• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.623 series
  • 34.949 seizoenen
  • 658.216 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.582 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Beide gewoon terechte strafschoppen, bij die 2e gaat er weer eens een verdediger in de 16 een sliding aan terwijl de bal niet in de buurt is. Wel curieus dat Alves daar niet zijn 2e geel voor kreeg. Vond mijn Spaanse commentatortje ook (Sport1 gaf weer geen sjoege...)

Trouwens, nu ik er over nadenk, die profetische woorden van Mourinho een paar dagen terug: 'Ik moet alvast gaan trainen met tien man om te leren met tien man te spelen', dat heeft-ie dus gewoon gedaan. Met 10 man zo Barca terug dwingen, ik wist echt niet wat ik zag.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Wereldgoal van Pa Modou Kah!!

Wat een held, met afstand mijn favoriete voetballer!

(embed)

Vervelende klootzak, maar wel een wereldgoal inderdaad!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

He Reinbo, ik heb een video van jou gevonden onder een andere pseudoniem

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Nog meer Ajacieden hier trouwens die naar de bekerfinale gaan/willen? Kaartjes zijn nu ook voor de clubcardhouders beschikbaar! Als je een beetje fan bent dan ga je toch gewoon? Ik zie i.i.g. geen reden om het te laten schieten.

http://www.ajax.nl/Tickets-Travel/Nieuws/Ticket-Nieuws-artikel/Finale-KNVB-Beker-2011.htm

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

He Reinbo, ik heb een video van jou gevonden onder een andere pseudoniem

(embed)

Geinig, maar ik vraag me eigenlijk vooral af hoe je op deze video's bent gestuit. Eenzaam?

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Iemand al reacties gegeven over die rare actie van Messi om die bal gewoon keihard richting de dichts bij zijnde Real-supporters te schieten. Leer die man AUB rustig te reageren als het is een keer niet mee zit. Verder ook wel belachelijk dat alleen casillas, Adebayor, Pepe, Carvalho, Ramos en Marcelo het publiek bedankte.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

lekker voetbalweertje

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Laten we hopen dat de Griekse goden vanmiddag mogen zegevieren!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

jordandejong schreef:

Iemand al reacties gegeven over die rare actie van Messi om die bal gewoon keihard richting de dichts bij zijnde Real-supporters te schieten. Leer die man AUB rustig te reageren als het is een keer niet mee zit. Verder ook wel belachelijk dat alleen casillas, Adebayor, Pepe, Carvalho, Ramos en Marcelo het publiek bedankte.

Dat was Messi niet toch? Ik dacht dat het Alves was.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Geinig, maar ik vraag me eigenlijk vooral af hoe je op deze video's bent gestuit. Eenzaam?

Kreeg hem van iemand gelinkt die hem op Partyflock zag staan, helaas

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

rep_robert schreef:

Dat was Messi niet toch? Ik dacht dat het Alves was.

Dat was Messi wel. Je kan het verschil tussen Alves en Messi toch wel zien .

Niet zo slim van Messi, moet hij gewoon niet doen. Wat heb ik me weer zitten ergeren aan de speelstijl en de gebaartjes van 'The Crazy One'. Het is een schande voor een grote club als Real dat je thuis zo verdedigend gaat spelen. Daarmee maakt hij de wedstrijd ook gelijk een stuk saaier. Gewoon Özil op het middenveld i.p.v. verdediger Pepe. Ik hoop niet dat Mourinho de komende El Clasico's ook op zo'n speelstijl gaat hanteren.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

The Almighty schreef:

Laten we hopen dat de Griekse goden vanmiddag mogen zegevieren!

ghe als dat zo is loopt het slecht af met je club, deze 'held' werd door een Griekse god de dood ingejaagd omdat ie een misdienares verkrachtte

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

Perfect weertje voor Heracles, Nec en Twente

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Bottleneck schreef:

ghe als dat zo is loopt het slecht af met je club, deze 'held' werd door een Griekse god de dood ingejaagd omdat ie een misdienares verkrachtte

Dat klopt niet helemaal; Ajax pleegde zelfmoord (na een ruzie en een tijdelijke verstandsverbijstering). Op zich wel passend, want sportieve suicide is de club natuurlijk niet vreemd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Dat klopt niet helemaal; Ajax pleegde zelfmoord (na een ruzie en een tijdelijke verstandsverbijstering). Op zich wel passend, want sportieve suicide is de club natuurlijk niet vreemd.

aias

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

doekie:

eRCee

• 13454 berichten
  • 1982 stemmen

Ja, ik zie nu op wikipedia dat er twee Ajaxen zijn. Nooit geweten dat Ajax vernoemd is naar Ajax 'de kleine'.

Vandaar natuurlijk altijd dat Calimero gedrag.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van der Doelen net op EL en nu komt me ineens een gênant verhaal te boven dat ik nog niet met jullie heb gedeeld.

Járen geleden speelde PSV een oefenwedstrijd tegen De Rips. Met paps ging ik kijken en na de wedstrijd was het eindelijk zover, PSV had met een nulletje of zestien gewonnen en de kinderen mochten het veld op om handtekeningen te vragen.

Daar ging ik dan met mijn kladblokje en een pen, binnen 20 seconden stonden alle spelers van PSV omringd door 20 kinderen. Overal waar ik aansloot, kwam ik er niet tussen en na 5 minuten had ik alleen een handtekening van een -nu al lang vergeten- Braziliaan. De meeste spelers trokken zich terug, maar Van der Doelen bleef fanatiek handtekeningen zetten.

Mijn laatste hoop was dus gevestigd op Van der Doelen, maar daar stonden alle andere kinderen nu ook. Net toen ik het op wilde geven, werd ik geroepen door een groepje mannen van een jaar of 25. 'Kom maar hier', zei één van de mannen. Braaf als ik ben loop ik naar de mannen toe, zegt die man:'Ik ben een vriend van Van der Doelen, zal ik een handtekening zetten?'. 'Perfect' dacht ik, een vriend van Van der Doelen kan natuurlijk zijn handtekening natekenen en triomfantelijk ging ik terug naar paps met een handtekening van een mislukt talent en die van een vriend van Van der Doelen.

$pecial

• 1147 berichten
  • 554 stemmen

Hoppakeeeee

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Schoneeeeeee

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Zucht, hoe voorspelbaar is deze wedstrijd, zo gaat het ongeveer al 7 seizoenen. Iedere keer als je hoop krijgt dat het nog gaat lukken gaan ze weer slecht spelen. Met dank aan 2 gigantische reddingen van de held Vermeer is het nog geen 2-0.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Op naar de volgende.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Kai schreef:

een handtekening van een mislukt talent en die van een vriend van Van der Doelen.

Sneu.. aan de andere kant: hoeveel mensen kunnen je dat nazeggen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Een wonder dat het nog geen 2-0 is. Zul je zien dat straks de 1-1 valt...

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Zou wel terecht zijn NEC schoot ook de 1e de beste kans erin

* Gelukkig hebben we de beker nog*

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

*zingt Ze krijgen voetballes* 3-0 was niet eens geflatteerd geweest, zonde.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

* Gelukkig hebben we de beker nog*

Dat is geen prijs volgens velen hier.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

kos schreef:

*zingt Ze krijgen voetballes* 3-0 was niet eens geflatteerd geweest, zonde.

Kom op Kos, schreeuw ze naar de overwinning!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Wat doe je in godsnaam op MovieMeter kos? Heb je niks te doen in het stadion? Sfeer is zoals gewoonlijk idd dramatisch bij NEC ja Wordt wel tijd voor dat sfeervakje volgend seizoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.