van de scheids. Waarschuwende blik was de juiste reactie geweest....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht dat jullie wel snappen dat ik het niet letterlijk bedoel
.
OK, dus eigenlijk vind je Van Persie een toffe en normale peer? En vind je het ook absurd van de scheids. Bedoel je dat?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk had van Persie zich niet zo moeten laten opfokken in de eerste helft. Dat hij bij zijn strot gepakt werd is deze vreselijke scheidrechter en zijn assistenten echter ook ontgaan.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8516 stemmen
Nee, jij zou niet boos en vol onbegrip reageren als je voor zo'n actie een tweede geel kreeg.....
Filmpje van Spetie is gewoon dom, heeft weinig met psychotisch te maken, hij laat zich gewoon makkelijk op de kast jagen. Beetje dom, niet meer dan dat. (Overigens vind ik het los van de gevolgen gezien wel een toffe actie.
)
Psychotisch is misschien wat overdreven, maar hij heeft wel een kort lontje en is inderdaad niet zo'n slimme volwassen speler, zoals men bijvoorbeeld op het EK in 2008 nog beweerde.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8516 stemmen
Natuurlijk had van Persie zich niet zo moeten laten opfokken in de eerste helft. Dat hij bij zijn strot gepakt werd is deze vreselijke scheidrechter en zijn assistenten echter ook ontgaan.
Klopt, Abidal had ook minimaal geel moeten krijgen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kort lontje heeft hij zeker. Vind ik altijd een pre als spelers een kort lontje hebben.
Zorgt voor leuke tv. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8516 stemmen
Ik volg je niet helemaal.
Er wint sowieso een Engelse club + de CL (FIFA) is corrupt?
Arsenal is volgens jou benadeeld en dat is een Engelse club.
Hij is ook niet te volgen. Hij vindt Japanse films niks, maar heeft er wel eentje in zijn top 10 staan. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8516 stemmen
Kort lontje heeft hij zeker. Vind ik altijd een pre als spelers een kort lontje hebben.
Zorgt voor leuke tv.
Natuurlijk dat is ook vermakelijk, dat ben ik zeker met je eens. Het kan alleen weleens nadelige gevolgen voor je club hebben. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Onvoorstelbaar dat de twee beste spelers van Arsenal hun club gisteren zo in de steek hebben gelaten. Er had echt meer ingezeten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
OK, dus eigenlijk vind je Van Persie een toffe en normale peer? En vind je het ook absurd van de scheids. Bedoel je dat?
Overdrijf het nou niet. Blijf het een onsportief misselijk kereltje vinden.
De tweede geel vind ik terecht. Al had ie voor het klap in het gezicht als rood moeten hebben.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mag ik vooral Nomak, Jeroen en kos enorm bedanken voor hun prachtige gehuil en geklaag in de voorgaande 10 pagina's?
Enorm mee vermaakt, maakt de verdiende winst van Barca alleen maar mooier.
De feiten: doelkansen 19-0; balbezit rond de 70-30.
Hoe kan iemand in godsnaam de winst onverdiend noemen? Barca deklasseerde Arsenal voetballend volledig. Arsenal is een nietig dwergje vergelijken met Barca. Gister constateerde ik dat Barca niet eens meer de Europese top genoemd mag worden. Het is iets wat daar ver boven zit, maar daar is nog geen naam voor.
Enorm genoten van de wedstrijd (pas om half 12 gekeken na een verjaardag hehe) met een heerlijk combinerend Barca. Het kwijl liep uit mijn mond bij die 1-0 en 2-1. Wauw! Arsenal had mazzel met die eigen goal, deden ze nog even mee. Wel erg jammer dat v Persie rood kreeg. Beetje overdreven, helemaal bij zo'n affiche. Maargoed, ik zag v Persie eerder die wedstrijd ook al Messi vies schoppen en Alves slaan. Dus wat dat betreft nog een soort gerechtigheid dan...
Barca was in Londen ook al 70 minuten superieur. Gelukkig werd het vanavond wel in positieve cijfers uitgedrukt 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3310 stemmen
No shit Sherlock. Als je nog niet eens tussen de regels door kan lezen houdt het al snel op.
