- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Bij zowel bij Barca als Real liggen ze vaak zonder reden op de grond. Al valt Villa nu met reden. Rood en penalty.
Bedankt, maar de stream doet het nu fatsoenlijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Haha, doelpunt was puur toeval en geluk zegt Kah.
Wat een leugenaar, is natuurlijk pure bescheidenheid van onze held. Hij wist verdomd goed dat ie het kon. Op training knalt ie ze regelmatig op die manier tegen de netten.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
BARCAAAAAAAAA. Hoe voel jij je nu kos? 
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Prima hoor, domme pech wel. Het is niet dat Barca beter was of zo.
Nu krijgen we halfuur slaapverwekkend rondspelen van Barcelona gaaap
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
. Niet echt. Real krijgt ook nog een hoop goede kansen met 10 man.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Dat was het al vanaf minuut 1 zo hoor kos
Mourinho heeft keihard gefaald vandaag. Hij heeft zijn elftal aangepast aan Barcelona ipv eigen kracht uitgaan. Deksel op de neus met zo'n tactiek in eigen huis. Maar 28% balbezit voor Real deze match. Schandalig, zelfs Shaktar deed dat beter.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Dat was het al vanaf minuut 1 zo hoor kos
Mourinho heeft keihard gefaald vandaag. Hij heeft zijn elftal aangepast aan Barcelona ipv eigen kracht uitgaan. Deksel op de neus met zo'n tactiek in eigen huis. Maar 28% balbezit voor Real deze match. Schandalig, zelfs Shaktar deed dat beter.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
nee hoor, tactisch prima. Hopelijk spelen ze alle komende clasicos zo. Zijn absoluut niet minder dan Barca. In vergelijking met voorgaanden.
Edit penalty!! Hahaha, het zal me benieuwen *billenknijpt*
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Wel een gigantische schwalbe kos.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Haha, doelpunt was puur toeval en geluk zegt Kah.
Wat een leugenaar, is natuurlijk pure bescheidenheid van onze held. Hij wist verdomd goed dat ie het kon. Op training knalt ie ze regelmatig op die manier tegen de netten.
.
Wel geniale goal verder.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Wat een schwalbe, ongelooflijk dat die gast daarin trapt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Balbezit zegt geen fuck. Inter won vorig jaar van barca met 30% balbezit.
Dat eeuwige getik rond die middenlijn
enige opwindende was als een counter kwam. En het commentaar haha
Zandkuiken
-
- 1751 berichten
- 1464 stemmen
Als je naar dat Real zit te kijken, vraag je je toch elke keer af uit welk afschuwelijk verkeerd afgelopen wetenschappelijk experiment die Pepe is voortgekomen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Wat een schwalbe was dat zeg, bah bah.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Geweldige scheidsrechter, wat een belachelijke beslissingen maakte hij op het einde zeg. Ontspoorde helemaal die gozer 
Uitslag waar Real helemaal niets mee kan. Barcelona gaat nooit 8 punten verspelen natuurlijk.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Barcelona kampioen en voetballend de 1e helft beter, maar wat een leeuwenhart heeft Madrid getoond zeg... met 10 man in de 2e helft zoveel kansen afdwingen, ongekend.
Zeer benieuwd wat dit de komende weken gaat worden.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik kijk even via NOS live statistieken, wat een hoop kaarten zeg bij Real - Barca, onvriendelijke wedstrijd en/of knullige scheids?
2 doelpunten en beide uit een strafschop, had ik niet verwacht. Trouwens bij een 1-1 is Real de grootste verliezer wat positie in de Primera Division betreft. Het puntenverschil is nu toch echt te groot, geeft Barca niet meer uit handen.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
nee hoor, tactisch prima. Hopelijk spelen ze alle komende clasicos zo. Zijn absoluut niet minder dan Barca. In vergelijking met voorgaanden.
Edit penalty!! Hahaha, het zal me benieuwen *billenknijpt*
Noem je dit prima? Je merkte aan alles dat Barca niet voluit ging en dat ze wel blij zouden zijn met een gelijkspelletje(en toch waren ze veel beter). Nonchalantie straalde ervan af bij Barca. Dit is totaal NIET de goede tactiek kos. Ik kan merken dat je een NEC supporter bent, je hebt er de ballen verstand van merk ik.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Ik kan merken dat je een NEC supporter bent, je hebt er de ballen verstand van merk ik.
Als NEC supporter voel ik me ook aangesproken nu. 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Sorry
Maar kom op, özil aan de kant zetten is een achterlijke beslissing van Mourinho. Een voetballende speler is altijd beter. Voetbal betekent namelijk balbezit.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ja wat ENIE SEE er nu mee te maken heeft, als ze maar verliezen zondag. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
José Mourinho heeft vandaag iets gedaan wat hem ongetwijfeld zwaar is gevallen; voetballend de tegenstander als meerdere erkennen. De voetbalmachine Barca draait volop en als je eigen motor nog achterblijft, dan is het stokken zoeken om in de wielen van de tegenstander te steken. Het doet me denken aan de tweestrijd Porto - Manchester, toen Mourinho er met een uitgekiend wedstrijdplan het op papier betere team uitknikkerde.
De penal en rode kaart gooiden nog even roet in het eten, maar na een paar briljante wissels van The Special One wist Madrid in het laatste half uur zomaar 6 kansen en de dikverdiende gelijkmaker af te dwingen. Desondanks ben ik het er mee eens dat Ozil altijd moet spelen, al is het alleen maar omdat Ozil altijd moet spelen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Noem je dit prima? Je merkte aan alles dat Barca niet voluit ging en dat ze wel blij zouden zijn met een gelijkspelletje(en toch waren ze veel beter). Nonchalantie straalde ervan af bij Barca. Dit is totaal NIET de goede tactiek kos. Ik kan merken dat je een NEC supporter bent, je hebt er de ballen verstand van merk ik.
Nee Mourinho zal dat niet weten, hoe je tegen Barca moet spelen... ahum.. altijd maar die gedachte dat balbezit meer recht geeft op een overwinning. Ze kwamen nog goed weg op het eind en tuurlijk wilden ze wel winnen kom op zeg, 4 clasico's en de hele wereld kijkt toe. Wel een rukwedstrijd maar goed.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Als je naar dat Real zit te kijken, vraag je je toch elke keer af uit welk afschuwelijk verkeerd afgelopen wetenschappelijk experiment die Pepe is voortgekomen.
Die Pepe is inderdaad zo ongeveer de meest gestoorde speler die ik ken.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Matige wedstrijd, had er meer van verwacht, zeker van Barça. Real begon heel verdedigend, maar dat kom je ook wel verwachten met Pepe op het middenveld. Barça creërde niet echt veel, zelfs niet toen Real rood kreeg. Barça vatte het te gemakkelijk op leek wel, ze gingen niet voluit.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Overigens vond ik het wel een penalty, lastig te zien, maar hij tikt Marcelo wel degelijk van de zijkant aan.
Ook had Barca aanvankelijk een penalty moeten hebben, die niet werd gegeven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.