- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
WRONG!
De schoonheid van het voetbal zit hem in het perfect uitvoeren van het spelletje. Dat wat jij erbij wilt hebben zijn puur de randzaken. Wat overigens ook heel belangrijk is en het ook zo leuk maakt, maar niet het doel van voetbal. Als je die randzaken van jou vermengt met waar het voor bedoeld is heb je opzich ook het perfecte potje. Maar om een ploeg af te kraken die de essentie van het voetbal etaleert en omdat anderen dat niet kunnen bijbenen vind ik gewoon zwak. Eerder een zwaktebod van andere ploegen dan die van Barca.
Nee, right!
Wat is nu leuker om te zien? Een trein die perfect over het spoor rijdt, of eentje die ontspoort en zich in een paar lege huizen boort?
Zoals ik al aangaf vind ik perfectie vaak saai. Het zijn juist de fouten en randzaken die dingen interessant maken. Het doel van het voetbal is wat mij betreft om te entertainen (voor de amateur om gezond bezig te zijn en voor de prof om te winnen). Als jij het zo goed speelt dat de spanning verdwijnt entertain je niet ,dan wordt het saai. Verder heb ik zelden sympathie voor de gedoodverfde winnaar (wederom, is saai als die ook wint), dat ik dus tegen Barca support is niet zo gek. Zal ook nergens ontkennen dat het knap is, maar leuk of boeiend vind ik het dus niet.
p.s. het feit dat Barca alles zo overtuigend wint komt omdat ze strijd en emotie tonen, kijk gisteren maar. Elke afvallende bal uit de 16 meter zaten ze er vol op. Zelfde geldt bij het vroeg storen van de Arsenal opbouw. Lijkt me toch ook strijd en emotie? Een paar opstootjes. Eigenlijk genoeg ingrediënten voor jou om het leuk te vinden.
Nee, want ik ben tegen Barca, het is nooit leuk als de partij die je wil zien verliezen goed bezig is. Verder geven ze te tegenstander weinig kans, waardoor ik het een saaie pot vind. Erg jammer ook dat de scheids met zijn overdreven tweede geel de wedstrijd dood maakt.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Niks meer dan Ajax.
Precies 1 punt meer. Dat ze in het hoofdstedelijke denken dat de puntentelling als enige voor hun niet geldt tekent helaas de losermentaliteit die over de club is nedergedaald.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Van der Vaart in de basis! 
Als het kan een 4-0 winst van Spurs, maar het zal denk ik knap lastig worden.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
@Reinbo
Dus als Feyenoord speelt zoals Barca ben je supporter af?
Ik begrijp wat je bedoelt alleen blijft het onzin ten top.
Als je alleen maar het mooie van Barca ziet moet je is goed opletten wanneer ze de bal niet hebben, strijd passie alles erop en eraan om die bal weer terug te krijgen, echt onzin wat je zegt. sorry.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Vliegende tackle
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Zoiets past wel bij Roda. Bah.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zoiets past wel bij Roda. Bah.
Filmpje van Wiel gezien dat Reinbo net plaatste?
Kan je daar ook even 'Bah' op zeggen?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Filmpje van Wiel gezien dat Reinbo net plaatste?
Kan je daar ook even 'Bah' op zeggen?
Typisch Roda. Hebben ook nog Kah-mikaze in de ploeg, dan weet je het wel weer.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Typisch Roda. Hebben ook nog Kah-mikaze in de ploeg, dan weet je het wel weer.
Vooral als je zelf met Enoh een veel vuilere speler in de rangen hebt.
En nu graag jouw mening over dat van der Wiel filmpje.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vooral als je zelf met Enoh een veel vuilere speler in de rangen hebt.
En nu graag jouw mening over dat van der Wiel filmpje.
Echt heel naar, dat Roda. Bah.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Echt heel naar, dat Roda. Bah.
Paalhaas
-
- 1584 berichten
- 2591 stemmen
Lol die laatste is inderdaad 'priceless'. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
@Reinbo
Dus als Feyenoord speelt zoals Barca ben je supporter af?
.
Nee, want het maakt mij niet uit hoe Feyenoord speelt, als ze maar winnen, dat is het enige dat telt. Gaat helaas niet zo goed de laatste tijd. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, die is naar, weinig dynamiek ook. Je moet iemand tackelen op volle snelheid, dan vliegen ze veel mooier. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord verliest wel veel de laatste tijd ja
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Feye watte? Ken ik niet. Kijk nooit naar onderen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoop niet dat je dat ook tegen je vriendin zegt.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Hoop niet dat je dat ook tegen je vriendin zegt.
Liever dat zij naar onderen gaat 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Spurs-Milan valt vies tegen. Strijd en passie voldoende, maar wat voetballen de 2 teams matig zeg. Nauwelijks ook kansen. Milan is wel wat beter, had 1 hele goede kans.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Begon goed maar is niet zo veel. Hopen op Bale.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Haha die Lennon tegen Jankulovski. Hilarisch.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wat doet die Flamini toch iedere keer weer. Rare man
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
De fairplay prijs 2011 gaat ieder geval niet naar Milan..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Wat een loser Van der Vaart. Achtste finales CL tegen Milan dan ga je als je gewisseld wordt netjes op bankje zitten om wedstrijd af te kijken en niet al douchen. Begrijp werkelijk niets van dergelijke spelers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een loser Van der Vaart. Achtste finales CL tegen Milan dan ga je als je gewisseld wordt netjes op bankje zitten om wedstrijd af te kijken en niet al douchen. Begrijp werkelijk niets van dergelijke spelers.
Erg vreemd idd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Saaie pot; gadverdamme man. Zit op youtube te kijken hoe het voetbal wél gespeeld moet worden: namelijk de match van 24 uur geleden
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verschrikkelijke pot, wel lekker sfeertje. Congrats timbo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.