Jij hebt nogal moeite om tussen de regels door te schrijven. Je bedoelt het namelijk nogal letterlijk hier. Beter over je woordkeuze nadenken de volgende keer.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Toch best knullig om 16 kansen te missen en ook nog eens een eigen goal te maken....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Pas na de scheidsrechterlijke dwaling was het een kat en muis spel. Maar de verafgoding van Barcelona bij sommigen hier kent geen grenzen. Dus het heeft geen enkele zin daar nuchter een kritische kanttekening bij te plaatsen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij hebt nogal moeite om tussen de regels door te schrijven. Je bedoelt het namelijk nogal letterlijk hier. Beter over je woordkeuze nadenken de volgende keer.
Jij zal het wel beter weten
. Ik ga er op letten, ik zal een speler die vaker op de grond ligt dan op zijn benen staan ook geen pussy noemen. Moet ik straks aan jou nog gaan verklaren waarom ik hem een poes of een kutje vindt. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Toch best knullig om 16 kansen te missen en ook nog eens een eigen goal te maken....
True. Bij Barcelona overdrijven ze dat rond tikken wel eens. Je ziet bv bijna nooit iemand daar eens van afstand op de goal schieten. Liever tikken ze in de 16 van de tegenstander de bal nog eens 20 keer rond.
Maar neemt niet weg dat de winst echt 100& verdiend was. Niet 1% was terecht geweest voor een Arsenal zege.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Pas na de scheidsrechterlijke dwaling was het een kat en muis spel.
1e helft gemist, Stevie Wonder?
Er waren minuten dat Arsenal niet eens een bal van hun eigen helft afkreeg. Arsenal werd vanaf de 1e minuut tot de laatste minuut opgejaagd. En de rode kaart hielp na de rust mee, maar het spelbeeld was sowieso heel de wedstrijd hetzelfde.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de eerste helft zeker niet gemist. Barcelona had inderdaad vrijwel altijd de bal. Maar Arsenal maakte de ruimte tussen de linies heel klein waardoor ze desondanks controle bleven houden. Vreselijk dat het op deze manier moet. Blijkbaar moet Barcelona van de Uefa dit seizoen de CL winnen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Viel wel mee Litmanen. Arsenal probeerde de 0-0 vast te houden en deden dat zeer goed door het veld bijzonder klein te houden. Barcelona had hier niet echt een antwoord op.
Ik ben er overigens wel van overtuigd dat het zonder die rode kaart ook wel 3-1 was geworden. Zo verdedigen als Arsenal in de 1e helft hou je nooit 90 minuten vol tegen dit Barcelona - met al zijn steekballen. In de tweede helft was er ook weinig sprake meer van een klein veld, ook niet toen Arsenal op 1-1 kwam.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb de eerste helft zeker niet gemist. Barcelona had inderdaad vrijwel altijd de bal. Maar Arsenal maakte de ruimte tussen de linies heel klein waardoor ze desondanks controle bleven houden. Vreselijk dat het op deze manier moet. Blijkbaar moet Barcelona van de Uefa dit seizoen de CL winnen.
Inderdaad, vreselijk dat het op deze manier moet. Wat een laffe haas is die Wenger toch zeg (met overigens een belachelijk lelijke clubjas aan
, net een potloodventer) dat hij de speelstijl van Arsenal verloochende en extreem laf achterin bleef hangen. Het was net Barca-Inter van vorig jaar. Alleen is Inter altijd laf en had ik dit niet van Arsenal verwacht. Daardoor is de winst extreem verdiend. 1 volledige wedstrijd en 70 minuten van de andere wedstrijd waren volledig voor Barca. Slechts 20 minuten voetbalde Arsenal mee over 2 duels.
Arsenal, you are the weakest link. Goodbye! 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daar ben ik dus pertinent niet van overtuigd. Maar zonder de noodzakelijke elfde man ging het helemaal mis. Arsenal is nu éénmaal geen Inter van vorig seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Was gewoon een slimme en tactische zet van Wenger. Vrijuit voetbal in tegen Barcelona in Camp Nou is zelfmoord. Ze hoefden ook niet, want ze stonden voor met 2-1.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Was gewoon een slimme en tactische zet van Wenger.
Met als gevolg uitschakeling. Iedereen tevreden. Wenger had zijn tactiek, Barca is verder in de CL.
Waarom denk je dat jongens als v Persie zo gefrustreerd rondliepen? Die hebben geen bal gehad en waren natuurlijk enorm geirriteerd daarover.
Ik snap ook wel dat je Barca niet vol op de aanval moet bestrijden, maar deze verkapte cattanacio van Wenger vroeg om een pak slaag. Het is dat Barca vele kansen niet benutte, anders was het 6-1 geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.